Új hozzászólás Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz concret_hp #58654 üzenetére

    Frissítés: Gulyás Gergely később kérdésre válaszolva közölte, hogy az üzemanyagok adótartalma nem változik, a kereskedői árrés csökken, a kereskedőket nem kompenzálják

    Azert felesleges ez a hatosagi arazas mert
    - rugalmas a kereslet. Ha valaki nagyon le akarja rakni a kocsit, meg tudja oldani. Meg nem volt ingerkuszobnel az ar, mert mindenki a budira is autoval jar. Egyik naprol a masikra meg lehet oldani fogyasztoi oldalon
    - a kutak reagalhatnak a premium novelesevel, bocs elfogyott eppen a sima - fuvarozok futarok stb, akiknek tenyleg kotelezo, muszaj lesz a meg dragabb premiumot venni, futi az inflat tovabb, akarcsak az ha joco a prwmiummal jar a budira
    - ha a kereslet megis rugalmatlan, nem csokken, ellenben a kinalat igen, hello supply krizis, lasd anglia

    Mondjuk engem jobban erdekel, hogy egy ilyen kompenzaciot miert nem lehetett a jovado terhere elintezni es atmwnetileg azt csokkenteni ha mar ugyis minden szarra mennek 100 meg 1000 milliardok, erre pont hogy nincs?

    Szoval igy osszessegeben kb pont nulla ertelme volt.
    Csak hogy szamszerusitsuk, havi szinten egy autonal, havi 2 tankolassal ez kemeny 3200 forint sporolas.

    Viccnek is rossz. Kontextusban nezve, 1 ev alatt 22K rol 33K ra emelkedett a tankolasra koltott osszeg, ebbol alkalmankent visszajon 1600Huf vagyis 22rol csak 31.5K ra emelkedett.
    Hat nem ez fogja megmenteni az i flaciotol az orszagot az kvaelet

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák