- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- GoPro Topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
ph A gyártó a tajpeji rendezvényen egyebek mellett egy 520 Hz-es IPS és egy 4K@240 Hz/1080p@480 Hz-es OLED megoldást is közszemlére tett.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaciG
addikt
Jobbra akkor szoktak indexelni a kereszteződés előtt, ha le akarunk fordulni. Ha ő le akar fordulni én mért ne hajthatnék ki? Ha meg nem hajthatok ki, akkor minek indexelni? Úgy is észreveszem ha lekanyarodik... Elakadás jelzőt menet közben nem szokás használni, ha azt semmi nem indokolja. De ha már elakadásjelző. Azt sosem értem, hogy h valaki vontat egy másik műszaki hibás járművet akkor mért kell menet közben elakadás jelzőzni?
A másik. Az a szabály se egyértelmű nekem a kreszben ami arról szól, hogy a buszt lakott területen belül ki kell engedni a megállóból. Vagyis nem ki engedni kell hanem segíteni az elindulásban, de ez nyilván abban nyilvánul meg ,hogy kiengedem. Másik részről meg a busz akkor indulhat el, ha meggyőződött az elindulás veszélytelenségéről. Tehát ha én ki akarok kanyarodni a megállóból és távolabb jön egy kocsi én meggyőződtem a veszélytelenségről, mert tudom, hogy a kocsinak segíteni kell nekem. Vagy legyen az ,hogy a busznak elsőbbsége van, vagy pedig az ,hogy nincs. Sokkal egyértelműbb lenne... Azt meg ,hogy a zebrán ,mért a gyalogosnak van elsőbbsége a busszal (és minden más járművel) szemben megint nem értem. A gyalogosnak nagyjából 2-3 másodperc megvárni még a busz 50-el elhalad előtte, viszont a busznak lefékezni, megvárni a gyalogost jóval nagyobb időveszteség amit még megszorzunk azzal mondjuk a 100 utassal aki a buszon utazik. Az energiafelhasználásról és a környezetszennyezésről nem is beszélve ami az újboli felgyorsításhoz kell. Gyalogos nem hiszem ,hogy sok energiát veszít azzal ha vár 3 sec-et.Szóval vannak itt badarságok meg ellentmondásos részek a kreszben....
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz MPowerPH #26510 üzenetére
Én értem, hogy a gyalogosnak van elsőbbsége, csak miértet nem, mert a józan ész nem ezt diktálná és ez pl. egy hülyeség a kreszből amit helyetted idéztem
De azt se értem pl. hogy lakott területen belül mért nem lehet dudálni? (kivéve persze vészhelyzetben). Ez is egy marhaság...
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ugye jó tudom, hogy csak az számít zebrának ahol kint van a gyalogátkelőhely tábla is és a felfestés önmagában nem elég? És mikor a zebra mellet közvetlen kerékpárút is visz át akkor ott a biciklisnek elsőbbsége van? És még 1. Ha a kereszteződés előtt kint van a gyalogátkelőhely tábla akkor az a kereszteződés előtti átkelőt jelzi vagy azt is ami a kereszteződés másik felén van? (ha egyenesen haladok)
BANZAII
-
MaciG
addikt
Értem. Én is valahogy így gondoltam, csak nem értem, hogy akkor minek gyalogátkelőhely tábla. Egyik helyen van, másikon meg nincs... Télen mikor havas az út és nincs tábla akkor honnan tudjam ,hogy ott zebra van? És mikor valamiért felbontják az utat, mert pl. csatornáznak stb. és nem festik vissza akkor csak az úttest feléig van átkelőhely?
A bicikliset meg azért kérdeztem, mert olyan bátran tekernek és ha netán kilapulna egy azért jó tudni, hogy akkor ki is a ludas.
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz MPowerPH #26554 üzenetére
Ne aggódj, Pesten is van ilyen. Egyik ismerősöm CE-re vizsgázott forgalomba, előtte majd 3 évig busz vezetett (azt nem Pesten) és mikor hajtott be a körforgalomba, akkor rutinszerűen követte a "nagy járműnek mindig elsőbbsége van" elvet, és az oktató meg belelépett a fékbe, a vizsgabiztos meg észre se vette, pedig a teherkocsi is lefulladt... Engem meg még régebben Szegeden olyané húztak meg, mert jött egy biciklis nagy hévvel (nem volt elsőbbsége, de nem tudom, hogy észre vett-e így inkább megálltam) én meg megálltam és akkor már intettem neki, hogy most már akkor menjé alapon, a vizsgabiztos meg mondja ,hogy nekem volt elsőbbségem... Én hiába magyaráztam, hogy tudom, meg hogy ha olyan a helyzet le lehet mondani az elsőbbségről, de hiába. Megrántott...
Amiket meg manapság még látok (és nem 1x láttam), hogy az oktató a tanulóval félreáll az út szélén ahool megállni tilos, vagy buszöböl elején, kipakolja vészvillogót és elrohan a dolgára. Nah most aki ilyen példát lát az vajon nem ugyanígy fog eljárni? Meg sokszor úgy bejönnek a kereszteződésbe, hogy nem tudják elhagyni, nem engednek ki a buszmegállóból, meg ilyenek. Én mikor véletlen át akartam hajtani a sárgán még annó tanuló koromban, az oktató úgy leüvöltötte a fejem, hogy azóta is eszembe jut, DE megtanultam.Egyszóval sokat romlott az oktatás színvonala is, meg még miegymás, de tisztelet a kivételnek, mert olyan is van azért!
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Tegnap ismét találkoztam egy igen nagy tudású emberkével.
Kikanyarodok a buszmegállóból ahogy kell, a muksónak egy nagyon kicsit kell fékezni, mert még messze volt mikor elindultam, majd miikor felgyorsultam nagyjából 50-re, ő fogja magát megelőz, majd be közvetlen elém és ráfékez, majd kitartja a középső szép hosszú ujját az ablakon (ami ugyebár a nemzetközileg elfogadott jelzés a nem tetszés kinyilvánítására). Én persze reflexből ráfékeztem és éppen hogy nem mentem neki, de ha nem vasárnap lett volna és nem csak pár emberke utazott volna a buszon, hanem lettek volna álló utasok is akkor nekicsattanok hátulról. Nem tudom ilyenkor mit él át az ilyen fazon- Úgy gondolja, hogy az ő kis peugeot 306 kocsija megállítja a csuklós ikarust ami még vasból készült...[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ez okés, de akármivel vagy nem éri meg összetörni a járgányt még akkor sem ha nem a sajátod és egyértelműen a másik a felelős, mert rettentően sok macera van vele és attól ,hogy teszem azt a másik félnek ki kell pengetni a lóvét a javításra,stb még neked nem lesz több pénzed semmivel sem. Maximum akkor érné meg ha indítasz egyből egy kártérítési pert a másik ellen valami olyan ürüggyel amit egy jó ügyvéd le tud hozni, mert akkor te is jól jársz.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Mikor lehajtasz a pályáról kint van ,hogy kijárat közeledik, kint van a tábla, hogy autópálya vége közeledik, és ez még1x mikor tényleges le is hajtasz róla, majd kint van az elsőbbségadás kötelező tábla (általában STOP tábla) és a mellettünk lévő sávok is elfogynak. Ha ezeket nem veszi észre valaki és azt hiszi, hogy még mindig pályán van akkor oda már teljesen mind1 milyen táblákat pakolnak még...
BANZAII
-
MaciG
addikt
Aki vezet annak kötelessége az út menti táblákat is figyelni, aki meg az általam felsorolt táblákat nem veszi észre és még azt hiszi ,hogy a pályán van az inkább ne üljön volán mögé...
Másrészről meg hiába van felfestve, kitáblázva,stb. a vasúti átjáró, mert ott is elég sűrűn történik baleset.
Az meg ,hogy ebben a kereszteződésben nem ez volt az első a "véletlen műve", ugyanis aki elnéz egy táblát vagy nem veszi észre ,hogy jönnek olyanok akiknek elsőbbséget kell adni, az bármelyik másik kereszteződésben is elnézheti...
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz AMD Power #26699 üzenetére
"A rendelet módosítása a terület Hősök tere és Benczúr utca közötti szakaszán 1440 forintos óradíjat vezet be a (turista)buszok, és 480 forintos díjat a személyautók számára reggel 8-tól este 20 óráig. Az új rend szerint éjszaka is fizetni kell, este nyolctól reggelig 160 forintot az autók után óránként, míg 480-at a buszok parkolásáért"
Gondolom te nem turista busszal szeretnél leparkolni. Csak a főcímben eldramatizálják a dolgot ,mert hát sajtó...
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz kételkedem #26710 üzenetére
Ez már megint mekkora szo....-ás...
Ha én egy balesetet okozok akkor nyilván fizetek a vétkesnek ,de az államnak miért fizetnék?
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz kw3v865 #26714 üzenetére
Ez az egyik amit te írtál, de a másik...
"mentők, túzoltók rendőrök"- Ezért fizetem az adót, tb-t. stb. Ezért veszik el majdnem a fizetésem felét, hogy ezeket finanszírozzák .Vagy nem? Szóval ez elég gyenge indok...
Másrészt meg ha lepapírozzuk és nem kell egyik sem, akkor miért is fizetem?
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
-
MaciG
addikt
válasz AMD Power #26740 üzenetére
Én azért bele tennék egy olyasmi módosítást ,hogy a belső sávban legalább 120km/h-val kell menni (nyilván ha nincs egyéb akadálya)és akkor lehetne a max sebesség 150-160km/h is, ugyanis a mai modern autókkal már bőven lehet ennyivel biztonságosan menni, a régebbiek pedig azért bírják a 120-at, ha meg nem akkor külső sáv.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Érdekes én már repesztettem úgy Szeged-Budapest között autópályán kis forgalomban, hogy 160km/h felett haladtunk kicsivel szinte végig, és mégsem sodródtunk le sehol az általad említett dőlés szögek miatt... Persze nyilván van olyan pálya szakasz amiben vannak élesebb kanyarok is ,de ott értelem szerűen maradna az eddig
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz Khelben #26749 üzenetére
A legtöbben azért mennek annyival, mert fosnak a kameráktól, vagy mert 1-2 ember ennyivel megy és feltartja a többit. 2 éve nyáron egyik barátommal mentünk a Balaton felé, és ő minden felüljárónál visszalassított 120 alá kicsivel, én kérdezem, hogy miért, és a válasz az volt ,hogy a hidakról szoktak mérni. Mondom, hogy az okés, de 130km/h a limit, erre jön a válsz: jobb a békesség...
BANZAII
-
MaciG
addikt
Átjárnak ide a dizsibe, aztán meg nem bírnak magukkal...
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz Winner_hun #26782 üzenetére
Valóban hatással van a jövőjére, de csak rövid távon..
(#26791): Hagy lehet valakinek ennyi esze? Ha nekem nem lennének rendben a papírjaim, és közlekednék, akkor inkább meghúznám magam, hátha nem állítanak meg, de ez? ...
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
-
MaciG
addikt
válasz Depression #26810 üzenetére
Remélem autópályán ezt a 90-100km/h-t , szigorúan a külső forgalmi sávban gyakorlod.
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz Depression #26813 üzenetére
Most is így tanítják.
Ki nézett hülyének? Ezt te írtad: "Nem vagyok jó sofőr, sok hibát követtem már el."
BANZAII
-
MaciG
addikt
Én is erre tippelnék, hogy a határ előtt kiszállnak, átsétálnak, majd vissza a kocsiba. Mondjuk engem az sosem szokott zavarni ha egy másik autóba többen ülnek, mint ahány a megengedett, mert úgy inkább magukra balesetveszélyesek, mintsem másokra. Most is ez volt a veszte jó pár embernek, mert ha ide csak 8 személy ül a többi meg egy másik kocsiba, akkor a többiek nem haltak volna meg.
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz Avicularia #26856 üzenetére
Így is eléggé pang az autópiac, és erre még rátesznek egy lapáttal? ...
BANZAII
-
MaciG
addikt
-
-
MaciG
addikt
-
MaciG
addikt
-
MaciG
addikt
válasz deicide #27129 üzenetére
De az is lehet ,hogy kevesebb üzemanyaggal több km-t tettek meg összesen, mert már egy ideje elég sok gyártó ráállt arra ,hogy üzemanyag takarékos kis városi autókat gyárt.
Viszont én nem úgy látom, hogy csökkent volna a forgalom, és mondom ezt úgy ,hogy napi szinten 8 órákat vezet a nagyvárosi forgalomban.
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz dragonfx #27185 üzenetére
A kreszben valóban az van ,hogy ott elsőbbsége van. Ami szerintem baromság és egyáltalán nem logikus, mint ahogy az indexelés szabálya sem jópár helyzetben, de sajnos ez van. Azt ,hogy átengeded-e te döntöd el, de ha véletlen elütnél emiatt valakit, téged vesznek majd elő.
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz kw3v865 #27187 üzenetére
Régebben már volt szó arról, hogy éjszaka mikor rajtad kívül senki sincs az úton, egy mellékutcában vagy akárhol akkor minek irányjelzőt , szóval most én konkrétan azt nem értem, hogy ha a körforgalomból az egyik kijáratnál ki akarok kanyarodni akkor minek indexelni? Mert elméletileg azért, hogy aki ott be akar fordulni az be tudjon, de ő meg nem fordulhat be, mert ha én mégsem kanyarodom ki csak úgy maradt az irányjelző, és összeütközünk akkor az lesz a hibás aki bejött elém. Ugyanez akkor mikor én ki akarok kanyarodni a főútra, azon jön egy autó és indexel jobbra, hogy ő majd bekanyarodik oda ahonnan én ki. Mikor én meglátom, hogy indexel én kifordulhatnék a főútra, mert nem keresztezzük egymást, DE mégsem tehetem, mert ha ő mégsem kanyarodik le, és összeütközünk akkor megint én voltam a hibás. Szóval ezek mind -mind ellentmondások...
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz deicide #27208 üzenetére
Kiragadtam, mert marhaság. Itt nem az volt a kérdés, hogy kell, vagy sem indexelni, mert aki tanulta a kreszt, van jogsija az tudja. A miért volt a kérdés. De aki erre beírja, hogy de márpedig az a szabály, és kész (akkor is ha marhaság vagy ellentmondásos), az elég befásult gondolkodásra vall.
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz Khelben #27211 üzenetére
Nem emlékszel? Itt volt az index amikor egyedül vagy az úton és nem tévesztesz meg vele senkit, még akkor se ha le fől kapcsolgatsz mindent a kocsiban, meg ez a kanyarodós dolog is. A másik az is volt már a gyalogos elsőbbsége a zebrán. Az sem logikus. Szerinted a gyalogosnak nagyobb energia/idő veszteség ha vár 2-3 másodpercet még elhalad előtte egy kamion vagy egy csuklós busz, vagy a nagyvasaknak megállni majd újból felgyorsítani, arról nem beszélve ha a busz tömve van akkor mondjuk van fent 100 utas, a gyalogost átengedni a busznak kb. 10 másodperc időveszteség, ezt megszorzod százzal az is több lesz ,mint a 3, és akkor az elégetett gázolajat még meg se említettem. Persze erre jött az ,hogy azért van elsőbbsége, mert ha elütöm, valószínű meghal. DE akkor a biciklisnek mért nincs elsőbbsége a zebrán? Ha azt ütöm el a zebrán egy kamionnal az is meghal... Aztán ott van, hogy a buszt segíteni kell az elindulásnál a buszöbölből. Segíteni? Be kell tolni vagy mi? Persze nyilván arra értendő, hogy lassítasz esetleg megállsz, de mennyivel egyértelműbb lenne mindenki számára ha vagy a busznak lenen eslőbbsége ha kifele indexel az öbölből, vagy az autósnak. És akkor nem lenne dilemma ,hogy el kel engedni, vagy buszos szemszögből, hogy vajon elenged, vagy sem, vagy most mi is a helyes. Szóval remélem érted. De ezeket már leírtam régen, csak lusta vagyok megkeresni, de még1x már nem fogom leírni.
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz Khelben #27213 üzenetére
"-Semmi közepén irányjelzés -> Attól, hogy te nem látsz senkit még nem biztos, hogy senki nem lát téged." Te biztos Pesten laksz, én egy olyan helyen ahol a "falun" a mellékutcánkba azok járnak nagyrészt akik itt laknak, vagy ide jönnek valakihez, tehát óránként pár autó megy el, így elég sűrűn van ,hogy nincs más a közelben, ha pedig a távolban van egy biciklis mondjuk akit nem veszek észre, annak nem teljesen mind1, hogy te indexelsz-e? Mire odaér ahhoz a bejáróhoz ahova én befordultam addigra már megfürödtem és meg is vacsoráztam.
Gyalogosnál nem azt kérdeztem mért nincs elsőbbsége a kerékpárosnak ,hanem az a példa volt arra amit asszem te hoztál, hogy a gyalogosnak azért van elsőbbsége, mert ő a "gyengébb".
"És főleg más szemszögből nézik, nem az egyén önző szemszögéből." Ha nekem a busszal le kell lassítgatnom a gyalogosok miatt, nem én nem fogom elérni mondjuk az átszállást, vagy elkésni a munkahelyről hanem az utasok... Én munkaidőben vagyok.
A busz kiengedésénél igazad van, de akkor ezek szerint mivel a kocsinak aki még a távolban jön (mondjuk összefüggő kocsisor esetén) meg kell állnia, mert látja, hogy indexelek, ki akarok jönni és tud is lassítani ,de általában nem szokott. Ha meg én kihajtok elé, akkor én vagyok a hibás, miközben ő látta, hogy indexelek és kényelmesen ki tudodd volna engedni ami meg a kreszben van. Akkor ennek most mi értelme is van?
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz Khelben #27215 üzenetére
Ebben amit írtam mi volt az önzőség? Mert nem értem. Én is szoktam gyalogolni...
Mikor látod, hogy igazam van, könnyű írni, hogy demagóg duma, nem tartozik a témához,stb.
"biciklisnek azért nincs, mert gyors." Akkor ha a gyalogos fut, neki sincs elsőbbsége, mert gyors? Ez megint hülye érvelés.
"Arról nem a kresz tehet, hogy nem ismerik / nem tart(at)ják be." Ez igaz, de akkor mért a buszos a hibás ha kijön az öbölből a kocsi meg nekimegy?
Az meg hogy a kreszt hozzáértő okos emberek csinálják...
Szerinted jelen esetben az számít okos hozzáértőnek aki elvégzett mondjuk 2 egyetemet ~8év alatt (nyilván olyat aminek köze van a témához) vagy, az aki 8 éve kint dolgozik az utakon napi 8-10 órában a forgalomban és látja, hogy mi az ami működik, és mi az ami nem és nem csak elméletben papíron tud mindent.BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz Khelben #27217 üzenetére
"Valakinek a testi épsége/élete fontosabb, mint akár ezer embernek a beérése a munkába." Ebben igazad van, ellenben én nem írtam ilyet, azt írtam ,hogy a gyalogosnak kevesebb idő/energia veszteség elengedni a gépjárművet ,mint fordítva és szerintem úgy lenne logikus ha NEM lenne elsőbbsége a gyalogosnak, és így nem lenne elütve senki. Mert te folyton azzal példázól, hogy ha elütöm meghal, én erre írom ,hogy ha biciklist elütöm az is meghal még sincs elsőbbsége, erre te írod gyorsabb,stb. Ez egy ördögi kör.
A paragrafust nem igen tudom neked úgy megfogalmazni, hogy azt helyt álljon a többi mellett, mert se jogász, se ügyvéd nem vagyok, de talán valami olyasmi lenne, hogy megmaradna az eredeti és benne lenne az ,hogy kivéve ha ezzel nem tévesszük és zavarjuk meg a többi közlekedőt illetve nem okozunk vele balesetet.
DE közben arra is rájöttem, hogy feleslegesen elmélkedünk és nem hinném, hogy meg fogjuk érteni egymást, egyrészt, mert te makacs módon ragaszkodsz ahhoz, hogy a szabály az szabály, és azt márpedig be kell tartani akármilyen, mert úgy is mindig jó. Másrészt pedig te egy átlag autós agyával gondolkodsz, aki főleg munkába járásra használja az autóját vagy vásárlásra, kirándulásra hétvégente, stb; ellenben én meg a nagy vasak volánja mögül szemlélem a forgalmat, szabályokat,stb. És hidd el teljesen más a kettő. De pl. ha te kamionos lennél a hajadat tépnéd az előzési tilalomtól a pályán, de így átlag autósként meg nyilván örülsz neki.
(#27218) dokar. Erre nem tudok mit írni, aki nem tud elképzelni egy olyan kis mellékutcát, vagy egy kis települést, falut, esetleg tanya világot ahol tényleg nagyon minimális a forgalom (Így aztán ha hullámvonalban közlekednél azzal se zavarnál senkit), annak én ezt nem fogom tudni jobban elmagyarázni, és úgysem fogja megérteni akármit írok, de nem is ez a célom, hogy bárkit is kioktassak.
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz Drizzt #27224 üzenetére
"Jópár olyan út van, ahol a zebránál is perceket vár az ember gyalog, mire át tud kelni. Képzeld el, mit történik ott, ahol még zebra sincs. Élete végéig ott marad"
Érdekes mód ha egy ilyen útra próbálsz kikanyarodni egy személyautóval, vagy egy kamionnal ami sokkal több idő, akkor se maradsz ott, mert úgy is lesz olyan rés ahova be tudsz férni, vagy pedig úgy is jön olyan aki kienged...
(#27234) Khelben : "Ha beleteszunk a kreszbe egy kivetelt az mindenhol kivetel lesz." -Éppen ez benne a lényeg, hogy mindenhol ahol nem zavarsz, tévesztesz meg vele senkit. Írhattam volna példának Budapesten a Deák teret is, csak ott jóval kisebb a valószínűsége, hogy nem tévesztesz meg senkit, mint egy kis mellékutcában. De tegyük fel, hogy én le szeretnék kanyarodni városon belül jobbra egy főútról. Szemből látom, hogy nem jön senki, mert arra nézek, az utcát látom ahova befordulok, mert nyilván megnézem hova megyek és ha netalán a hátam mögött jön valaki a távolban, annak teljesen mind1 ,hogy indexeltem-e, mert mire ő odaér ahol én fékeztem, majd befordultam balra, én már a közelben sem vagyok, szóval őt semmiképpen nem zavartam... A másik meg ,hogy nem ez lenne a kreszben az egyetlen ilyen dolog ami nincs lefikszlva. Ott van az ,hogy a sebességet úgy kell megválasztani hogy az adott útszakaszon, az adott körülmények közt, minden olyan akadály előtt meg tudjunk állni amire számítani lehet. Nah de mire kell számítani? Esetleg egy vihar után kidőlt fára? Egy kecskefalkára? Vagy netán lavinára?
Vagy mondjuk mért nem lehet tolatni akkor az egyirányú utcában ha ott nincs rajtunk kívül senki akit éppen zavarnánk? Vagy mért nem lehet megfordulni a hídon ha egyszer nincs ott senki akit zavarna? De tudom mért, mert ez a szabály és ez így 100%-osan jó, mert okos, értelmes hozzáértő, tapasztalt emberek alkották...Azt meg hagyjuk már ,hogy de mi van ha mégsem vettem észre, hogy van ott valaki akit esetleg elütök ha nem indexelek kanyarodásnál. Aki nem lát, az ne vezessen. Vagy mondhatnám azt is, hogy akkor ebből kiindulva ("mi van ha nem vettem észre") lokális előzési tilalom is lehetne, mert mi van ha nem veszem észre a szembejövőt?
BANZAII
-
MaciG
addikt
-
MaciG
addikt
válasz Khelben #27256 üzenetére
Igen ezt könnyű beírni, de a statisztikát azt még várom, privátban is megfelel.
Az indexről meg valóban már túl sok szó eset feleslegesen. Feleslegesen? Végül is igen, mert nyilván nem fogják megváltoztatni a kreszt, nem is ez volt a cél, én egyszerűen csak a miértre lettem volna kíváncsi egy adott szituációban, volt is aki írt ezt-azt, de abban semmi logika nem volt, úgy ,hogy akkor ezt itt le is zárom részemről.
(#27261) Rick4: A " buszos morál" mindenhol másmilyen, mivel sehol se egyforma emberek dolgoznak, de egy dolgot sose felejts el! Ha mondjuk egy buszos bevág eléd, siet és ebből van valami kellemetlenség akkor azt sosem maga miatt teszi, hanem az utasai miatt, akiket lehet életében most látott elsőnek, ezzel ellentétben ha egy személyautós teszi ezt, azt a saját érdeke miatt teszi, hogy Ő ,vagy ha többen vannak a barátai, családtagja, stb. odaérjen időben. Remélem érted a kettő közt a különbséget.
(#27264) kw3v865: Primitív ember az, aki sosem nézi a dolgok logikáját, csak azt csinálja amit mondanak neki, mert elhiszi, hogy az jó, mert nincs önálló gondolata, véleménye, stb a dolgokról.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- alza vélemények - tapasztalatok
- Formula-1
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Revolut
- Videó stream letöltése
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs