- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Home server / házi szerver építése
- Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
- Milyen egeret válasszak?
- Autóhifi
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pocokxx #133653 üzenetére
Elég. Biztosítást köthet ő is, a forgalmiban is ő fog szerepelni, a bírság is neki jön (de rajtad is végrehajthatják ha nem fizet). Annyi, hogy nélküled nem tudja eladni a kocsit.
Ennek ellenére 2x is meggondolnám kinek adom oda csak úgy üzembentartóira a kocsit.
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz
pocokxx #133871 üzenetére
Miért lenne kicsi?
7 főnek már igen, ha csomagok is vannak.(#133865) tresh Én még nem hallottam sehonnan, hogy benzinesbe 2tömegűt kellett volna cserélni.
Nagyon nincs rezgés amit el kell nyelnie mint a dízelnél. Fele annyit ha kap, tehát 2x tovább bírja.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tresh
addikt
válasz
pocokxx #133972 üzenetére
Most megnéztem tüzetesen a képet én látok némi problémát: sérült a jobb első ajtó alatti lemez (emelési pont körül) valahol felütötték elég csúnyán, hiányzik az első koptató a lökhárító aljáról,több apróbb felületi sérülés. Szerintem sokat kér érte ennyiért van jobb vétel is. Igazából élőben lehet még több dolgot találnék rajta
Valami ilyesmit kéne kifognod papírosan kb 1,5 be meg áll ha nem alkudsz
tudom szar francia de én tuti ilyet is néznék azonos áron jóval több extrát kapsz. Ráadásul ott az alvázszáma és tuti vezetve volt jó darabig a szervizkönyve szóval sok dolog kiderülhet róla ez se hátrány.
(#133974) szekra: egy ilyen autóba szerintem az automata alapból kizáró ok.
[ Szerkesztve ]
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
pocokxx #134103 üzenetére
Eltekertem végül megnézni a Lancia-t de sajnos nem tűnik nyerő választásnak. Jobb oldalán a tolóajtónál két elemen le van nyúzva a fényezés, küszöb mindkét oldalt megnyomva, jobb egy ülés kiszakadva... Plusz még egy csomó eltört/ nem működik elem: bal hátsó ajtó csak belülről, toloóajtók csak kézzel, törött ülésállító kar, hiányzó díszlécek, nincs meg az ablakmosókupak stb...
Holnap elvileg meg tudom nézni az Alhambrat is, kíváncsi leszek.[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pocokxx #134272 üzenetére
"Egyszer beleszaladt egy Polo hátulról, de a vonóhorog az ütés nagy részét elnyelte, komoly sérülés nincs."
Mekkora tempóval repült bele a Polo azt lehet tudni?
mod:
Azért kérdezem mert a vonóhorog csak látszólag véd meg, ha beléd jönnek hátulról nincs felület ami felvegye az ütközés energiáját. Ha kb 5-10-el akkor segít valóban de ha nagyobb ütést kapsz mindent visz.
Gondolj bele, hogy a tervezett tompító/gyűrődőhatás helyett egy fém rúd viszi át az ütközés erejét egyenesen a padlólemezre...
fi:zi'k: Akkor marad a Civic TypeR.
footy: Akkor motort is kell vennünk bele az ebay-ről...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
w333
félisten
válasz
pocokxx #134373 üzenetére
Eredetvizsga majd a biztosítás és mehetsz az okmányirodába ... ez a sorrend, eredetvizsga kb. 10-20 perc, biztosítás pl személyesen a Netrisknél szintén 10-20 perc, okmányirodával pedig egyeztetni kell előre de az is megvan 30 perc alatt !
Ha online intézed a Netrisknél akkor legalább 2-3 nap mivel alkuszi megbízás stb. kell hozzá, személyesen sokkal egyszerűbb és gyorsabb !
Én bementem személyes a kis csaj megcsinálta a biztosítást, kinyomtatta aláírtam és ezzel már mehettem is az okmányirodába, azt vedd figyelembe hogy amíg nincs megkötve a biztosítás az okmányirodába nem fogják a nevedre tenni (csak ha már él a biztosítás) de gondolom ezt tudod !
Ha személyesen a biztosítóhoz mész akkor ahogy megkötöd a szerződést kérj "zöldkártyát" és már aznap mehetsz is külföldre vele !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
aero.
veterán
válasz
pocokxx #145329 üzenetére
2010tol talan, ha jol emlekszem. A versoban jelent meg eloszor. Jo kerdes, hogy az meg a lancszakados verzio, vagy a toyota lecserelte, erre szaktopikokban erdemea rakeresni. Amugy azon kivul jo motor, ha megkapja a revizios lancot (bmw-ben)
Ha regi akkor 1.9 igen, a 2.0pd nem jo, a 2.0 cr eleje sem, magus leirta a multkor hogy meg azokban is a szar olajpumpa van, de motorkodra ugy is tudja mi a dorges.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
pocokxx #145329 üzenetére
Octavia Combi 1.9TDI 110 lóval, esetleg valamelyik PD már valószínű tisztes számot kap a vontatható össztömeg mellé, összességében a kuplung lehet szerintem nagyobb igénybevételnek kitéve, ennél még az egytömegű is elérhető (bár mintha T22 Avensis-hez is lehetne kapni).
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz
pocokxx #145332 üzenetére
másfélért nagyon jó B5.5 Passatot lehet venni, ami sokkal komolyabb érzetű autó, mint a B6. Másrészt garantáltan jobb műszaki állapotút tudsz venni belőle, mint B6-ból.
Octavia kínálatának alja erősen túlárazott az állapotához képest szerintem. Sajnos itthon nem fizetik meg a karbantartottságot, így a kínálat tetejéből ár-érték arányban jobbakat tudsz találni. -
Acheron
őstag
válasz
pocokxx #145329 üzenetére
2014 -től kezdték el BMW dízelekkel szerelni az autóikat (1.6 112 LE, 2015 -től 2.0 146 LE is) ezek már megbízhatóbb konstrukciók. A korábbi dízeljeikhez képest mindenképp előny, nem véletlenül szüntették meg azok fejlesztését - gyártását, és tértek át BMW motorokra. Ahogy írták már, a 2.2 erősen kerülendő (akármennyiért is dobnák utánad), a 2.0 talán jobb. Magánvélemény, de én bottal sem piszkálnám a Toyota dízeleket
-
runner 125
nagyúr
válasz
pocokxx #145622 üzenetére
Megnéztem a képeket, elég jól ki van pofozva, de a 15 év az 15 év. (Rozsda nulla, ez a széria baromi jól sikerült ilyen tekintetben, még ezen első példányok sem korrodálnak sehol.)
Nyilván a futás szinte leellenőrizhetetlen, arra nagyon pici esélyt látok, h valóban 147k van benne.
A kormánybőr ugyan gyárinak tűnik, de a vezetőülés oldaltámasza és az üléslap külső éle újra van bőrözve. Bár ebből nem következtetnék arra, h rongyossá volt ülve így sokszorosa a valós futás, hisz a Volvo-k műbőre mindig is kritikán aluli volt - ahogy a kézifékbőrön látszik is.. Nem szabad abból sem egetverő következtetést levonni, volt akinek már 8-9 évesen így nézett k, ennél picivel kisebb, ténylegesen valós futás mellett.
Az egyéb kényes pontok is úgy ahogy rendben vannak. A középső kartámasz ragacsos műanyagja itt még gyenge pont volt, ennél sokkal csúnyább szokott lenni az ennyi idős 60-asoknál (iszonyú kényes felület) mint ahogy a rádiógombok (igen, cserélhetőek), meglepően szépek és az ajtóbehúzók sem vészesen kopottak.
A széles középkonzol miatt az anyósülésen utazó bal lába szinte mindig hozzáér az oldalborításhoz (próbáltam, egyébként nem kényelmetlen), ott szokott még meglátszni a nagy futás, ennél az sem tűnik csúnyán foltosnak, kopottnak.
Egy alapos kárpittisztással, a váltó újrabőrözésével, a könyöklőfedél kicserélésével egész élhető, szép beleteret érnél el. A külseje rendben van.
(Azt a szakbarbárt, aki ütött súlyt teszt alufelnire, működési engedély bevonásával szankcionálnám..)Meg kell nézni, próbáljátok ki, amennyire lehet le kell nyomozni, átnézetni (rendszám alapján - KEKKH, Volvo-nál (pl. Dunaautó, ott Etyit keresd).
Ha jó, meg kell alkudni, de a zsebben egy 250-300k maradjon, bár a 1,5-be még úgyis bőven beleférsz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vzsryl
nagyúr
válasz
pocokxx #145622 üzenetére
Egyik ismerősöm 99-es A6-ost cserélt egy ilyen, 2002-es D5-ös S60-ra kb. 3 éve. Évente kb. 30-50k km-t teker bele, és eddig csak kopó alkatrészeket cserélt benne. Valamelyest drágább volt hozzá, mint az 1.9 TDI A6-hoz, de nem eget rengető, ráadásul elmondása szerint 1000+ km levezetése után is úgy száll ki belőle, hogy semmi baja nincs, viszont az Audi-tól mindig leszakadt a háta.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
runner 125
nagyúr
válasz
pocokxx #145633 üzenetére
6 liter. Annyiból simán elvan és nem tojással a pedál alatt.
rbalint88
Nah az szép. Amiket én néztem annó (2008-9-10 S60, S80), ott egyiknél sem láttam ütött súlyt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
pocokxx #146178 üzenetére
Motorkód kellene, mert ebből volt még PSA alapú is, C30-akban, S40-ekben, V50-ekben pl., ami nem túl megbízható és van saját fejlesztésű 5 hengeres is, ami ugyan elég új, de egyelőre jónak ígérkezik. Az alap itt is a klasszik 2.4 D5, csak rövidebb löketű a blokk, így kisebb a ccm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz
pocokxx #146181 üzenetére
Az.
..én nem erőltetném, inkább 2.0 benzin, vagy kintről egy 2.4-es szívó. Némi okosítással 190 lovat simán tud, vegyes fogyasztás 8-8,5 liter.
Mondanám még a 2.4-es D5-öt, de 5000 euro környékén abból csak nagyon a kínálat alját kapod meg."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz
pocokxx #146326 üzenetére
Általánosságban drágább a prémium, és másfél misiért öregebb autót kapsz, mint a többiből.
Az E90 is, de főleg a korábbiak eléggé szűkek hátul, egy jelenlegi 8gen civic simán lepipálja őket.
Persze hátsókerék meg BMW, de ha nagyon fapad, akkor nem ritka a hátsó tekerős ablak sem, sima kazettás rádió, egyebek. Plusz szét lehet (van) hajtva.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
pocokxx #146525 üzenetére
El is mentem megnézni: Bal hátsó sárhányó illetve lökhárító sérült, lett javítva, de elég gányul sikerült. Jobb elején látszik valami parkolós hiba, díszléc illetve műanyag elem sérült. A lökhárító alja találkozott már magasabb padkával, de csak alánézve látszik. Egyébként rozsda nem látszik, apróbb karcok a kilincs körül, illetve a jobb oldali ajtók rendszeresen neki lehettek csapkodva valaminek, mert elég viseltes a széle. Legutóbbi emlékezetesebb szerviz tevékenysége a katalizátor csere (ebből lehet még valamire következtetni...?). Csak beindítást kértem, mert nekem is mennem kellett: Indult, lámpák elaludtak, DMF hangját nem hallottam. A beltéren látszik, hogy dohányosé volt, ülés kiégve, ablaklehúzó gombja lekopott. Középen a műszerfalon valami fehéres ragacs látszik, a szellőzőrácsok közül egy kettő ki van törve (ez opel betegség?), a gombokon látszik, hogy voltak nyomkodva eleget. Középen a könyöktámasznál van valami, amiről fogalmam sincs, hogy mi. Olyan, mintha telefont vagy valami segélyhívót lehetne belecsúsztatni. Tempomat, ülésfűtés, parkolást segítő szenzorok elöl és hátul. Navi is van 2007-es Németország térképpel... Téli/nyári alufelnire szerelt gumit adna hozzá. Összességében szerintetek megér ennyit?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Kickass
őstag
válasz
pocokxx #146535 üzenetére
Csak egy meglátás, ha a sárvédő tényleg silány minőségben lett javitva az le fogja dobni a gittet festékkel vagy rosszabb esetben elkezd alatta rozsdásodni és már csak akkor veszed észre ha már késő. A többi csak szokásos dolog ami bármelyik 10+ éves használtautón rajta lesz.
Innentől ha érdekel komolyabban át kell nézetni, kiolvastatni, ha utána is érdekel a sárvédőiv lehet akár alkualap.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz
pocokxx #146550 üzenetére
Szivósorral szokott gond lenni, egyébként JTD származék ahogy irták, alapvetően nem nyűgös. Kasztnit minden esetben jól meg kell nézni, mert hát Opel...sose kop el...hamarabb rohad el
molnarpeter: mint ex TS tulaj Alfából csak a V6-ot tudom mint benzines ajánlani.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Playseat challenge
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Jura Ena 9 One Touch beépített cappuccino fejjel
- Kompakt méretű érintőgombos Jura A100 automata kávéfőző
- Secretlab TITAN 2020 Ash PRIME 2.0 Leatherette (garancia 2026.01.14)
- Tefal EXPRESS STEAM FV2837E0 gőzölős vasaló eladó, új, garanciás
- Withings Home (WBP02) okoskamera levegőminőséget figyelő szenzorral