- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- ASUS ROG Ally
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Mini-ITX
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khelben
nagyúr
válasz picur220 #26025 üzenetére
Ezekkel a dolgokkal megint a kisembereket büntetik
Én nem a 20 millás merciket látom kirívó módon száguldani, hanem a szakadt hülyegyerekautókat, amik kevesebbet érnek, mint a büntetés, amit kaphat...
A blokkoló meg messze nem nyújt 100%-os védettséget.[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz picur220 #26025 üzenetére
Mondom engem nem zavar hogy mérnek,engem az zavar ahogyan teszik,ahogy sunnyognak és kihasználják a kint hagyott 30-40es táblákat.
Igen a kisembereket szívatják szerintem már rég be kellett volna vezetni a fizetés arányos bírságot talán az valamivel jobb lenne.
Amíg van sok bevételük nem fognak változtatni aztán ha egyszer eljutunk odáig akkor fogják bevezetni a fizetés arányos büntiket vagy illegálissá tenni a traffiblokkolót.Khelben : én a legtöbb száguldozott azért nem kis értékű autóban látom PL.: Polo/golf/ bmw/passat/suzuki(mondjuk abból a régi nem túl drága)/meg persze a q7 x5 stb stb nagy dögöket.
Most szombaton letúrtak párszor pedig nem pöcsöltem,de jött a sötétített kályha csöves pole 5 fővel.(70es táblánál 80-85 között mentem én)[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Rick4
félisten
válasz picur220 #26025 üzenetére
Nem értek valamit. Mész egy útszakaszon, ki van téve egy tábla. Mire fel döntöd el előre, hogy itt ennek ellenére mégiscsak lehet gyorsabban hajtani? Mész amennyivel lehet, utána meg max dörmögsz magadban, hogy minek ott a tábla, és a francba is, most 23 másodperces késésben vagy.... Komoly érvek bármi ellen is. A kisember meg miért is akar száguldozni? Mert megteheti hogy belecsorgat a kocsiba 100-on + 2 liter benzint? Akkor már nem kisember. Mert fontos találkozóra siet? Akkor már nem kisember. Helyre kellene tenni a fejekben azt a dlgot, hogy a közlekedés arról szól, hogy A-ból eljutok B-be, annyival amennyivel lehet, amennyi ki van írva és kész. A közút nem versenypálya, a 70 éves nagymama, vagy a gyerekét hurcoló fiatal anyuka se számít arra, (és ugye a kresz is leírja, hogy joggal számítasz arra, a többi közlekedő is betartja a szabályokat) hogy kihajt, és valaki 140-nel oldalba kapja. Te mit mondanál egy gyorshajtóra, ha a családtagoddal történne ilyesmi? Megértenéd, hogy ő bármilyen jogcímen is, de sietett?
A blokkoló meg annak kell aki egyik helyről a másikra siet és fontos ember, vegye meg, használja ha neki jól esik, de ha baleset lesz belőle, kezét- lábát vágják le, de előtte 15 év kényszermunka a kőbányában...
És végezetül még egy kérdés: Ha mindenki annyival menne amennyivel lehet, hol lenne értelme rendőröket ültetni az autókba, és méregetni velük napokon keresztül a szabályosan közlekedőket? Na napi 1-2 madár lenne, szerinted az adatfeldolgozó központban Szombathelyen dolgoznának-e több mint 100-an ?Persze hogy nem. Kaszáljanak csak, míg a sok barom meg nem tanulja.... Tőlem lehet egy gyorshajtás 300 ezer, egy ittas vezetés 3 milla. Miért is szeretném, ha ilyen emberek nem lennének az úton? Mert én nem ilyen vagyok, ennyi. Hulljon csak a férgese....
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz picur220 #26035 üzenetére
Nem tudom mi nem volt érthető...
