- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz zoo8800 #34914 üzenetére
A szélső sávban az aknafedelek szintre hozása nem sikerült túl jól, a csatornázás utáni helyreállítás szintén, buszok kamionok széttaposták stb... amúgy is kb 60-al mentem, lakott területen belül nem akar senki annál gyorsabban menni megkülönböztető jelzéssel közlekedő járművet természetesen elengedek ha jön...
Az összes úthibát (névről) ismerem a környéken, ha egy mód van rá belső sávban megyek...
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz SyntaxeError #35066 üzenetére
igen, olyat is loptak már el...
harry: német autóknál régen a rudazatos váltó volt a divat, annyira hogy még a négyesgolfom is olyan Pedig már kettesgolfból is volt bovdenes...
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz SyntaxeError #35199 üzenetére
"A Tréleres kérdésekre válasz 3:00-től..."
Attól hogy szerinte nem éri meg trélerrel lopni, a másik oldalnak sztem más a véleménye
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Kérdés, a perossal áthúzott japán rendszám az mit jelent? [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
Ezt még gyakorolni kell
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz dJ Peer #35434 üzenetére
Azt én is várom már, mennének fel a 18-asok, plusz mehetnék bringázni is
Typhoon47: Igen, 2perc és olyan lesz mint az új, takarítottam már elég szövetszőnyeget életemben, tudom mekkora szívás azt rendben tartani
Amúgy gondolkoztam hogy veszek egy garnitúrát ebből [link], autóstalin fogom kiveszem a csomagtartóból, gumit be a csomagtartóba, ha vége újra megy vissza hátra.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz bitpork #35686 üzenetére
Ezt találtam a neten LS460-ra
Fuel Consumption Metric (litres/100km)
Urban 16.5 l/100 km
Extra-Urban 7.9 l/100 km
Combined 11.1 l/100 kmszal amiben én ültem, hozta a papírformát (alföldön ) [link]
zolikaDB: dobj már egy linket arról az R32-ről
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Most szemeztem a totalcarról...
"10 éves skoda fabia 1.2HTP 64LE
Semmi különös igénybevétel, normális öreguras autózás...
Amivel elégedett lehetek az a fogyasztás, 6 országúton 7.5 városban."
gondolom ezek a nyári értékek
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz bitpork #35975 üzenetére
értelmetlen köbcentiben korlátozni vmit mivel az 1.2TSI összességében dinamikusabb haladást biztosítana ugyanannak az autónak mint az én 1.6-os szívó benzinesem (amúgy a totalcar szerint már az én autóm is alulmotorizált az 1.6-al, és ők 16-os kerékkel mondták ezt )
Egyszerűen tisztában kéne lennie az embereknek saját maguk de legfőképpen az autójuk korlátaival
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #36024 üzenetére
Én kb hatezrenként (2évente) cserélek olajat
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #36033 üzenetére
A hobbiautó már csak ilyen
aero.: vétek lenne ~3K km vagy egy év után kidobni ezt a longlife olajat [link]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #36051 üzenetére
Erről nagyon keveset lehet csak olvasni a neten, ez az egyetlen értékelhető írás amit találtam... és ez sem hivatalos. [link]
LongLife Servicing Regime - variable servicing intervals
This is the actual list of specific operating requirements for LongLife regime:Mileage: more than 30 miles per day.
Type of Journey: Motorway and main road driving. Mainly longer distance journeys. Constant speeds.
Conditions: Normal engine loading - eg, with little or no towing, with little or no hill climbs. Normal vehicle loading.
Driving style: Moderate acceleration, moderate braking, engine revs mainly below 3000rpm.Time and Distance Servicing Regime - conventional fixed servicing intervals
These are the more "relaxed" operating requirements for Time & Distance regime:Mileage: less than 10,000* miles per year.
Type of Journey: Mainly city/town centre driving. Short journeys.
Conditions: Frequent cold starts. High engine loading - eg, frequent hill climbs, vehicle fully loaded, towing.
Driving style: Uneconomical - eg, heavy acceleration, heavy braking, constant changes in speed, constant use of high revs, 'sporty' driving.ebből összeválogattam az én verziómat
Mileage: less than 10,000* miles per year.
Type of Journey: Motorway and main road driving. Short journeys. Constant speeds.
Conditions: Normal engine loading - eg, no towing, no hill climbs. Normal vehicle loading.
Driving style: Moderate acceleration, moderate braking, engine revs mainly below 3000rpm.Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen