- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Dell notebook topic
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
- Autós kamerák
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Kezünkben a Razr 50 Ultra
ma Félmillió forint felett indít a csupa képernyős modell, nem olcsó a társa sem.
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #178210 üzenetére
pont ezert gondoltuk a 147 1.6TS-T-t is megokositani
csak ott a CR magasabb, hogy igy fujhato legyen, de van ra terv mar
1-1.1bar-n 240-250lo az teljesen fain
az a ivcc hogy megneztuk menyibe kerul egy gyari dugo (nem az alfanal), es csapszeggel gyurokkel tobe kerul, mint a Wossnertol a kovacsolt
hujevagy? nincsenek ezek maguknal180lojjra felokostott 1.9 16v JTDm-k tudnak 7sec alja idot huzni kiloig
egy ilyen 147 1.6T lenne 5.5-6sec korul, ha sikerul jol elindulni vele
az mar bekoszonne a GTA-knak is, mert az 6.3sec
DW futomu, 330mm-s 4dugos Brembo fekkel, az a Hring-n timeattack-n is jokat menneegy isminek a 156 1.9 16v 175lora felirva, slick-l, kipakolva az utasteret 2:08-s idot ment
futomu sem gyari kemnysegu volt persze, de azert egy dizeltol szerintem eleg jo
es ez csak egy szeria motor volt a szeria turboval, nem vmi 2056 meg 2260-s csigas ereszd el a hajamtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #178219 üzenetére
6 liter alatt eszik atlagban az nem tud 130-t meg klimat meghajtani
na altasd magad, a lovak zabbal mennekaz hogy a jozsi feltolti a kepet a 4.8-s fogyirol, amit autopalyan ert el konstans 120-130-s tempoval, az meg nem a valosag
a valodi fogyasztas minden autobol varosban jon ki, ott siman bekeri a 8-9litert egy 1.3-s Swift is
az ugy felhuzza az atlag fogyasztast, hogy sok-sok-sok es megtobb km-t kell menni hozza autopalyan, hogy vhogy leizzadja 7 ala3 ajtos Stilo 1.9 8v vagy az 1.4 16v 6speed benzines
az tud atlagban 7-t enni
130-t elviszi
relativ jol is torik, ha szituacio lenne
6-700k-ert is mar tok jokat is kapsz belole, de tuti sulyos evekkel ujabbat, mint vmi agyonhype-lt nemetbol vagy japanbol800k korul szoktak lenni 140lovas 6-s valtos 1.9 16v JTD-k is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
diegho #178223 üzenetére
es varosban mennyi?
uyg ymnenyi az atlagde pont ezt irtam, hogy nem az autopalyas atlagfogyi lehuzos tempot kell csak nezni
a masik meg ahol arban o gondolkodik ott igen ritka a 6-s valto, meg a henger lekapcsolos technika, ami ebben eleg jo partner tud lennimondjuk pont Stilo-bol kapna 6-s valtos autot, annyiert amit szan erre, amivel az atlagot le lehet huzni palyazva, es nem nemetbol
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #178230 üzenetére
ezt a F szabalyt ideje lenne elfelejteni mar
nem a megmondoember haverod fogja helyetted szervizeltetni a nemetet setöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
batai15 #178233 üzenetére
na ez az
a sok palyazas lehuzza
ezert mondom, hogy varosi fogyi a mervado(bb)meg a varos is mi?
Bp vagy vmi videki varos?
meg Bp-n hol es mikor?
reggel a Hungaria krt is all a dugo, az tuti nem tesz jot a fogyinak, 11-kor meg kb vegig mesz ugyanott 50-l zoldhullamban a Nepliget-tol a BS-igtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #178240 üzenetére
nem feltetlenul
ha nem mesz naponta sokat, akkor nemtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
vzsryl #178498 üzenetére
mondjuk nemtom mibol tartana egy vastagabb keresztstabrud ala elore-hatra meg a magasabb teljesitmenyszintu TJET motor bele, mert kb fruttibol meg tudnak csinalni, hogy ebben elterjen a sima szeria valtozattol, ha az a neve is, hogy Sport
500Abarth-ba van 160-180lovas verzioja is ennek a motornak, szoval nem kene mar fejleszteni semmit rajta, "keszen van"
vastagabb stabrud meg CNC hajlitogeppel keszul adott profilra, a most benne levo sem az egbol potyog igy le, hanem ugyanigy hajlitjak azt is, csak egy vekonyabb rudanyagbol
ugyanigy csinalja pl az Eibach is a erosebb vastagabbat hozza, amit az helyett utolag bele lehet rakni, es kevesbe akar billegni a bode a kanyarokban -> sportosabb lesz, ha mar az a neve is
arcedulan nem is kene sokat modositani, sot
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
ma este csodat lattam a Ulloi-n a Vas Gereben utcanal 23h korul
a bringason volt (dobpergés) lathatosagi melleny es sisak is, az oldaltaskakon fenyvisszavero reflexcsikok fuggolegesen, bringan hatul a sarhanyon egy LED lampa, aminek a nem megszokott modon de volt "fenyforras"-nak is meltan nevezheto fenyereje is, a pilota derekan is egy masik LED lampa, ami szinten eleg meggyozoen vilagitott, amikor megeloztem melleerve meg utana a tukorben is lattam, hogy a kormanyon is olyan kajak meretu lampa volt rajta elorefele is, hogy olyat nem sokat lattam meg eddig, es a fenyerovel sem volt baj ott sem, szoval nem egy bovli 1db LED-s alibilampa volt egyik sem a cellovoldei egypalcas sorrol...es most jon a lenyeg: megallt a pirosnal este 23h-kor is (táddááám)
haaaat, le a kalappal, akarki is volt
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a jakuza autosok figyelmebe (is)
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kisza25 #180439 üzenetére
pl az oldal index a 156-rol van
de az enyemfajta facelift-s 147-n az olyan van
80-s eevekben meg karbis is volt belole meg i.e. kivitelu SPI
aztan lett hengerenkenti befecsis MPI is 8v/16v is
mk1 Punto Sporting 85 1.2 16v MPI
eleg jo belseje is van a motornak
a Novitec (is) csinalt ú.n. bolt-on turbokit-t a szeria Cinquecento Sporting 1.1-s gyarilag 55lovas (54) FIRE motorhoz es 101lora bebikaztak vele, az 1.2-s 60lovas (58) motort meg 118lora, a motor hardveres modositasa nelkul is hooottt siman birta
egy masik gyarto VanAaken volt (asszem)[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #181359 üzenetére
ez olyan, hogy a Fiat-nak is volt az 1370ccm-s 1.4 12v motorja a 182-s Bravo/Brava-ban meg talan az Lancia Y-ban, es sokan romma szoptak vele magukat
(nem az 1368ccm-s es nem az 1372ccm-s motorrol van szo, mert azok tok masik konstrukciok eleve, hiaba "1.4" az is),
masnal meg 15-20 eve megy, hasznalja es faszade azert a gyar megis ugy kib.szta a palettarol azt a konstrukciot mar par ev utan, hogy le sem esett kb
nagyon nem ok nelkul es mero szorgalombol lett az attervezve az a TSI sem, hidd el
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
FCV nem fog befutni ebben a formaban, tul draga a Hidrogen eloallitasa
a Mirai pont annyi kg (~1850), mint egy Model3LR is, hiaba hiresztelik azt, hogy nem kell olyan nehez akksi bele, mert van benne helyette mas, ami miatt a sulya megis meg lesz annyi
szoval sulyelonye mar eleve nincs is
plusz abba is kell lennie igazabol Litium akksinak, mert hirtelen loketre nem tud energiat adni az FC benne, igy vmennyi energiat fel kell belole pufferelni egy Litium akksiba, hogy nyomsz egy enter-t neki, akkor ne 15sec mulva reagaljon ra, mert ez nem eletszeru
kisebb akksi eleg ehhez bele, mint a full EV-k akksija, de kell bele
plusz kell az FC-hez Platina is a membranhoz, ami meg egy sokkal ritkabb elem a Litium-nal is es ezert sokkal dragabb is
Litium 100USD/kg, a Platina 28000USD/kg
a Tesla akksijaban 11kg Litium van csak, nem attol 5-600kg az benne
aztan elektrolizissel eloallitani 1kg Hidrogen gazt, amivel az FCV 100km-t el tud menni, az 40kW elektromos aramba kerul 100%-s hatasfoknal is
de ilyen a vilagon nincs, hogy vmi 100%-s hatasfoku, 80%-n szamolva, ami meg mindig jonak szamit 50kW-t vett fel csak eddig
csak ezzel csak eddig nezve a Model3LR EV-kent mar elment 300km-t, mert annal a 16kW/100km az valos mert adat minden veszteseget szamolva annal az ő EV rendszereben
aztan nyomas ala is kell helyezni a keletkezett Hidrogen gazt, ami ujabb 12-15kW
aztan a tarolas, a FC, az inverter, meg a elektromos motor hatasfoka is bejatszik, ha minden lepcson is nagyon penge a dolog, akkoris 75-80kW-nal tartasz 100km futashoz az FCV-vel, de ennyivel a Model3LR mar ~500km-t elment EV-kent100km vs 500km
aztan Valyi videojaban 12GBP-ert toltenek a kijelzo szerint 1kg 700bar-s Hidrogen-t a Mirai-ba, amibol ott az 500km-s hatotavra kell 5kg, azaz igy szamolva 60GBP egy teletoltes, ami forintositva kb 25000Ft
ezzel szemben a EV-t Ionity tolton 8EUR egy toltes (session) akarmennyi %-rol akarmennyire, ami mindossze 2500Ft
vagy otthon ha ki van epitve neked a sajat toltes lehetosege, akkor 39Ft/kWh arral tele tudod tolteni a 75kWh-s akksit 0-rol 100%-ra, ez annal egy 3000Ft alatti koltsegedbe kerul500km koltsege igy nezve 25000 vs 2500/3000
azaz 8-10x annyiba kerul az FCV-vel jarni az EV-hez kepestertem en a nagy vetitos dumat, hogy 3-5perc alatt teletoltod, de villanyaram az van a legutolso tanyan is, a Hidrogen kuthoz meg ehhez kepest el kell menni
es ha pl Kispesten laksz, de a Hidrogen kut meg Obudan van, akkor oda-vissza elb.szol erre 1.5-2 orat
igaz, hogy 5perc mulva mehetsz a dolgodra vissza, de a 500km akkor mar nem is 500km- csak 450km a 25000-ert, amire hazaersz a M3LR meg a 3x16A-n majdnem koppon van 0%-rol is, amit aznap kiautokaztak belole azt siman vissza tolja bele, de vegulis az raer egesz ejszaka toltodni csepptoltesen is, hogy reggelre tele legyen, kerulo utakon furikazas nelkul is
mert az EV-t meg otthon is fel tudod tolteni, es az masnap reggel mindig tele akksival var, felfutve/beklimazva a beallitott idore
meg az aramot sokkal zoldebben lehet szallitani egy mar eleve kiepitett halozat vezeteken, a Hidrogent meg ehhez kepest tartaly tgk-val szallitjak jelenleg a toltoallomasra a legtobb helyen, azaz egy dizel motoros, CO2 kibocsato technika viszi odaaztan ott a Mirai ara
21-22misibe kerul, mikozben a M3LR-t megkapod 17misi korul
a diffibol kiepitteted magadnak otthon ra a 3x16A-t is, meg felpakoltatsz par napelemet
meg a technika, ami benne van is egy dimenzio a diffi, meg abban is, ahogy megyszoval hacsak nem talalnak vmi ehhez kepest "ingyenes" Hidrogen gaz eloallitasi modot, akkor egy ugy halott jelenleg, ahogy van
de az energiacegeknek abban nem lenne biznisz, mert ez jelenti a tulelesekuket
azert is toljak, meg promozzak1992 ota feljesztik es ott tartanak vele lassan 30 ev utan, hogy van ez a Mirai, meg a Honda-nak vmi f.szomtudja milyen nevu vasa, amit meg is lehet venni, a tobbi gyarto meg ledemozott vmi koncepcio autot, vagy meg azt sem
EV meg volt a GM EV1 20 eve, aztan kb 10 evig sehol semmi kb, es jott a Tesla Model S kb a semmibol, ami berugta az ajtot a tobbi gyartora[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
na akkor add el annyiert
senki nem fog 10% diffiert egy 3+ eves hasznalt autot venni egy uj helyett
ha van ra kp-ja akkor azert, ha meg nem, akkor az uj autora jobb hitelt kap eleve, szoval az ardiffi amibe kerul neki amire kifut az egesz meg kevesebbe is lehet[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
batai15 #182417 üzenetére
LPG rendszereket jol be kell allitani es akkor meg jobban is megy vele az auto
kcal egyenertekre kene kiszamolni csak azt nem csinaljak meg rendesen
az LPG oktanszama 102-105 kozott van szoval nagyobb elogyujtassal tud mukodni vele a motor
de az energiat akkoris be kell vinni hozza mennyisegben, nincs meseha az nem tortenik meg akkor erdozik gyengebbnek az auto
ha jol emlexem 20-25%-l ker tobbet a motor LPG-bol, itthon meg mar a +10%-ra is huzgaltak a szemoldodkuket sokan
magyarul ha nem annyit adsz neki, akkor ugyanugy "Lean" AFR keverekkel jarsz, mint benzinnel is
----
E85-nel is ez volt a lenyeg csak mas %-kkal
ott 1.46x a szorzo alapbol es padlgaznal nem 0.84-re kell dusitani, mint a benzinnel, hanem 0.72-re
ha igy csinalod ugyanaz a motor (turbomotorral haszanltuk) 40-50loerovel erosebb ugyanakkora toltonyomasnal, mint benzinnel, mert nagyobb elogyujasi szoggel tud mukodni a motor az uzemanyag magasabb kompresszioturese miatt (ami az oktanszamabol jon)több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #182634 üzenetére
de, csak annyibol nem fog kapni csak sulyos evekkel oregebbet meg 1.5x annyi km-l a belében
tullihegett aru nemet vas 20+ evesen tobbe kerul ennel a magyar hasznalt autopiac sajatossagai miatt
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
SaNyEe #182640 üzenetére
en ezert mondtam, hogy Stilo, akarmilyen 3F szabaly szerint is gondolkodik vkiamugy 1.4 16v a TJET alapja, azzal meg baj nem igazan szokott lenni
van belole 6-s valtos is
legalabbis a hatchback-ben tuti van, mert munkatarsamnak olyan van 480k km-l (o vette vatta ujan anno)több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
SaNyEe #182808 üzenetére
ott, hogy ez meg csak a sima Taycan Turbo fogyija, az Turbo S-re pedig meg a Porsche maga is kevesebbet adott meg eleve
szoval ha ez is "csak" 201merfold EPA szerint, akkor a Turbo S mennyi lesz, 180?
ez hol all szemben a ModelS P100DL 373merfoldes EPA hatotavjaval?es akkor meg ment a vaker, hogy 800VDC-s enchanced system, es fuuuu
ja es meg van benne ehhez egy valto is, ugy ennyi
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg