Hirdetés
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
Nyilván, értem én. Csak ez hasonló abban, hogy valaki szerencsétlen mert nem tud vezetni és nem mer kisorolni, és ezért megyek neki mert feltételezem h tud vezetni, bár radi8tor szerint nem feltételezünk semmit szal gondolom minden jobbos utcánál megáll védett útvonalon ?_?
De nem kell háborogni senkinek, nem vagyok rendőr se jogalkotó, háborognom meg csak lehet ha szóba kerül
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
nagyúr
BC 7,2
Valós mért fogyi 7,963.000km után ez beállt valós 8 literre (ami a BC szerint 7L összes eddig megtett távra). Nem fogyaszt se tobbet se kevesebbet mint átvételkor. Ugyhogy cafolnam hogy bejaratas utan kevesebbet esznek az autok.
# kia ceed 1.5T 7DCT 160LE
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
K****világlesz itt, ilyen gazdasági recesszió mellett hogy fejlesztik fel az EU tagokat ilyen mennyiségű elektromos autó töltésére? Hogy fognak a társasházakban lakók autót tölteni? Ez megint valami
agybaszott hülye gyökércsapat nagy ötlete amit el fognak tolni 10+10 évvel szvsz...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
Úgy 40 kmh-ig.
A Moderátor Úr ma nagyon engedékeny. Megyen itten az izgatás.
Azért nem lehet tescós hősugárzót és társait a munkahelyen használni mert:
- tűzveszélyes lehet önmagában (gagyi cucc, vagy leszarja a user és felügyelet nélkül hagyja)
- elektromos tűz veszélye fennáll ha régi a hálózat (pl. alumínium vezetékek a falban, itt-ott sodorva, stb.)
- tekeri a villanyórát, miközben az összes EU tagállam vállalta, hogy megtakarít 15-25% energiát (itthon 25% van kiadva az állami szférában).Ez van, el kell fogadni. Esetleg pulóvert húzni. Vagy lehet sírni-ríni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Egyezzünk ki 50-ben!
Nem akarok sokat okoskodni, mert nem a szakterületem, ugyanakkor ezzel is foglalkozom. (Mindenhez is értek. Valamennyire muszáj. )
A parkolóba vagy garázsba könnyen viszel ki nagyobb áramot ha a "háznak" van elég, oda mehet akár falon kívül az új vezeték, vagy valami kábelalagútban. Egy régebbi irodaházban jó eséllyel alumínium vezetékek vannak a falban, azt mind szét kellene vésni, de minimum újra húzni rézzel ha csatornában futnak, de az öreg alu vezetékek törnek, stb. Q nagy költség, a szinti elosztókat is mind cserélni kellene. Most csinálunk ilyeneket, horror árak vannak, és minden tele buggal. Az autótöltöket én telepíttettem, majd később bővítettük őket (sima type-2), az tiszta ügy volt.Macilaci: ugyan még nem indítottuk el a fűtést, most ~17-21 fok között van az egyes helyiségekben. Nálam ma 19 volt konkrétan. Néha hűvös, néha kevésbé érződik, amikor fagyosnak éreztem, nyomtam 20 fekvőtámaszt az íróasztal mellett, jobb lett. A kolléganők sokat panaszkodtak kezdetben, javasoltam a bundabugyit, polárfelsőt, aztán mostanra már hozzászoktak.
Jövő héten el kell indítani a fűtést, a cél 19-20 C.
Tsebacsi: Halkan súgom, amelyik irodában 20 alatt van és nagyon panaszkodnak, ott óvatosan most is megoldható pl. klímával.
1 C fok különbség 6% (5 és 10% között, de 6-tal számolunk) energiát jelent. 24 helyett 20, az 4*6 = 24% megtakarítás, ha 19, akkor már 30%.)
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Na igen, gondolom ott fogják vissza a pénzt, ahol csak lehet.
Az imént bejelentettem a K&H-nál. Scannelve csatoltam a kék-sárgát is.
Mondjuk közben észrevettem, hogy a feleségem, aki kitöltötte (az ő írása olvasható, velem ellentétben ) elírta a lapon a sérülés helyét. Azt írta, hogy bal hátsó sárvédő, miközben a jobb hátsó.
Az ábrán és a rajzon jól jelölte. Remélem ezen nem rugózik majd a biztosító.... -
radi8tor
MODERÁTOR
A kettő tök ellentettje egymásnak.
A sok napelemet azért nem bírja el a hálózat mert nincs elég fogyasztó rajta. (ergó van tartalék bőven)
Azért, mert nincs rajta sok fogyasztó hamar megemeli a feszültséget a napelem és letilt az inverter.
Majd ha lesznek (nappal) otthon töltött autók akkor más lesz a szitu a napelemekkel. Szóval én nem féltem a hálózatot.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ezt szerintem kb úgy fogják megoldani ahogyan Angliában van most:
E tarifára van kötve az inverter, ami akkor olcsó, amikor sok tartalék van a hálózaton (hajnalban pl).
Ha ez neked nem felel meg töltheted nappal is: 2-4x annyival drágábban. Ehhez persze szabályzás kell, szabályozni kell az E töltő inverterek üzembe helyezését.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Szada85
aktív tag
Kiegészítve annyival, hogy így másfél hétnyi Nissan Altima használat után teljesen megértem, aki inkább elhozza ezt felextrázva ~31 ezer dolláros listaáron (mínusz fene tudja mennyi kedvességet lehet itt kiharcolni) valamelyik prémiummal szemben.
A 2.5 literes szívó ~190 lova böven elegendö a közlekedéshez, a CVT váltó persze olyan, amilyen, pályán határok felett picivel lebegve ~7 liter körül el lehet vele mozogni.
200 km/h-ig próbáltam, ott már nem tüzesen, de még ment volna, csak elég feltünö a 65mph-s korlátozáson majdnem a duplájával lobogni, nem kívántam a zsokék figyelmét.A dizájn ízlés kérdése, szerintem egész pofás, a beltér tágas, csomagtartó okés, sedan volta miatt pakolni nem annyira kellemes, de hagyományos böröndböl szerintem 3-mat elnyel és marad mellette hely.
A beltér számomra pozitív meglepetés, ülések, kormány, ajtóborítás, müszerfal teteje, középkonzol két oldaléle rendes varrásos bör (vagy annak nagyon jó utánzata), van CarPlay, tempomat, Kessy, kamera sávot/holtteret figyel, tolatásnál keresztforgalmat néz, elöre-hátra fékasszisztens. A remote start most a hüvösebb, párásabb napokon kellemes, pár perccel lemenetel elött beröffentve szépen lefújja amit le kell indulásra, de enélkül is lehetne persze élni.
Az olyan ázsiai "szokásokat" kell megszokni, hogy a vezetöülésben minden motoros de az utasé full manuál, vagy csak a vezetö ablak automata, a többi "pahaszt".
-
Szada85
aktív tag
Felesleges, valahogy nem is esett jól a veretés, a pályák sem olyan jó minöségüek, csak az egyik amcsi kolléga mondta, hogy az új modellek 180km/h-nál limitálva vannak (szerinte az összes), kiváncsi voltam, valóban úgy van-e...Ez nem volt, bár lehet mph-ra gondolt.
De egyébként valahogy a milliö is inkább arra fele húzza az embert, hogy kényelmesen, tempomattal csorogni, így több idö van megbámulni az emelt pickup-okat, a donk verdákat, meg ami még jön az úton.
Rendöri akciót 1-et láttam, valami Wranglert fogtak körbe 3 autóval, gyanítom nem indexelni felejtett el...
-
veterán
Én a Marketplacet meg az ilyen "csak 5x112" és társai csoportokat már feladtam, keresgélek mindig felnit, de CSAK sziauramokat találok.
Vagy le van tiltva, hogy a kereskedelmi profilról átmenjek a főprofilra, az ilyeneket élből elvetem.
Vagy valami kamu profil 30 ismerőssel
Vagy van valami közös ismerős, a falunkból valami maffiózóarcú
Vagy nagy tételben vásárolja föl és javítgatja meg fújkálja otthon a törött felniket.
Vagy replika.
Vagy olyan bűnronda nemtommi, hogy aknafedőnek meg Gaudi szobornak hamarabb nézném mint felninek.
Vagy valami tényleg szép (Kansas, Salvador) de valami 3-400
Aztán ott vannak a 19-20-as felnisek meg ET30-asok, akik rájöttek hogy ezzel gond lesz és menekülnének vissza 17-18-ra.Egyszerűen normális áron normális, eredeti, ha nem is sérülésmentes de szép, még gyári és nem javított felnit találni egy épkézláb eladóval aki a valós saját faceével van fent ami normális is, nem lehet.
Én az 5x112 6,5x17 ET39 gyári VW St. Moritz felnimet akarnám valami hasonló stílusú 7x17 vagy 7,5x17 ET38-42 környékire cserélni, esetleg upgrade 18-ra (8x18 ET 40-41), SEMMI.
Egy Interlagos volt egész emberi áron, de hirdeti egy éve ilyen-olyan áron, hol gumival hol anélkül, persze fő profil nem látható, egy darab autó a képe valami szláv zászlóval.
Az ilyenből kösz.Egyszer találkoztam egy normális sráccal, ott dolgozik 500 méterre a melóhelyemtől, Daytona felnije volt eladó, és bár törött nem volt, de abszolút a felújítandó kategória, kicsit sem kívántam rá ahogy kinézett.
Namost 4db 18-as felni komplett felújítása az kb 75-80%-ába kerül annak amit szánnék rá (mondjuk 180-220 18" esetén, 140-170 17" esetén, ha 90-120 közt el tudom adni a mostanit)Nincs valami hely ahol szalonautókról frissen levett újszerű eredeti gyári felnik vannak normális áron?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
őstag
Mondjuk azon erősen csodálkoztam hogy egyik irányból pályán (meg nem mondom melyik volt 2-szer mentem csak , amelyiknél ausztria és német részen van egy 50 km+ sima autóút is) az utolsó vagy 80 kilométeren nulla benzinkút Münchenig, utoljára ilyet a frissen átadott m3-on láttam nyíregy után....
-
szőröscica
addikt
Nekem ezen az Ampera segitett, elotte en is rettegtem. Egyszer gyerekkoromban kifogyott az autonkbol a benzin, azt nagyon rosszul eltem meg.
Az Ampera viszont decire irja az elfogyasztott uzemanyagot, raadasul pontosan, szoval mindig tudom mennyi van meg a tankban.
Egy full elektromosnal viszont en se mernem negyed ala engedni, tovabbra sem. -
Én félnél, 300-400km után tankolok
Nekem még nem villant ki a szegénységjelző, csak mikor új korában elhoztam az autókat a szalonból.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
Grossglockner utan tankoltam, 70 literes tankba 65 lityo ment, ott mondjuk mar en se voltam teljesen nyugodt, mert BC szerint csak 30km volt hatra es az Audin annyira meg nem pontos es nem is szoktam ennyire kijarni. De ezek szerint inkabb pesszimista ezen is. A Hyundai-on siman leviszem 0-ig (ott km-kent mer, az Audi meg csak 10km-kent irja), kollegam elment vele “-50”-ig 😅 Altalaban szegenysegjelzonel megtankolom, de annyira kicsi a tankja es tok koran szol, 50l-es es eddig a max 42 liter volt, de akkor mar csak 3km-t irt.
-
Shadowbull
addikt
Eljöttünk Münchenből Zalakarosra egy lendülettel, még 30 kilométert mutatott mikor megérkeztünk.
Én nem szeretek tankolni ha nem muszáj, mindig lemegyek amennyire csak lehet. A RAV4 még nulla hatótávval is elmegy saccra 20-30 kilométert a maradék néhány literrel meg a benzinpárávalPazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- Autóhifi
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs