Hirdetés
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Kompakt vízhűtés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Akciókamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Canon MILC: EOS R és M topik
Hirdetés
-
Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp A kalóz jakuzák jövő év februárjában érkeznek meg hozzánk.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
Ez a 200 ezer km-ezés kezd unalmas lenni. Magyarország fele azt hiszi hogy minden 200 ezernél történik. Akkor szakad ki a váltószoknya, akkor kopik le a kormány, akkor kopnak el a pedálok, akkor romlik el minden az autón. Még a duda gomb is akkor szakad ki
G Astrám van, jelenleg 250 ezer van benne. Nem 200 ezernél szakadt ki a gombja.
Céges flottában G Astrák, természetesen az összesnek kiszakadt előbb utóbb, de nem 200 ezernél mindnek. Valamelyiknek 300-nál, valamelyiknek 120-nál, 150-nél, 200-nál stb stb. Használat függő az hogy mennyire kopik a beltér.
Megint apám Zafiráját tudom példának hozni, 560 ezerrel lett eladva, és a kormány meg a váltó szarrá volt kopva, de se az ajtókárpitok, se a műszerfal, se az üléshuzatok nem voltak elkopva. Egy jóérzésű nepper azonnal tekerte volna 200 ezerre vissza egy kis szilikonsprézés után. Eközben a fentebb említett némelyik flottás astra beltere már 300 ezernél úgy nézett ki, mintha valaki csiszolópapírral átment volna a beltéren, némelyik másik meg 300 ezernél is teljesen jó állapotban volt belül.
Némelyiket testesebb, izzadós emberek használták, némelyiket meg nem. Némelyiket városban hajtották, némelyiket meg vidéki országutakon (orvoslátogatók). Némelyik használója foglalkozott a kocsival, takarította, ápolta, némelyik meg nem. Tehát nem igazán km függő.Egyébként épp emiatt a 200 ezer kilométerezés miatt van az, hogy felmész a hahura, és a hirdetések 80%-nak pont 200 ezer körüli a futásteljesítményük, plusz mínusz 20 ezer.
3-4-5 éves autóké is annyi, meg a 18 éves behozott csodák is épp 198 ezer környékére tekerődnek vissza, egytől egyig.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez jó messze van a fullostól. Nekem az van.
Se navi, se bőr-alcantara, se elektromos memóriás ülések, se bluetooth, se rendes kerekek, se törhetetlen hang és hőszigetelő oldalsó ablakok. Ez social edition a fullhoz képest.
Az ára jó, és ez a motor megbízható, ha cr-tdi.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
Leon/Octavia lesz legkevésbé rohadós szvsz, de kicsi az 1.4, először csak kopik, aztán elkezdi enni az olajat, stb. Szvsz 1.6 alá ne add, ott max a trafókkal lehet gond hébe-hóba.
Gergőke88: azok a 800 körüli számok is elég furák, márkaszervizben érdekes lenne lekérdezni. Nekünk is elírták valamikor műszakin, de talán csak néhány ezressel (228 helyett 225, vagy ilyesmi)
-
vzsryl
nagyúr
Astra.
Leon-t, Octavia-t nem vennék ennyiért, főleg 1.6 alattit.
A G Astra nem rohad, csak ha törve volt, de ez utóbbi állítás minden autóra igaz.ViZion: Ha jól rémlik, az 1.8-asban van kettőstömegű, aminek a cseréje 99%-ban az új gazdára szokott várni. Munkadíjjal ~200-300k... Én inkább 1.6-ossal venném.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
Olyan 6gen nem lesz annyiert sajnos. Beka civicet el kell felejteni, annyira nagy a hype korulotte bizonyos korokben hogy kb 2x annyiert adjak mint amit er. Ami meg normalis aron osztogatnak azok a 7gen-ek, bar ott is nagyon sok tul van arazva.
4 kilo kornyeken inkabb neznek egy corollat vagy f astrat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Jó autók, csak tudod a hype... Néhány éve 700-ért nem kaptam normális 1.4-et, mind tákolt rom volt. Lementem Balassagyarmatra mer' a honda csoportban ajánlottak egy gépet, hogy az milyen fasza. Lemegyek, körbenézzük az autót, full jégvert, 3 féle ezüst színre van fújva, kuplung nulla, fék nulla, gumik nulla katalizátor nem volt alatta. 750-ért hirdette a gyerek, akkor ez volt a 3. legdrágább 1.4 béka a hahu-n. Miután megnéztem az autót ilyet szól: ha kiveszi a hifit meg leveszi az alufelnit akkor mehet 700-ba is Ránéztem, mondom köszi szépen, sok szerencsét az eladáshoz! Potya 400km volt. 2 nappal később vettem egy 7gen sedant 760-ért.
-
w333
félisten
Persze ennyi pénzért nem új autót akarok de a lényeg hogy 90% városban lenne használva, viszonylag jó legyen a fogyasztása, megbízható és olcsó a fenntartása, ne rohadjon, feszes sportos futómű, méretben is tökéletes lenne és extráknak pedig nekem bőven elég a 2 villanyablak és Klíma
Mondjuk ezüst színben jobb lenne, km. óra állása nem érdekel csak az állapot
Szegény Vectra már öregecske, nem megy de legalább fogyaszt és nincs klíma !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
vzsryl
nagyúr
Tegyük fel, hogy szerencséd van és nincs semmilyen számottevő hibája, aztán ha benyomod a klímát, és fel akarsz menni egy nagyobb emeledőn vagy előzni szeretnél, akkor vakarni fogod a fejed, mert a 75 paci + 1135kg-os saját tömeg + ami benne van már nem fog úgy menni, mint ahogy azt elvárná az ember egy 21. századi autótól... és akkor még finoman fogalmaztam...
Btw. városban is zabálna, de nem menne...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
_q
addikt
Én 1.4-es 90Le G astra után azt mondom, hogy következő autónak jóval 90 Le fölöttinek kellene lenni, hogy azt mondjam kellemes vezetni. Nem gurulok vissza a lejtőn, de ha már ketten ülünk, esetleg csomag is van, akkor emelkedőn igen csak vissza kell kapcsolni és pörgetni hogy jó legyen és nem igazán gyorsulok még akkor sel. Nem tudom mennyi időre tervezed, de a teljesítmény sokat tud jelenteni. Persze ha városban használod 90%-ban akkor annyira ez nem fog elő jönni. Esetleg ha néha jársz hosszabb utakon akkor érzed meg, hogy jó lett volna az a plusz lóerő. Legalább is nálam ez így megy.
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
Nissan Almera 1.4
Ford Focus 1.6
Chevrolet Lacetti 1.6Ezek egy randit megérnének nekem. Minimális alku és máris a keretösszegnél vagyunk
Ma kezdődik életed háralévő része
-
w333
félisten
Barátom most vásárolt tegnap egy 6 gen Civic -t (3 ajtós béka) olcsó 130k -ért, oké kicsit kopog a futómű de motorja és a váltó rendben van, nem rohad sehol, forgalomba helyezés + névre írás még 152k lesz de ha úgy vesszük aprópénzért van egy kis városi szaladgáló autója !
A másik barát akinek pedig a Golf 4 -van 1.4i (75Le) ő 220k -ért vette szintén forgalomba helyezés meg 1-2 alkatrész csere és 400k -ból van egy jó autója !
Szóval lehet olcsón is jó autót venni csak ki kell fogni, de lehet venni drágán is rossz állapotút ... ebben már sajnos van tapasztalatom !
Illetve ami nagyon fontos hogy magánszemélytől legyen ... mert amik vannak ilyen 600-700k -ért kereskedőnél azok is magánszemélytől vannak hasonlóan olcsó pénzért csak ugye ezeken már rajta van a kereskedő haszna is
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Vesztor87
senior tag
Városba mennyit mész egyszerre? A klíma miatt kérdem. Bár én pár km-t elvből nem megyek az autómmal (nem tesz jót neki), de volt már rá példa (el kellett vinni eredetiségvizsgára pl.), de a 40 fokba se kapcsoltam be a klímát. Felesleges szerintem.
Almera-ból inkább n16, az talan annyira nem rohadós. Kényelmes ülése van, bár a váltóáttételei nem egy pesti forgalomhoz van optimalizálva. -
kisza25
félisten
nekem van egy g4 és volt egy skoda fábia, de nekem mindkettőben 30 perc és csontkovács kell, tudom van bele vagy 6 fajta ülés, de én elvárnám, hogy az alap se legyek sz@r, kia/i30-ba az alap is kényelmes
skoda octávban is ültem, az is kényelmetlen volt, meg a g5 is[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
gzbotii
veterán
Havernak van 1.4 G4. Amikor odaadtam neki az én 1.9 TDI 110le G4-em, csávó majdnem les***ta magát, annyira érezte a különbséget. Egy olyan arc, aki a potkereket nem kapja meg a kocsiban, annyira nem ért hozzá
Egyszer mentünk hosszabb útra, mindenki a saját autójával, gondolta megelőz. GondoltaSzerk.: nem azt mondom, hogy az 1.4 xar, pl ennek a havernak bőven elég, de távol áll a furgetol.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
30-70. Két hét alatt, 100km városban (7km van a munkahely, 4km után a víz 90° van) majd 600km hosszú. Kb.
Barátnőm 1.4 Poloja pl egész élhető az ugyan annyi lóerős motorral, én élvezem pl, de gondolom az a kocsi 200kg könnyebb + kasztni is kisebb.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Integrale
veterán
Kétlem, hogy 1,5 km után elérné az üzemi hőfokot. Az, hogy a mutató felugrik 90-re, az nem jelent semmit, az olajra nézve pláne nem.
(#148058) Most tényleg ilyen autóskártya módon hasonlítasz össze két autót? Van egy geneációnyi eltérés a kettő között, msáfelől tudhanád, hogy a számok semmit sem jelentenek, lásd Kornelnak egy, a Civicnél minden irányba nagyobb autó kényelmetlen/szűkös belül.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Akkor az messze nem üzemi hőfok, szóval ne reklámozd így, mert marhaság.
Pumma: Te nem érthetsz hozzá.
A Kia 4195 rpm-nél leadja a max teljesítményét, a Honda csak 4300-nál, igaz, hogy az egyik 1,4 a másik 1,8 így utóbbinak már 3000-nél megvan az ami a kisebbiknek 4200-nál, de sebaj... A fogyasztásról nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nem érted, belinkeltél egy oldalt, amin autóskártya módon vannak egymás mellett adatok, ahol mindenben jobb a Ceed, de amikor az a Ceed futott, gyakorlatilag már a 9gen volt Civicből, fogyasztás nem csoda, hogy kisebb, ha a idióta módon egyik 1,4 a másik 1,8. Nevetséges ez az oldal így, ebben a formában.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
-
enginev3.0
félisten
Akkor már biztos hogy nem lesz ő az üzletfelem, ami parkolóban, vagy templomnál van fotózva, az mind újmagyar
500 esetleg 550ezer a max
F és G astra, 206, Brava
Nagyjából ezeket nézegetemDe lehet megunom az internetes keresést, mert már nem tudni ki ki, és inkább elmegyek valami kereskedésbe
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
enginev3.0
félisten
Én eddig 500k-ig kerestem, hogy abból alkudok le, ott még nem igazán láttam Leon-t, pedig tetszik
Mert ugye még átíratni stb... és a biztosítást is magamnak szeretném, ami 50ezer egy évre, de egyszer úgy is el kell kezdeni, szóval nem szeretném más nevére az autót, hogy ezt megspóroljam[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen