Hirdetés
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #176244 üzenetére
Köszi!
Hja, kis ráfordítással ebből nagyon faxa belsőt lehet "varázsolni". Nagyon jól sikerült utastér volt ez anno, ez meg is látszik a dizájn öregedésén. Nekem ebből a szériából volt egy ugyanilyen háromajtós A3-asom, több mint 160 ezerrel vettem, de még eladáskor is hibátlan állapotban volt. Nagyon jól bírták ezek az autók. A maiak ezzel szemben... -
nagyúr
válasz kisza25 #176256 üzenetére
Ezekről az autókról jut eszembe! Kb egy hete osztott meg Várkonyi Gábor egy német cikket a FB oldalán: "Egy igazán remek Spiegel cikk arról, hogy a késő nyolcvanas/korai kilencvenes évek képviselték az autózás csúcsát minőségileg. Nem hiába mantrázzuk ezt azóta. Az autók már mindent tudtak, amit kényelmi szempontból tudniuk kellett, a rozsdavédelem és az anyagtechnológia adott volt ahhoz, hogy sok százezer kilométert bírjon egy ilyen autó, és a mérnökök még nem hagyták, hogy a közgazdászok vigyék keresztül az akaratukat a tervezés kárára. A kilencvenes évektől aztán jöttek a Lopez típusú kontárok, és elindult a lejtőn pár évre a minőség, szinte mindenhol, amit a korai kétezres évekre stabilizáltak. Akkor még volt pár arany év, amikor már a mai szempontból nézve is erős, és nem utolsó sorban a kilencvenes évekhez képest lényegesen biztonságosabb autókat csináltak. A 2008-as válsággal, illetve talán még 1-2 évvel előtte lévő évekkel jött meg a végleges fordulat. A könyvelők, a globalizmus és a politika legyőzte a mérnököket. Azóta sokkal többet tudnak az autók, de azt sokkal kevesebb ideig adják nekünk komoly számlák benyújtása nélkül. "
A cikk tényleg nagyon érdekes, és simán olvasható Google Translate-tel (németül sajnos nem tudok): Autos für die Ewigkeit
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
NDK versenyautó: 100 lóerős rali Wartburgot kínálnak eladásra
A mobile.de-s link a cikkből. Csodálkozom, h ennyiért még nem vette meg senki. -
nagyúr
-
nagyúr
Sziasztok,
Rég jártam erre. G30-as BMW-t használ valaki közületek? Ma vitték el az Audimat, egy 530e lenne a következő kiszemelt (nyilván használtan). Van más opcióm is, de régóta szeretnék kipróbálni egy plug-in hibridet. Az az igazság, h (elvileg) eléggé passzolna a felhasználói szokásaimhoz egy ilyen autó. Kicsit tartok a BMW-től, mert a legutóbbival nem voltam maradéktalanul elégedett, ennek ellenére hajlok rá, h újra beleüljek egybe. Köszi![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #194009 üzenetére
Köszönöm a gyors választ! Rákerestem itt az 530e-re, láttam hogy Tsebacsinak volt szerencséje tesztelni egyet, de igazából hosszútávú tapasztalatokra lennék kíváncsi. Illetve esetleg G30 tulajok tapasztalataira. Az a baj, h a BMW Magyarország alapból csak 2 év garanciával értékesíti itthon az új autóit - ami finoman szólva is "megmosolyogtató". Én egy-két és fél éves használt autókkal szemezgetek, de nem mindegyikhez vásárolták meg a plusz 1-3 három év teljes körű garanciát. Ezért lennék kíváncsi arra, h mennyire fontos szempont ez vásárláskor?! Ha jól sejtem eléggé fontos lehet.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
OK, megtörtént.
Tsebacsi: A héten megnéztem ezt az autót a debreceni BMW kereskedésben, kívülről eléggé visszafogott, de a belseje nagyon tetszik. Annak ellenére, h full koszosan árulják. Nem tudom, h kinek akarják így eladni? Egyébként ilyen világos szőnyeggel nem nagyon merném bevállalni. Igazából csak azért néztem meg, mert épp arra jártam, és korábban még nem ültem ilyen autóban. Azt mondjuk nem értem, h miért nem gyártják zongoralakk panelek nélkül ezt az autót?! Audi A6 ugyanez.
MunezXBK: Köszi, megnéztem!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Én eléggé rend és tisztaságmániás vagyok, ezért legszívesebben levenném a cipőmet mielőtt beülök egy ilyen autóba.
brumi1024: Megnéztem már kb 100 ilyen autót a hahun és a mobilén, de még nem láttam olyat amiben ne lett volna egy csomó zongoralakk elem. Középen a szellőzőnyílások körül, a klíma és az audiovezérlő körüli rész és talán a váltó mellett is - ezek a részek szerintem minden általam nézett ötösben zongoralakkosak voltak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #194095 üzenetére
Világos szőnyeg mellé szerintem én is bedobnék az autóba egy váltócipőt.
rbalint88: Nekem fel sem tűnt, h ilyen téligumi van rajta. Ez azért elég kínos egy ilyen autón.
Az M-Packet egyébként nekem bejön ezen az autón. Főleg a hátsó lökhárító plusz a kipufogók. De elég kicsi az esélye, h kifogjak egy ilyet, szval valószínűleg simát fogok venni. Holnap reggel indul a túra, öt vagy hat autót fogok megnézni.focvis: Igen, szombaton elvitték az Audit.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz brumi1024 #194339 üzenetére
A karbon kagylóülés tényleg nagyon jól néz ki. 1.3M-ért ajándék!
Múlt héten láttam az M4 tesztjét a Carwow YT csatornáján, ott azért nem volt vele maradéktalanul elégedett a tesztelő. -
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #194438 üzenetére
Napok óta használt BMW-kkel szemezek, elég nagy választék van a hivatalos márkakereskedőknél a Premium Selection-ös autókból (2 év teljes körű gari). Plusz ezeknél az autóknál nagyon gyakori a 100.000km/5 év Service Inclusive szolgáltatás is - ami miatt jó eséllyel 2-3 évig a szervizköltségek miatt sem kell aggódnod ha ilyen autót veszel. Szerintem elég jó deal. Nézz szét a BMW Magyarország honlapján! És ha már BMW: az új hármas nem tetszik Nektek?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz MC Pite #194482 üzenetére
A garancia kiterjesztésnek semmi köze ehhez! A BMW Service Inclusive Plus szolgáltatás lényege az, h ne fizess semmit az időszakos szervizekért (5 év/100.000 kilométerig). A "sima" Service Inclusive (ami a legtöbb használt autóhoz jár) ezeket tartalmazza ingyenesen: "Motorolaj-szerviz, ideértve az utántöltést is * Járműátvizsgálás a hivatalos BMW szervizprotokollnak megfelelően * Légszűrőszerviz * Üzemanyagszűrő-szerviz (dízel járművek esetében) * Mikroszűrő-szerviz * Gyújtógyertya-szerviz (benzines járművek esetében) * Fékfolyadék-szerviz"
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #194519 üzenetére
Ez igen jó vételnek tűnik, nekem is megakadt már rajta a szemem! Csak én a mai napig 530e-t kerestem. Amúgy most egy kívülről tök ugyanilyen autóra alkudozok, ami egy kicsit fiatalabb/felszereltebb, de árban nagyon odébb van. Szval elgondolkodtató... Plusz tegnap megcsodálhattam egy pont ugyanilyen M pakettes 330i-t is, úgyhogy most már az is birizgálja a fantáziámat. Az új (M-es) hármasok mellett a "előző ötösök" kicsit elavultnak tűnnek már nekem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CactuS #194544 üzenetére
Nekem egyre jobban tetszik. Minden irányból.
#194598: +1. A BMW-nél sokszor kritikán aluli a beltér minősége. Korábban volt egy négyes kabrióm, amiben volt bőven kopogós gagyi műanyag elem. Plusz abban az autóban a Dakota "bőr" is elég olcsónak hatott. Viszont szerintem az új hármas/négyes sokat lépett előre ilyen téren (is). Pont ma ültem egyben, meglepően korrekt volt a belső tér minősége. Az Audinál egyébként jóval kisebb a különbség a kategóriákon belül.
Más: Megint meg kellett tapasztalnom, h mennyire nehéz minőségi használt autót vásárolni Magyarországon. Telis-tele van a piac áfacsalt fiatal prémium autókkal, a sérültekről már nem is beszélve. Mai "sérülésmentes":
Röviden: kitört mindkét jobb oldali kerék, plusz sérült a bal hátulja is. Köszi CarVertical![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Krómozott veséből (BMW) szeretnék feketét csinálni, szerintetek hogy érdemes nekiállni? Rendeljek egy újat, vagy megoldható fóliával? Illetve ugyanez a kérdés egy krómozott kipufogóvégre: hőálló fekete festék vagy inkább csere? Fólia gondolom felejtős... Úgy tűnik, h megvan az új kiválasztott (kopp-kopp), de ez a két dolog nagyon bántja a szememet, ezért szeretném mihamarabb orvosolni. Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Az nagyon nem az én stílusom. Plusz nem is az én pénztárcámnak való. Visszaléptem egyet és az ötös helyett egy 330e-t választottam végül. Ez most érzelmi döntés volt, annyira megtetszett kívülről egy bizonyos színkombóban. Mondjuk az 50% nagyobb elektromos hatótáv is mellette szólt (az 530e-hez képest).
"...bármikor visszaalakítható gyárira." - ez a fóliázásnál is igaz. Az a baj, h a vesén belül zárhatóak a lamellák, és nem tudom, h egy utángyártott hűtőrácsnál rendesen működne-e ez a funkció?! A gyári elég durván van árazva, szval azt inkább kihagynám.
A kipufogóra viszont nincs is gyári megoldás - legalábbis a szalonban ezt mondták.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Jaja, majd leírom a tapasztalataimat pár hét múlva. Én sem igazán tudom, h mire számítsak, eléggé izgatott vagyok. Bár sajnos sanszos, h kb két hét múlva vehetem csak át az autót.
"Kipu egyszerűbb, nem pucolod aztán szép fekete lesz egy idő után magától." - csak nem nálam. Egy-másfél évvel/max 20k kilométerrel tervezek ezzel az autóval, ráadásul nagyobb rész tisztán elektromosan.
AMD Power: Lecserélted az Astrát?! - ha jól emlékszem az volt Neked. Mit vettél helyette?
Szerk.: Közben megtaláltam, gratula!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #195031 üzenetére
Köszi! Nekem is ez volt az első gondolatom, de a mostanira (a mérete miatt) tuti, h nem tudsz egy ilyet ráhúzni. Ma jobban megvizsgáltam és olyan mintha gyárilag is egy ilyen kipufogóvég lenne "rácsavarozva". Viszont csavart nem találtam alatta, és az értékesítő azt mondta, h nem lehet cserélni. Holnap utánajárok kicsit, mert szerintem nem lehet egy bonyolult művelet.
focvis: Köszi Neked is! A szétvagdosás nem opció, ez egyértelmű. Legjobb lenne azt is fóliázni, de nem hiszem, h létezik olyan hőálló fólia anit oda lehet ragasztani.
-
nagyúr
válasz AMD Power #195034 üzenetére
Gondolom, h elég jelentős különbség van a technikában. Én amúgy elsőre is azt gondolnám, h faxa lesz. Egyik haverom faterjának van több mint tíz éve egy ilyen autója (tégla-metál színben), még mindig nagyon jól néz ki, haverom szerint elpusztíthatatlan.
kátú: Köszi a tippet, rákerestem, szerintem nekem ez nem lenne jó. Fényes feketét szeretnék.
tboldi: Szeretnék minden kis apróságot "befeketíteni". Még a fekete típusjelölésen is elgondolkodtam. Plusz fekete felnik - pedig olyanom még soha nem volt. Egy nagyobb felnit mindenképp vennem kell, szval az nem lenne plusz költség.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Az ötlet jó, de sajnos úgy tűnik, h nem megvalósítható. Az előbb rákérdeztem a festékboltos haveromnál, azt mondta, h ne akarjam ezt. A krómon szerinte nem fog megmaradni semmilyen festék: lehet próbálkozni, de valószínűleg csak bajt csinálnék vele.
tboldi: Pár nappal ezelőttig én is így voltam ezzel, de olyan szép kombókat láttam (fényes) fekete felnikkel, h komolyan elgondolkodtam rajta. Pedig régebben kimondottan elleneztem ezt a trendet. Sőt, nem is igazán értettem azokat akik bevállalták. Amúgy velem az audis Nardo Grey kedveltette meg ezt az irányt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz focvis #195065 üzenetére
Az ég világon semmi gond nem volt vele! Az egy hibátlan autó, az eddigi legjobb nekem, nagyon sajnálom, h elvitték. De a remek tavalyi év ráébresztet arra, h talán jobban tenném ha minél előbb minél több autót kipróbálnék. A kupét egyébként egy S5 kabrióra akartam cserélni, de lecsúsztam róla. És mivel nincs normális eladó darab a piacon, ezért bevállaltam ezt a visszalépés a 330e-vel. De nem bánom (egyelőre ), mert egy plug-in hibrid már évek óta ott van a bakancslistámon. Az S5 előtt is nézegettem már az 530e BMW-ket.
Más: Srácok, szerintem megvan a legjobb autó-pornó YT csatorna. Mai friss: 2021 BMW M3 Competition - Wild Sedan!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz 6030D #195074 üzenetére
Köszi! Mondjuk kicsit furcsa, h majdnem 45 fokban van levágva a vége. Most nézem, h az AC Schnitzer is gyárt ilyet, szval csak nem lehet olyan nehéz lecserélni.
-
nagyúr
válasz 6030D #195078 üzenetére
Ez jó hír, holnap beszélek is a helyi BMW guruval. Ő biztos lecseréli majd nekem.
Az M4-en ilyen egyébként:
Látszanak a csavarok az alján.Snoop-y: Nem vagyunk egyformák, ezek közül nekem egyik sem. Sportos vonalon AMG/RS/M, illetve természetesen egy Porsche. De nagyon jó lenne egyszer hosszabban tesztelni egy nagy német luxuslimuzint is például. Illetve talán később jöhetnek majd az SUV-k is. De azok csak a sor végén vannak jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #195082 üzenetére
És Szada85: Köszönöm!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Beárazták Magyarországon az új Mercedes C-osztályt - HVG
Meglepően vastagon fogott a ceruza Mercédeszéknél, 15,4M az új C osztály indulóára (1.5 benzin). Összehasonlításképp a hármas BMW 10,5-től az A4-es Audi pedig 11,5-től indul. Konfiguráltam is magamnak gyorsan egy C300-at AMG csomaggal, villámgyorsan 20M felé kerültem - 23.8M lett a vége. Durva árak vannak azért... Ami még meglepett, h a Mercedes milyen sokféle műbőrt kínál az ülések kárpitozásához. Úgy látszik ez lesz az új trend a prémium gyártóknál.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Azt egész jó áron vette - ha a C osztályhoz hasonlítjuk.
Egy-két hete olvastam valahol, h egy év alatt több mint 12%-al mentek feljebb az új autó árak Magyarországon. És ki tudja, h hol van a vége?! Az infláció még csak most fog igazán belendülni. A forint árfolyamot mondjuk nem merném megtippelni, azon akár még "nyerhetünk" is valamennyit.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen