Hirdetés
-
Firmware-frissítés a Kioxia SSD-kre
ph A Toshiba-korszakból származó meghajtókra is vonatkozó frissítést mindenképpen érdemes telepíteni.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Steet Fighter 6 - Hosszabb bemutatón M. Bison
gp Kevesebb mint egy hét múlva végre elérhető lesz a játékban az új karakter.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz
Bdanyy #121159 üzenetére
Gumis topic a te helyed
egyébként meg a korrektebb helyeken adnak tájékoztatást az évjáratról vagy figyelembe veszik az igényed, ha például csak ideit vagy hajlandó átvenni -
Kickass
őstag
válasz
TheProb #122740 üzenetére
Basszki mennyit kínlódsz
ITT az ex-gépem, két éve adtam el, vagy két hónapja elszakadt a vezérműszíj (anno megkapta dokumentációt tudta hogy cserélni kéne).
Szóval ezen van most egy hibátlan hengerfej, friss a vezérlés is. Baloldala lakatolva és fényezve volt, erről fotódokumentáció is van. Ráadásul kurva nagy fun és az alkatrész se drágább mint bármi máshoz ebben a kategóriában. -
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #124568 üzenetére
A Föld kerülete 40000km kb....az azért nem lenne rossz
Akkor inkább már egy Föld-Hold távolság, bár ~385k km se sok egy jó konstrukciónak ami gondosan volt szervízelve. -
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #124878 üzenetére
A keret felső határánál már lehet találni szép dízel kombi H Astrákat is.
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
Jó a gondolatmenet, pár kiegészítést engedj meg:
- Én nem vetném el a 8V-t se, nem különösebben lomha azzal se.
- mint ahogy a 8V-t a sedant se vetném el, annyira nem nagy az SW csomitartója, bicót felrakhatod a tetőre is
- Inkább a kereted fölső hátárához közel keresgélj, 1,5M és picivel felette nincs igazán jó példány. Sőt az igazán jók 2M körül kezdődnek.Mint minden alfás dologgal kapcsolatban itt is érdemes figyelni az alfaamorét, az ottani tulaj se 100% garancia de ha pl blogot és költségeket vezet (mint anno én is) akkor azért nagyon nagy meglepetések nem lesznek.
Futóműalkatrészek felső lengőkar ~25k/db, alsó ~50k/darab
Vezérlés (vízpumpával) ~40k
Gyári lendkerék ~100kIlletve egy dologgal lehet még beszopódni a 16V esetében, a szívósorral, legtöbbször egr hiba miatt elreped a műanyag szívósor, újonnan 100k vagy bontott, ha éppen van.
Illetve érdemes beszerezni egy kapcsolható VAG-KKL kábelt, és legalább a MultiEcuScan ingyenes verzióját telepíteni, már azzal is sokmindent lehet olvasni.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz
rbalint88 #126779 üzenetére
Ezért is írtam, hogy az se 100% én is amoréstól vettem a 156-t, sőt előtte Fiatos körökből is ismertem az embert mégis megszívtam azzal az autóval.
Szerencsére vannak kifejezetten olasz autókra szakosodott szervízek és emberek még itt Kelet-Mo-n is, csak tájékozódni kell. A 156-t és anno a PGT-t se vittem volna olyan emberhez aki nem látott még előtte ilyesmitA mostani Opel után lehet én is bepróbálkozok 159-l, elég fun volt a futómű a 156-ban de még az 1.8TS motor is ahhoz, hogy ne adjak még egy esélyt a márkának (ha anno a rozsdára jobban figyelek lehet még a 156 lenne).
Alg: A tetősín jó kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz
ACAB95 #127687 üzenetére
Alfából érdemes 2000 utánit nézegetni, azok talán már kevésbé rohadnak, talán még egy facelift 1 (csak belső facelift) is belefér. Futóműve legyen rendben. Többi dolog áll az összes hasonló évjáratú dízelre is (hibakódmentesség, kettőstömegű, stb...)
Esetleg Audi bár a név miatt drágább pedig ilyen korban már nem biztos hogy a név hanem inkább az állapot számít, ráadásul ami Audiból fapad az nagyon fapad.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz
Kornel #128631 üzenetére
Aztán 1 hónap múlva majd keresed a következőt, csak hogy szórakoztasd itt a nagyérdeműt, kicsit unalmas már, autót nem a fórumnak veszünk....
Alfát meg hiába próbál itt a topik kicsit olasz (pacsi innen is) orientáltabb szárnya rábeszélni, ne vegyél. Egész egyszerűen nem összeegyeztethető a te autóról alkotott képeddel, nem neked való, nem, a 159 se.... -
Kickass
őstag
válasz
barack1997 #132450 üzenetére
Bár szerintem te már azelőtt eldöntötted mit akarsz mielőtt a topikba írtál, és csak megerősítést vársz azért bedobom.
A köbcenti miatt ugyse fog tetszeni, E46 Compact 323 vagy 325ti. -
Kickass
őstag
válasz
barack1997 #132467 üzenetére
a 'ti' jelzés elvileg= Turismo Internazionale
alkatrészekre szét kell nézni neten, de ha tippelnem kellene ez a benzines kb ugyanazon a szinten megy mint bármely hasonló kategóriatársa
A BMW-nek meg nem emiatt a modell miatt van itthon 'neve'Azt viszont rosszul írtam hogy van belőle 323 (mintha láttam volna hirdetve de lehet keverem az e36 compacttal), a 325 viszont elég fun.
-
Kickass
őstag
válasz
Dávid78 #133486 üzenetére
Ha a váltószoknya állapota alapján akarsz kort meghatározni az már rég rossz, és az is ha én azt mondom neked erre a váltószoknyár, hogyaszondja *hasraütés* 250k km és te elhiszed....az még rosszabb.
Műbőrből van szett, kézifék+váltó 3000től, bőrből 5-6ezer.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Na én is ledobom akkor a komment generátor bombát
Hátha akad olyan ötlet amire nem gondoltam.
Keret legyen 1,5 millió minden sallang nélkül pusztán a vételárra. Mondjuk 2005-nél ne nagyon legyen régebbi.
Egyéb keresési feltételek:
- tempomat
- klíma (az se baj ha nem manuális)
- kombi, esetleg sedan/5ajtós ha nagy a csomagtere
- hatchback kizárva
- egyterű kizárva
- hátsó lábtér nem releváns, aki odaül viselje a következményeket
- dízel preferálva, ha benzines akkor átlag 8 lityóból jöjjön ki (40-30-30% elosztásban, pálya, főút, város)
- vagy legyen benne boogie (pl ketegóriájában kiemelkedő futómű), vagy legyen olcsón fenntartható, észérvekkel bármelyikről meggyőzhető vagyok, Trollok figyelmébe ajánlom hogy vagy egyik, vagy másik, nem egyszerre a kettő
- manuális váltó preferálva, de automatáról is meggyőzhető vagyok, szintén konstrukció függő
- kb 5-6 évre előre terveznék most az autóval, gyerekülés azért majd férjen beJöhet a kommentcunami, jobbnál jobb ötletekkel.
Direkt nem írom ide eddig miket nézegettem, ezzel se befolyásolva a kreativitást
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #141308 üzenetére
H Astra kilőve, nem szeretném. Most G kombi van.
Focusból rengeteg van viszont a legtöbb a nem túl jó hírben álló 1.6Tdci-vel, ha az internetes ismereteim nem csalnak akkro ebből csak a DPF nélküli 90lovas ajánlható abból viszont elég kevés van.
Pug fronton szétnézek ,ha jól tudom ott is a kétliteres hdi az ajánlotabb.
Qru: 9-3 minig is tetszett, ez az 1.8T lehet tudni milyen származék, vagy saját motorjuk volt?
Mivel hosszabb időintervallumra tervezek nem tudom pár év múlva mennyire lenne nehézkes az alkatrészbeszerzés a Saabhoz. -
Kickass
őstag
Azért is dobtam így be a kérdést mert a 'lakossági' vonalat már lefutottam (2es fókusz, H Astra, stb..)
Egyedül a C Veki maradt kalapban mert az legalább nagy.Viszont ahogy nézem nem nagyon van új a nap alatt, vagy a keretet kell kitolni vagy az évjáratból engedni.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz
focvis #141323 üzenetére
C Vekiből egy GTS legalább kivülről kinéz vhogy, vagy ha kombi, abba legalább befér az egész háztartás.
Qru: Szép ez a Lega, megnézem az alkatrész árakat, de fogyiba ahogy nézem belefér, tetszik is.
Signum kiesik, az a 365 literes csomitartó vicc kategória, igaz bővithető, de 2nél többen utazunk kevés -
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #141695 üzenetére
de van külön regadó kalkulátor is
-
Kickass
őstag
válasz
Tothgera30 #144739 üzenetére
Elég fapad, lehet ez is az oka.
-
Kickass
őstag
válasz
gaborbol #144838 üzenetére
Ha utazni is akartok 7en akkor kicsi lesz a Sienna/Odyssey, szerintem.
Legalábbis a tesómékból kiindulva, 3 gyerek + 2 felnőtt, a Tahoe-ra még tetőcsomit is kell tenni hosszabb útra.Persze ha csak A-ból B-be kell ad-hoc elvinni 7 embert akkor elég.
Egyébként csalós a forma mert a SUV-ok magasabbak/szögletesebbek, de pl hosszban csak 3-4 inch van egy minivan és Tahoe/Traverse/Acadia típusú SUV között. Persze ha nem tetszi kakkor úgyis mindegy...
-
Kickass
őstag
válasz
pocokxx #146535 üzenetére
Csak egy meglátás, ha a sárvédő tényleg silány minőségben lett javitva az le fogja dobni a gittet festékkel vagy rosszabb esetben elkezd alatta rozsdásodni és már csak akkor veszed észre ha már késő. A többi csak szokásos dolog ami bármelyik 10+ éves használtautón rajta lesz.
Innentől ha érdekel komolyabban át kell nézetni, kiolvastatni, ha utána is érdekel a sárvédőiv lehet akár alkualap.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz
pocokxx #146550 üzenetére
Szivósorral szokott gond lenni, egyébként JTD származék ahogy irták, alapvetően nem nyűgös. Kasztnit minden esetben jól meg kell nézni, mert hát Opel...sose kop el...hamarabb rohad el
molnarpeter: mint ex TS tulaj Alfából csak a V6-ot tudom mint benzines ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Pörgetem én is a topikot kicsit
Ajánljatok nekem autókat 1,5 millióig (pusztán vételár)
Legyen benne:
ABS
tempomat
légzsák (legalább 4)
klima
ha sedan a forma jó lenne vmi tolatóradarHa benzines: átlagfogyi 8,5-9 liter körül.
Ha dizel: DPF nélküli megbizhatóbb konstrukcióAmiket eddig néztem támpontnak: Honda Accord, SAAB 9.3, Oktáv 2, S60/V70
Illetve ami még inkább emocionális döntés lenne: E39
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRON ALUL - Dane Solrig motoros textildzseki béléssel
- Eladó Denver SHP-102 Okos konnektor
- 8 részes asztali grill
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Új 5MP 20x Optikai Zoom Kültéri PTZ IP Camera Tuya ONVIF 2592x1944P Synology NAS kompatibilis