Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Akciókamerák
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Milyen TV-t vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Dany007
veterán
válasz Buster17 #83279 üzenetére
"kevésbé márkás (Opel, Ford, Mittomén)"
"4-5 éves autó 100k km alatt 3 misiért. Nagy autó, erős autó és márkás (Audi, BMW, Volvo)"
Én erre szavazok. Csak azért mert én a nagyobb autókért vagyok oda. Akkoris ha csak a sarki boltig kell menni. De abszolút nem írtad le az igényeidet meg a felhaszn. területet. Bár ezen három márka egyike sem az olcsó szervizről ismert. És persze attól még, hogy márkás még lehet, hogy sokat kell szervizelni. Ez azért elég relatív dolog és sok összetevős.
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #83279 üzenetére
Ha, az utolsó mondat komoly, szvsz az 1. opciót válaszd.
A prémium nem jelenti minden esetben a tökéletes megbízhatóságot, s tételezzük fel, h megbízhatóbb, de 1-1 nem várt hiba (ne adja ég, elütsz egy őzet) néha sokszor nagyobb költséggel jár, mint egy kis kategóriás autó éves problémái.
Szóval utóbbi választásnál több pénz kell a fenntartáshoz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-v-
addikt
válasz Buster17 #83291 üzenetére
Látod? Rám kell hallgatnod majd én ajánlom neked a verdákat
-
mokus1
addikt
válasz Buster17 #83298 üzenetére
Ha ennyi pénzért veszel, akkor olyat válassz ami Neked tetszik. Gondolom hosszú távra tervezel vele.
Persze valóban a Jazz egy ésszerű döntés ennyi pénzért, de a kérdés Neked tetszik-e megtudsz-e vele barátkozni vagy vágyni fogsz egy nagyobb, szebb, igényesebb autó után és lecseréled rövid időn belül.
Ezt Neked kell eldöntened.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Buster17 #83300 üzenetére
Ha a FordKa, meg Fiesta 1.0, meg i10 1.0 belefér az első kategóriába, és a hosszú távon, nem sűrűn pálya kategóriába, akkor a Jazz már sokkal használhatóbb autó. Szerintem.
Nem értem a hosszú táv, és a pályázás miért pont a Jazz-t zárná ki, ha a többit nem.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #83298 üzenetére
A 2. oszlopból a 3-as Mazda-t kihúznám, mert tudomásom szerint iszonyú hajlamos rohadni, akárcsak a C200 Komp., és a PSA 1.6D S40 sem a legtutibb vétel.
Ha, már 3 körül gondolkodsz, pl. ez az S60 jó vételnek tűnik.
Ráadásul ez is a szoftveresen fojtott verzió, így kedvezőbbek az adóterhek. Bármikor, _biztonságosan_ módosítható akár 185LE-re.
Fiatal is (utolsó szériás), kicsi a futása, a D5 motor az egyik legjobb konstrukciójú diesel, már már benzines 5 hengeres hanggal, 6 literes fogyasztással. Én ráugranék.Qru
Hjah, tényleg jó autó. Kényelmes, elegáns, nincs korrózió, szép a hangja, nincs típushiba, jól megy, keveset fogyaszt. Jó pár alternatívát összegyűjtöttem akkor is, aztán végül erre szűkült, de nem ért csalódás, mint ahogy sok sok embert Index-en sem. (Érdemes benézni az S60 topikba, műszaki problémát eddig talán 1x tárgyaltunk, pedig ott némely példányban 300k + futás van.)
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
footy
addikt
válasz Buster17 #83309 üzenetére
Ha nem csak megvenni, hanem hasznalni is Ausztriaban akarod az autot, akkor vetel elott ajanlom figyelmedbe ezt az oldalt:
http://www.versichern24.at/
Nem tudom, hogy nezted-e mar a biztositasi arakat, de ha nincs kedvezmenyed, akkor a loerot szorozd meg kb 10-zel es megkapod az eves dijjat.
Csak hogy konyebb legyen donteni[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #83309 üzenetére
Ha, hivatalos márkakereskedésből vásárolod kisebb az esélye, s egyébként is, sok jel árulkodik a nagy futásra. Hiszek benne, h lehet jó vételt csinálni. Ha, megvan, h melyik típus szimpatikus, nézz meg belőle 3-4-5db-ot, utána már könnyen tudsz következtetni a valós futásokra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Acheron
őstag
válasz Buster17 #83736 üzenetére
Csak a design. Az első spaceball fantázianéven fut a Volvo -nál, a másik a standard váltókar. Mindkettő manuális, ahogy már !Overdose! írta is. Szerintem a Volvohoz jobban illik a hagyományos, bár ezt a sportosnak szánt design -t az R -ben láttam, ahhoz lehet hogy jobban passzol. Biztosan van, akinek tetszik
-
tomcsi23
veterán
válasz Buster17 #92831 üzenetére
Ezt az autót látni kell, mindenki megnézi az utcán. Ha valaki talál még egyet Magyarországon, engedek az árból!
Jah, elég egyedi. Ennyi pénzért ilyen idős..hacsak nem vagy nagyon rákattanva, inkább szétnéznék még.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
válasz Buster17 #92839 üzenetére
Írd körbe részletesen hogy nézett ki a golf, és hogy melyik széria volt.
"Nem tudom miért csak golfot irnak a kocsi hátuljára ha van belöle 600 féle..."
A speciális golfok hátulján gyárilag van jelölés, amit semmi perc alatt le lehet szedni. Az enyémről is, ami nem speciális. [link] [link]
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
válasz Buster17 #95016 üzenetére
Az értéke relatív mert egyrészről jó autó, nagyon. Aki rajong a típusért annak sokat megér a problémás motorja ellenére is. De van a másik véglet - például én - akinek gyakorlatilag értéktelen autó mert itthon legálisan nem lehet belepapírozni az MX-3 1.8-as V6 motorját. Minden esetre ha én ilyet akarnék venni kíméletlenül belealkudnék a vételárba egy motorgenerált...
A demokrácia a csőcselék uralma
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest