Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cs1csó

    félisten

    válasz merqree #74810 üzenetére

    Ez sajnos így megy, igazán csak akkor "'akcióznak" amikor:
    1. új ügyfeleket akarnak bevonzani
    2. régi ügyfeleket megtartani

    Ha egy régi ügyfél nem "veri az asztalt" akkor neki egy emelt áron fogják adni, ez valahol logikus az ő szempontjukból és azt emberi megszokásra apellálnak hiszen megszoktuk, hogy mindig mindennek az ára megy fel, az, hogy most ez a "infláció" csak 3-5% vagy 30-50% az már globális vagy helyi gazdasági helyzettől függ. Tehát minden évben fognak egy egy 5 vagy akár 10%-ot emelni "suttyomban" ezért kell figyelni.
    Hasonlót csinálnak a telekommunikációs cégek is aztán amikor lejára a szerződésed minimum ugyanolyan áron hosszabbíthatnál ilyenkor verni kell az asztalt hogy elviszed tőlük a 3-4-5 vagy több telefont tartalmazó szerződésedet és hirtelen jön majd egy jobb ajánlat persze előtte érdemes körülnézni és tudni, hogy ha mégsem engednek akkor nyugodtan beválthatod az ígéretet mert a számhordozás miatt is csak pár óra fog kiesni a telefonálásból és pikk-pakk a másik szolgáltatónál vagy.

    Munkahelyeken is ez szokott lenni, amikor az új dolgozók bevonzására olyan béreket kínálnak amit a már ott 5-10 éve dolgozó kap, ezt hívják bérfeszültségnek ilyenkor hiába emeli az új belépők bérajánlatát a már ott lévőkét is kell felfelé tolni ugyanakkor százalékkal különben megy a lázongás. (konkrét példa egy adott gépre betanulni lehet hogy kell vagy 3 hónap és ha melléd beosztanak egy újoncot, hogy tanítsd meg úgy hogy ő többet fog keresni mint te és te a "tanító" plusz feladatért alig kapsz pénzt akkor könnyen kiborul a bili)

Új hozzászólás Aktív témák