Hirdetés
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
válasz vzsryl #213872 üzenetére
& Qru & tboldi
Köszönöm a válaszokat!
A Volvo 5 hengeres motorjait (mind a benzinest mind a dízelt) több helyen láttam már dícsérni. A 2.4L benzinesből kissé elbátortalanít fogyasztás szempontjából. Az adott súlyú bódé minél kevesebb erőlködéssel való mozgatása lenne a cél, azt gondolom a motort is jobban kíméli. ebből kellene egy arany középút.
A V50 kicsinek tűnik hátul, de a kombi karosszéria nekem tetszik. Értelmes V70 viszont pont nincs 3-3,5M között, csak egy 3.2 literes játék. Gondolom akkor amit keresek az másoknak is sweet spot?www.vakbelmutet.hu
-
veterán
válasz vzsryl #213956 üzenetére
Kár, hogy lemaradtam róla.
Köszönöm, hogy van reményed a sikerben.
Az említett társadalmi réteggel való üzletelést mindenképp kerülném.
Adni adtam már el nekik autót, jött is csekk de szerencsére elintéztük az adásvételivel.
Az előző autóm én is inkább eladtam 160-ért felújításra normális vevőnek, mint nekik 250-ért bontásra, de az sem lett volna alkalmas, munkadíj nélkül majd fél milliót rá kellett költeni, és dízel is volt.https://tinyurl.com/rasoapro
-
diegho
nagyúr
válasz vzsryl #213983 üzenetére
Az O4, Leon4, Golf8 nem tudom... elég sok problémát hallani, céges autókkal is van azért baj.
Egy jól felszerelt Golf7 szerintem jobb választás lenne.
Olyanok is megfordultak a fejemben, mint.
Új Puma - bejön na...
Passat 8 - 2.0crtdi
508
C5
Focus 4 - ez kifejezetten tetszik 1.5tdci-vel
Mondeo
Corolla
AvensisMindenesetre megnézem a suzukikat is.
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz vzsryl #214001 üzenetére
Jó nyilván kinek mi az érték meg a "kult" is szubjektív.
De ha már kispolski: azért egy nem szétrohadt darab már felülről karcolja a félmilliót, pár éve meg 80ért nem kellett senkinek.
Ugyanúgy a Trabi meg a Bogár sem volt ennyire drága pár éve, azoknak is nagyon elszaladt az áruk, valahogy népszerűek lettek most.dellfanboy:
Jogos, mondjuk olyat találni szép kihívás, gondolom hagyatékból a legkönnyebb.
Jaja a Sporting talán a legéletképesebb belőlük. Lupo-ból a GTI már elszállt, a 3l-eket meg olyan sebességgel bontják itthon, hogy lassan azok is elkezdhetnek felszaladni, mert simán csak ritkák lesznek. Talán.
Cliot a forma miatt gondoltam, hátha annyira egyedi mint egy Twingo, talán abból is lehet még egyszer valami őrület (jó sokára).
De lehet bevállalok egy Cinque Sportingot vagy egy Lupo 3l-t most hobbiautónak, kicsinosítom, garázs van szerencsére, aztán kiderül, azzal a párszázezerrel manapság úgysem kerülne előrébb sehol az ember, amibe ezek kerülnek. -
veterán
válasz vzsryl #214161 üzenetére
Köszönöm a részletes tapasztalatleírást!
Ezek alapján is különösen úgy gondolom, hogy alkalmas lenne a feladatra.
Kb havi 200km-re kellene a kocsi ovijárat, munkába menés, dokihoz, bevásárolni. Csak ennyire kell.
Sem nagy sebesség sem pályázás egyáltalán nem lenne vele. 100 fölötti sebességet szerintem nem látna, így a motor hangja és az ülések oldaltartása nem jutna szerephez.https://tinyurl.com/rasoapro
-
imyourfriend
őstag
válasz vzsryl #214524 üzenetére
Az autópiacon egészen meredek az áremelkedés, betudható annak hogy mind a saját portékát dicséri és kb egymásra licitáltak az emberek így a kb 3-4x-es ár még komolyabb mint az infláció.. 500 ezer forintért kb egy légzsák nélküli teljesen alap, kezdő sofőrre főleg veszélyes bódét lehet kapni. Értem ezt úgy hogy se szervó se ABS se légzsák meg a bódé műszaki állapota ami sok kivetnivalót hagy maga után. Gyanítom a jelen inflációból kiindulva az emberek emelnének még tovább, viszont már kezd elfogyni a fizetőképes réteg.. ide ne számoljuk a Németből vagy Ausztriabol hazatérő embereket akik megtudják venni ők más kategória. 2M alatt amúgy nem vennék és nem is ajánlanék autót az egy határ.
-
shootme2
aktív tag
válasz vzsryl #214601 üzenetére
Az astrát csak azért tettem mellé mert azt már valószínűleg mindenki látott így tudja hova tenni a dolgot. Van a közelemben civic, lancer és astra h is egyikből a másikba ülve volt alkalmam kipróbálni nem fapados a lancer. Mondjuk ha egy lancer fapados akkor mondjuk egy logan mi? Betonpados?
-
shootme2
aktív tag
válasz vzsryl #214603 üzenetére
"a kortársaihoz és kompaktokhoz viszonyítva erősen fapados, főleg az anyagminőség."
Szerintem meg nem. Ez egy 2008 as típus amit ceed, sx4, fabia áron kínáltak. Nyilván nem tudja azt mint egy lényegesen drágább kortárs de nem is rosszabb mint a többi. Esetleg a focus ami hasonló áron jobb.
-
hdanesz
senior tag
válasz vzsryl #214768 üzenetére
Száguldozni nem sok kedvem van, elvileg nem annyira lomha ezzel a 84 lóerős cucc sem. Fater 206-osa is elég dinamikus nekem ...68lóerő és 150Nm.
Általában egyedül vagy ketten utazunk az autóban.
@bandus: A Venga meglepően tágas és az 500L is. A magasabb üléspozició miatt gondolom. Az ársávból mit tudnék nagyobbat venni? (3-3.8 millióig)
@bohoc71: Néztem 1.4-es IX20-at és nem láttam minőségibbnek a Kiánál. Vagy miben jobb?
@tboldi: Van a környéken egy 1.6-os motorral szerelt autó eladó, fiatalabb és kevesebbet futott mint a fentebb linkelt kocsi.
Köszi mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #214951 üzenetére
Hat, szerintem en nem nagyon terpeszkedek, de ennyi hely van mogottem (188cm) a 2021-es i30-ban. Ami a szomorubb, hogy az elozo generacioban tobb volt a hely. Volt i40 is a cegben, az tenyleg tagas, meg elromlani se akart, pedig a fonok nem az az ember, akirol vennek autot (az utana levo Jaguar XF-fel nagyon sok gond volt, visszasirta az i40-et, most Touareg van, de az meg csak fel eves, eddig nincs gyikja, koppkopp)
-
őstag
válasz vzsryl #214986 üzenetére
130 tempomattal ennyi
ha 140 fölé megyek (145-150) akkor már 7,5-8 körüli értékeket mutat a bord computer
110 tempomattal (mondjuk 4-es főút) viszont nem sokkal jobb mintha 130-al mennék, mert ott is megvan a 6,5 liter per 100km
az a jó, amikor sok megállás van, és nagyon óvatos gázpedál kezeléssel tudok menni, hosszú fékezésekkel (piros lámpa, stb)
az eltelt első 2700 km alatt az átlagfogyi a MOL kártyám alapján szinte decire megegyezik a kijelzővel, 5,85 liter“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #215273 üzenetére
Sajnos nem ilyen egyszerű. Ismerek pár magánszemélyt, akitől pont azért nem vennék autót, mert ismerem őket Tudod, a napi 2x2km-re legolcsóbb gázolajjal teletolt 2.0tdi tulajok, akik ~300ezer km után még gyári DSG olajjal csapatnak, vagy, télen -10 fokról indítva pár perc után már rúgják pályán. Teljesen magánszemély-függő.
Sokszor tolerálja a piac egyébként, apám az állandó rigorózus odafigyeléssel, turbo visszahűtéssel, üzemi hőfokig nem pörgetéssel rendszeres kozmetikával és prémium naftával meg 10-12k-s olajcserékkel gyakorlatilag csak "locsolja a pénzt", a piac nem fog 1-2száz ezerrel sem nagyobb értéket látni a bódéiba, hiába kapnak elég törődést. Mondjuk őt nem zavarja, s igazából engem sem zavarna, ebbe szocializáltak.
Wow. Ezek miért ilyen olcsók kortács Golf-Auris-Octavia vonalhoz képest? Ha ilyesmiben gondolkodnék, eleve úgy kalkulálnék: félretesz ~350-400k-t az adBlüe pumpa esetleges nyűgjeire, hazaút után minden folyadék (olaj-szűrők, váltóolaj, fékfolyadék) cseréje, de, még úgy is kedvező árban van a VAG-os, japános társaihoz képest. A tapiképernyős klímaállítgatás, meg klasszikó gombok-tekerők hiánya a legerélyesebb visszatartó tényező tőlük.
#215274 Gombinyó No igen, a típus-aficionadok közt nézelődve, főleg, ha "közösségépítő" tulajról van szó, jobb esélyekkel indul a keresgélő.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Llew
senior tag
válasz vzsryl #215330 üzenetére
ja igen a C5 508-nál elfelejtettem írni, hogy csak a nagy dieselekkkel
#215333 hdanesz most nem találom a hsz-t, de Rob a Renault topik szakija emlékeim szerint dícsérte a turbós benzinest is a 4-as Lagunában. Mondjuk ez még talán a szívó benzinnél is ritkább. Én legalábbis még hirdetést sem láttam a fenti előtt ilyen motorral.
Na csak meglett:
"A benzines ritka mint a fehér holló, de cserébe azzal sosincs baj, az még a hülyegyerekeket is bírja.
Annak egyedül a váltó kihajtás a típushibája. Mindegyik ledarálja a rücniket, de szerencsére a váltóé az erősebb, így egy féltengely csukló cserével orvosolható.
Akkor pedig csapágyragasztó és soha többet nem esik szét."[ Szerkesztve ]
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #215328 üzenetére
én egyébként a felvázolt felhasználásra tényleg dízelt "preferálnék". Hiába megy keveset, ha, egy-egy alkalommal ez 400-500 km körül van, az a játszótere. A 2.0-es szívóbenzin ilyen felhasználás mellett nem gazdaságos. Nagyobb méretű autónál meg nem árt az extra nyomaték - főleg cuccolva.
Alfa159 SW? h-h nem volt még?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz vzsryl #215328 üzenetére
Köszi, ránéztem most, külsőre még tetszik is (valszeg egyedül vagyok vele). Az 5ös kézi váltó mellett is halk 110 körüli utazótempónál? Nem vagyok az a száguldozós típus, ha kicsit sportosabban szeretnék menni, arra van a hobbiautó, vagy elmegyek gokartozni.
Llew: Huh a franciáktól picit fázom, mert volt/van a családban pár darab (206, 307, 5008, C2, Thalia, Modus) és mindnél előjött valami, amit sokáig próbáltak a szerelők megjavítani, és marha költséges lett a vége. Apósom mondjuk kb 1 millió ráfordítás után imádja az 5008asát, de én nem járnám végig azt amit ő csinált az elmúlt 2 évben, mire összeállt az autó. Mondjuk lehet, hogy pont rosszakat fogtak ki, és csak azt láttam.
molnarpeter: Erre az éves futásra szabad dízelt? Most árulom az A3-asomat, mert nem férünk el benne sajnos, de ennek is nagyon húzós a fenntartási költsége, pedig elvileg jó konstrukció (2.0 CR CBAB, manual6).
Paxker315: én is gondolkodtam a dízelen, de nekem nagyon azt mondják, hogy a dízel akkor éri meg, ha éves szinten sokat utazol vele, mert bár jobb menetdinamikailag, és fogyasztásban is, viszont ha elromlik rajta valami, akkor nagyon zsebbe nyúlós. (az Audival végigjártam már az EGR-DPF-injektor-turbó-kettőstömegű kálváriát, és a végén hiába mondta a szerelő, hogy "na akkor most megint nem kell csak olajat meg szűrőt cserélni a kövi 300k kilométerre", nem voltam boldog)
Amúgy az Alfák mindig is tetszettek, de akárhányszor felhoztam eddig, mindenki sikítva beszélt le róluk, mondván, hogy nyűgösek és megbízhatatlanok. A 159 SW mondjuk gyönyörű. -
BoneDragon
veterán
válasz vzsryl #214749 üzenetére
Kicsit későn reagálok, csak közbe elvesztem az autók nézegetésébe... Nem rossz ez a CH-R, de ebben az ár sávban már ránézésre is lehet minőségibb darabot találni.
Gondolok én itt egy Mondeora, vagy egy Mazda 6-ra (mondjuk ezek jó magas km-el futnak ebben a sávban).
Corollával is ugyan ez a bajom, olyan....snassz
Most mi figyelhető meg a piacon? Van ár emelkedés, vagy stagnál? -
TrollBalint
addikt
válasz vzsryl #215462 üzenetére
Úgy is ma viszem gumishoz, akkor majd csinálok párat, kora délután
Köszi mindenkinek a gratulációt, meg a segítséget is.
Azt próbáltam, hogy megyek 50-el kb. és a városból kiérve odalépek neki (nem lepadlózom, de egy határozott mozdulattal megnyomom a pedált) erre elkezd 5.-ben gyorsítani, szép lassan. Váltó fül nincsen (az amúgy is csak akkor működne, ha manual állásban lenne, nem? ) Viszont azt írták, hogy lejtmenetbe rakjam be manuálba (gondolom a jobb motorfék miatt) Mert az kíméli a kuplungot. Egyelőre utánaolvasok, meg meghallgatom itt is a véleményeket, mivel tényleg nem sokat megyünk városba, ezért nem fogok rohani ezzel a szervízbe.cappa72: Azért a Ti másfél éveteket meg se közelítettük
Viszont ez most tényleg olyan autó, amire szívesen visszanézek a parkolóba. És már komolya elgondolkodom egy Cascon
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #215581 üzenetére
Mondjuk egy accord executive se rossz, havernak volt 7genes, 100ezer koruli futassal vette, 400ig hasznalta, feltengelyt kellett cserelni ketszer, azon kivul kb csak olajcsere, zseni egy auto volt. Egyszer en mentem ki vele Nemetorszagba autot venni, nagyon kenyelmes az ulese annak is.
De hat nyilvan a Volvo az Volvo, csak a masik talalat is eleg jo. Hatso labter mondjuk a korabeli Volvokban se volt nagy divat, ugyhogy az is egal -
South Velen
addikt
válasz vzsryl #215777 üzenetére
Köszi! Azt nem írtam, hogy a kombi felesleges nekünk (ketten vagyunk), persze ha pont olyanból találok egy hibátlan példányt, nem zárkózom el előle. A Ceed-ek nagy része is kombi, nagyon kevés a sima 5 ajtós, és Proceed, emiatt ízlelgetem a dolgot, formára tetszenek, de feleslegesen lenne hosszú az autó, ha néha városozni kell.
A Swift néha viszont egyértelműen kicsi volt már kettőnknek is..Alapvetően nem akartam francia autót, de ha azt mondjátok nem vészesen több a fenntarthatósága és bizonyos motorok megbízhatósága is hozza a szintet, akkor akár az is jöhet.
Az biztos, hogy a koreai-japán típusokba bőven bele van árazva a nagyobb megbízhatóság, akár túlságosan is.[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #215777 üzenetére
"Annyi biztos, hogy Megane-ból könnyebb kifogni egy jó példányt, "
Így. Alapvetően használtpiacon franciát, olaszt venni egy racionális és értelmes döntés. Mert, a fő értékvesztést már nem Te szenveded el, és, a hírük meg félelem miatt a kereslet sem akkora ezekre, aztán meg használhatod gondmentesen, a különbözeti pénzt meg dobhatod amibe akarod, hogy "dolgozzon" C5, Laguna, 508, Alfa159..
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
imyourfriend
őstag
válasz vzsryl #216166 üzenetére
Azt pozitívumnak tartom, hogy az Octaviaba amit hajtok nem szereltek elektromos kéziféket.. mondván nem elektromos, nincs mi elromoljon csak egy madzag meg munkahenger lényegében. Meglep amúgy hogy Superb-nél stabilabb autó a Laguna, olcsóbb is volt úgy emlékszem nem is kevéssel! Fogyasztás szempontjából nem bánkódnék, nincs turbó ami elromoljon 2.0 szívó örök élet motor.
-
AssAssynn
őstag
válasz vzsryl #216484 üzenetére
Köszönöm, ez a leírás nagyon kellett. Sok mindent megmagyaráz.
----
Más: hirdetnek egy taxit, régi sárga taxirendszámmal, hahu leírás alapján okmányok nélkül, jszp szerint hivatalból ideiglenesen kivonva. Elég olcsó ráadásul. Majd felhívom persze az eladót, de azért érdekelne, hogy mi lehet ez, mert ha tényleg nincs okmánya, akkor elvben rendszám se kellene rajta legyen - gondolom én."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
b3Ro
senior tag
válasz vzsryl #216498 üzenetére
Írországban elunk, es itt az autók nagy tobbsege dizel. Azért Kia-t akarunk, mert 7 ev vagy 150e km garancia van rajuk. Terv az, hogy kb 5 ev múlva eladni, meg garanciaval.
Ha a dizel a legjobb motor, akkor szerintem kifizetjük az extra arat, de ismerősök közül van aki ezt, van aki azt javasolta.
-
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #217226 üzenetére
A szedánnak hiába van nagy csomagtartója, egy relatív kis résen keresztül éred el. Ráadásul minél nagyobb, annál nehezebben éred el a végét.
A tető dizájnosan csapódik lefelé, így fogy a fejtér is. Öcsém Jettáján is látom. Feleségem 170 cm, de ő is bólintva utazik hátul.Nem érdekel, minek nézik, kettőnknek veszünk autót, nem közönségnek.
A B5 után valószínűleg minden csendesebb lesz.
Haver korábbi Ceedet vett, van a kerületben szerelő hozzá.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552