- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen asztali médialejátszót?
- Milyen monitort vegyek?
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
A Tempra az alapja, azzal az előnnyel, hogy nem rohad a tanknál. A széria elején tényleg voltak kifogásolható dolgok. A beltéri anyagok szerintem kifejezetten jók, főleg egy ilyen Cliohoz képest. ( )
Műszaki tartalomról és térkínálatról nem is beszélve.Vicces, hogy a Croma-t említed, na az az ami gáz. Volt egy 2.5 D műszakilag nem volt vele baj, de a beltér minősége katasztrófa, de még egy Tempra is az a Bravohoz képest. Ne viccelj már.
Vannak típushibák, mállik a külső kilincs (széria végén már az sem), és 200e km körül kikopik a hátsó lengőkar csapágya és terpeszt a hátulja, a csapágy cseréjét nem szabad halogatni, mert a lengőkarba is berág.
El kell kerülni az olcsó, lemattult, széthajtott, kacatokat, főleg ha 1.4 12V van a motorterében, az első facelift utániak igenis alternatívái az általad felsorolt modelleknek.
Golf 3 meg F Astra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"