- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple asztali gépek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Dobja a változatható apertúrát a Xiaomi 15 Pro?
ma Lencsetrükkök helyett nagyobb szenzorral érkezhet októberben.
Aktív témák
-
A KÖBE biztosító egyesület, ugyanúgy, mint a MÁV BE. Ha velük szerződsz, gyakorlatilag belépsz az egyesületbe, amelnyke alapszabályában benne van az, hogy ha a kifizetések meghaladják a bevételeket, akkor a tagok összedobják a hiányzó stexet. Annyira azért nem vonzó...
https://www.coreinfinity.tech
-
Integra
titán
válasz
sh4d0w #14901 üzenetére
egy kolléga szerint akinek úgy tűnik van a köbére rálátása, azt mondja, hogy a köbétől nem kell parázni.
ász szerint sincsen baj velük, normális a kockázatelemzésük és a fizetéseik is rendben vannak.kukac: te ilyet nem tudsz? hát milyen pénzügyi zseni vagy?
amúgy valóban, ezért egyesületa vicc ebben az egészben az, hogy ha mondjuk 20rugót kéne kifizetnem a máv-nak (amit valszeg nem fogok), még így is jóval kevesebbre jövök ki mint egy másik biztosítónál.
nekem ne mondja senki, hogy lassan 14 év baleset mentes vezetés után 150e ft kötelezőt kell fizetnem, mert azt agyoncsapom.. vicc[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Viszlát
addikt
válasz
sh4d0w #14901 üzenetére
Épp ma reggel néztem valami hírműsort, arról volt szó, hogy senkinek sem kell a MÁV, túl nagy az eszközhiány (4 milliárd). Visszakérdezett a riporter, nem lehet, hogy a biztositók esetleg arra játszanak, hogy a 200e ügyfél kénytelen lesz átmenni máshova és úgy jobban járnak? A szakértő meg duzzadó zsebekkel tiltakozott, hogy ááá, nem tétel ez a biztositóknak, nem kell ilyenre gondolni... aha.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Skodry
aktív tag
Kocsit váltanék és GALANTRA gondoltam 95 ös évjárat
Mindíg is vonzottak csak már megöregedtek...
Véleményeket szeretnék hallani a verdáról...
THX"Ha ez a nap nem a barátod volt, akkor valószínűleg a tanárod volt!"
-
Integra
titán
persze, hogy az..
ráadásul itt elég bizonyítottnak látszik a lopás.
a kérdés, hogy ezt a jogászok mégis hogy bulizzák ki, hogy elverjék a tagokon.
tiszta baumag az egész, csak sokkal kisebb összegekben.
nem látok sehol vagyonelkobzásról és azonnali kártérítésről hírt, vagyis, hogy ennek a szarházinak a pénzéből töltenék a máv kasszáját..
vicc hogy aki lop és csal azt egy bizonyos összeg felett védi az államtudtommal amúgy azután álltak el az átvételtől miután módosították az átvétel feltételeit és belekerült hogy az átvevőnek mindent kikell fizetnie cserébe
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Rick4
félisten
ezek hülyék: [link]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Dirtyz
őstag
Lassan eljött az idő, hogy lecseréljük régi kocsinkat.
6.5m. körül tudunk rászánni, ebből ki kellene jönne egy 2 literes diesel motornak és egy nagy kombikarosszériának. Új legyen, ez alapfeltétel.
Amiket megnéztünk: Pug 407SW, Mazda 6, Toyota Avensis, Renault Laguna. Ami még hátra van: VW passat, Skoda Octavia.Pro és kontra érveket kérek. (észérveket kérek, nem flémet
)
Védd a fákat, egyél hódot!
-
dragonfx
veterán
válasz
pink75 #14918 üzenetére
hagyjuk már....egy motorgenerálozott autót megvenni...pláne 27 éves dízelt....tiszta szégyne milyen háza van az embernek és ilyen autóval járkál ahhoz képest..tisztára égeti magát...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
válasz
sh4d0w #14917 üzenetére
na, erről van szó
a kérdés, hogy ebben az esetben mi van pontosan
meglopás, a tagok tudatos megkárosítása esetén mik a lehetőségek.
mert hogy anyámék az autóikra semmit se fognak fizetni az biztos...
mondjuk spec anyám még meg sem kapta a harmadik negyedévről a csekket hogy fizesse be.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
gaborbol
őstag
válasz
Skodry #14907 üzenetére
Nálunk az előző céges autó flotta az mitsubishi volt, többek között lancer,galant,l300. Mindenki imádta őket 8 éves korukban lettek lecserélve 2002-ben, azóta is visszasírják a kollégkák őket. Volt amiben 240.000km alatt a kötelezőkön kívül, 1 darab bal oldali kerékcsapágyat kellett cserélni, pedig minden nap más vezette, és nem lett kímélve.
Akik ezeket a cégeseket vezették, saját autóként charisma, galant,lancer birtokosai ma.
Én pár éve rá voltam kattanva a hasonló korú galantokra akkor kérdeztem a pécsi márkaszervíz főnökét, azt mondta nézzem ki bátran, vigyük el márkaszervízbe átnézetni, és ha nem véres a torka nyugodtam meg lehet venni, nem fogjuk megbánni.Tény és való, hogy nem mai csirkék, de ha erre van keret, és ez tetszik ki lehet belőlük fogni egész jókat, de nem kapkodni és átnézetni márkaszervízben!
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
-
joergie
őstag
válasz
Dirtyz #14928 üzenetére
passat nem rosz, octavia nem rosz(bár egy árnyalatnyival kissebb, és kevésbé tartja az árát), egy 4x4 diesel sztem belefer az árba, dicsérik. Őket annyira nem ismerem, bár ültem haveromék octavia-jában. Nekem fapadosnak tűnt, bár én franciához vagyok szokva. Passat nyilván egy fokkal jobb, de pl a bora ugyanannyira fapad volt(nekem), mint az octavia
Ami szerintem a tuti az mazda6, ill honda accord, bár nemtudom van e már az újból kombi(2.2diesel), mejákg ezek drággábbak ugyan, de annyival jobban is tart az árukat.
citroen c5öt ajánlom még megnézni, hátha megfog a design, meg nagyon jók a dieseljeik, de a minőség...nemhiszem hogy sokat javult volna. Szóval jó motor, design, és hidraulikus rugózással eszméletlen komfort. Inkább ő sztem mint a 407. Franciánál a legnagyobb az áresés, ezzel számolni kell.
Meg az is számít mi volt előtte, megbíztatok e benne...Ha engem kérdezel: mazda mx-5, család meg menjen vonattal
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
Dirtyz
őstag
válasz
Integra #14935 üzenetére
Nézd, a mostani az ötödik francia autóm. Eddig egyik sem hagyott ott sehol, a 307-t egyszer kellett soron kívül szervízbe vinnem a 4 éve alatt, lambdaszondát cseréltek. Lehet,hogy mindig kifogtam egy jó szériát, de lekopogom, semmi bajom nem volt a csigazabálók kocsijaival.
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Dumb
senior tag
válasz
Dirtyz #14936 üzenetére
Egy ismerősömnek céges 1.8-as 407-ese volt. 3000 km után cserélni kellett az egyik első rugót/lengécsillapítót, irdatlanul nyekergett. A klímát 3-szor javították 40.000 alatt. Ilyesmik is vannak. És nagyon gyengén ment a közel 1500 kg-jával.
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Calogero
addikt
A Híradóban hallottam:
A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének szerint jogszabálysértő, ha a kereskedő az autóra nyújtott jótállást feltételekhez köti.
Újonnan vásárolt autók esetén a tulajdonosoknak csak akkor marad meg a garanciája, ha saját költségükre a megvásárolt autót meghatározott kilométerenként vagy időszakonként szervizbe viszik a márkaszervízekbe. Ez a fogyasztóknak - a működtetési költségeken felül - több tízezer forintos többletköltséget jelent. Amennyiben a feltételeket nem teljesítik, a garancia megszűnik.
Kovács Krisztina, a FEOSZ szóvivője az RTL Híreknek elmondta: az autó alkatrészei, tartozékai bizonyos használati idő után felújításra, cserére szorulnak, így műszaki, balesetmegelőzési, közlekedésbiztonsági, környezetvédelmi okok indokolhatják a rendszeres, kötelező átvizsgálást és alkatrészcserét. A garanciális időszakban ezért nem számítható fel különdíj.
Szerinte az ezzel járó költségeket a jótállási idő alatt a kereskedőknek kell viselniük. A jelenlegi gyakorlat sérti a jótállásra vonatkozó kormányrendeletet, és a polgári törvénykönyv jótálásra vonatkozó feltételeit is. Emiatt a Szövetség közérdekű keresetet indított az egyik márkaképviselet ellen.
A Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége nem tartja jogszerűnek ezt a gyakorlatot.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz
Dirtyz #14919 üzenetére
az octava alsóközép, hiába majdnem akkora, mint egy passat, ha beülsz, egyből észreveszed, se a mérete se a minősége nem középkategória.
a mondeot kihagytad a felsorolásból, méretben az a legnagyobb. bár az új szerintem hányingerül néz ki, de biztos van, akinek tetszik.
6,5 millióért én egy 4 éves kombit vennék tisztességes (benzin) motorral, fullextrásan, a maradék 4 millióval meg csinálnék mást
-
gaborbol
őstag
válasz
Integra #14924 üzenetére
Amikor "kiöregedtek" a gyémántok akkor elvitték őket mindenhová, hogy hol mennyiért számolnák be őket, mennyi lenne az új flotta stb.Győzőtt az EGYSZERI olcsóság....
renaul-peugeot (na meg persze kettő fullos 530d
)
Annyit mondok munkatársak közül 10 emberből 7 japánnal jár.
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz
Khelben #14949 üzenetére
lehet fikázni a szuzit, de kis embernek akkor is a legjobb autónak gondolom továbbra is.
és most már kezd az új swift is elérhető árú lenni, az pedig egy rendesebb méretű és vastagságú gumival nagyon pöpec verda!én fapados 1.3-as virsligumis új swift-tel jöttem fel pécsről óra 15 perc alatt a szétbombázott hatoson bp-re a körforgalmakig.
szóval van potenciál benne![ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
- Gyúrósok ide!
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Napelem
- SUSE Linux
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ingyenes magyar EPG
- További aktív témák...