- Furcsa EPYC CPU-kkal készül az AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fujifilm X
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Declare #26022 üzenetére
(#25993) zack: A legtöbb autóm 200 LE körüli , sok afeletti volt. Életemben 2 alkalommal kaptam gyorshajtásért csekket, mindkettőnél 1 km/h-val léptem túl a mérési határt. Amikor Dánba megyek, akkor 110-120 óra szerintés tempomat. Még németországi szakaszon is! Annyira nem hazudok h ph-s embert is vittem magammal (Ace owner és maláj) meg lehet kérdezni.
(#26027) rbalint88: Ez nem huhogás?! Olyan h üres pálya talán ha hajnali 3 kor van. Viszont ha már a külsőben megy valaki, akkor ott veszélyeztetés van. Pont. Az égvilágon semmi garancia nincs arra hogy nem történik valami. És ettől a ponttól ez az egész nem több mint orosz rulett- bármennyire is saját vezetés tudásnak állítja be valaki. A 190-200-ra ott a pályanap.
A körültekintés nem igazi érv, mert a kresz azt mondja 130, rgo ha mindenki körültekint sem fordulhatna elő alacsonyan repülő autó. Akkor mire is tekintsen körül?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html