Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz diegho #198712 üzenetére

    Nem a legmegbízhatóbb, mégha nem is a leggázosabb már 2011ben. A rosszabbik fajta 3 hengeres, én mindig kizárom, mivel nincs előnye az 1.4-hez képest, de hátránya akad pár.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz johnny82 #198715 üzenetére

    208-at vettünk hasonlóra, és sztem pont a 3 henger a bugi benne (nyomatékos, és szeret pörögni, jó a hangja). Vezetési pozícizó, ülések, világítás, és a működésbeli finomságok, zajszigetelés, félpanoráma szélvédő is előny. Ehhez képest egy Yaris HSD ... elég primkó/sótlan.
    Ha nem hibrid a Yaris, esélye nincs (a hir2-es bilux vetítőlencsés változatnak a világítása legalább jó, de sztem ennyi).
    A Rio sem rossz, már az 1,2 is élhető, bár jóval gyengébbnek tűnik mint az 1.2 vti, mivel ugyanannyi nyomatékot ezressel fentebb tud, plusz magasabb alapból a 3 hengeresnél a fordulat amin használod, azaz városban kb 85 és 105Nm amin használja az ember, plusz könnyebb a 208. Ezt tükrözik a rugalmassági adatok is (bár erzésre nagyobb a difi, a Rio/i20 egy lightos 1.4esnek tűnik, az 1.2 VTi meg mintha 1.6os lenne). Nem tudom csak az oldalt linkelni, elég sok autót be tudsz tenni az összehasonlítóba. [link]. Persze más motorokkal is lehet nézni (mindkettőt).
    Nálunk a koreai és psa duó volt az utolsó két bentmaradt versenyző.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz johnny82 #198744 üzenetére

    Micrát kihagynám, Rio OK. De nem a H4-es zseblámpafényű fényszórós!
    Mondjuk akkor már új Sanderot vennék... [link]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz dj79 #198750 üzenetére

    Így van, új Sanderot vennék inkább használt Micra helyett azonos pénzből.
    1, Micra nem nagyon tetszik (árkategóriájában főként).
    2, Kb másfél millával drágább.
    3, Annyiért Cliót vennék ebből a legóból.
    +1: Jobb infotainment rendszer (Mi lenne a jó magyar kifejezés, csak szimplán fejegység?)

    Veron: Fujj, sárga fény Gratula!
    A topiknak is ;]

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz IMIIKE1998 #198752 üzenetére

    Én Clio2 Aygo/107/C1 alá nem megyek ajánlásban (worst case Megane 1).
    De sokan leszarják és vígan furikáznak Swifttel, F Astrával - mármint hogy most vették, akár annyiért, hogy biztonságosabb autót is kaptak volna annyiért.
    Én biztosan nem ültetném a páromat a kicsivel pl 1-es Swiftbe, B Corsába. Inkább saját dolgaimon(akár autón) faragok, de legyen esélyük egy balesetben.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Magyarországon tényleg minden típusnál típushibának számít ha valamiben kopó alkatrészt kell cserélni, vagy a rozsdásodást lassítandó az iszapot néha ki kell takarítani (pl lengőkarcsapágy, aminek a cseréje helyett másik hidat csavaroznak fel, stb) :F
    Bár a fék és motorolajjal is van így sok típus, fékmechanikával, stb... Csak hangosan gondolkodom.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboy93 #198837 üzenetére

    A Vitara melyik kategória best buy opciója? A 7 milláért/bármennyiért kapható legigénytelebebbé :F A papíron jól mutató extrák, a kivitelezés, a megoldások... Messze nem a konkurencia szintje. Illetve de, de 10 évvel ezelőtti.

    EL1T3: Capture, Kona(amíg kapni), 2008, Puma, akár fiatal Niro vagy Sandero Stepway is szóba jöhet. Ja, meg az S-Cross is normálisabb.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz BigBlackDog #198847 üzenetére

    Ha valaki annyira falábú hogy nem jó a 3 henger, annak automata kell akkor úgyis. Meg ugyan csak Intense szinttől, de a jó kis 1.33 Tce is (bár GLX-et nézett Vitarából is, és valószínűleg nem az Ignis kulcs miatt).

    3L1T3: hemaka listájából még a C3 Aircrosst (de akár a simát is, az is magas építésű!) nézném még meg. Vitara után átülni a C3-ba, advanced comfortosba, hehe ;]
    Ismerős még a szalonból megköszönte, hogy dobtam alternaívákat Vitara mellé (Cactust vett, az újabbat).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #198867 üzenetére

    Vitarához(68-72,5) C3AC 68-71 cmmülésmagassága van közelebb, de a C3 62,5-66cm-je sem alacsony: sőt. Talán még picit könnyebb is (tiszta lábbal) beszállni, nincs annyira kiszéleszítve a küszöb, egy próbát megér.
    ViszonyításnaknPolo 56,5-61, Fabia 56-59, Fiesta 56-61.

    alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""
    alt="alt="alt="" title=""" title="alt="" title="""" title="alt="alt="" title=""" title="alt="" title=""""

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz yuing #198973 üzenetére

    Hát, az a VW motor amit a legjobban utálok. Városi legenda szerint megbízható, de annyira azért nem (hűtőkör, trafó, ingadozó alapjárat - amit szinte sose tudnak megoldani). Cserébe nagyon lomha, és sokat eszik, főleg városban. Akkor inkább az 1.4 16V. Vagy a fogyasztás különbözetből egyszer (kétszer) hozzányúlnék a TSI-hez, és cserébe mindig normálisan megy.

    Ford 101 lovasa dettó, de ott az átlag megbízhatóság elmegy, a tartósággal vannak bajok.
    Mazdát abban a korban/ársávban felejstd el!
    Civic nem rossz, de húzós ára van (annyira nem jó amilyen drága).
    Ezek közül a Ceedet nézném meg, esetleg Megane, 308, vagy Jazz, Grande Punto, Clio III amik elég nagyok és relatív fenntarthatóak.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Ha Focus, mindenképp a 115 lovassal venném. Nekünk 1-1,5 literel kevesebbet kért, miközben ment is úgy hogy a kétezres évek közepén egy normális 1.6osnak kell (és nem csak pingvineznek ha 2xx km-nél az alu blokk (oválisra) kopott/zabálja az olajat, hogy ezt nem lehet felfúrni, nálunk 3 ból 2 autó így járt).
    Már ha azzal az összeszereléssel, zajszigetelés (hiányával) és belsővel megbarátkozik az ember. Az alap futómű nem rossz, de nem is annyira jó mint a progresszív verziók amiket a sajtósok vezettek. Főleg a szedán, az nekünk mindig ügyetlenebb volt a csapotthátútól és a kombitól is.
    De magamnak inkább vennék Ceed(1.6)/Civic(1.4 99)/Megane(1.6 110 hatos váltó)/C4 vagy 308at (1.6 VTi, de akár az 1.4 is élhető).
    De szerintem ahova elég az ötös Golf mérete, oda a ClioIII, Grande Punto, 208at vennék (illetve utóbbit vettük is). Nyilván ezek olcsóbban fenntarthatók, és városban kevesebbet kajálnak.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz yuing #199004 üzenetére

    A direktbefecskendezéses THP változata aminek vannak bajai, főként 2014 előtt (kb mint a TSi-k, ha úgy ismerősebb). Ha tudsz angolul, 10-15 perc googlezás után magad is láthatod. Meg még sok mindent mondanak mit ne vegyél, bezzeg a VAG 1.6 8V milyen fasza motor. Haha... A VTinél normális olaj, vezérléscserénél vezmódosító kerék (kb minden magyar autónál szükség van erre sajnos), ja meg persze vezérléscsere egyből (de ez nálam amúgy is alap). 130-200k között meg szokott nyúlni a lánc, jele sokszor nincs, csak néha felvillanó chekckengine meg nem megy úgy (mind BMW, mind PSA-nál). Megmérik, megnyúlt, csere.

    Nem azt mondom hogy a világ legjobb, legmegbízhatóbb motorja, de jól megy, jól fogyaszt, tűrhetően megbízható - és a korabeli hasonló motorok közül nem sok megbízhatóbbat tudok. Papíron a Meganeom 1.6osa 8szintén városi legenda) örök élet plusz két nap. Jah. Magyarirsztánban fos olajjal természetesn vezmódosító kerék is egyből megy a vezérléshez (jó, 30 ezer volt,nem a világ, de a plusz célszerszámok és tanítás miatt 50-60al kerül többe a vezérléscsere). Korábbi változatoknál szintén trafó (min sok VAG konszernesnél), FHP jeladó, néha injektorok is cserések. Egyik sem drága, és nem balfasz szerelő hamar megtalálja, de az itthoni szerelő állomány nagyja nem ebbe a halmazba tartozik. Plusz van pár tömítés, amit magad is kicserélhetsz, ezt sem annyira csipázom (fojtószelep, szívósor tömítései), de oké, 6000 Ft az összes tömítés és nulláról egy óra kicserélni (de igen, van amiben nem kell). Igaz, jól eszik, jól megy, főleg hatos váltóval, de a korábbi PSA 1.6oshoz képest több törődést igényel. A TU5JP4-en filléres vezérlés csere 6-7 évente oszt joccakát.

    Nem tudok olyan autót amit 10 évesen mikor hozzád kerül csak tankolni kellene, én mindig nullszervizzel kezdek (minden szíj, minden folyadék, minden szűrő).

    Jó a Bravó, én szeretem; olajnyomokra figyelj és kérd el _pontosan_ mit töltöttek bele (ez mondjuk kb mindenre igaz, turbósoknál főleg). Keresgélj új emblémát, és készülj a lámpa takarításra, akár polírra, hogy hogy elkezdesz normális H1-es fényforrásokat keresni hogy láss is vele rendesen (pl a minőségi ledesek).

    G6al is van ez az (mivel nincs), de 1.6 MPI *boá*. Na, abban aztán nincs élet.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz venom8888 #199027 üzenetére

    Ez így ***, fölösleges sok hozzászóláson át rugózni ezen...120-130 ló egy szívó 1.5, mégis mennyi legyen turbóval?
    De ha fázol a turbótól vegyél szívót, a kompaktok között van (Megane, Ceed, i30, 3-as vagy 6-os ha nagyobb kell), probléma megoldva. :C

    Auris hibrid 136 lovas, és alul/megindulásnál is elég nyomatékos az elektromos motor miatt...

    De ez most, vagy 2 év múlva kell :F

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz bitpork #199071 üzenetére

    Ezt akartam én is írni.
    Van olyan amivel élhetően lehet közlekedni, vagy a futómű megbocsátó és még egy kis tarcsi is van benne, de nálam az odalépésre mosolygás meg a nem fogyasszon sokat, nem nagyon fér össze. Ettől felnőttebb(?) igényeket támasztok. A sajátom rugalmassága jó, forgatva megyeget, és nem eszik sokat; és nem várhatóak többszázezres kopóalkatrészcserék (kettőstömegű, nagynyomású, részecskeszűrű). De nincs mosolygyártás gázpedálnyomásra. Asszony autójánál van egy kicsi mosoly tiprásra, mert jó hangja van és váratlanul rugalmas. Ott viszont a csúcsteljesítmény nem sok, de alig 1 tonnás autónál nem különösebben baj arra amire használjuk. De inkább futóműből lehet velük játszani, nem erőből.
    Ha a többszázezres kiadás elkerülése nem lenne szempont, akkor valami 1.2-1.4 turbóst vennék, esetleg annak a gt/akármi lineos változatát (Megane/308 GT Line 1.2T vagy Leon FR 1.4 TSI-vel). Mostani felhozatalt nézve. Eredetileg mondjuk ilyesmit akartam, de az olyan változat ami tetszik, drága volt.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz venom8888 #199086 üzenetére

    A Vitara fiatalos? Legyen...
    De olyan igényességi szinten van, mint semmi más. Bányász béka...
    Hogy insigniához ez hogy jön (ugyanakkora litertelejstménnyel) azt viszont nem értem. De még két évig nem is kell :)
    A fasza Ecocontact5-el lesz mosolygás. Vagy félelem inkább, mindegy.
    dehogynemszar a vitara...izlések és pofonok

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Saskakas18 #199269 üzenetére

    Saskakas:https://totalcar.hu/tesztek/2016/04/04/renault_clio_15_dci_hasznaltteszt/ Ot még volt azért vele tennivaló (szivattyú csere preventívbe).

    anorche1: Vedd a soröt 2.4-el. Az legalább nem hoki Ford motor, hanem rendes Volvó. Nem eszik többet mint az 1.8, van adócsaló 140lovas változata (hw megegyezik az erősebbel). Egy normálisan befejezett 2-es Focus (mert a Focus elég ***** lett).
    1 millából mondjuk nem a kínálat habja lesz elérhető...
    1.6 (hatos váltós 110 lovas) Megane 3-at venném fel a listára, Bravot, vagy Ceedet (vagy Clio3, Grande Punto, amik kb akkorák mint egy G Astra/Golf IV).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    [link]

    Érdemes lenne megkeresni a Vitarát ezen a listán

    ;]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vidocq #201137 üzenetére

    Sok szempontot nem adtál meg...
    A Megane 3 jó lehet, bár 2ért még nem sok szimpatikus van, a szebbek, fl-esek felette mennek (fl előtt még az elektromos kézifék vezérlője nem egy golyóálló szerkezet). Meg mint kb minden magyar autónál, fos félásványi olaj használata miatt a vezérlésmódosító kerék cserés lesz a vezérléscserével valószínű.

    C4 II-őt is megnézném, ha praktikum mindenek felett akkor C4 Picasso (bár két személyre városba már már túlzás); ha tetszik a C3 Picasso is jó lehet. Akár H Astra is szóba jöhet (1.6). Ahogy említették a Ceed/i30 is megérhet egy megnézést =ha tetszik), de itt is előfodul ez-az a Kappa mocikkal, de nem vészes. Más kérdés hogy jónak a 2012 utáni modelleket nevezném, a korábbi nekem nem kellene.
    Jazz (túlárazott, H4-es világítás amit szar cserélni), esetleg Bravo/Grande Punto, Clio3 (Grandtour)...
    Nincs (főleg ebben az ársávban) olyan modell, aminek ne lenne 1-2 gyengébb pontja, ezt fogadd el. Ha megvan melyik tetszik (praktikum, kinézet, vezetés, ár, felszereltség, stb), akkor majd abból az adott változatok gyengébb pontjait érdemes megnézni/megkérdezni. Amit szeretsz, szívesebben tartod majd karban.

    A normális belevaló olajra szinte mindegyik érzékeny, van ami kicsit (Renault, Opel, Kia), van ami jobban (Honda, PSA).

    dj79: Miért, olyan olcsó a Vitara (főleg ahhoz képest amilyen)? :) Vagy ha normális kompaktot, igényesebb Crossovereket kapni hasonló áron másutt, de itthon nem azt veszik a szuzi ellenében, az a forint hibája? Szokott menni itthon a fanboykodás suzukikra, de azért európai/nem elfogult piacon nincsenek olyan előkelő helyen.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz prsq #201248 üzenetére

    Minden H4esre igaz (amit főként a japánok szeretnek), hogy:
    Tompított H4: 2200 lumen
    Tompított H7 (és társai): 3000 lumen
    Refi H4: 3600 lumen
    Refi H7 (és társai): 6000 lumen
    + 1,3%os a H4esek jellemző lejtése, 1,0 a H7esek jellemző lejtése, azaz messzebre is világítanak, nem csak erősebben.

    Konkrétan nálunk az utolsó két autó a bő 1 millás mezőnyben a Jazz és a C3 volt (2018ban). Jazz H4, C3 H7+H1. Mindkettő a maga kategóriájában jól világít, de mondjuk abszolút skálán ahol 10 egy jó xenon szett, ott mondjuk 6ot adnék a C3-nak, és 2-őt a Jazznek. Nekünk ez is fontos szempont volt.

    dj79: Olyannak mond, aki ezeket nem ismeri. Ülök Vitarában is eleget, meg van 208asunk. Nagyon nem egy liga, a 2008 (első, hogy igazságosabbak legyünk) ég és föld a Vitarához képest. Sokszor kifejtettem, most nem offolnék. Akinek tetszik, vegyen Vitarát, csak utána ne üljön be másba.

    tboy93: I30 1.5, vagy Ceed, az majdnem japán :D

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Mr.Csizmás #201286 üzenetére

    Anyámnak Agilát vettem... hát, nem kell alacsonyra ülni, ügyesen bővíthető, de sok pozitívumot nem tudok, főleg megbízhatóság terén.

    Nálunk (nejemnek) 1 milláig a TPCA (Aygo/C1/107) illetve a C3 volt esélyes (1.4 8V, ez lett végül, esp-vel, jobbik (nagyon kényelmes, kartámaszos) üléssel; jó világítással, felfelé is automata ablakkal, korrekt futóművel, stb).
    Gombokért üzemeltethető kategóriában a TPCA, ha valani izgisebb kell, Grande Punto vagy Clio 3.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz gzbotii #201297 üzenetére

    Ha családi kell, V50 vége és a (szoftveresen) gyengébbik 2.4 benzinnel amíg volt, mert a végefelé kisebbek helyettesítették vagy a turbós (annyit eszik mint a ford 1.8 és 1.6 kb, de sokkal kellemesebb). Azontúl tényleg max a HDi-k.

    Újabb és ügyesebb a V40 ha méretben elég, de ennyiért szintén csak 1.6D lesz. Az 1.6T inkább erős mint jól fogyaszt, de nem félnék nagyon attól sem. Mármint nem kell rá többet félrerakni tarcsiba, mint egy dízelmotoros verzióra.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Mr.Csizmás #201301 üzenetére

    TPCA biztosnság szempontjából már korrekt, de a Clio3 ebben egész jó (szívó 1.2 16V-vel fenntartani is olcsó, bár az a TCE is egy egyszerűbb ,megbízható szerkezet, nem az mint a későbbi másik 1.2 TCE a Meganeokban).
    (C3-ból is úgy választottunk hogy minimum 4 lufi + ESP, ebből semmilyen autónál nem engedek, főleg ha a nejem és a pici utaznak vele!)

    Euroncap-en tudsz nézelődni, érdemes a frontális/oldalsó/gyerekbiztonság pontokat nézni, mert a csillagok száma nem feltétlen összevethető különböző években, hacsak nem egy értékelési rendszer szerint nézed.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #201311 üzenetére

    Igen, de úgy látom az utódja Agila meg a Splash sem egy leányálom. Nem megbízhatatlan, de akad vele ez az, és nem is olyan olcsó hozzá a cucc. Plusz a félásványi 10W40 ezeket is szétcseszi.

    passatgt: 4 henger kisautóban eléggé leszűkíti. Nem elég ha jó 3 hengeres a 3 hengeres? :) Rio, Clio, 208al (vagány sárgában) vennék üléspróbát, de a Sanderot se zárnám ki (Yarist meg írtad hogy kicsi, a Swiftnek meg a csomagtartója jelképes).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #201321 üzenetére

    Jó, ez is igaz.
    Van amit lassan, van amit nagyon gyorsan b*sz szét. :)

    6m-ás kisautó kategóriában: Akár még egy Tipo-ra is ránéznék. Bár a honlapjuk egy *.

    tboldi: Nem rossz, de inkább Puntóznék helyette. Meg ez a 8V nem túl szimpi (itt is kell még szelephézagot állítani)? Kormányszervó meg ABS gyűrű gondolom ennél is kényes.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Integrale #201335 üzenetére

    Két ismerős kettes Puntójával volt ABS (gyűrű) probléma, fl előttiek. Amúgy eleven az 1.2 16V, jól is fogyaszt (kár a bc nem szokványos mértékegysége), a lámpa ledfőfényes tuning után korrekt, a belsőt mondjuk nem annyira szerettem.

    Panda 100HP normális állapotban fehér holló (szar úton sajna nem nagy élvezet, lámpához guruláskor a gyűrött aszfalton ráz rendesen).

    6m kisautó: Gondolkoztam még rajta, és papíron hátrányos helyzetű, gyakorlatilag a(z egyik) legjobb 3 hengeres a kategóriájában (és a szívó az mpi, nem kokszolódik); magunknak ezt venném: C3 mk3 fl

    A 208 helyett is ezt akartuk (fl előttit) mert tök jó sok szempontból, de bőven drágábbak voltak a pugnál :(

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz passatgt #201349 üzenetére

    A buborék (Airbump)opciós. Meg elől-hátul van egy kis fényezetlen rész, az sztem priceless, felszabadító érzés.
    Hamarabb érkezik a nyomaték ennél, mint a Hyundainál (annak meg feszesebb a motortaró bak és alapjáraton simábbannjár, amikor nem lövi le őket a S/S).

    Konkrét felszereltséget, autót keress, bele fog férni a keretbe. Könyöklő is talán, de sztem fontosabb az Advanced Comfort ülés, mint a sok olyan (dísz)könyöklő, ami túl mélyen és túl hátul van - ezt ki kell próbálni, mert sok modellnél sz.rt sem ér :( .
    Én jobban szeretem azt a tempomatot, megszokás kérdése - pause a végén fel/le egyesével, hosszan 5ösével, kikapcsoltból hosszan a következő elmentett értékre ugrik, plusz a limitet/off/tempomat kapcsoló. Mindig ugyanott van, kanyarban is (előtte néha visszahúzom 5el, az apexen meg vissza).
    Kamera képe használható, valószínűleg ebben sem dinamikus az ív, de az egyenes és koppig kitekertet legalább kirajzolja, az jó, és relatív gyorsan be is jön, és közben a radar eredményét is kirakja jobbra az autó felülnézeti képéhez, plusz a hangszórókból is onnan szól ahol közeleledik az akadály. Vszínű a fejegység szintén Bosch (azaz magyarok írták), így a magyar nyelv szokatlanul jó benne. Meg van ezer apróság, amit ügyesen csinál a fontos dolgok mellett; de max akkor említem ha bent marad a selejtezőn.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz b4zsi- #201368 üzenetére

    Clio. 1.2 16V, esetleg 1.4 16V. Műszakit sz.rjátok le, olyat nézzetek aminek képek alapján volt gazdája! A műszaki vizsga adó semmire nem garancia! Nem biztos, hogy bontószökevény a fél millás autó (ha sok már az is ebben az ársávban) simán elmehet bő 10 évet, akkor megint pont mindegy a műszaki. Ugyanígy a futott km-t ne nézd, nagyobb eséllyel szervizelték rendesen ami ment évi 10-15k km-t, mint amibe 3-4 éve cseréltek olajat és tizenéves gumikon gurul. A linkelten is öregnek tűnő téli van, ezen is kuka; kell venni egy szett 4S gumit, az jobb, mind két olcsó szett.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz keepsmewait #201378 üzenetére

    Mazda 5öt hagynám több okból is(fő a rozsda), Merivát is (A-ban nincsenek jó motorok és relatív kicsi, a B sárnehéz).
    5-ös helyett alternatív ajánlat a C-Max, de én csak a 116 vagy a 125 lovas szívó 1.6-al venném (ha nem dízel kell), ami sajna ritka!
    Xsara Picasso vége (ez a legolcsóbban fenntartható, sokan félnek tőle mert hátul egy pár csapágy cseréje helyett valamiért komplett hidak cserélnek, ha vége a csapágynak :DDD ) vagy C4 Picasso / 5008-at venném még fel a listára.
    Nekünk Speciel Megane3 fl2 van(de párom visszasírja a Picassot hátsó helykínálat miatt).
    Scenicnek akkor van előnye (a kombihoz képest) hogy ha hátul a 2 gyerekülés közé kéne embert préselni; de akkor el kell dönteni hogy kombikat, vagy 3 egyenértékű külön üléses egyterűeket kerestek. Scenic is jó lehet, de inkább egy tiptopp Xsara Picassot vennék mint egy kínálat alján lévő Scenic3-at. Ha találtok szépet, olyat aminek gazdája volt, akkor az egy erős ajánlat. Ha szerettek cuccolni, akkor Berlingo (XTR) vagy Partner is szóba jöhet, főként az egyszerűbb/gyengébbik (90-92LE) dízellel (ha félünk a kettőstömegűtől, ami nem nagy tétel mondjuk ehhez), de ha keveset mentek az 1.6 benzin is jó lehet; a 3 külön ülésesben fejedelmi a hely, és a tolóajtó is király.

    C4 Picasso 1.6 120 lovas motorjánál egyből vezérléscsere ajánlott, és ha magyar autó, akkor vezérlésmódosító keréké is; Scenic (Astra/Zafira) ugyanez. Bár a Zafira a Picasso/5008/Scenic ellenében nem erős ajánlat... ki kell próbálni, menni egy kört, és nem kell billentyűzetet koptatnom.

    ZolkoW: Üléspozíció, térérzet, praktikum, bővíthetőség. Hátsó utasok is kapnak általában levegőt, zsebeket, töltőt, lábteret, nincs kardánalagút, általában mélyre és síkbadöntehetők az ülések, aludhatsz benne kényelmesen. Ezer helyre el tudod rakni aktív élet vagy család esetén a kulacsokat, cuccokat, arra tervezték hogy jó legyen ezekt használni (Jó, mondjuk pont itt van a különbség egy a Zafira kettes alá pár szempontból amit mások 5 vagy csillagos 5 osztályzattal oldanak meg).
    3 felnőtt vagy gyerekülés elfér kényelmesen (tegnap jöttek anyósék és sógorék látogatóba; de nem a 2es Grand Scenicjükkel, hanem após Xsara Picassojával, mert jobban elférnek hátul a felnőttek).
    Én a csapott hátú kompakt egyterűeket szeretem jobban, személyautósa(bba)n viselkednek, kényelmesen könyöklőről váltogatod a fokozatokat, ellátsz a sima autók fölött, alig fogyasztanak ezek többet mint a sima kompaktok.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Ádám16 #201405 üzenetére

    Ezekből 508, magamnak mondjuk inkább hidrós C5-öt venném. Egyszerűbb egy kicsit a 2.0, de pl sportosabb futómű/kipu az csak a 2.2-eshez volt, és azt inkább a nagyobb menésre alakították, szerintem ez így egyben, csomagban dől el mire van inkább szüksége.
    #kompakt
    De V50 2.0 HDi, akár egy normálisabb Focus, Megane 3 is akad mindenféle motorral, és tök jó őket vezetni, és olcsóbb fenntartani, és sztem bőven elég nagyok (konkrétan a Laguna nem igazán nagyobb a M3-nál; nyilván vannak magasabb szintű megoldásai, de középkategóriás autókat mindig jóval drágább fenntartani mint a kompaktokat. Ha nem annyira kell a 159 puttonya, a kistesóját célkeresztbe venném 1.4T-vel.

    Ha bedobom a számítógépbe hogy vezetési élmény, sokat menés élhető dinamikával és nem csiliárdos fenntartási költségek, akkor a virgoncabb ezt vagy a nekem szimpatikusabb ezt tenném az origora, és ehhez hasonlítanám a többit.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz aero. #201396 üzenetére

    OK, meg város és város között is van különbség, simán ugyanazzal az autóval és sofőrrel is lehet másfélszeres, pl egy elb*szott forgalomirányítású városban, ha pont a csúcsban autózik az ember (mert akkor megy/jön munkából).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #201415 üzenetére

    Nem láttam ilyet, nem jellemző. Tirolból származó más tészta, meg az a pár 2000 évek eleji modell sok gyártónál, ahol takarítani kell kerékcserénként a dobbetétnél, hogy ne rohadjon a küszöb; de a PSA-ra régóta nem jellemző a rozsda. Ismerős 20 éves 206osán is csak kocc miatt cserélt sárvédőn van némi rozsda, pedig azaz aztán ridegtartásban van :U

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Ádám16 #201427 üzenetére

    Általánosságban, és kb ezeknél is, 2-3× annyi az éves fenntartási költség. Nekem az már sok, nem akarok annyit autókra költeni.
    Plusz imádom ha minél könnyebb egy autó.

    Hát igen, a V50 legalább Ford Volvo.
    C5nél az úthibát nem érezni annyira, ha éleset kanyarodsz, betámaszt mint állat (erősebb motoros változatoknál ott a sport gomb). Főleg csúszósabb úton a vektoros kanyarodás (Snow motion). Mikor először vezettem úgy voltam vele, hogy nem rossz, de nem nagy durranás (Dobogókőnek). Majd utána a sajátommal mentem és akkor néztem, hogy hoppácska, azzal bizony sokkal lassabban és kevesebb tartalékkal megyek még így is :DDD .
    508 GT meg másik iskola, azt másra lett belőve; a saját kategóriájában persze [link]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz #21346560 #201430 üzenetére

    Ez jó ár, és egész nyomatékos (118Nm 2750-em ha jól sejtem). Megbízhatóságtól itt már nem félnék, mert ez már nem opel.
    Mellé azért felvenném a Sanderot is (ha az szimpatikus, akár körbeműanyagozva). Ezek a TCe motorok is 'városállóak', legalábbis nem kokszosodós, hanem szívócsőbefecskendezéses.
    Emisszió csökkentésre meg ott a 100ezres felárral az LPG-s verzió (+10 paci is jár hozzá).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vzsryl #201433 üzenetére

    Hát, bő 20 évnyi autóalkatrész kiskereskedelemmel a családban és 5 autó spritmonitoros költség vezetése után nem azt mondanám hogy alig van különbség.
    Azonos haladáshoz elég a kisebb motor is legtöbbször, gumizás (méret, meddig bírja), ablaktörlők (főleg ha integrált fúvókás), kipufogók, csillapítók, fékmechanika; minden drágább hozzájuk (és legtöbbször a csere díja is!). Biztosítások, fogyasztás, ár/avulás; és hopp, a legtöbbször Golf/Passat, 308/508 viszonylatban ott a 2, erősebb motorral/ritkább hajtáslánccal a 3×-os szorzó (ha a kompakt az átlagos hajtáslánc/teljesítmény és kerékmérettel szerepel az összehasonlításban). De ki-ki maga döntse el :R

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Középtartományig amíg használják úgy megy, mint egy 1.4 16V. Ami nem rakéta, de élhető. Fent valóban megáll 75 lónál; szóval csak emiatt nem érdemes elvetni, hanem ki kéne próbálni. Lásd DS3 és 208 tesztek, ott 82 lovas változatban szerepeltek, csak itt levágta a Pug/Opel 75nél. A miénk speciel úgy megy, minhta chippelve lenne, egész élénken reagál. Nem értem hogy cisnálja EU6-osan (83 lovas HMR motorkód), de így megy (klímával nem, ott egy környezetvédelmi frissítés 'finomított' rajta, ott EU4/EU5-ös szinten nyitogatja a folytószelepet).
    Nem erős az autó(!), de egész jól autózható.
    A legnagyobb baja ennek a hajtásláncnak, hogy 'hosszú' a kettes, puha a motortartó és finoman kell a kuplunggal bánni kanyarodásoknál ha finoman akarunk menni. Nem ritka jelenség a 3 hengereseknél, de szintén kiderül próbaúton hogy ez zavarja e a leendő tulajt vagy nem, sokakat tökre nem.

    ZolAK: Korábban összeollóztam: PSA AdBlue Ha figyelsz rá nincs gáz, ha nem figyelsz, cserés lesz. :(

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Fusion. A2 az hogy jött? :D Picanto helyett nézz Riot szvsz, a Picanto alig jobb mint a WagonR.

    ;]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #201466 üzenetére

    IS200ba beférsz normálisan amúgy :F
    A2 sztem azért nem túl elterjedt mert bambán néz ki drága a kaszni, nem túl golyóálló a technika ha jól sejtem (korabeli tesóiból kiindulva), és kizárt hogy ne rohadjon, ez vag termék, max csak lentről látszik. Nehezen hiszem hogy padló, küszön futómű is tök jó lett.
    Tényleg, Lupo 3L lökösök mikor szakadnak le a helyükről? :P

    Ez az EV kb belefér a 3000be :D

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Integrale #201475 üzenetére

    A nagyja igen. [link]

    Topikból idézet
    "Most vettem egy Audi A2 TDI-t közvetlen Németországból. Amilyen rozsdásak alul a vasból készült részek, az minden képzeletet felülmúl. Életemben ilyet még nem láttam. Még szerencse, hogy a karosszéria alumíniumból készült.""

    A2 fórum: [link] Ajtó, csomagtérajtó zsanér, a teleszkóp rögzítésnél és az ajtó alján, tetőablak, első szélvédő alatt az A oszlop, első lámpák közötti híd, hátsó híd (átrozsdál lukasra), első lengőkarok (szintén levelesre/lukasra, néha törnek mint a mazdákon), stb. Van ami alu korrózió, van ami acél és sima rozsda. Csidák nincsenek.

    tboldi: Ne Saxot, inkább C3-at. Nem sorolom, csak hidd el :) . Faceliftes, TU motorost, lehetőleg jobbik ülésest ha belefér (de ennyibe még ESP meg 4 lufi is belefér)
    Szerk: Ja, sima Saxokra gondoltam hbgondoltál elsőre, az EV poén volt részemről :DDD

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz tboldi #201485 üzenetére

    Nagy szavak ezek azután hogy A2őt nézel, sztem nem annyira ismered azokat az 1.4eseket :P
    Ahogy érzitek :)

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz KRISSTUS #201502 üzenetére

    Ezekből messze jobb az 1.2 tsi, és minőségibb, ügyesebb, sokkal takarékosabb a Rapid.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Integrale #201507 üzenetére

    Hát én F2/fl és F3 akban amikben ültem/vezettem, elég ratyik voltak. Zajszigetelés, ajtókat izomból kell bebaxni (főleg kombi csomiajtót), illesztési hézagok tömkelege (kisujjam vagy nagyobb is sok műanyag találkozásáhiz befér, főleg F2nél), sorja (F2, főleg hangerő szabályzó). Kurvaszar ülések, amikkel 20km múlva is fájt a hátam (Rapidokkal és Toledokkal nem volt gond az 1000+km). Hiányzó akasztók, rekeszek/hátsóvilágítás beltéren, ratyi klímaszabályzás (egy és kétzónás automata klímánál is, a vagok manuálisok voltam), fejegységek és BC-k között is 10 év különbség érződik(belértve a magyar nyelv meglét/hiányát), izzó csere dettó (F2, F3nál nempróbáltam). Én ugye háklis vagyok a világításra, abban elmegy a ford, de leginkább feláras fényeket kell választani hogy jó legyen, és akkor végre lesz drl is, mert a k..a ford spórolt egy *** 21Wattos izzón(cserébe gyorsan kiégnek a tompítottak) -F3on természetesen, nem a kettestől kérem számon. Ködlámpa vag-nál hasznos volt fókáknál dísz, középkonzol vágta a térdet, beltéri anyagok (sztem) gagyibbak. Hátsó utasoknak még térképzseb sincs! Persze egyéb helyre se fogod rakni az innivalókat...
    A belső amúgy sztem vizuális környezetszennyezés, nem egységes. Nem tartom magam túl konzervatívnak, F1 belseje is tetszett kminősége isbjobb volt) sok próbálkozást díjazok ami nem lett közönségkedvenc, de ez nekem nem áll össze. Főleg amilyen szinten karcolódik (lentebb) és kopog, nyöszörög. Rapidokban semmi meglepi, normális, kész (tudjuk rólam hogy egyébként nem a német belsőépítészet és ergonómiana kedvencem, de nem zavar).

    Értem hogy a Rapid(/Toledo) egy nyújtott B szegmenses olcsóbb autó, de tisztességesebb a kivitelezés, holott a fókának jobbnak kellene lennie mindenben egy árnyalattal legalább.

    Ok, kormányzás jobb, futómű jobb (de meglepően ügyes a Rapid, főleg kis úthibákkal), lehet rendelni bele komolyabb extrákat, de valahol a kettes Auris meg a korábbi Daciak szintjén van.

    Motorok terén bármelyiket javasolnám Rapidba, míg a Fordoknál hullottak nálunk az 1.6 szívók (a gyengébbb
    régebbi), ecoboostok meg... na. Ha rendbetetted és nem gyulladt ki (nekünk az egyik szívó egyhatos is leégett mondjuk(F2)) akkor sem kellemes: [link] A Ti-VCT 125 lovas kb amivel nyugodt lennék, vagy a (ebben rohadt hangos) HDi-k. Dobfékkel :DDD . Kisautónál nem zavar, sőt; de bizonyos felszereltség/motorizáltság felett nem tetszik egy ez kompakt kombin.

    Szal kövezzetek meg, de nekem jobban egyben van a Rapid/Toledo. Keveset ígér, és azt (jobban) hozza.

    Vezess: "A belső téri minőségérzet főleg a modellfrissítés előtt, Ambiente, Trend és egyéb gyéren felszerelt modellekben szomorú." De fentebb sem olyan amit várnék.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Integrale #201512 üzenetére

    A C-Maxok valamiért normálisabbak voltak (amikben ültem egyes és fl-es), jobban szerettük őket.
    Ó, a C Maxban így is jobb az élet (hátul is) mint a fokákban, ahol a fullosok kaptak csak világítást, meg középen, khm, nem érdemes ülni, és hordozót/gyerekülést se nagyon lehet bekötni. És 130nál kiabálni kell hogy halljuk egymást elől/hátul.
    Bár a régebbi Turneo Connectnél már az első sorban így úgy néz ki nem emberekre számoltak, főleg a feláras lecsukható anyósüléssel :DDD

    KRISSTUS: Ezekben nem a korai TSI-k vannak már :)

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz KRISSTUS #201524 üzenetére

    Akkor Rapid/Toledo. Bónuszként nem olyan unpraktikus mint az igazi szedánok.
    Egy Astra 1.6 többletfogyasztásából egy motorgenerál kijön, plusz lomhább is.
    Esetleg C Elysee/301 vagy Fluence, abba van még jóféle szívó, meg szedánok. Alsópolcosak, de szedán, szívó és nem esznek sokat. Esetleg Tipo, de kevésbé virgonc.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Nem azon múlik hogy turbó vagy szívó...
    Amúgy ennyi törődés az relatív ridegtartás, de tudom, itthon akkor cserélnek valamit az autón, mikor kb mozgásképtelen lesz... Fékolaj (abs tömbből is), szűrők (beleértve klíma, üzemanyag), váltó olaj, futómű állítások/alkatrészcserék, fényszóró beállítások, és egyéb típusfüggő preventív kezelések/karbantartások(egr, fojtószelep, fékmechanika, hátsó lámpa tömítések, stb takarítások) alap kellene hogy legyen szerintem.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz vzsryl #201545 üzenetére

    +1

    Meg a Micra helyett inkább Cliora is +1.

    Új autó felett én nem török pálcát; mi inkább (francia viszonylatban) alsóközepesen felszerelt 2o8at vettünk 1,5 évesen 6k km-el 3,3-ért(OFF) (5év garis bt,ü.fűtés, radar+kamera,ac, vetítőlencsés fényszóró, tapis dab-os fejegység, 83Le S/S, csak első e ablak csak a vezető automata felfelé is,teljes pótkerék, krómcsíkok, B oszlotól sötétített, metálfény, ledes h lámpák, tempomat, multikormány, behajló és asszem fűthető tükör, ködlámpa, meg alapáron iCockipt és hiányzó hátsó beltéri világítás)(/OFF). Az új (igaz, az a már a 2020-as modell, bár a technika kb ugyanaz) akkor +1,5m lett volna azonos felszereltséggel. Jó tudom, ehhez nézni kellett a hahut erősen, és vasárnap reggel tépni Kmétre foglalózni (kereskedő), de a 0km/erős facelift felára nekünk sok volt.

    Megértem aki újat vesz, nincs ideje/idege vadászni, csak a gyomrom nehezen veszi be az árakat (magunknak Sandero, vagy esetleg C3, B tervnek Clio/208/i20/Rio lenne ha újat/fiatalt vennénk most, és ha kövi hibrid kell, akkor Clio/Yaris, hogy kevesebbet egyenek majd/meglegyen az automata kényelme).
    Mi az eUP támogatásos verzióját, ezt és az előző autó további megtartása és a bukott hozamot is számoltuk, de előbbi ára túl magas lett (a kb 450Ft-os km költség és az első négy év értékvesztését ha az állam kifizeti úgyis, mert már 9-essel kezdődött :( ), utóbbi nekem tetsző állapotban tartását senki nem fizette volna meg később (egy év alatt az étékének a felét ráköltöttem.volna)... Így gazdaságilag az 1-2 évesek (benzines) jöttek ki 8-9 éves távon vizsgálva nekünk a legjobban (CitigoIV meg eUP 6-7 között voltak az 1 évesek, az papíron megérhette volna, de a magas casco és magas egyszeri bekerülés, esetleg húzósabb értékvesztés miatt inkább kihagytuk.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Arról olvastam hogy jobb lett a F3 fl, de addig míg ezt személyesen 1-2 példánnyal nem csekkoltam, nem írok semmit; csak írott anyagban nem bízok . :R
    Ecoboostból megmondom őszintén nem jártam utána mikor jöttek ki a javított verziók (erről minél pontosabb infókat megköszönünk), mert addigra már kizártam a fókát, és inkább a técée meg a pjúrtek javított verzióinak olvastam utána.

    passatgt: valamivel többet nyújtanak, de messze nem annyival, mint a drágulás indokolná. Elsősorban ez részecskeszűrőket meg egy ideje a kettőstömegűt (meg néha alibi villanymotort és akkumlátorocskát) jelent a 'kötelező' plusz cucc, a TPMS óta nem rémlik hogy kötelezővé is vált egyéb az új autókban az eu-ban.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz footy #201571 üzenetére

    C4 Picasso 2 fl, és szintén 1.2 Puretech. Ha automata kell, ehhez jóféle van.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Gombinyó #201597 üzenetére

    Swift ellen annyi szól, hogy vásárolni vagy babakocsival nem nagyon tudjátok használni, ezért valami olyat néznék, amibe legalább a lapracsukható babakocsi befér (amivel párod jó darabig fog kóricálni a gyerekkel. Van 1-2 ismerős vasaló swifttel, vért izzadnak a gyerek cuccai/babakocsi mellett hogy valami bepajszeroljanak valahová.

    Jazz, Prius jó lehet, de a Corolla, Corolla Verso. Ha a Swift bólogatósa megfelelne, akkor a C3 Sensodriveokat is érdemes lehet megnézni (egyik sem annyira gáz, de tény hogy vannak finomabb cuccok).

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Vismajor01 #201629 üzenetére

    "Ennyiért van Prius+ is, ugyanaz a hajtáslánc csak több hely"
    Igazából a TS-ben van sokkal több hely. Prius+ katasztrófális hely szempontjából, egyterűnek egy rossz vicc.
    P+"Ist die dritte Sitzreihe versenkt, fasst das Ladeabteil nur durchschnittliche 320 l."
    TS (HybriD): "Üblicherweise fasst das Ladeabteil, gemessen bis zur
    Kofferraumabdeckung, gute 415 Liter."
    ADAC, saját kockákkal mérnek ,így összehasonlítható.
    Jobban fogyaszt a TS, ha ez (valaki másnak) szempont (kb fél liter).
    Bájdövély a 136 ló nem tűnik soknak, de a villanyos nyomaték alul hamar ott van, jobban meg a pedált rendesen nyomva, mint ezekből a számokból várnánk, egy próbakört megérhet.

    Outlander és V60ról már leírták amit én is gondolok. 508 jó lehet, de minek olyan nehéz autó főleg városba.
    Ha normálisabban vezethető és jól pakolható autó kell ami nem drágán fenntartható, akkor S-Max (nem épp olcsó fenntartani) mellé C-Max és 5008-at venném fel. Az újabb Zafira sokkal jobb mint a korábbiak, de nálam régi egyterűsnél nem rúg labdába.

    Ha nem kell a 3 ülés hátul, akkor meg Leon ST (FR), 308 SW (GT Line). Az 1.2 Puretech legalább gyorsan bemelegszik, meg jó vele vezetni, bár főleg lakotton kívül/városban hatos váltós vagy automata változat kell.

    Csak hogy bonyolítsam: Niro? 2 gyerekig még épp elmegy, nem élmény autó, de tök kerek csomag és kellemes. Ha épp kanyarognál vele, akkor 'kéziben' is lehet pakolgatni neki a fülekkel.

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Qru #201686 üzenetére

    Az sokat nem jelent. Vezettem orrtolós hátsókerekest is, és olyan elsőkerekesem van, aminél mindig előbb megy a hátulja mint hogy az orrát tolná ki az ívről.
    Meg egy két fwd hothatchat ami nagyon középre meg kicsit seggdobósra volt hangolva.

    beni18: Ceed.

    Vismajor01: Olcsón fenntartható/alkatrészes kell neki, miért beszéled rá Passat GTEre? Passat nem olyan olcsó alkatrész terén, a gte moztorja és váltója alig egyezik meg a nem hibriddel... :( Meg hétért kb újonnan venném (Ceed/i30/Megane, vagy bevárnám a 308at).
    Szerviztörténetet nem méltatnám, hogy (itthon) mit ér...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák