- Apple notebookok
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Androidos tablet topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung LCD és LED TV-k
- Dell Precision munkaállomások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Városi autóra tényleg felesleges a téli, azon a 3 napon, amikor Budapesten van hó vagy fagyos/jeges idő van, mész valamelyik másikkal.
Most fogok én is venni egy szett télit az IS-re, de kb. a legfőbb szempont, hogy XL-es legyen, és ne b..a szét a magyar úthálózat. Arra a 3 hónapra meg amúgy hótmindegy, hogy a tisztességesebb márkák közül konkrétan melyik típus.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
gooool
őstag
Megmondom őszintén nekem ez a gondolatmenetem:
Most van egy Firestone Winterhawk 2 Evo szettem a gépen, 6-7 milisek, 5 évesek.
Acélfelnin hordom dísztárcsával.
Na most ha vennék tavasszal egy nyári szettet, ahhoz csak kellene felni is, mert nem fogom nyúzatni évente kétszer szerencsétlen abroncsot. Illetve azokba szenzor, mert hát anélkül nyavajog, kiüttetni meg nem fogom az opciót. Na ha ezt számoljuk, akkor ez igencsak szép költség, még használt abroncsok vételével is.Ha viszont eladom a télit tavasszal, még tuti lesz rá vevő (még a 10 éves Dunlopokat is 2 óra alatt elvitték...) és veszek egy Apollo szettet, azt felrakom a meglévő felnikre, akkor mondjuk 2-3 évre le van tudva a gumi kérdése, friss az abroncs, és összességében olcsóbban kihoztam, mint két szett alapból használtat cserélgetve.
Biztos bele lehet kötni ebbe a logikába, de ha tényleg annyira képtelenség, akkor maradok a téli/nyári váltogatásnál.
Bár az ésszerűsség határain belül mozog bőven az elképzelés szvsz.Üdv, Balázs
-
EQMontoya
veterán
Túléli a gumi ha 5-6x évente 1x újra van húzva.
Csak nem gazdaságos.
Egy használt szett gyári alufelni egy 5-10 éves autóra mondjuk 40-70e között mozog.
Ha évente kétszer fizetsz 5k-t a gumik átpakolásáért, akkor egy gumi élettartama alatt kijött 0-ra, és a végén van két garnitura alud, ami azért mégiscsak kényelmesebb.
Én is ezért használom így.Same rules apply!
-
Declare
őstag
Azert ne tartsunk mar ott, hogy teli gumi akkor kell, ha ho van az uton Nem veletlen mondjak ezt a 10 fok os hatart a nyari gumi hasznalati tartomanyara. Hidegben a nyari gumi anyaga kemenyebb lesz es ezert sokkal jobban csuszik. Egy 5 fokos vizes uton is elöbb fogsz keresztbe allni nyari gumival, mint telivel, fektavod is hoszabb lesz stb.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Köszi!
Feltételezem, hogy 2014.11.01. előtt helyezték először forgalomba a Laguna II-t, így viszont nem kötelező a TPMS megléte.Arra határozottan emlékszem, hogy a Vectra C-ben is direkt TPMS volt, de az nem sípolt, ha érzékelte, hogy mind a 4 kerék szenzor nélküli - nyári felnikben benne volt az érzékelő, a téliekben nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő