Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzGee

    aktív tag

    válasz tomazin #89158 üzenetére

    Hát a telefonos ügyintézés nagyon nem így múködik, de Te biztos jobban tudod... :U Olyan adatot, ami banktitkot sért, a legtöbb esetben személyes azonosításra sem adnak ki, ahhoz erősebb azonosítás szokott kelleni (telebankar pin kód vagy jelszó vagy ehhez hasonló), általános információt meg bárki kaphat, az hogy Te így intéztél ügyet, az egy dolog
    Ha az ügyintézőnek tudomására jut, hogy olyan használja például a telefonos pin kódot, aki nem jogosult rá, az azonnali szolgáltatás felfüggesztéssel jár jobb helyeken
    Természetesen részt vehet harmadik fél is a beszélgetésben, de akkor maximum az időjárásról fogunk telefonon beszélgetni, nyiván ha az ügyfél kihangosítja a telefont, az egy dolog, de információt csak a beazonosított ügyfélnek lehet kiadni, aki belevauzik a telefonba, annak nem
    Mondom ezt úgy, hogy évekig dolgoztam bank telefonos ügyfélszolgálatán

    If you leave me, can I come, too?

Új hozzászólás Aktív témák