- Steam Deck
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Vezetékes FÜLhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
ph Az új AI TOP 100E szériás tároló 2 TB-os modellje például 219 000 TBW értékkel rendelkezik.
Aktív témák
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
VR6-Fan #19300 üzenetére
Bizarr hogy 8 szelepes, de lesz egy nagy harc az értékesítővel mire rá tud beszélni minket erre az autóra az biztos
Szürke lesz az ziher.
/ MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mr.Grincs #19301 üzenetére
miért bizzar?
ha TDI 8V ha PD TDi 16V
a TDI 116lovas volt, a PD meg 128mit érdekel téged az hogy hány szelepes, mozgassa kellően jó dinamikával kasztni emellett egyen keveset, és ne legyen túlságosan szerviz igényes, mint laikus felhasználó hol érdekelne engem hogy hány szelepes, vagy hogy milyen turbo van rajta, fenti 3 kritériumnak tegyen eleget aztán jó napot!
am ez egy 90's évek elején fejlesztett motor
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
hobizoli #19298 üzenetére
hülyeség ellen nem véd semmi.... a 400lóerő sem. (sött megfigyelésem szerint csak ront) tisztába kéne lenni avval, hogy ez kocsi nem megy és akkor nincs ilyen "jon a beferek es ja megsem cimu tortenet"
egyébként vmi hasonlóm van és városban pörgetve 40nél még szépen húz, országuton meg mindenki megy mint atyauristen 90t tartom max traktort kell legyorsulnom... autópályán meg nincs probléma.
embere válogatja.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
dabadab
titán
válasz
Dare2Live #19304 üzenetére
Az nem lehet, hogy a veszelyesen lassu es a veszelyesen gyors kozott esetleg letezik egy koztes kategoria is?...
"országuton meg mindenki megy mint atyauristen 90t tartom max traktort kell legyorsulnom..."
Meg buszt meg tulpakolt teherautot. Eleg sokat vezettem fouton eleg sokfele autoval ahhoz, hogy belassam, hogy foutra kell a teljesitmeny.
DRM is theft
-
fekeandras
őstag
válasz
dabadab #19306 üzenetére
A mai 1000kg+ autókhoz igenis kell legalább egy 90-100le-s motor.Tesóm 60lovas 1.4 Astraja egy agyrém, egy rossz vicc.4személlyel nagyon nem megy.Egy 80-85el haladó teherautót/kamiont elég szar előzni vele mert egyszerűen nem megy csak vánszorog.És ez balesetveszélyes.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
fekeandras #19307 üzenetére
ha 80-85 el megy minek előzni? hogy menjél 90el?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
DigitXT
félisten
válasz
Dare2Live #19308 üzenetére
Ez így leírva jól hangzik, csak a gyakorlatban marha idegesítő ám, ha "nem tudod a saját tempódat autózni" (a megengedett határokon belül). Nem is beszélve mondjuk egy füstöt okádó teherautóról/buszról. Szóval igen, ha 80-85-tel megy, azért kell megelőzni, hogy nyugodtan mehess 90-nel, előre láss, ne szívd a füstöt.
Szerk: persze mérlegelni kell, hogy mit engednek a lehetőségek, mindenesetre egy előzésnél a könnyedén gyorsuló autó áldásos (természetesen ezzel nem kell visszaélni, mert mindennek megvan a határa, és akkor is jöhet a "nem férek be").
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz
fekeandras #19307 üzenetére
Pedig olyan jó amikor pl 80-as tempóval megy egy régebbi teherautó nem is kicsit füstölve és kivágódik az előttem haladó 1.2-es corsa és láthatólag vissza sem váltva megpróbál előzni én is előznék de még 2 kanyarral később is csak előz, előz... legalább ha visszaváltana de sokaknak jó az, hogy 5. fokozatban előznek nem éppen sportgép autójukkal, igen szerintem is kell egy bizonyos lóerő adott súlyhoz VAGY nem kell előzni
Nekem pl 1372 kg - 137 le, egész jól megy ami azt illeti lehet vele előzni is biztonságosan.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
dabadab #19306 üzenetére
"veszelyesen lassu
na ne beszéljünk már hülyeséget..... egy 70les kocsi az veszélyesen lassú....véletlen se a sofőr aki vezeti..... vagy talán szerinted egy 1L 70LEs kocsi nem tudja tartani az 50et városban, 90et országuton.... és emiatt veszélyesen lassú? hápersze.
nemrég mentem BPre autópályán folyamat beszót a gps, hogy túlgyorsan megyek pedig +15%kell ahoz... azaz 150 felett mentem egy 1Literes 70LEs 3személyestül/csomagostul 1300+kg s kiskocsival.előzést meg ésszel kell csinálni oszt annyi, 80felett megy nem elözöm, fölös, 70nél meg ha pörgetem egész szépen húz a gép....
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
DigitXT #19309 üzenetére
szvsz a balesetek 80+%a emberi hülyeség miatt van, amin a sok LE se segít. Sőtt szerintem a sok LE hajlamosít a hülyeségre
az meg gyorshajtásra ami köztudottan toronymagasan vezeti a halálos balesetek %os eloszlását.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
anjani182
őstag
válasz
hobizoli #19298 üzenetére
Pontosan ezt mondtam a minap, hogy sajna kicsit alulméretezik a mai alap autókat, alap motorral. Hiába 95-100 lóerős már minden mai új autó, jól hangzik, de mivel 1200+kg-ok, így nem mondhatni valami soknak...épp csak elég, de nem kiemelkedően jó!
Nem tudom miért kérik meg az akár 1,6-osok árát, több százezret van pofájuk legombolni Magyarisztánba! Speciál az Aurist néztem a külföldi oldalakon, azt hiszem németben csak 100k felárat kérnek az 1,6-ra, nálunk 410k-t.
Ez a szégyen a gyártóra nézve is, minden országban más- és más üzletpolitikát alkalmaznak, hülye magyarokat lehet szivatni rendesen, megvenné a magyar BMW 715i-t is, volt erről cikk régebben a Totalcaron, meg hát veszik a 80 lovas Octaviákat is
Forever and ever, let's make this last forever.
-
Versus82
aktív tag
passat cc teszt: [link]
hondásoknak külön ajánlom a főoldal bevezető mondatát: "Aki garasoskodásból képtelen egy tisztességes FÉM ajtónyitó reteszt tenni felsőközép limuzinba, azt gyorsított eljárással küldeném utcát seperni. "
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
Dare2Live
nagyúr
válasz
Khelben #19314 üzenetére
mondom az ember számít. és ha épp nem 70 hanem 180le van rajta akkor sokkal veszélyesebb ha rádgyorsít.... ugyanis ekkor nem elözöd meg max fékezel ha jönnek szembe.
szerk: rendszeresen vezetek pl 1.9es Borat így vmi sejtésem van.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Integra
titán
válasz
Versus82 #19316 üzenetére
ja...
apám 10 éves civicjében is krómozott fémkilincs van és a kézifék gombja is krómozott fém..
egyébként nem mutatna benne jól a króm kilincs, lekéne fényezni matt feketére vagy más sötétebb árnyalatra, esetleg szálcsiszolni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
WD40
aktív tag
Sziasztok, Hondákhoz tényleg méregdrágák az alkatrészek? Teszem azt, régebbi Civic?
Az analog világ utolsó (?) harcosa.
-
lajafix
addikt
az új kfb árakat nézte már valaki?
A WABARD valami 25%-al alatta van a KÖBEnél is.Rock'n Roll
-
Grillo
senior tag
Az Allianz is nagyon alacsony árakat ad, én biztosan váltok.
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
VR6-Fan #19303 üzenetére
Attól függetlenül nem egy sz@r motor mert eléggé elterjedt és még jók is. Végülis tényleg az a lényeg hogy adja le azt a lóerőt és teljesítményt ami a forgalmiba be van írva
Jó vételnek tűnik újjonnan ez a skoda. Szervízelése sem lehet akkor nagy faxni szerintem.
Mit ajánlotok még? Lehet benzines is meg dízel is. / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
rootkiller
őstag
Nah megérkezett Sopronba az Audi Roadshow. Helyzetjelentés: Az RS6-nak 11e km után szelephangja van, lóg a kardán, a TTS javíthatatlan defektes, az R8at nem lehet kipróbálni, az S5öt meg valahol már árokba rakták, a Q7-be meg ma mentek bele, úgyhogy a hátsó lökhárító kicsit szar, de a kocsi használható. Amivel én mentem, az S3 illetve aaz S8 mind nagyon állat, megy mint az őrült, kibaszott hangjuk van, mind2 kúrvára tetszik.
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mr.Grincs #19329 üzenetére
hát mi kell azon kívül hogy új legyen és nagy?
esetleg honda accord/audi a4-a5 /VW passat?
rootkiller:azért azt is vedd figyelembe hogy milyen 11e km azill gondolom jó kis long life olaj csere(
), hidegen való üvegelés biztos jót tesz a kocsinak, de hát ezek bemutató autók...
ill nem inkább hydro töke hangja van?
jah meg jogsi nélkül hogy is engedtek vezetni?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mr.Grincs
veterán
Ennyért nem kapok 0 kmteres audit de sztem még accordot sem szóval ez lesz a nyerő.
Mekkora sacc a tankja? / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
rootkiller
őstag
válasz
VR6-Fan #19332 üzenetére
Nem én vezettem egyébként. A szelephangot meg a hozzáértők mondták. Tudom hogy mennek ezekkel, mi is az S3al kifordultunk, azt padló, pörög 7k-ig. Egyébként az RS6on akkora kerámia pizzák vannak, mint állat.
Hnap viszek 1-2 cd-t a kedvenceim közül, és indul6 a Bang & Olufsen tesztelése.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dare2Live #19311 üzenetére
Mondok egy elo, napi szinten lejaccodo szitut. M0, konvojba mennek rajta a nyerges potosak a szelsoben. Jossz, be akarsz sorolni a "veszelyesen lassu" otoval, de nem tudod felvenni a tempojukat, elfogy a gyorsito savod, meg kell allnod a vegen, amivel csak meg szarabb helyzetbe kerulsz, mert meg nagyobb lesz a sebesseg diffi egy ujabb erkezovel szemben, vagy behuzod, lesz ami lesz pl veszfekez, reccs, dugo, vagy megvarod ott allva, amig elfogynak(
eccer biztos...), de addig jonnek ujabbak moged is, akik ha egyebkent be is tudnanak, miattad meg kisebb helyuk lesz besorolni, eccorcsak ott all 5-6-7 auto egy sorban a gyorsitosavban, az elen veled. Egy alapmotornal dinamikusabb autoval meg ekkor odalepsz, felveszed a tempot, es besorolsz, ahogy kell.
Azt birom, hogy ember megcsak meg sem probalja pl 2.-3.-ban abszolvalni ezt, neeeeem, 4.-5.ben az iven tartott 45-50-rol, haddszoljonhobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
E-Maxx
tag
válasz
Mr.Grincs #19333 üzenetére
BMW X5 után Skoda Superb?
Lesz egy olyan érzésem, hogy miután beültél, egy jó nagyot fogsz okádni...
Volt szerencsém a régiből is, és az újból is egy-egy, közel fullos modellben utazgatni, és még a 156-os alfa után is egy skoda fabia érzetét adja...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
DeadMeat
veterán
válasz
E-Maxx #19339 üzenetére
ennyi pénzért mondj jobbat
De tudod ízlések és .... szerintem nagyon rendben van a superb belülröl,nemsok minden változtatnék rajta.Ültem már 156-osban,diel volt a drága,az is elég szép,kényelmes,de azért nem ájultam el töle.Tudod más az izlésünk
De azt aláirom,hogy x5 után kicsi lesz az a skodri
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
E-Maxx
tag
válasz
DeadMeat #19340 üzenetére
Pont azért hoztam fel példának a 156-ost, mert szerintem, a belsejében nem valami hűde csuda jó anyagok vannak, direkt nem a volvo s60-amat hoztam fel példának...Mert azután nincs olyan ember, aki szívesen ül át a skodába...
Ennyi pénzért mondok jobbat, mivel ez is 1 éves, de raktárkészleti autó, kilehet fogni 3-as BMW-t, A4-es Audi-t, vagy max 2 éveset, de kevés km-el.
Vagy külföldből 1 max 2 éves C mercit is, regadóval együtt.
Ismerős vett kintről(svédo.), egy volvo autószalon igazgatójától egy 2 éves, újfajta S80-ast kb 2 hete, T6-os motor, vajbőr, navin kívül fullos, regadóval eggyütt kb 5misiért...18.000km volt benne, de az valósan...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Zsubi
őstag
válasz
rootkiller #19343 üzenetére
Nem sajna
A6 3.0TDI Quattro S-LineCsak azért megtévesztő mert króm tükör ház, S6 hűtőrács, S8 20"-os felnik
-
E-Maxx
tag
válasz
rootkiller #19346 üzenetére
Akkor még a 3 felsorolt autó közül egyikben sem ültél.
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
DeadMeat
veterán
válasz
E-Maxx #19344 üzenetére
Szerintem az anyaghasználattal nincs baj sem a 156-osnál sem a superb-nél.Más kérdés,hogy pl a pasatban,audi a6-ban jobb anyagok vannak,nade a fosvágen pl még zajcsillapítást sem enged úgy mint a passatban van.Nehogymér jobb legyen,elég az,hogy 10cm-el nagyobb
De mint mondtam izlések és pofonok.
600km van 5,2 misiért az autóban,ennél azért nehéz jót kifogniDe biztos kilehet.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán