Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Így építsd a billentyűzeted!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #123805 üzenetére
Ültetéssel, pedig szerintem jó kis auto, gyári futómű túl lágy, és billeg kanyarba, persze nem nyugdíjas kanyarodással, na mind1 csak egy opció a sok közül, ennyiért én biztos nem vennék mást.
A focust személyesen nem ismerem, de nem 1 ismerőstől hallottam, hogy zabálja az olajat, meg van elektromos bajuk azért bőven. A régi golfomba van most kb 250e km, ismerem akinél van. Egyedül az ablakmechanika ment benne tönkre 2ajtónál(12e ft), ezt leszámítva csak kötelező szervíz, és csak menni kell vele.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Primary92
senior tag
válasz Integrale #123930 üzenetére
Nekem is ez a legszimpatikusabb, már a színe miatt is, ez a legújabb, illetve ha jól sejtem a 101 lóerős 1.9 JTD a legutolsó szériából való. Egyedül az ára magas.
Ez a legolcsóbb, ami szimpatikus, és van vonóhorog is, friss műszaki, de alacsony felszereltségű. Mindegyikben van oldallégzsák? Ennél nem írják.
Ez is az ár miatt szimpatikus, illetve van vonóhorog is. Erre írják a legkevesebb km-t ( ). Viszont ideiglenesen ki van vonva a forgalomból, és láthatóan meg lett bütykölve.
Alapból 4-500 ezret szánnánk az autóra, de nekem is fáj a szívem a grafit szürke miatt. Szerintetek (már amennyire lehet így látatlanban) az lenne a legjobb vétel?
Csak zárójelben:
Az 1.6-os benzines mennyit eszik? Melyik a megbízhatóbb? -
w333
félisten
válasz Integrale #123939 üzenetére
Ezek a Vectrák még nem porladtak el?
Még vannak ritka de kivételes darabok ... ez 2003 -ba lett behozva kintről, illetve kb. 2 éve lett szigetelve meg minden kicserélve, 2.0i elég erős, nincs vele semmi bajom csak annyi hogy kb. semmi extra nincs benne és az hogy öreg mert lassan már 23 éves lesz
(#123940) !Overdose!
Köszi !
Ismeretségi körömben mindenki így mondja ... miért hogy van helyesen ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Integrale #123950 üzenetére
Pedig de ... a Bravo tipikusan az az olasz autó aminek apró de annál idegesítőbb hibája és magától darabokra hullik, nem rossz de azért nem is jó
Én ültem már egy Bravo -ban és hát mit is mondjak ... szerintem gáz !
Ha azt mondod hogy Fiat Punto az még oké, vagy Croma esetleg Tempra ezek voltak a megbízható Fiat autók, de ez a Bravo nem egy jó széria !
Ilyen árin komolyan mondom már egy fullosabb Clio is jobb Link és Link
Vagy kicsivel drágábban ... Link
(#123951) bandus
Pl. Golf 5 ? Leon ? Mazda 3 vagy 6 (kicsit nagyobb) ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Integrale #123953 üzenetére
Oké tény és igaz hogy az F Astra nagyon fapad és rohad is ... de hasonló áron már patika állapotú B Vectra -t is lehet kapni aminek brutál olcsó a fenntartása
De csak hogy példával is éljek ... nyáron ezeket cseréltem saját kezűleg !
Első Brembo féktárcsa = 5500 Ft / db.
Első Textar fékbetét = 7500 Ft !
Hátsó fékbetét = 5200 Ft !
Hátsó lengéscsillapító (Monroe Sport) = 6300 Ft / db.
Hátsó stabilizátor rúd szillent = 800 Ft / db.
Első indexlámpa = 1500 Ft / db.
Visszapillantó tükörlap = 2200 Ft / db.Szóval tényleg fillérekért kapni hozzá mindent ...
Fiatnak fogalmam nincs, nem tudom ezek az alkatrészek mennyibe kerülnének ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Integrale #124357 üzenetére
Azt se feledjük el hogy a boyracerek szeretik az autóikat így költenek is rá rendesen ... miért jobb lenne egy széthajtott amire nem költöttek semmit ?
Szerk.
Ezt az életérzést, nem sok autó tudja visszaadni, azóta is hiányzik az E34
Csak a nyers erő ... le !!! a szételektronizált sz*rokkal !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Integrale #124359 üzenetére
Ebben is van igazság ... valahol meg kell találni a középutat !
Szerk.
Munkámból kifolyólag nagyon sok új autóban ülök és az a tapasztalat hogy egy autót 2X adnak el, először amikor megveszed, másodszor pedig ráköltesz még ugyanannyit mint amennyibe került az "új" autó az ilyen új Audi, BMW, VW stb. talán még a Skoda + Kia (Hyndai) amit normálisan megcsinálnak, bár az újabb szériával is vannak már elég sok nyűglődések, az autógyártás már régen nem arról szól mint régen hogy megvettél egy autót aztán 20 évig autó volt ... ááá ez a korszak már rég lezárult, most már arról szól hogy 2-3-4. évente cserélni kell
Valamelyik nap beszéltem egyik régi ismerőssel ... neki van egy új CLS Merci amit 2 évesen vásárolt 30 ezer Km -el és több szerelője is megmondta hogy nagyon max. 100 ezer km és el kell adni mert kb. ilyen korára jönnek elő a bajok ami nem olcsó, nagyon zsebbenyúlós a történet !
Aki pedig megbízható és olcsó autót keres aminek olcsó a fenntartása az vegyen egy fapados Suzukit ... tudom hogy az évek során az emberek hozzászoktak a fullos autókhoz (a jót könnyű megszokni) de ez a valamit valamiért kategória, minél fullosabb egy autó annál több a hibalehetőség "Mr. Murphy" törvénye ... Ami el tud romlani, az el is romlik. !
Aki pedig úgy gondolkodik hogy egy olyan autót akar venni amire semmit nem akar költeni, azt el kell szomorítsam hogy ilyen autó nem létezik ... annak inkább egy buszbérletet ajánlok, és ebben semmi iróni nincs
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Integrale #124383 üzenetére
Pedig de ... egy régi ügyfél nemrégiben vásárolt egy VW Touareget és minden indításnál csörög benne a lánc, na most kérlek szépen ezt garanciában nem cserélik (pedig a VW elismerte hogy ez a hiba létezik) a srác levitte Debrecenbe a VW szakszervizbe és megállapították hogy minden rendben 1 hét után, aztán mikor most újra levitte már felfedezték ugyan azt a hibát ami azzal jár hogy motor + váltó ki + csere = 1 millió 200 ezer és egy új autóról beszélünk ...
Tudnék még hasonlókat mesélni nagyon sok ilyen van BMW, Audi, Merci, VW, stb. ugyan ez van az 1.4 TSI -el is gyengébb mint egy biciklilánc, nem véletlen hogy visszatértek a szíjas megoldásra ... szóval még mindig azt mondom hogy hiába tartod be a kötelező szervizt + úgy használod ahogyan azt használni kell akkor is el fog romlani ... silány gyenge olcsósított alkatrészek miatt van !
Ezért kell venni Kia + Hyundai amire nem véletlen hogy 7 év garanciát vállalnak !
(#124385) kornelka
+1 ott legalább normális láncos vezérlés van !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz Integrale #124433 üzenetére
Nem tudom pontosan ... de 2 db. szenzor adta meg magát kb. 3-4 havonta, az egyik az tudom hogy azért volt felelős hogy az AC pumpa mekkora nyomással működik ez adta a jelet a fedélzetinek hogy minden oké indulhat az autó (jelen esetben nagyon sokat forgatott míg beindult) a másik szenzor is a motorblokkon volt nem tudom mi volt már a hivatalos neve reszecskeszűrő vagy valami ilyesmi de ez olyan hibát produkált hogy pl. ha 3 -s fokozatban kb. 3000 -s fordulaton fogta magát az autó és menet közben leállt, szóval nagyon sokat szívtam én ezzel a 90LE -s HDi -el pedig mint autó nagyon jó volt
De mindjárt rákeresek megmondom mi volt az pontosan ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #124464 üzenetére
ne tépjük fel a régi sebeket, ha kérhetem!
hozzáteszem, én 8 évesen vettem az autót, szép állapotban, (nem vw) márkakereskedésből, átnézettem magam is és így is beszoptam vele.MunezXBK: amikor jó, akkor nagyon jó motor, csak sajnos eléggé péntekre súlyozott volt a gyártása, abból is a péntek 13-akat járatták csúcsra a szalagon, if you know what I mean...
minden "magyar swift"-nél bonyolultabb technikájú autóban benne van a szopkó lehetősége. használtnál különösen.
egyik fórumtársnak segítettem autóvételben, mivel nekem már van benne rutinom, meg olyan típust nézett ki, amibe már mondhatni beleástam magam. élőben is nagyon egyben volt az autó, teljesen lekövethető szervizmúlt, összes számla, vezetett szervizkönyv, szóval tényleg jónak tűnt. aztán vétel után 200km után kapitale motorschaden, de az a fajta, amit egy szervizes átvizsgálás se mond meg, mert csak bontás után derültek ki a nyűgök. szóval a használtautónál a vakszerencse legalább akkora szerepet játszik, mint a gondos előkészítés, ellenőrzés.rasotamas: ezek közül citromot, az kb a mazdával azonos költségigényű. klubélet is jó, vannak specifikus szerelők, akik bármi dolgot megoldanak. volt főnökömnek van 1.gen C5-ből HDI kombi, a kevéssé kímélő használat ellenére is egyben volt mechanikailag, nem számolt be különösebb parajelenségekről. a nála töltött sok év és még több km alatt a hidróval semmi baja nem volt.
légrugó nem feltétlen a puhaságra van kitalálva, allroad esetében inkább az állítható hasmagasság miatt került be. mercik abc felfüggesztése tud puha lenni úgy, hogy nem esel le vele kanyarban, de ezt 10+ évesen nem merném bevállalni, mert ha az beszarik, akkor a mazda teljes árat beleborítani a futóműbe, mivel ezzel csal cl és s-osztályokat szereltek.motormosás: alapvetően nem kellene rajta a poron kívül másnak lennie, ha nem ereszt, akkor meg minek mosogatni? a takaróműanyag legyen letörölve, de számomra is bizalomgerjesztőbb, ha a blokk poros és nincs eltüntetve róla egy esetleges olajfolyás.
[ Szerkesztve ]
-
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Integrale #124518 üzenetére
+1,
Haverom 2010-es octaviat vett 1,6 tdi-t 2,4m-ért tavaly 240e km-el, és mióta meg van neki semmi baja, pedig volt átnézetni párszor, és tényleg patika ki kell fogni.Én is 310e-el vettem meg az 5er-t igaz ez 98-as én nem szórakoztam átnézéssel, tudom mikre kell figyelni és mint kiderült elég jól beleválasztottam, kopó csere alkatrészek cseréje után majdnem tökéletes, már csak esztétikai dolgokat kell de hát nem egy pár éves autóról beszélünk.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Integrale #124520 üzenetére
Igen ezzel egyetértek, én is tudok új 1es bmw-ről ami "szalon" autó volt, és kiderült, hogy jégkárosan került be a szalonba, ahonnan elvitték ismerősék.
Első télen, lepattogzott a javítás nyomai, majd 3-4 év pereskedés a kocsi karosszériája összevissza rohadt már, mert silányul csinálták meg, mármint látszatra jó volt de minőségre no komment.
De végül visszakapták a vétel ár felét. -
-
Tothgera30
Ármester
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #124621 üzenetére
Ezek elég relatív dolgok nem gondolod?
SZEBB: kinek mi a szép, nekem az alfa nem az, neked lehet igen, és én nem fikázlak érte, mert te dolgod.
1,07m volt 2007 ben 11évesen. A golf GT.
Néztem egy Toyota corolla-t is 3ajtóst emlékszem vele egyidőben.(Drágább volt 200e-el, és 3évvel fiatalabb extra felszereltség kb ugyanaz, talán volt ülésfűtés a corollába ) Formára nem volt rossz, belül katasztrófa, és az összes vele egy koru japán is. Az a gagyi szürke kárpit/plüssös tiritarka ülés/kárpit borítás. Az analog számlálós km mutató. A wartburgban látott tologatós szellőző állás állító. Stb.Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
válasz Integrale #124642 üzenetére
Uj avensis az nekem a jajj kategoria...borzasztoan nem tetszik, Accord designja felett eljart az idö, mazda 6 mint mondtam kifejezetten tetszik (belül nem maradektalan, de összesegebn szep es minösegi es jo arban van), lexus na ez jo pelda, az is300h az tuti. Kivül kicsit valoban "sok", de komoly technika es pofas. Viszont ha mondjuk odatenned melle az audi a4 est, egy pillanatra sem haboznek, hogy melyiket kerjem. Designban messze magasan...plane belül, de technikaban is ( amotort leszamitva, mert az a4 nek ha jol tudom nincs hybridje...még...na ebben elpopsizza )
-
Neoteric
addikt
válasz Integrale #124646 üzenetére
Engem pl nem az érdekel, hogy mi felett jár el az idő, hanem hogy mi hogyan néz ki. Az új A4 is pl nagyon tetszik kívülről, hiába 'unalmas', mondjuk egyéb területeken is a letisztult minimal design híve vagyok. De tetszik az új Alfa Giulia is, jót tett neki, hogy elnémetesedett külsőre.
Kár amúgy az ízlésen vitázni, örüljünk inkább, hogy mindenki megtalálhatja a neki legjobban tetszőt.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Üzleti vita és megbeszélés
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Eredeti játékok OFF topik
- Amazon Kindle
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest