Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
Hirdetés
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #12982 üzenetére
"Nem azert, de a kepen 300m-re el sem latni a kanyar miat"
250-300m mondtam végig és hozzáraktam, hogy a mekben nem vagyok biztos. Ma szar mobillal mérve tisztán láthatoból fixen megvan a 250m.
"es biza' ezert annak elsobbseget kellett volna adnotok, aki ott erkezik. "
Nem is arról van szó, hogy nem tudsz elsőbséget adni annak akit nem látsz, hanem, hogy nem hinném, hogy számolnom kell avval, hogy vki csak 50m lát előre.
"Nem veletlen indexel am onnan elindulaskor a busz is, meg hesszeli a tukrot a safjor, es nemcsak ugy hopp oszt elindul."
Finoman szólva se tökéletes a pldad de legyen. Mint már 5* le lett írva nem láttunk semmit. Ha a buszos nem lát semmit akkor mit csinál? Várakozik a végtelenségig? Nem. Elindul.Akkor egy plda tőlem is. Yozni akarsz főutőn. 500m+ belátsz magad elé, mögé. Nem jön semmi. Elindítod a manővert, elérsz a padkához, lefékeze, de hopsz a motor leáll. Észreveszed vki jön 100km/h+al. Indítozol de semmi. 400m és jön. indítozol de semmi 300m, átfut minden a fejeden, letolni nem tudod az utrol... probálod ami ésszerű: inditozol de semmi 200m, 100m, 40men aztán satufék és csatt csatt. (Nem kikerül de ez mind1.) Ki volt a hibás?
és itt jön szépen képbe az emlegetett 26os.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #13104 üzenetére
Ha nem adod meg az elsőbbséget akkor biza te vagy a hibás de ha már haladsz, akkor már bekapcsolódtál a forgalomba. Innen meg a mögötted jövő reszortja, hogy meg tud-e állni vagy sem. Ha nem akkor nem helyesen választota meg a sebességét ami miatt ő a hibás.
#nincsbennetarcsi
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #13110 üzenetére
15m esetén nincs miről beszélni neked van igazad. ld a korábbi jogszabély idézeteket.
kornél: Lemértem ma ugyanolyan körülmények között, ugyaúgy indulva egy Yt, nekem 14 sec volt... de akkor még ~0val megyek előre. Itt ha 300mert nézünk és 27m/secet akkor az 11sec. Azaz ha uilyen gyorsan csinálom akkor is belémrongyol.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #13126 üzenetére
ponosítok: "Azt a járművet, amelynek elsőbbsége van, az elsőbbségadásra kötelezett nem kényszerítheti haladási irányának vagy sebességének hirtelen megváltoztatására."
Nekem a pldadban hozott 15m mindenképp a hirtelen kategoria így sztem neked van igazad qru meg már a vérébe van a biztosítos mentalitás.
Ellenben ha 300mre kanyarodik ki eléd....
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz hobizoli #13129 üzenetére
az a baj, vmi miatt szar a tracks és nem tudok linkelni. A legrövidebb bokor nincs útvonal is 224m. vszeg a perspektíva téveszt meg.
ez a link megy? váltás mühold módra bokrok jó helyen vanak. [link]
Smani: Erről volt itt szó 1.5éve és az lett, hogy ez itt a fő autós téma azaz ez itt nem off.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Zewa
senior tag
válasz hobizoli #13660 üzenetére
Lényeg itt az olcsó üzemanyagon van. Aztat meg csak ilyen régi módi dájzelbe lehet tankolni.
"mk1 Punto 1.7TD, ha vki fosik a LPG-sitestol.
Bele egy intercooler -gyarilag nincs benne-, meg egy GT1749-s vált.geos csiga, meg ha mar van ezektol plusz nyomatek ugyis ~180-190Nm meg 85-90LE"Csiga, cooler, csövezés ~150-200k. +autó = ~500ezer KJMF.
Ennyiért azért van választék, monnyuk valami hasonló. Igaz ebben nem lesz új csiga. ..
(ez most mind1 is mert ca fél milla van a bulira átírással, olaj, vezérlés cserékkel együtt.)"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
!Overdose!
őstag
válasz hobizoli #13759 üzenetére
Kis kiegészítés:
Azt hiszem B20A-ra éa B21A-ra nem megy fel az B16A2 hengerfej. A B21A* egyébként USDM 3gen Prelude motorja. Nem hinném, hogy sok van belőle itthon. Amiből a B20/B16 "hybrid"-eket szokták csinálni az B20B*, CRV motor.
Nem mellesleg 100%-ig egyetértek. Egyszerűen elképzelni sem tudom mi vesz rá egy embert, hogy komolyabb mértékű szívótuningba kezdjen.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
válasz hobizoli #13759 üzenetére
Ha már az ügyeskedéseknél tartunk Piroska dízel Puntójával sem volt valami kerek a hétvégén. Street dízel kategóriát túl könnyen nyerte de ami igazán szemet szúrt az az, hogy az eddigiekhez képest feltűnően kevés volt a füst. Eddig 14 közepe-alja időket ment most hirtelen javult több mint egy másodpercet és a füst is eltűnt (nitró?). Mi mástól javult volna egyik napról a másikra több mint egy másodpercet? Street kategória... az. Aznap 4x futott 13,2-es időt 170-172 közötti célvonalival olyan gumival amiért street kategóriában fejlövés jár. De neki szabad. Gépátvételnél pl. fel sem nyittatták a motorháztetőt csak megkérdezték, hogy street-be nevez-e és tovább engedték. Elég érdekes. Meg ott volt tavaly előtt a bordó kocka ladás gyerek aki egy közel két literesre fúrt motorral nevezett 1.6-ba. Isten ments, hogy bántani akarnék én bárkit is de az ilyen és az általad leírt húzásokra őszintén szólva a tököm se kíváncsi. Ezért is nem járok ki már hatodik éve.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
válasz hobizoli #13845 üzenetére
06203479308, C. László. Ez az első tulaj elérhetősége. És a mostani Fábiájának a szervizénél fizet hogy csak a pecsét kerüljön a könyve semmi más ne történjen. Sokakkal ellentétben csak olyanokhoz-olyankoba szólok amit meg tudok támogatni.
Nem is értelek igazán: azt tudjuk hogy vannak ilyen emberek - ha nem lennének, akkor minden használtan meghirdetett autó hibátlan lenne. Ami ugye nem így van.
Arról már csak említés szintjén, hogy a meggyőződésedtől függetlenül, biztos helye van itt ennek a stílusnak?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz hobizoli #13861 üzenetére
Látod, ebben tökéletesen egyet értünk. Amíg van lócitrom, van veréb is. És sok honfitárunkra igaz h fillérbaszó. Ezért szoktam nagyon megnézni kitől veszek autót. A sok majom meg szívjon csak.
Sőt, elárulok egy nagy titkot: amikor megvettem életem első "nagy' autóját -Ford scorpio 2.8 ghia- elhittem a kereskedőnek hogy azért világít a műszerfal mint a karácsonyfa, mert kontakthibás a biztosíték tábla. Mivel az első utam szerelőhöz vezetett, rögtön kiderült h hinni csak a templomban. Nem volt benne semmilyen folyadék. Viszont feltöltés után semmi nem szivárgott, és hibátlanul ment. Rejtély hogy miért nem volt benne se olaj, se hűtővíz...
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #14153 üzenetére
Az egy dolog hogy japán, ők is azt gyártják amit rendelnek. Sok franciában van japán váltó, ha jól emlékszem Laraxior-nak is van van benne. Okát nem tudom, de rossz híre van, és tényleg nagyon sok széthullott van.
(#14154) 8th:Lényegre tapintotál, imádom a merciket, és a dízeleket. 606 meg nagyon jó motor volt, és ennek se éppen traktorhangja van.Csak kár hogy zöld
Smoke & Torque
-
-
aero.
veterán
válasz hobizoli #14391 üzenetére
Ennyi különbség lenne a Swift meg az SX4 között? Igaz, hogy magasabb, meg minden. A Swift elvolt vidék 6.5 literrel haladós használattal, városba meg olyan 7-7,2.
Mondjuk volt már ilyen anomália.
Cruze 1.8 város 11 liter, ugyanez az Orlandoba meg 8 liter volt, pedig az előbbi javára van súly/méret különbség.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #14616 üzenetére
Szépek a rövidítéseid. De a TDI egy jó konstrukció. A VNT mint olyan, ha nem lenne, akkor nem lenne olyan nyomatékos a sokak szerint szar márka autója, nem mellékesen a VNT nem vw találmány, a garett padig aki a vw fő turbó beszállítója, pl.a franciákat is ellátja. Meg még nagyon sok mindenkit. Csak azt szidjad, amiről biztosan tudod mire van és miért romlik el.
A DSG ,csak a
spúrpöcsöknekromlik el akik kispórolják a karbantartást. A kettőstömegű is a fillérb@szás miatt megy tönkre: birja ez 5.ben az 50-et.A DPF-a környezetvédők sara, nem a márka hibája.
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #14629 üzenetére
Régen az 5hengeres merciken volt valami nagyobb ékszíjtárcsa direkt hogy kiegyensúlyozza az 5hengert, ha jól emlékszem. És sok mercinek is ez volt a baja, hogy letákolták róla, utána meg szétrázta magát.
(#14630) bitpork:Mert mazsola vagy. Biztos nem tolatsz tükörből sem, és 90fokos támlával 2kézzel kapszkodsz a kormányba Hát minden passatos letol mindenkit, mer' köcsög buzimindenki rajpassatot nem lehet feltartani Najo befejeztem.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
válasz hobizoli #14983 üzenetére
Soha nem értettem az embereket. Minek akarnak többet mint amit megvettek, és miért nem vesznek olyat amilyet akarnak? Ha nagyon menni akar, akkor vegyen gyárilag nagyon menni képes gépet, ne piszkálgassák.
Engem is macerált az egyik szerelő h ugyan mán ménem csipeltetem meg a passatot. Me nem, és kész!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Asszociációs játék. :)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Autós kamerák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen