Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS ROG Ally
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Intel találgatós topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #156224 üzenetére
Akkor éppen a tükörbe sem néztem, ha megtettem volna, nem történt volna meg a dolog.
De legalább összefogta a fólia az üvegszilánkok nagy részét.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
-
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #156543 üzenetére
+nem tudom, hogy Magyarországon mekkora költsége van egy ilyen táblának (papírozás, tábla, kihelyezés), de rromániában 150 euro pro stück, 10 éve (akkor volt egy tanárom, aki bedolgozott mérnökként is utépítéseken, ő mondta). Azóta gondolom csak drágább lett.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #156733 üzenetére
Ja, nem tudtam, hogy volt GM-nél. Nekem bankszektor rémlik.
focvis: értem, köszi. B Corsat én is nagyon szerettem. D-n most is épp gondolkodom, bár nem tűnik annyira jó vételnek.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Gaben92
őstag
válasz rbalint88 #157029 üzenetére
A tarsadalom mindig is polarizalt volt, csak mostanaban ez sokkal több helyen van jelen.
Csak mig evszazadokkal ezelött ez ugy nezett ki, hogy a "vannak a keresztenyek meg akiket megölunk" es ezzel le volt tudva a tema. Mostanaban viszont minden kis aprosagban legalabb ketfele szakad a tarsadalom aztan az ostobabbak között mindig megy a szapulas.
Eleg körulnezni neha akar csak a PH! cikkek kommentjeinel. Minden Apple cikk alatt van legalabb egy "szar rohadt alma" komment ahogy Samsung alatt is a "megint az Apple-t majmoljak komment. Autos cikkeknel ugyanez sokszor... szarjapan, szarolasz, szarnemet, bezzegatoyota, ugyiskigyullad. TV-knel a fostosOLEDugyisbeeg, QLEDiscsaksimaTFTfancynevveltularazva. Fosazxbox, fosaplaystation. Lassan mar az emberek össze tudnak veszni azon is, hogy melyik a legjobb fogpiszkalo....
Es ha melyen magaba nez az ember, mindenki tud legalabb egy olyan dolgot amivel kapcsolatban elöiteletes. A kerdes csak az, hogy ezt magaban tudja tartani, vagy folyamatosan nyomja a hulyeset (lasd amit leirtam).
Meg en is azon kapom magam neha, hogy ha valakinek baja van egy "nem Siemens komponensekböl allo" automatizalasi/iranyitasi rendszerrel akkor megoldaskent neha elöbukik belölem a "vegyen az ugyfel Siemens-t mert az nem fostelep mind az összes többi".
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz rbalint88 #157187 üzenetére
Nyilván ember függő. Munkatársaim mikor vezették az autóm indulásnál folyamatosan megnyomták a P gombot és utána húzták D-be mert megzavarta őket, hogy külön gombja van a P-nek. Egyikük volt, hogy többször is megnyomta és várta, hgy kialudjon rajta a LED, jelezve, hogy oldott a rögzítő. Elmagyaráztam, hogy azt csak akkor kell nyomni mikor P-be rakják, amúgy csak be kell húzni D-be és menni, de még 2 nap után is nyomogatták mindketten. Én egyszer kipróbáltam, onnantól ment, pedig sose vezettem automatát előtte.
Teleszkóp esetében arra gondoltam, hogy mivel tudom, hogy mindenki spórol mindenhol, egy gyenge teleszkóp miatt nem vinném vissza az autót ha amúgy minden rendben van vele, hanem vennék bele egy minőségit és örülnék, hogy ez volt a legnagyobb bajom. De a töltés problémák meg a nyikorgások (főleg hangtalan gépek esetén) biztos, hogy kiakasztanának nagyon hamar ilyen összegú autónál (meg amúgy is).
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #157352 üzenetére
Lehet másik topikban beszéltük ezt, de ott azon tanakodtunk, hogy valószínű azért halogén, mert az amúgy is bazidrága villanyautót nem drágítják még tovább alapfeleszeltségben leddel.
Bár lehetne úgy is fogalmazni, hogy a drága villanyautó az alapfeleszereltségű led miatt drága.
Innen már csak egy lépés a hátsó kurblis ablak témája. Led vs halogén.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz rbalint88 #157423 üzenetére
és Szoszo94:
Inkább egy K20 swap, annak több értelme van.szerk.: Na, jó, ez már túlzás.
szerk. 2: Ez ugyanaz lehet?
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #157489 üzenetére
Meg emelt fenyereju se kell. Elantraban, V60-ban es A4-ben is Osram Ultra Life van, tokeletes a fenye. Oke, nem rajos kek, hanem sima halogensarga, de csodasan latni vele.
Azert ez nagyban fugg a hasznalat korulmenyeitol. Varosba felesleges a csilivili matrix, de mikor atulok az asszony Alfajaba a projektoros fenyszoro egy fostos pilacsnak tunik az osztrak dombok kozott az Insigniam kanyarkoveto bixenonjahoz kepest.ui.:
Az elozo generacios philips x-treme ultinon nem volt ajanlott projektoros fenyszoroba. -
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #157501 üzenetére
Lybrae emelt fenyerejuvel turheto, de lehetne jobb. Dedra/Delta lampaja etalon nekem regi modellek kozott, mind a tompitott szuper, a reflektor pedig foleg (4 reflektor teszi a dolgat), most a gyari uj lampakkal megdobbento a kulonbseg, pedig az eddigiek sem voltak rossz allapotuak.
Bravo 2 gyengusz, 145 szinten.
Viszont a Giulia csicska Xenonjat az amcsik megdobbentoen jora ertekeltek fenyero es homogenites szempontjabol, tobb nevesebb gyarto LED-es lampaja ele helyeztek.
Crytec210: 2-es Puntobol melyik? Fl elotti vagy utani?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz rbalint88 #157562 üzenetére
De nalad egyik ceges.
En ket autoval tokon lonem magam (bar lehet, hogy egyszer lesz, ha viszont cegest vagnak hozzam, akkor tuti, hogy van sajat simogatos melle)
Amugy meg ilyennel meno jarni, ezek nem olah autok. 8910est hasznalnek telefonnak is, ha nem lennek az okostelefon fuggoje.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
máyköl
veterán
válasz rbalint88 #157565 üzenetére
"az Audi se tökéletes esztétikailag, de így is rohadtul féltem"
Pont neztem a hetvegen az Alfat, tele van karcokkal. Utcan parkolas valami botrany. Nekiuti a gyerek a jatekmotort, babakocsit ratoljak, biciklivel lehorzsolja, stb. Biztosan nem veszek Giulia -t mig nem lesz garazs.
Mondjuk nem tudom melyik a jobb, ez vagy mikor minden kiallasnal a kocsibeallobol lezuztam az aljat, olyan alacsony volt. Vakartuk is a fejunket rendesen, de hala a tippednek leredukaltam a statisztikat, 10bol 2szer ert csak le.
-
Skillet
őstag
válasz rbalint88 #157894 üzenetére
A ferrykert már hárman is ajánlották veletek együtt, szóval egyelőre ők a befutók. Minden más helyre csak 1-1 voks jött.
Korábban beszélt erről a szerelőm (1 nagyobb turbó a két pindúr helyett). Hááát, nem tudom. Nem igazán szeretem a turbolyukat és hát, nyilván meg lehet oldani, csak azért az nem pici átalakítás lenne. Mekkora turbo, ami leszállít ugyanennyi de inkább tobb levegőt, mint ez a két kicsi?
Amúgy passz, majd beszélek vele, de sajnos csak jövő hónapban, mert el van havazva. Viszont olyan ötletem már alakul, hogy a 2db T03 helyett 2db T04-est kellene, ha már... de árakat kellene tudni. Meg tököm tudja, elfér-e a hátsó helyére a nagyobb. Be van szuszakolva a tűzfal és a blokk közé. Meg gyanítom mókolni is kellene hozzá bőven. Kipufogós ellenne vele, megfelelő talpakat felhegeszteni meg hasonló nyalánkságok.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #157908 üzenetére
Mondjuk nekem alapból fura, hogy az említett cég legfeljebb csak 6 hónap jótállás vállal a felújított turbóra (mondjuk a legtöbb helyen nem is találtam ilyen infót a honlapon). Illetve az új turbó estén adott 12 hónap/10e kilométer sem túlzottan megnyugtató számomra. Úgy tűnik nekem, mintha ők sem bíznának igazán a dologban.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rbalint88 #158151 üzenetére
Stuttgartban is van olyan, hogy hülye kerül döntéshozó pozícióba, íme az eredmény. Meglepően jól át lehetett ma menni a városon 7 és 8 között, csak a szokásos Kerepesi - Fogarasi csomópont volt zsufis. 9 kor ellenkező irányba még jobb volt. Éljen a betegszabi xD
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
válasz rbalint88 #158283 üzenetére
A4, 3 ev, kb 50.000km (sokat jartam vele Pecsre es eselyem sem volt cserelni for $ reasons, de egyebkent az egy fasza auto volt, csak mondom. Majdnem olyan jo volt, mint a csunepy)
Amugy csak viccbol irtam, el tudok kepzelni olyan autot magamnak, amit nem unok 3X.000 km alatt
Szoval 20M-t ker erte es van benne 36k km.
Furcsa.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Fotók, videók mobillal
- Ford topik
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen