Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #146854 üzenetére
Panelben? Még az ablakon se tudnám kilógatni, mert nagyon messze van a parkoló a háztól.
Ez a békevárosi, meg 450-re van tőlem. Kibírok ennyi gyaloglástDe csak hétvégente töltöm itt. Amúgy minden nap melóhelyen rakom tele. Mindenhol ingyen töltök még a városban. Itt még csak egy fizetős van a Deacthlonnál, de az amúgy is CCS és Chademo.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #146904 üzenetére
Komolyan a kirakat kell?
Nyilvan ki tudok takaritani egy autot, de ugy voltam vele, hogy ilyet talan inkabb az vesz, aki tudja, mit vesz.
Nem gondoltam volna, hogy ennyi hulye van, hogy egy barmelyik sarkon 10.000Ft-os kitakaritas fontosabb, mint a muszaki tartalom. De ha ez kell, nyilvan ez lesz.
Mondjuk az MX5-ot felraktam olyan kepekkel, amik Szloveniaban keszultek a Mangart alatt, masnap lefoglaltak. A prozai oka az volt, hogy lusta voltam korbefotozni, szoval inkabb kerestem par kepet drive-on.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #146911 üzenetére
Tipikus frankon kiglancolt nepper auto amugy.
Nem tunik rossznak, de azert nyilvan sok minden nincs benne, ami az enyemben igen. Tovabbra en mindig ugy vagyok vele, hogy viszonylag friss rendszamos, kulfoldrol hozott auto neppernel, az valahogy gyanus.
A tippeket mindenesetre elfogadom, meghirdetem majd akkor ugy.
Same rules apply!
-
#89309696
törölt tag
válasz Magnum_ #146909 üzenetére
A videó rendben is lenne, engem érdekelne is egy házfelépítős videó, de az a pénzrinyálós rész tényleg kár volt bele és mivel amúgy is Handrásos lenne az egész beütése a sorozatnak ahogy mindig, valószínű végig se nézném inkább. Az egész arra megy ki, hogy mindenki megsajnálja és megtolja a támogatást belőle.
Egyébként a tipikus városi ember eltájolódásai vannak benne, mikor azt hiszi elmegy egy 3000 fős településre és az hú, de fasza lesz. Nem lepne meg, ha idővel visszaköltözne. Ehhez kell egyfajta univerzalitás meg engedékenység az életformával szemben (nem a házfelépítés a nehéz), na őt nem annak nézem aki ilyenekre képes, ugyanmár.
Győrrel jobban járt volna, ott valami külterületi rész, ami már távol van a város nyüzsgésétől, de még elég közel a fejlett infrastruktúrához.Hülye a pali, ha ezt komolyan gondolta. Csobánka nem olyan, mint Kékkút vagy Salföld ahol kipusztult a lakosság 95%-a és minden mást a milliomos sznob nyaralósok bitorolnak és el lehet lenni mint a befőtt úri huncutan a többiekkel, hanem egy bőven élő és lélegző falu, parasztokkal, cigányokkal, disznókkal, tehenekkel, szaros kerekű MTZ-vel, nulla infrastruktúrával, sosincs ami kell és nem ugrik oda senki 10 percen belül ha sóhaja van. Annak a háznak még fél év kell mire vidéki tempóval felépül lakhatóra, addig ő meg bérel valamit, mert ott nem fog lakni az biztos, nemhogy onnan még dolgozni is. Fingja sincs róla hogyan működik egy ilyen. Nem véletlenül volt sokkal olcsóbb az a ház, mint gondolta. Hova illik bele András egy ilyen környezetbe vagy hogyan akar ő erre a formára átalakulni? Az év vicce...
[ Szerkesztve ]
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz Magnum_ #147060 üzenetére
Vittem én is itt autót szervizbe , két öcsém is . Panaszra nem volt okunk eddig .
Viszont , ha van rá lehetőség , otthon visszük el az autót szervibe .
Én is úgy próbálok variálni , hogy otthon - a kaposvári Toyotához vigyem inkább az autót , mint itt Eisenachban . Itt az első 3 kötelező szerviz lett volna 650 euró körül , otthon fizettem érte 100000 forintot . Nem mindegy azért ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz Magnum_ #147076 üzenetére
Első olajcsere 27e
Második olajcsere + légszűrő , pollenszűrő 35e
Harmadik olajcsere + pollenszűrő 35e
Szerintem nem vészes . A kaposvári Toyotáról eddig csak jót hallottam . Én Szentlőrincről elviszem inkább oda , mint Pécsre . A pécsiről inkább negatív híreket lehet hallani .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #147140 üzenetére
Hosszu tavon nalunk is valami panoramatetos csaladi lesz a terv (passat gte tetszene nagyon),de amig nincs vagy csak egy es kicsi gyerek van, addig jo ez a ceges melle. 1.8T szerencsere nem leterdelos, eddig a legnagyobb baja a megragado termosztat volt, az mondjuk izgi volt, Ausztriabol pianoban hazajonni, de az meg rogton vetel utan volt. Eddig elegedettek vagyunk a kisautoval, egyedul a fogyasztasa lehetne kevesebb, de azt betudom a tomegenek.
E90 nekem is tetszik (foleg egy faceliftes, mmm), de abbol nem tudom milyen motorral lenne erdemes venni - abban mar biciklilancos olajevos a benzinesek tobbsege is, nem? Egy 35i-ben valoszinu kevesbe zavarna a szervizkoltseg a menetteljesitmenye miatt, de egy polgari kivitelben valoszinu fajna.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz Magnum_ #147138 üzenetére
Harmadszor mostam a héten. Utállak, ősz
Haver nemrég vette a Celit, végre össze tudtunk futni - lett sok kép, meghajtottam a gépét, egész jól megy. Érezni, hogy csak 1,2t az autó, 143 paci mellé egész kellemes. Másodkocsinak elfogadnámPH képfeltöltője nem komálja a nagyméretű képeket Úgyhogy itt van pár.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #147146 üzenetére
egy tuti, 320si-t ne vegyél, az híresen fos ugye az a wtcc homologizációs modell, 100k körül lesz kuka a motor, de legalább hirtelen.
ahogy nézem n46, újabbakban n43 motorok vannak benne, azok nem tudom mennyire olajevősek. viszont azt vedd figyelembe, hogy SOKKAL nehezebb az E46-nál, úgyhogy a 320i se lesz érzésre besorolósabb, mint a mostani 318i -
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #147146 üzenetére
Érdemes utánaolvasni, az E90-nél a legtöbb nagy benzinesnek relatíve rossz a megitélése, a 25i-ket, és a 35i-ket szidják talán a legtöbbet.
Én is egy ideig szemeztem ilyenekkel, de nekem elment tölük a kedvem. 25i-kben újfajta anyagú dugattyúgyürükkel kísérleteztek, amik jobban kopnak a futásteljesítmény növekedésével, így a legtöbb durván olajfogyasztós, másik sarokpont a hengerfej alulméretezett olaj járatai miatt szokott lenni, ami miatt a hidrotökék szeretnek kelepelni (hidegen szinte mindig, de van sok, amelyik melegen is), plusz az elégtelen kenés az élettartamuknak sem tesz jót. 30i másfajta gyürüket kapott, azokkal kevesebb gond szokott lenni, de megnövekedett olajfogyi annál is könnyen lehet.
Plusz a legtöbb fórum oldal a FL elöttieket szokta ajánlani, FL utániak már direkt befecsisek, így érint(het)i öket a kokszolódás témaköre is.
A 35i meg kraftos, meg húzható is, van elég sok 4-5-600 lovas single turbós videó YT-on, de a gyári turbók, az üzemanyagszivattyú (HPFP) elég gyakran kotlik meg rajtuk. -
#89309696
törölt tag
válasz Magnum_ #147170 üzenetére
Motorok strapabíróságának négy fő kategóriája:
-ha figyel az ember is széthullik
-ha figyelnek nem hullik szét, ha nem figyelnek széthullik
-ha nem figyelnek sem hullik szét
-TseAz a tipikus elsőgenerációs TSI a másodikba tartozik, ha figyelnek rá jól bírja, ha nem figyelnek rá nem bírja.
A Becsületesneppert meg már régebben is megemlegettük, hogy mégse olyan faszagyerek ő.
Bár valamilyen szinten megértem, mert nehéz használtan karbantartottat találni és inkább lefosozza mindet, hogy ne azt keressék és akkor ő se szopja be a vevői panaszokkal később. -
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #147303 üzenetére
Bejelentett németországi lakcíme volt (így életvitelszerüen ott él) több, mint 1 éve, és magyarországi rendszámmal megállította a rendör itt kint.
(Lehet rendöre válogatja, a hozzászólásokban is többen verték a mellkast, hogy azt kellett volna mondania, hogy "most hozta ki az autót", mert ahhoz semmi köze, kérdés, megéri-e próbálkozni.)
De ugyanígy torrentezésért is több csoporttag kapott már 800-1200€ közötti bírságot, mások meg állításuk szerint évek óta nyomják, de eddig megúszták.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Retro Kocka Kuckó 2024
- Melyik tápegységet vegyem?
- TCL LCD és LED TV-k
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Videó stream letöltése
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs