Hirdetés
Hirdetés
-
Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
it A betéti kártyák piacának monopolizálásával vádolja az USA a Visát.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Tömeges szinten gyártja legújabb HBM3E memóriáját az SK Hynix
ph A 12Hi kategóriás megoldás az AI gyorsítókhoz kínál kifejezetten kellemes alapot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
én sem akartam elkezdeni, én is láttam mi ment/megy ott....
én 100%ban megbízom bennük, sok-sok olyan tapasztalattal rendelkező személy van a motoros fórumban, amilyen én lehet, hogy soha sem leszek (és ez most nyem nyalifali, ez így igaz)
nem is azt tkratkálták, hogy 50ről kezdjen, hanem azt hogy ha vesz 600ast akkor azt megfontoltan tegye, és persze az nem tettszett nekik, hogy rögtön egy xy kategóriás autóhoz mérte az yx kategóriás motort
szóval néha oda-oda szólnak (és szerintem egyik fórumban sincs ez másképp), de érdemes megfogadni a tanácsot mindig és mindehol
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Minden tiszteletem mellett!
Azért ezzel óvatosan: pont ő az aki több 100k-ért javíttatja a 3 literes laguna váltóját mert csak! Meg cseréltet rajta 50-100k-s alkatrészeket első hiba jelre, mert szereti ha jó állapotú az autója. ű
Az hogy neked meg sok másnak kényszere van megmondani hogy mennyi pénze van, nem jelenti azt h bárki innen ismeri az anyagi helyzetét.
Mondom ezt úgy hogy sem motorban , sem autóban nem engedném a nagy teljesítményűeket kezdő jogosítvány közelébe.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zsolt19900
őstag
azért említettem ÉN is az 50est most az előzőekben, mivel 50ccm hokit véltem felfedezni a kolléga hsz-ben fentebb
a szamárlétrázással nekem sincsen semmi bajom, de szerintem nem azt javasolták, mert azt ellenezni szokták inkább, hogy ha van jogsi nagyobbra akkor ne a bp-s életveszélyes 50ccmen kezdjen az ember
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
runner 125
nagyúr
Motoros topikban is hangoztattam párszor, aki nagymotornál a pontos fogyasztási értékekről érdeklődik, az ne vegyen nagymotort. Nem arról szól.. és ha már a fogyit kell centizni szinte garantált, h nem marad gumira, tréningre, szervizre..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
Kereskedő véna biztosan, de én elvből nem adnék több pénzt azért, amit tudom h úgyis beszerzek 2 telefonhívást követően a szervizárakhoz képest fele annyiért.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bobsys
addikt
Itt 5 liter full synthetic olaj $60-75 munkadijjal. Az asvanyiak ugy $30-$40. A mustang fekcserejevel szivattak meg volt $500 a ket hatso de legalabb a fo fekmunkahengert (?) tonkretettek es igaz, hogy ingyen beraktak egy ujat, de akkor sem volt oszinte a mosolyom. Egy nagy franchise ami nem garancia a minosegre, de legalabb dragak A Crown Vicet mar egy helyi kis autoszerelohoz vittem ahol eddig jok a tapasztalatok
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
-
-
nagyúr
Ja, meg valami, a kedvencem, az autovasarlok uj megvaltoja: Becsuletesnepper, aki olyan tanacsokat ad a Totalcaron, hogy a pofam leszakad: 'Nepper, szerinted Z autot erdemes megvenni?' 'Hat, haveromnak van, nincs semmi baja, en siman megvennem, megbizhatonak tunik'.
LOL
while (!sleep) sheep++;
-
Qru
MODERÁTOR
Mert valószínűleg az 107-es ugyanúgy ki van hegyezve mint egy M5, nem?! Ugyanúgy használják is, ugye...?! Almát a körtével tipikus esete. Nyilván az előtted is világos, hogy a használat is erősen befolyásolja az elromlási statisztikát. Van kapcsolat márkaszervízhez, érdekes módon a céges autókat bő 30-40%-al viszik többet szervízbe mint a magán verdákat (és nem azért mert abból több van). Nyilván nem azért mert lerúgják őket...
Pl: céges 1,8T B5-nél szted hol érdekelte a kollégákat, hogy hidegen ne rúgják neki? Meg, hogy pályáról ha leáll a pijenőbe dobni egy sárgát ne állítsa le egyből a motort miközben előtte 150-el tépett 100 km-t?
Alig 2 év után makkan meg az első turbó benne. Ez nem torzítja a statisztikát? Hány céges 107-es van ott? Kb 0? És hány Civic?De akkor kanyarodjunk vissza Civichez és az arányokhoz: Mennyit adtak el 107-esből és mennyit Civicből UK-ben (mert az only uk statisztika)? Akkor, hogy is van ez az általad említett arányos dolog?
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
vilie sem fosfranciázott ne kend rá, mert ez is egy marha nagy torzítás lesz akkor.
azt kritizálta (és nagyon egyetértek ezzel) hogy nem lehet úgy tanácsot adni, hogy vedd meg amelyik megtetszik és a szeretet mindent megold a többit meg betömöd pénzzel.
alakilag így van igen, csak éppen ez nem tanács, hanem egy alapvető hibában történő megerősítés. lehet ezt is csinálni, persze, ha az embernek van elég tudása, forrása, kapcsolata így autózni, de az elhiheted nem is ide fog jönni kérdezni, hogy milyen autót vegyen. aki már vadidegenek tanácsára van utalva milliós döntésekben, azt az ág is húzza, nem kéne még belesimogatni a wannabe prémiumérzésbe is, mert véreset fog hányni egy év múlva.
értem én, hogy valamikor majd el kell adni a saját autót is, és érdemes fenntartani az öreg de tisztes prémiumok nimbuszát, meg mindenki szereti dícsérni a saját választását, de ez így nem tanács. vagy tanács, de nem jó.
igen is van különbség megbízhatóságban kategóriák között és kategórián belül is, sőt, a korral ez a dolog változhat is, egész más egy 5 éves audi-dacia megbízhatósági aránya mint egy 10 éves párosé. feltéve, hogy valaki tényleg rendben is akarja tudni az autóját, és nem szelektív a látása-hallása a hibajelzések tekintetében.
ezt a különbséget pedig lehet, kell, érdemes figyelembe venni választáskor, vagy tanácsadáskor. erre pedig nem válasz, hogy vedd meg amelyik tetszik. kb. annyira igaz, mint hogy házasodj random úgy is minden nő k.va.
szerk:
és ez nem a fosfranciázásról szól. típusokról szól, tapasztalatokról szól.
szerk2: becsnepes gondolattal egyetértek
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Szted mekkora terhelésnek van kitéve egy M5 meg egy 107-es? Kezd el olyan körülmények között használni az 107-est (pl fordulatszám tartomány tekintetében), garantálom hogy rosszabb eredményt kapsz ennél a statisztikánál.
Ja, mert ott kolbászból van a kerítés, tudom a csapból is ez folyik... Kár, hogy a kint élő kb 10 ismerős folyton panaszkodik és a fele már hazajött. Több ismerősöm sofőrködik kint, hát nekem nem azt mesélték pont, hogy 10k-ként járnak olajcserére, meg mindenhova 50-el v. fokozatban mennek...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
De itt két kalapácsot hasonlítasz össze nem egy mobilt meg egy kalapácsot. Az egyikkel fába versz szögeket a másikkal meg egy betonfalba.
Elhiszed, hogy ott se a felső 10,000 sofőrködik hanem a bevándoról k. európaiak? Ilyen szempontból nem jobb ott sem a mintavételezés mint pl itthon.
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
>Persze hogy nem, viszont be kell latni, hogy a) a megbizhatosagi legendak nagyreszt alaptalanok, foleg az utobbi 10 evben b) a regi mondas, hogy 'allapotot veszunk, nem evjaratot' inkabb ugy igaz, hogy 'allapotot veszunk, nem evjaratot meg tipust', c) mindenkinek lehet szerencseje es pechje is, ezert olcsok a hasznaltautok, nem masert
Ha én odamegyek 3 autószerelőhöz, és megkérdezem, hogy milyen típusú autót látnak a legtöbbet és milyen költséggel járó hibákkal, az nem urban legend lesz, hanem egy egészen releváns tapasztalat.
Mindenkinek lehet szerencséje meg pechje, igen, de ezt így nem lehet ráhúzni a témára mint egy úszósapkát, mert van, amivel nagyobb arányban lesz szerencséje, meg van amivel kisebb arányban lesz szerencséje. Ez érvényesül az árban, de használtautóknál nem csak az ár szór, hanem a kor és a futásteljesítmény is, találsz 'millióért stiftet meg volvot is. Ezt azért ne nagyon vitassuk már, hogy vannak megbízhatóbb, meg kevésbé megbízható típusok. Persze, lukra mindennel lehet futni de ennek az esélye marhára nem ugyanannyi típusok között árkategórián belül sem.
>Ezzel mit akarsz mondani? Nyilvan van, de ez nem a FFF/nemetauto/japanauto dimenziok menten ertelmezheto.
Momentán csak te akarod így értelmezni. With all the respect. Az eredeti problémafelvetés nem ez volt.
szerk: és akkor leírom még egyszer: nem a fud erősítése volt a cél a problémafelvetéssel, hanem az, hogy addig azért ne menjünk már el, hogy "mindegy mit veszel csak szeressed, ha törődtek vele úgy is jó lesz, felborulni meg mindegyikkel fel lehet" mert ez így önmagában lehet akár igaz is, de a konkrét helyzetben inkább félrevezetés a fentiek miatt.
tehát messze nem a fosprémiumozás fosfranciázás megy.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
a) a megbizhatosagi legendak nagyreszt alaptalanok, foleg az utobbi 10 evben
Értem, akkor a 2.0 pd tdi és 2.5 V6 tdi konszern motoroknak csak véletlenül kurva szar a hírük, az 1.9 pd tdi meg véletlenül legendásan jó hírű. Igazából nincs is különbség akkor köztük, és ez csak a véletlen műve, valószínűbb, hogy a 2.0 pd tdi tulajok mind nemtörődöm, autójukat elhanyagoló tulajok, az 1.9-eseket pedig csak a gondos, autójukra odafigyelő és azt karbantartó emberek birtokolják.
-
DeFranco
nagyúr
Egyreszt a szerelonek nincs pontos kepe arrol, hogy milyen aranyban hibasodnak meg az autok, csak arrol, hogy hany autot lat az adott tipusbol. Ez alapvetoen elcseszi az egeszet -- emiatt sokkal jobb pl. az a site, amit linkeltem, mert ott korrigalva vannak ezek a hibak.
Nem néztem meg alaposan, de nekem úgy tűnt, mintha a garanciális javításokat tartalmazná. Itt a fórumon meg nem éppen garis autókat keresnek (ebben lehet tévedek, javíts ki)
Az autoszerelo egeszen biztosan tobb Peugeot-t lat, mint mondjuk 7-es BMW-t, mert konkretan sokkal tobb darab van belole.
A KSH-nak meg kiváló statisztikája van a forgalomban levő autókról típus és kor bontásban.
Persze hogy nem, en csak azt mondtam, hogy semmi ertelme a forumos legendakra meg haverjozsi autoszerelore hagyatkozni, foleg nem a becsuletesnepper-fele marhasagokra, amikor elerhetoek ezeknel jobb adatbazisok is.
Ez is az információ része, tudni kell súlyozni, de kihagyni felesleges. Jobb ha az ember számításba veszi. Olyan adatbázist meg én még nem láttam, ami a 7-10-15 éves autókat vizsgálná reprezentatívan meghibásodások tekintetében. Max. az ilyen népítélet féle állatsimogatók tekinthetőek annak fél szemmel hunyorítva. De inkább úgy sem.
A Bayes tétellel meg egészen közeli kapcsolatban voltam és tulajdonképpen vagyok még ma is, abban meg van pár éves gyakorlatom hogy milyen kis mintákból lehet következtetni nagy egészekre. Nem mintha ez bármit jelentene. De azt soha nem mondták, hogy kérdezz meg három random embert aztán vonj átlagot mert úgy is mindenki hazudik.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
>Napersze, ezt is megbeszeltuk
Tisztelettel beszéltem veled, érveket ütköztetve, ennek ellenére ez volt a második beszólásod.
>Nem rad celoztam konkretan, ha jol gondolom, szociologiaval foglalkozol/tal, ott vegulis valamennyi szo esik errol, ez teny.
Közgazdász vagyok, hál' istennek semmi közöm a szociológiához (már amennyiben a közgazdaságtan nem társadalomtudomány, vannak olyan vélemények mi szerint az).
-
DeFranco
nagyúr
minden OK
@MunezXBK: dízelt ne vegyél, az fontos
[ Módosította: philoxenia ]
-
stargazer
senior tag
nagyon elkapott a hév hogy legyen, volt is egy nagyon szép 1.6-os, 122 lovas, rengeteg extrával, de kicsit tartok a hátsókerékhajtástól (télen) meg a prémium fenntartási költségektől. Meg állítólag nagyon sokat is eszik (7,5+) (az én kocsim nagyobb, dízel és 6-6,3-at eszik) Jó egyen többet, de 1,2+ liter kicsit soknak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
DroneZ^
őstag
Pontosan tudom hogy milyen fogyasztasi adatokat lehet talalni. Majd en eldontom milyen auto való nekem. De egy "gazdag" embernek se mindegy hogy 12-t vagy 17et eszik az autó. Maximum ha hülye. Attól még lehet találni korrekt gyors autót, senki ne mondja nekem hogy nem.
“Audiophiles don’t use their equipment to listen to your music - they use your music to listen to their equipment.”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen