Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Belép a Realtek a PCI Express 5.0-s SSD kontrollerek piacára
ph A cég rögtön több modellel is jelentkezik, a csúcskategóriától egészen a belépőszintig bezárólag.
-
Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
gp A friss trailer mellett megkaptuk végre az új kiadás megjelenési dátumát is.
-
PROHARDVER!
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
maajsz
senior tag
Itt 600 év alatt gumira aludhatták a lábukat, ennyi ugrálást meg milyen magasságokból
A scanelésbe sztem hamar bele lehet unni, de a csapattársak is elég passzívak, a krogantól beszólásokat vár az ember . Ez mintha inkább a tiniknek és nem a trilógiát többször kitoló "veteránoknak" készült volna. -
maajsz
senior tag
válasz xPraetoriaNx #2767 üzenetére
Ezért is jó, hogy elvetették a paragon/renegade dolgot. Volt hogy eldöntöttem, hogy melyik irányt választom, de akkor sem lett full ez vagy az mert inkább választottam a logikusnak tűnő megoldást (nekem csak szerepjáték a dolog). Full renegadeban is kapsz paragont, mert ha totál jerk is vagy akkor sem dobsz el xp-t meg cuccot azért, hogy ne segíts valakin. A harmadik részen látszik is, hogy ezt felfogták, ott már inkább csak a reputation pont számít.
Tudom, hogy ezerszer vesézett az ending, de nálam a nagyja nem nyert értelmet. Nem butthurt feelingre értem ezt, csupán logikailag nem tudom összerakni, inkább az jön át, hogy azért lett úgy megírva, hogy az írók hagyhassanak választási lehetőségeket, mert csak ez a játék "jellegzetessége". Remélhetőleg ezt a kényszert, ahogy a renegon dolgot, elhagyják a jövőben. -
maajsz
senior tag
válasz csa33ee #2828 üzenetére
Az úgy mint aki besz@rt vagy épp most fog
Van egy két viccesebb arckifejezés meg mozdulat, legalább a comedy meg leszHa jól vettem ki, a testvér végülis jól van, csak kómába rakták, de attól később még lehet 100%-os is. Ami nem esett le, hogy ha itt nincsenek mass relayek akkor hogy közlekednek nagyobb távokon? Hónapok telnek el?
-
maajsz
senior tag
-
maajsz
senior tag
Bezzeg a 3. résznek elég volt egy évekkel azelőtt kiadott video kari.
-
maajsz
senior tag
válasz xPraetoriaNx #2976 üzenetére
Nem úgy volt nagyon ritka aki alkalmas a genophage gyógyítására? Mert mintha említettek volna female klánokat és onnan akadt pár jelentkező mint Eve. Elképzelhető, hogy még indulás előtt Mordin uploadolta valahova Melaon kísérletét és ott is sikerül megoldani a későbbiekben.
-
maajsz
senior tag
A Nomad viselkedése tetszik, jó volt látni a belsejét, még egy belül nézettel is kiegyeznék, de nem állítok irracionális kéréseket..
Az a nagy szörny tiszta brute még mozgásra is, pont úgy sok armorral, a nagy robot kígyó kb meg egy fém trasher maw.#2981 Én is úgy értettem, hogy a female krogan annyira nem ritka. Ha Maelonöz nem is jelentkeztek rengetegen, attól még volt sok female klán, szóval az Andromédába is csatlakozhattak bőven.
-
maajsz
senior tag
Ez a profil váltogatás elég unrealisztikus. Jobban beleélhető ha egy féle karakterrel vagy, mert olyan stílusban kell végigtolni. Így meg kb mintha lenne 6 karaktered és épp azzal mennél tovább amelyikkel akarsz.
-
maajsz
senior tag
válasz [Prolixus] #3079 üzenetére
Ez így elfogadható érv, olyan indokot is látok mögötte, hogy ha mondjuk olyan hosszú lesz a gameplay mint a trilógia együtt akkor ne kelljen feltétlenül újra kezdeni, ha nem tetszik az adott kaszt. Viszont úgy elveszik egy kis feeling, hogy infiltarorkét nem rohanhattál be a tömeg közepébe. Én olyanokra is figyeltem, hogy soldier/tech heroval biotic bonus powert sem választottam
-
maajsz
senior tag
válasz birorichard #3087 üzenetére
Csak rámondtam.
-
maajsz
senior tag
válasz xPraetoriaNx #3351 üzenetére
Lehet mert a default male Shep elég jóra sikerült (én mindig csak rondábbat tudtam volna összehozni, úgyhogy nem is erőltettem az 1 rész után). A femShep meg gyatrább volt alapból, de elég jókat lehetett kihozni belőle, főleg már a 3. részben. Előferdülhet, hogy itt azért nem csinálták annyira jóra a defaultot, hogy azzal is töltse az időt a delikvens.
-
maajsz
senior tag
Ez a jetpack landing nagyon idétlen, meg a falra kapaszkodós mozgás is mint ha valami majom lenne. Nagyobb ugrásnál mielőtt földet ér beiktathattak volna egy jetpack lökést, hogy ne nézzen ki ennyire idétlenül hanem kicsit simábban érkezzen, ne négykézlábra állandóan. Meg amúgy is sok méteres függőleges ugrások simán kitörnék a lábát, ennyire azért figyelhettek volna.
-
maajsz
senior tag
válasz janos666 #3825 üzenetére
3D az csak olyan mintha nem találná mi ég pontosan, csak ott van neked ilyen hogyishívják kamukandalló tűznek.
Hangokról meg, a 1-nek ez a tipikus üres kongás hangja van, a 2-nek ilyen magas kiemelt, a 3-ban mintha futurisztikusra tompították volna, itt pedig ilyen valósabb kopogós mint újabb COD-ban pl.
-
maajsz
senior tag
válasz [Prolixus] #4016 üzenetére
Az kár ha a main plot buta, illetve két faj az egész galaxisban az elég furcsa. Egy ideje nézem a twich streamet, nekem eddig annyi jött át, hogy sokkal inkább explorer jellegű, sok mászkálás kevesebb harc de ez gondolom változhat ha kevesebbet side questelsz. Viszont a harc fluid és pörgős csak eddig keveset láttam belőle. Lépten nyomon konténerek meg itemek, kissé túlzott mennyiségben, illetve a sodokuzás sem jön be, vmi auto hack mod ráférne. A cinematography sem olyan jó, oké hogy ilyen félig "live" jellegű, de ettől gyérebbnek hat. Eddig a karakterek is jellegtelenebbek mint a trilógiában, kivéve az új angara csapattárs.
-
maajsz
senior tag
szép gliccs 12 óra 36 percnél. a srác már cseppet fáradt, jót nevettem rajta
-
maajsz
senior tag
VR streamen letolta 12 óra alatt az egészet minden side quest nélkül le lehet tolni ennyi idő alatt?
-
maajsz
senior tag
válasz nubreed #4381 üzenetére
Ha még nem kaptál választ, bár én még nem játszottam, de open world, helyenként igen csak nagy mapekkel. Amit én leszűrtem, javítsatok ki, "gyorsan" végig lehet rohanni a main sztorin is, de el lehet bohóckodni rengeteg órát. Egyébként már csak a Nomad miatt is lehet gyanítani, hogy nem cső játék.
-
maajsz
senior tag
válasz MASSlag #4391 üzenetére
Személy szerint jobban örültem volna egy erős sztorinak, jól megírt párbeszédeknek akár kisebb világgal de teljesen elfogadom, hogy ez egy játék, játszani veszik. Ráadásul AAA game új felhasználók, fiatalok felé is nyit ahol inkább a belemerülés, látványos világban eljátszható órák, pörgős harcrendszer számítanak, amik nagyjából kendőzik a bugokat, a béna mimikát és karakter kliséket. Ebben a témában még várok ide hosszabb jobban kifejtett véleményeket azért.
-
maajsz
senior tag
A humanoiddal nincs baj, én olyan hasonlóságokat láttam, mint pl újrahasznosított krogan kvázi collector vagy repkedő oda teleportáló miniboss mint banshee meg az állatok is hasonlítanak a varren/mech kutya félélre. A kett meg nekem egy kicsit ilyen kigyúrt vorcha. De végül is attól hogy másik galaxis az elemek hasonlóak, ahogy a fizika is szóval annyira nagyon nagy eltérést nem kell elvárni.
-
maajsz
senior tag
válasz #85552128 #4456 üzenetére
"Kaidan/Ashley párostól szerintem még az itteni leggyengébb karakter is sokkal jobb"
Erre kíváncsi vagyok így van e, Proxilus elmondása alapján meg amit eddig láttam streamekben nagyon nem látom így. Pont attól zeng a bad reviewok fele, hogy karakterek, főleg egy két human mennyire rosszul írt. Ha úgy lenne ahogy írtad, akkor egy rossz szava nem lehetne senkinek. -
maajsz
senior tag
válasz Fitzgerald #4468 üzenetére
"Ahogy az elsőben és a harmadikban ott volt Ashley, a másodikban meg Miranda. Annyi különbséggel, hogy a Miranda egy sokkal részletesebben kidolgozott, jól megírt karakter volt, nem csak egy mezei suna mint Ashley, vagy Cora"
Szerintem ennyire nagy különbség nem volt Ashley meg Miranda között. Ashley unszinpatikus sokaknak, mert "rasszista", igen kicsit eltúlozták ezt a vonalat nála, de pont az tetszett, hogy a beszélgetések során befolyásolod a karakterét és rámutatsz nála, hogy nem teljesen úgy van az. Neki a nagyapja miatti beskatulyázásból fakadt ez mint sérelem, míg Mirandánál az apja meg a gének miatt, azért is volt olyan bitchy az elején. Ráadásul Ashley jelleme erősebb jobban kitart a nézetei mellett, míg Miranda aki az elején elég frigid később gyorsan átvált egy bizonytalan ragaszkodó karakterbe. Mirandát azért is preferálják, mert talán jobb első benyomást keltett, több szövege is volt és a 3. részben neki van egy külön aktív sztori része, míg Ashlynek az elejét leszámítva nem sok szerepe van, később a hajón sem ad párbeszéd opciót. A Virmire túlélő 2. részbeli kameóját meg nem is említem, mert f@szság egy az egyben, hiszen Ashley meg Kaiden igen eltérő jellemet mutattak az első részben, teljesen más jellegű beszédstílussal és felfogással, ott pedig ugyanaz a sértődött kisgyerek dumát darálják el mindketten. Így Ashleyt nem venném a "mezei suna" kategóriába.
-
maajsz
senior tag
válasz [Prolixus] #4498 üzenetére
Ez a random enemy összetétel jó ötlet, de ha úgy működik hogy csak egy bizonyos közleségből triggereli a generatort és az autosave ennél viszább rak, akkor nem látom a megoldást hogy adhatná be ugyanazt mégegyszer. Ha belegondolsz az autosave pillanatában még nem tudja hogy mit ad be, ez akkor csak úgy megoldható ha a generálás után ment állást, amit nem tudom enged e? Ugye az előző részekben is a harc előtt már egy bizonyos ponttól nem engedett menteni, aminek gondolom összetettebb okai vannak, így lehet hogy mégy patchel sem tudják javítani
-
maajsz
senior tag
válasz Vistaboy #4521 üzenetére
Nem értem ezt a pálya széle problémát, az első részben ugyan így volt. Nem mindegy mi van ott, tudatja veled ott a pálya széle. Különben is, ha te fejlesztő vagy akkor teszem azt leraksz egy mapot majd elkezded feltölteni itemekkel/questekkel, nem biztos hogy tudod előre mennyit fogsz lerakni. Másrészt ha körbe vagy véve fallal vagy hegyekkel elveszi az open world feelinget, olyan mintha egy völgyben vagy táborban mászkálnál.
Ami a sztorit illeti azért nem mindegy hogy amíg az ME1 ad egy teljesen új világot és viszonylag tömény történetet, hiszen tizenpár óra alatt letudod minden sidequestel, addig itt kapsz egy hasonló fő vonalat 100+ órára. Ha úgy nézed itt is kapsz egy fő gonoszt (Saren), aki küldi rád a kettet (pl geth) és egy rejtélyes remnantot (pl reaper). Igaz hogy a sok mellék küldetés, loyality mission, pörgősebb gameplay rengeteget tesz hozzá, de kívülről nézve a fősztori akkor is híg ennyi órára vetítve.
Ehhez jön hozzá, hogy 10 évvel később semmit nem javult az animáció (sőt..) illetve majd semmi újat nem mutatnak a karakterek. Ha most erre azt mondjuk, hogy már mindent előttek, anno az első részben bemutatták a fontosabb fajokat még is jött a második részben egy Samara aki gyökeresen eltér Liarától, egy Thane aki az egyik közkedvenc lett, Jack aki szintén ember mégsem láttunk közel sem hasonlót hozzá, Legion akin keresztül az addig már bemutatott fajt ismerhettük meg teljesen új szemszögből, hasonlóan Mordin a salarian részről és még folytathatnám. Erről az oldalról nézve az ME2 is ugyanolyan hátrányból indult mint az MEA, hiszen az egész alap univerzum kvázi le volt fektetve előtte, mégis nagyon jól oldotta meg a helyzetet egy igen egyszerű fősztorival és még meg is toldotta a Collectorokkal. Személy szerint már csak ezért sem fogadom el a mentegetőzéseket az Andromédával kapcsolatban. -
maajsz
senior tag
Az ME2/3-ban már a fél bagázson nem volt nem "rendes" űrruha. Liara Shadow Broker DLC-ben egy sima lélegeztető maszkban volt, pedig az elején amikor a hajó szétesik még teljes armorban van. És hagyján még hogy az asari így tolja de Miranda meg Jack is. Ami részemről lejött, hogy a jellemzően biotic karaktereknek nincs annyira szüksége teljes ruházatra odakint, mert azt kvázi a biotic fieldjük helyettesíti. Innentől meg már a mínusz akárhány fok tökmindegy.
-
maajsz
senior tag
válasz [Prolixus] #4729 üzenetére
Ha ilyen állapotba kiadták, nem hiszem sok mindent javítani fognak egy pár nap alatt, valszeg nem olyan könnyen peccselhető bugok. Néztem egy két bug kollekciós yt videót, hát egy párszor végigtoltam a trilógiát de nem futottam bele közel sem ennyi meg ilyen stílű hibába. Sőt az első rész még elég jól tűrte a tweakeket is, mint pl teleport, falon át mászkálás, persze ezekkel már be lehetett crasheltetni, de mégis lehetett feszegetni na.
Egyik kedvencem az volt, mikor beállítottam a friendly fire-t, hogy majd így milyen hardcore és Virmire-on véletlen lőttem egyet Salarian basecampre a Makoval és Kaidan elporladt. Na ott "hold the line" animácón nem jutott túl és kifagyott -
maajsz
senior tag
válasz #85552128 #4738 üzenetére
#4734 az első rész azért nem nevezhető csőjátéknak
Kicsit élcesen áll hozzá a kritikához, de ugyanazokra a fő problémákra mutat rá, mint kb az össze review. Oké neki a craft nem tetszik, de azt te is érzed hogy nem ez volt a fő üzenete, legalábbis nem ennek kellett volna átjönnie.
Ami a lényeg, hogy mi az az ingerküszöb ami már valakit annyira kiszakít a játékból, hogy ne élvezze azt. Legalábbis annyira amennyire szeretné. Van akinél ez bizonyos számú bug után következik be, nálam például már a karakterek elb@szott reakciójától, halott halszemű tekintetétől vagy az oda nem illő idétlen válaszoktól. Ezek nekem sokkal elrettentőbbek mint 100 bug. Fikázta a default femRydert, szerintem még az is elmegy, de amik a karakterkészítőben "kiszülhetők" az is valami csodás katasztrófa. A Nomádot is feleslegesen fikázza, elég jó a fizikája, leszámítva az átgázolást, mert elég gáz hogy egy sima kettbe majdnem úgy akad fent mint egy sziklába.
Inkább adták volna ki normális animációval, épkézláb megírt karakterekkel, kevesebb bolygóval, nem faék egyszerű újrahasznált sztorival és adtak volna később ingyenes dlcét új bolygóval/fajjal. -
maajsz
senior tag
Még megjegyzendő, nem tudom mennyire közismert, a játékot a Bioware Montreal divíziója csinálta ami teljesen más mint az original banda, amiből csak egy pár fő vett részt az új rész fejlesztésében. Tehát nem csak az új motor miatt indultak scratchről hanem a team is teljesen friss.
-
maajsz
senior tag
válasz alratar #4771 üzenetére
Vegyes egyetértésű hsz-ek
Az én forrásom Raycevick volt, aki csinálta a x Years Later Mass Effect videókat a COG-os YT channelre. Vele csináltak egy bő másfél órás podcastet aminek az elején esett pár szó az ME trilógiáról végén pedig az Andromédáról. Ebból vettem ki, hogy az EA-nál dolgozik és ő sütötte el ezt a mondatot, hogy a Bioware Montrealnál kb 4 ember van az eredeti bagázsból.[ Szerkesztve ]
-
maajsz
senior tag
válasz #85552128 #4805 üzenetére
Pont erről beszéltek feljebb, hogy ha a mellékküldik egy idő után unalmassá válnak, értem ezalatt azt hogy repetitív érzést váltanak ki (lásd nem csak az ME1 copy-paste féle üres bolygók, hanem az ME2 N7 missionok is ilyen érzést adtak attól, hogy szinte mind teljesem máshogy nézett ki), emiatt nem mindenki fogja végigcsinálni és elbukik egy egy meglepetéstől vagy easter eggtől. Ezek szerintem sokkal jobb helyen lennének egy egy fő sztorivonal mentén, pl egy félreeső helyen, vagy legalábbis nagyobb melléküldetés környékén. Az ok nyilvánvaló, miért vannak ilyen helyekre eltéve, pontosan hogy ne mondhasd rá hogy tök időpazarlás, vagy legalább is legyen valami érv ez ellen. Másrészről sokan vannak akik csak hazaesnek fáradtan és csak mászkálni meg zúzni akarnak kicsit egy látványos scifi játékkal, esetleg soha nem is játszották a trilógiát (szerintem ez nem is kicsi réteg) és ők leszarják a félvállról vett sztorit meg egyebeket, a bioware meg valszeg ilyen piacra is célzott. Nem beszélve mennyivel könnyebb már meglévő mapok meg assetekből újabb random küldit összehozni, mint az íráshoz, animációhoz, actinghez stb tehetséges embereket keresni meg megfizetni.
-
maajsz
senior tag
válasz #85552128 #4928 üzenetére
Az Omega DLC minden csak nem felejthető. Aria karakterére mindig is kíváncsi voltam és ott elég jól be lett mutatva, ugyanakkor Nyreen is. Másrészt az egyik legjobb mission aminek a hangvétele teljesen más, ha paragonba tolod meg ha renegadeba. Be is voltam rágva az 3. részben, hogy miazhogy után nem lehet visszamenni.
-
maajsz
senior tag
válasz #85552128 #4969 üzenetére
Szóval a kövi 2 hónapban javítanak a karakter készítőn meg úgy általában a karakter kinézetén is. Elég merészen ígér 1.05-re is. Szóval teljesen mértékben igaza volt annak aki azt mondta eddig, hogy jó jó ez a játék csak béta jellege van. Ha valóban javítják az beígérteket visszanyerhetik a bizalmat sokaknál.
Mondjuk elég gáz, hogy már most felnyomták a játékot, de az ME fan úgyis megveszi. Főleg ha nem lesz akkora shitstrom körülötte. -
maajsz
senior tag
Ez nem új keletű.. 30 éve bekerült mindenhova a kötelező feka, majd a kötelező ázsiai/mehikói/arab fella, mostanában betör a kötelező transz majd végül oda jutunk, hogy 30 év múlva lesz kötelező fehér(férfi).
Én amúgy lesz@rom addig amíg a sztori kívánja, de amikor már csak azért van ott merhogy legyen.. akkor vegye a fáradtságot és alakítsa úgy a sztorit. -
maajsz
senior tag
válasz tiv83us #5061 üzenetére
májgád.. érezd már az iróniát de ha ennyire szőrözni akarsz, láthatsz ezer délamerikai szappanopera borítót (note: ez is rossz vicc) meg amúgy is, hogy lehet a "30 év múlva"-t meg az "eddig"-et összehasonlítani? nem úgy diktálja a logika ha egy folyamat elindult egy irányba és arra is tart, akkor sok idő múlva még inkább olyan lesz hacsak nem nyúlnak bele? (persze megtörténhet hogy a liberalizmus drasztikus irányt vált, de nem valószínű) na de sorry az extra OFF-ért, ez csak egy ironikus poénnak volt szánva.
-
maajsz
senior tag
válasz BoneDragon #5130 üzenetére
Ha annyi órája van a trióba akkora fan meg 500k-t tol gépre tán meg tudja venni, elég bátor feltételezni akármit is . Van akinél szimplán ennyire alacsony az ingerküszöb. Az ő véleménye valid lehet akár kalóz akár nem, tény ha megveszi lehet jogosan haragszik, de ha csak ezért tolt el fél millát a gépre valahol azt az indulatot is megértem.
-
maajsz
senior tag
válasz tiv83us #5552 üzenetére
Ezen én is merengtem, vajon mit kapna a bioware a nyakába ha módosítana a végén.
Pl miután felrántja Shepardot a beam onnantól "álmodja", kvázi fogva tarja vmi stasisban a reaper, visszafordulnak a Normandyval majd egy csapattársal kezdesz, hogy kiszabadítsd. Jó kis battle, Shep kijut, majd innen kiötölnek vmi elfogadható véget, robbantják/hatástalanítják stb a reapeket.. (persze egy pár elmenekülhet valahogy, vagy épp nem is jött mind, jó az tartalékba máskorra). Ez így lehet klisésen hangzik, de jól kivitelezve lehetne egy felvezetés. Utána megint nyitott a sztori, indulhatnának az Andromédába is egy évvel később stb. Szerintem az ME legnagyobb erőssége az univerzuma. Akármilyen blőd lehet tőlem az alapkoncepció, jó írással, érdekes karakterekkel/nem csak human PC-vel, változó harcrendszerrel simán még sok részig ki lehetne húzni. -
maajsz
senior tag
Há ehhez képest elég gyorsan peccselték a "kívülről jövő" meglátásokat. Egyébként az íróik is kívülről jönnek/jöttek nem? Én nem feltétlen az indoctrination theory-ról beszéltem, annak is van többféle értelmezése, amúgy hivatalosan sosem tagadták, te pedig csak egy kollegával beszéltél, aki ki tudja ott van e még. Főleg hogy ez a játék tipikus fanbasel rendelkezik hülyék ha ignorálják őket.
Azt most el tudták játszani a 3. rész végétől függetlenül, hogy minden fant beetessenek, mert hogy új galaxis új sztori új minden, de ezt még egyszer nem fogják tudni behúzni ha ezt folytatják, látván az komolytalan írást meg karaktereket eltekintve egy két kivételtől. Lehet hogy 100 órát ki lehet játszani, de a nagy többségben max egyszer, mert szinte semmi nincs ami visszahúzzon bele.. szinte egy zenét nem tudok felidézni, szó szerint zéró cinematography, a párbeszédek néha elég jók (úgy értem elkapnak, hallgatom őket) de akkor is súlytalanok, nem szólnak semmiről. Olyan érzés mintha a komolyság Alec-el meghalt volna, hiányzik egy két ilyen figura aki Rydert néha "felpofozná", mert az itteni "tanács" inkább mogorva/okoskodó/tanácstalan idióták. Elég nehéz elképzelni, hogy elindulnak egy másik galaxisba rendes katonai jelenlét, admirális/dreadnought, stb kristály tiszta chain of command nélkül. Mert ha mindezt beleteszik, még akkor is ugyan úgy kell pathfinder egy dinamikus hajóval, de érzésre máris jobban össze van fogva az egész. -
maajsz
senior tag
Én pont most akarom azt megcsinálni, jó hogy említed. Amúgy nálam is fennáll ez a dolog hogy pár óra játék után killnél (tőlem nem teamatetől) 5-6 sec freeze és utána megy tovább. Olyankor csak kilép belép oldja meg, szóvál már rutin szerűen kilövöm a játékot időnként ha megcsináltam egy nagyobb vagy pár kis küldit.
-
maajsz
senior tag
válasz Attis24 #5742 üzenetére
Nálam is előjön időnként ez a 5 sec freeze de akkor már csak a ki-be lépés oldja meg magához nem tér.
Hát az optimalizás.. érdekes poénból felraktam egy dell 6430 laposra 1 gigás quadroval és full lowon ment oké nagyon laggosan de érdekes hogy harc közben néhol felment 20 fps-re is de az animációknál katasztrófa. Bár most is laposon tolom, ami 16g rammal meg 860m-el hozza a 30fps-t rosszabb helyzetben is, minden mid csak textura high. Itt gondlom a ram mennyisége amúgy mind1 persze ennél feljebb elhiszem hogy kéri a többet. Szó mi szó érdekes, hogy a játék bizonyos pontjai között mekkora fps különbségek vannak. -
maajsz
senior tag
válasz Ryder62 #5775 üzenetére
Szerintem maga a sztori nem pörög fel sehol, összességében a loyalty missionok meg a finálé volt részemről kiemelkedőbb mint a többi. A main sztori is kb olyan mint egy nagyobb mellékküldi csak keményebb a harc. A vault nyitogatás is elég sablonos, néha már kellett a sodoku mert untam a zúzást Lehet ha gyakrabban resetelgetsz és más profilokat próbálgatsz kevésbé unod, már ha annyira unni fogod. Szerencsére a patch óta lehet skippelni némely animációt.
-
maajsz
senior tag
válasz xeon forever #5874 üzenetére
Szerintem ez éppen a nagyon nehezen adaptálható témába tartozik. Igen tehetséges író/rendező kéne hogy megfogja a lényegét a dolognak nem beszélve arról hogy az egész téma full kosztüm meg CGI amire igen csak vastag költésvetés kellene ami egy kvázi réteg scifinél nagy valószínűséggel nem fog összejönni.
-
maajsz
senior tag
válasz xeon forever #5889 üzenetére
Egy filmre nehéz producert keríteni nem hogy egy trilógiára, pedig akkor lehet igazán jó felvezető részt csinálni. Bolckbuster scifit meg egyenlőre a SW-n kívül még pár évig ne is várj. Amúgy meg sajnos az alapkoncepció sem minden, marha jó alapokkal is lehet gyatra filmet csinálni meg faék egyszerű koncepcióból qwa jót és az utóbbi időben ez csak egyre jobban igazolódik. Bollywood már rég csak egy pénzéhes bagázs érdekükben nem áll jó filmet készíteni, lényeg hogy még épp vállalható legyen, de a nézőszámot kb lehozza. Ráadásul sajnos, és ez engem meg is lepett, szándékosan butítják a filmeket (elég szembetűnő a Warcraft és a Civil Warnál is) mert a kínaiak egyszerűen a sz@rt zabálják, szebben nem tudom mondani, és hatalmas piac. Hogy csináljanak egy oda szánt PG 13 Mass Effect filmet? Köszönöm nem. Minimum rated R, lásd segített a Deadpoolon és a Loganen is, nem nézőszámban de kvalitásban. Semmi nem lett volna belőlük ha a 13 éves korosztályra csinálják. 17+os filmre meg qwa nehéz büdzsét szerezni. A Comic filmeket nem vettem ide, de az teljesen más tészta, mert ráéreztek a studiók hogy sok film egy univerzumban húzza egymást, még ha egy egy rész gyengébben is teljesít, na meg nézőszám szempontjából is. Nem beszélve hogy nagyon kellett hozzá az Ironman 1 meg RDJ hogy az egész beröffenjen. Egy ilyen berobbanó inkább sztori nem látvány központú ME1-et meg hogy elkészítsenek, elég sovány esély.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX Z790-H GAMING WIFI - Új, Gari 2026.06.09. -ig - Eladó! 105.000.-
- Új Bontatlan iPhone 15 128GB Kék Független/1 Év Apple Gar./p3450/
- XFX Radeon Speedster SWFT 210 RX 6600 XT 8GB GDDR6 128bit (RX-66XT8DFDQ) Új ventillátorokkal
- ÚJ ASUS ROG Ally (AMD Z1 !!Extreme!!) + 3 hó XBOX pass + 19k Ft értékű Dokkoló
- iPad Pro M2 12,9 128GB wifi bontatlan 1 év Apple garancia