A kint felejtett tábla meg ismétlem, az adott szakaszon végigmenve derül ki számodra, hogy az egy kint felejtett tábla volt, tehát közben minden joggal számíthatsz arra, hogy a táblakihelyezésnek oka van, tehát nem mehetsz gyorsabban. Utána lehetsz mérges..Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Khelben
nagyúr
-
Khelben
nagyúr
válasz picur220 #26049 üzenetére
Csak egy példa, ez itt volt nálunk: Nyílt országút, 60 majd 40es korlátozás, 300 méter után feloldva. Ha épp jókor mentél arra, semmit nem láttál, csak azt, hogy értelmetlen táblák. Ha viszont rosszkor értél oda, láthattad, hogy a földútról a vasútépítésen részt vevő munkagépek kanyarodnak ki, amik akkorák voltak, hogy elfoglalták a 2 sávot, de még a szántóföldbe is belógtak. És aki nem hitt a tábláknak, az a kanyarból kiérve egy ilyennel találta szembe magát. Voltak is érdekes, az árok felé vezető féknyomok.
Másik téma: a jövedéki adót még véletlenül sem szabad csökkenteni, sőt, semmilyen fogyasztási adót nem szabad csökkenteni. Ez az egyetlen módja ugyanis annak, hogy adófizetésre fogjuk a minimálbérre bejelentett adócsaló réteget meg a számla nélkül zsebbe dolgozó szakikat, ami nálunk elég széles kört jelent. Tankolni meg enni nekik is kell, így nem tudják elkerülni az adófizetést. Én spec. az szja-ból leírható ingatlanadót is azonnal bevezetném.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz picur220 #26079 üzenetére
A legnagyobb gond ebből, hogy ha történik valami, mindig a rendőrt veszik elő. A sok korrumpálódott kolléga elég rossz irányba vitte el a morált, felülről is muszáj fogni őket, pedig ez szab gátat a keményebb bűnözőkkel szembeni fellépésnek. Az meg egy dolog, hogy fosik, amelyik ilyen, az legyen forgalomirányító rendőr mondjuk 100-ért, amelyik tökös, és tökönfogja a tolvajt, az kapjon a következő hónapban egy 50-est, 80-ast prémiumként, vagy minden ilyen után 25-öt.. Az okozott kér sokkal nagyobb egy ilyen embernél, mint a rendőrnek kifizetett prémium. Még abban is benne lennék, hogy mindenki fizessen havi 200Ft-ot a prémium- alapba... Az csak a rendszerint számolt 3 millió embernél havi 600 milla kiosztható prémium. Volna eredménye? Ez 50 ezrével számolva 12000 eset, szerintem ennyi nincs most egy hónapban, mert egy egy rendőr inkább elszív egy cigit, mielőtt futni kezd.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
amol
addikt
válasz picur220 #26103 üzenetére
Ha tényleg külföldi nem is kell neki, de volt egy cikk nemrég arról hogyan ellenőrzik őket, egy kisbuszban komplett irodát visznek ki. És nyilván nem a legkevésbé képzett rendőrök vizsgálják a dolgokat, akik beszélnek nyelveket. Amíg több a visszaélés mint a jogos használat egyébként többnyire magyarul fognak társalogni.
-
Rick4
félisten
válasz picur220 #26137 üzenetére
Hidd el, van a dologban valami. Van egy az életben sikeres ember (akinek a sikeressége az éles eszén, a problémamegoldó készségén múlik) és a képességei miatt meg is találta a helyét az életben, sőt, régóta jó kocsikat vezet, és gyakorlatot is szerzett már épp eleget, és van egy Suzukis aki olyan munkakörben dolgozik, ami épp megfelel neki, vagy amit épp szükségszerűségében elfogadott, és az életben is legfeljebb középszerű, épp ezért tudott, akart csak egy Suzukit venni.
Nem látsz analógiát a Suzuki mint autó és akár mint státusszimbólum, és az életben elért sikerek között? Gondolod, hogy egy valamire való cégvezető Suzukival jár?A vezetésben rengeteg dolgot ugyanúgy kell alkalmazni, mint az életben, úgy lavírozni, hogy közben figyeled a körülötted haladókat, úgy haladni előre, hogy másokat se dúrj le, de azt se hagyd, hogy a fejedre nőjenek, problémás szituban is rendszerint a természetes kiválasztódás lép be, aki tudja merre kell tekerni a kormányt az holnap is tekerheti...
Persze vannak kivételek, mindig is voltak... De a nagy átlag nem az amire Te gondolsz.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz picur220 #26145 üzenetére
Én havi 6 ezer fölött megyek, plusz 120 kiló vagyok, úgyhogy nem volt mit magamra venni ezekből..
De hidd el, látok elég embert, és látom, melyik hogy vezet. És hidd el, nem a Mercis- BMW-s, Audi-s tököl, hanem a Suzukis, Fabiás, ha szimplán csak arra vezetném vissza, hogy egy Mercinek egyszerűbb akkor a gázt adni, hogy senkit se tartson fel, az is hülyeség lenne.... Hidd el, látom a különbséget a cégvezető (akinek sok sok éve normális, erős kocsijai vannak és megy havi akár 4-10 ezret is) és az átlag alatti kispolgár (aki havi 500km-t megy csak hétvégén ül kocsiba, mert hét közben biciklivel jár a melóba), talán egy ilyen suzukist ma már lehet így is nevezni a különbséget... A kolléga se azokról a Suzukisokról beszélt, akik tartják a tempót a forgalommal, netalántán még a lámpánál is ők lőnek ki elsőnek. Azokról beszéltem én is, akikkel neki problémája van/ volt.. És jellemzően nem a Mercisek, Audisok vannak az útban, meg tökölnek a pedálokkal...Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz picur220 #26148 üzenetére
Na de mondom, nem kiragadott példát akartam hozni, hanem leírtam a véleményemet nagyjából átlagolva. És aki az én közlekedésem alatt tököl, az inkább Suzukis- Fabiás, mint Mercis- Audis. Aztán hogy 100 méterrel előttem- mögöttem melyik csapat mit csinál, arról nem tudok nyilatkozni. Sztereotípiák leírásába meg hadd ne menjek bele, megteszik azt helyettem mások.
Egy cégvezető aki sok sok éve erős kocsikat vezet havi 4-8 ezreket megy, nyilvánvalóan jobban kell hogy vezessen mint egy Suzukis aki havi 500km-t megy és csak hét végén ül kocsiba. Fordulhatna is a kocka hogy a cégvezető az Suzukival jár hét végén, az egyszerű melós meg 6 ezret megy a 15 millás Audival, csak ugye nem életszerű. A cégvezető az esze révén a sikerességét pénzre tudta váltani, a pénzéből meg vett egy 15 millás kocsit. Vehetett volna Suzukit is, de fordítva ez valahogy nem szokott megtörténni. Sőt, azt se nagyon látom, hogy az egyszerű melós összekuporgatna 15 millát és megy Audit venni belőle, szóval lehet tekerni, de mégiscsak úgy van ahogy mondom... És ha nem is követlenül, de közvetetten mindenképp összefügg, hogy aki agyban jó, tehetséges, annak lesz pénze, Audija, és még nyomni is fogja neki, vagy mert siet, vagy mert sok sok éve ilyet vezet, és érzi mit tud a gép...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz picur220 #26165 üzenetére
Tehát még egyszer, akkor a kedvedért röviden:
Akinek van esze, tehetsége, annak van pénze. A pénzéből több éve olyan kocsikat vesz, ami az átlagnál jobb minőségű, erősebb, és van is pénze tankolni, nem csak havi 2x ül bele.
Akinek ezek a képességek nincsenek meg, az vesz egy Suzukit, Fabiát, és a kicsi pénzéből megtankolja havi 1x, és elfurikázza hétvégente..Szerinted a nagy számok törvénye alapján nem logikus, hogy egy sok sok éve sok km-t vezető, és sok éve komoly kocsikkal mászkáló ember a forgalomban egyébként kevéssé képez akadályt, hiszen akármilyen képessége is volt gyakorlatot szerzett, éás a sok sok év bizonyítja, hogy nem hajtott kamion- liaz alá, míg a másik oldalon egy az átlaghoz képest is gyenge autó áll, ráadásul a vezetésben gyakorlatlan sofőrrel? Mert abból megint csak nem indulunk ki, hogy 1000 Schumacher képességű emberből az életben 1000 egyébként balfasz, és a tescoban árufeltöltő, meg valami security cégnél nyomja nettó 350Ft-ért óránként
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
amol
addikt
válasz picur220 #26185 üzenetére
Van aki jóval kevesebből, de ő nyilván nem annyiból él, mint írtam világszinten elismert. Az a nevetséges hogy ekkora tudással a háta mögött ilyen vicces összeggel szúrják ki a szemét itthon. Ennek ellenére ittmarad hivatástudatból. Na őt kéne megfizetni nem a BKV vezetőit.
Azt hogy minden orvos hálapénzes ne kezeld tényként amíg nem fizettél mindnek. Például egy boncorvosnak vagy laborosnak mennyit csúsztatnak szerinted?
Megint más kérdés ki mit fogad el és mit igényel.Náluk hálapénznek hívják, máshol például borravalónak, a pincérre mégsem köpköd senki ezért.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz picur220 #26182 üzenetére
Jó, akkor ez az én véleményem sok sok megtett km után. Mindenki más meg mondjon ellent a gép mögül sok sok buszos km után..
Az se furcsa, hogy aki sokat ment,m az mind azt mondja amit én?Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
amol
addikt
válasz picur220 #26188 üzenetére
Kár hogy viszonylag kevés betegség gyógyítható seggnyalással. A körülmények persze összehasonlíthatatlanok de egy magánklinikán olyanért is fizetsz amiért különben eszedbe sem jutna, ráadásul már előre tudod mennyit fognak kérni és nem te döntöd el mennyire vagy hálás. Mert ugye a hálapénz nem kötelező csak néhány esetben bevett szokás. Azokat a férgeket akik előre megmondják mennyi lesz az adómentes jövedelmük pedig el kell küldeni a fenébe.
[ Szerkesztve ]
-
-
_seth_
veterán
válasz picur220 #26251 üzenetére
350 felett külön jogsi? Felesleges....
Gondolj bele, hogy mi értelme van ennek amikor sokan az 50!!!! lóerős swiftel is életveszélyesen közlekednek (többnyire 20 évesek, sötétítve, hangos kipufogóval)... Akinek már van 350 lova az már nem trabiban ül és talán vigyáz is és a baleseteket nem ilyen erős autók okozzák bár egy kettő felkenődik a fára évente de mellette több ezer alap járgány is ütközik.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zolka78
senior tag
válasz picur220 #26253 üzenetére
Üdv, mivel ez a pörgősebb vezetéssel és autókkal foglalkozó topik így ide tenném fel a kérdésem. Pár nap múlva Bécsbe kell vinnem valakit, reggel mennék este jönnék, szabad az egész napom. Kéne egy normális parkolóhely ahol érdemes egész napra ott hagyni az autót amíg én várost nézek. Olyan hely érdekelne ahol nem kell túl sokat fizetni esetleg ingyenes. Nem árt ha biztonságos is. Valaki aki ismeri a várost adhatna 1-2 tippet. Köszönöm.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz picur220 #26253 üzenetére
Ha belegondolunk a motorkerékpároknál már van hasonló, sőt, szvsz. egy 3600kg össztömegű furgon sokkal kevésbé különbözik vezetéstechnikailag egy 3400 kg. -ostól, mint egy 100LE teljesítményű egy 300LE teljesítményűtől....
A KRESZ ellenben a tömegben húz csak határt...Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya