- Vezetékes FÜLhallgatók
- SSD kibeszélő
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hardverek pünkösdre
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #32645 üzenetére
Szvsz nincs ezzel gond ha helyén van kezelve a dolog, nem okoskodok/szakértek de pl nagy segítség hogy leglalább tudja a delikvens, hogy mégis kb mi a baj, vagy legalábbis merre keresse.
Én pl súlyos tízezrektől kíméltem meg magam és másokat is (pl több fórumtársnak segítettem a kütyümmel sörért/csokiért).#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz McSzaby #32684 üzenetére
Sok autót már direkt úgy terveznek, hogy nem is tudd otthon szerelni. Kezdve egy izzó cserével akár...
Hétvégén hoztunk haza egy olasz Cliot lábon. De az akksi megmakkant útközben. Ok sebaj elhúztam a kövi kútig, új akksit betesszük és go tovább. Saru leszed villáskulccsal és akkor láttuk, hogy külön a tálcához van fogatva torxos csavarral, de torx persze nem volt nálunk.
Klasszikus sztori mikor az autószerelő haver megvette a Bimmert. Lerohadt vele aztán hívhatott trélert mert nem tudott vele mit kezdeni ott az útszélén.
mod:
Declare: Már nem is tudom hol olvastam, hogy vki nekiállt vezérlést cserélni otthon vmi Fordon... Na el is szúrta ahogy kell.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #32753 üzenetére
Nem nézik, ha nem lóg ki meg nem szembeötlően órási-csicsa-diszkófelni akkor tojnak rá, ha nagyon kötöszködni akarnak megnézhetik a B oszlopon vagy tanksapeszban lévő matricát, ennek hiányában marad a fejvakarás. NKH/KPM az keményebb dió, ők adatbázis alapján nyomják.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #32835 üzenetére
Haha Hungárián állok a pirosban valamelyik este és kiszállt a mögöttem lévő és szólt, hogy lépjek már le a fékről mert kiég a retinája.
Azóta próbálok rá figyelni, hogy ne álljak a féken de igen ezek a led-es cuccok tényleg zavaróan erősek. Pedig full gyári az enyém is, semmi utólagos mókolás nincs benne.mod:
Amúgy nincs szabályozva a fényerő csak a teljesítménye (legalábbis itthon tutira nincs). A 21W-os limitbe meg elég bika LED belefér...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Kötelező olvasmány:
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hroberto #32901 üzenetére
Nálam Kormiban lekapcsolja. Minap korán mentem vele és induláskor felkapcsolta de mire beértem vele melóba már nem égett. Szóval nekem lekapcsolja. Vagy csak kiégett az izzó?
Declare: Itthon sem kötelező, még lakott területen kívül sem jó látási viszonyok mellett ha van DRL-ed. Nappal én sem kapcsolom fel a lámpát még pályán sem mert van DLR-em.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #32904 üzenetére
Úgy értettem/akartam írni, hogy ha sötétben elindulok és tartósan megyek 80 felett akkor világosban sem kapcsolja le a lámpát. De lehet ez a komfortelektronikában lett így beállítva és nem default a VAG-nál.
Ki tudja az előző tulaj mibe túrt bele és mennyire...Itthon kell. Mondjuk azt furcsálottam elsőre ,hogy ha behúzom a kézit akkor lekapcsolja a DRL-t. Ami végülis logikus így jobban belegondolva. Ne zavarja meg a fény a szembejövőt ha kézivel veszem be a kanyart.
mod:
deicide: Így van, nálam sem kapcsol hátsó világítást a DRL mellé. De a KRESZ szerint ha van DRL-ed akkor nem kell más világítást kapcsolnod jó látási viszonyok mellett nappal. Én nem szórakozok, pályán is csak DRL-el megyek, max néha a refit lököm fel ha sokat tökölnek előttem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
"Többé nem mérnek lesből a rendőrök, és minden helyszínt előre bejelentenek." - Na erre azért kíváncsi leszek...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #32986 üzenetére
Én úgy jártam múltkor hogy egy nő akart átmenni a zebrán bringával (persze nem szállt le). Megállok jóval a zebra előtt villantok, hogy menjél. Az meg megörült és elindult, anélkül hogy a másik irányba nézett volna. De szemből meg jöttek a másik sávban (egy öreg pápaszemes Merdzsó). Fazon átrántotta a kormányt az én sávomba és kikerülte. Ha nem jóval a zebra előtt állok meg akkor vagy a brinyóst kaszálja el vagy szemből telibe ver, mert megállni nem tudott volna, elég gyorsan jött.
mod:
Declare: Lol, az milyen már, hogy behúzódik középre?! Ez nem az F1... Bár néha ha elgurul a gyógyszer én is átváltok önkéntes rendőr üzemmódra de ilyet akkor se csinálnék. Olyan volt, hogy záróvonalon akart előzni egy Zafirás na akkor toltam egy parkettát, hogy kisbarátom te itt most nem előzöl. Meg volt hogy jobbról akart előzni egy Mondeós az M3-ason ott is toltam egy parkettát, hogy azért még sem kéne (nem nem 90-el botorkáltam 140-el söpörtem és éppen előzni készültem) de ezek még beleférnek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #32993 üzenetére
Így vegyél megkímélt autót hölgytulajtól. Remélem még a motor is hideg volt a Corsában mind e mellé...
mod:
gzbotii: Ilyet én is bejátszottam mikor siettem (amúgy nem szoktam). Területi képviselős 1.6 TDI Okti mellettem már gúvaddt szemmel várta a zöldet, hogy majd ő kilő, nehogy már elmenjek...
Csak azt nem vette bele a képletbe, hogy marhára nem egy ligában játszunk.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #33003 üzenetére
Leginkább tojnak rá, hiába van tábla. Annyit ér mint az M7-esen a tarts jobbra tábla.
Declare: Franyóban is vezettem előtte, ott indexeltek ezért volt fura hogy itt külön szóltak. Ezek szerint ott se mindenhol default a szabályos közlekedés.
zoo8800: Jah a házigazda is letolt egy literes korsó sört és tök lazán beült utána a volán mögé.
Tsebacsi: Azt bírná a pocim. Csak ne lenne olyan torkos...
Bár az ND se olyan drága... lehet akkor már inkább azt vennék. Picit más műfaj de szórakoztató az is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #33025 üzenetére
Botrány randa de hát ha nekik az tetszik akkor egészégükre.
stickermajom: Hát persze, hogy nem tesz jót neki. De sötétben automatice kapcsolja a fallow home fényt nekem pl. Akkor is ha nem auto módban van. Pl ha csak ki akarok venni vmi a kocsiból akkor is begyújtja. A xenon meg pont nem szereti ha fel-lek kapcsolgatják. De ugye nem az volt a tervezési cél, hogy tartós legyen...
Skillet: Persze egy mk3-as WRX (230 ló 350 Nm) pályán már 13-14-et bekér 130-140-es tempónál és akkor ez még nem is egy STi és nincs is nyelezve. Enyém meg valós 150-nél is csak 12,5-et kér. Egész takarékos innen nézve...
Keveset, most visszaosztottam az év / össz km-ereket és 5-6k km-t megyek vele átlagban. Kormiba belemegy évi 12-13k, a fűnyíróba meg évi 6-7k km. Szóval nem megyek sokat összességében sem de legalább az is 3 felé oszlik.
mod:
McSzaby: Haha, megvagy!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #33049 üzenetére
Nagyon rovid a valto. A 130 az mar 3200 rpm felett van, ott valt a vezerles ott mar nagyokat kortyol... Pedig nem nehez (1395kg) es a legellenalas se olyan kakk (0.30).
Brada IS250-e elvan 8-9-bol palyan. Pedig az 1600kg, de a 6-os valto sokat dob. Meg az direkt befecsis, jobb a hatasfoka mint ez en osdi szivocso befecsis megoldasom. Ja meg az awd is radob a fogyira nyilvan nalam. Sokkal nagyobb a hajtasi veszteseg mint az rwd-s IS-nel.
Varosban is eszik szepen, a gyari (hazug) adat is 11.5 az enyemre... Orszaguton elvan 8.3-bol boven. Vegyesben olyan 9-9.5 kornyekere jovok ki. Az nem vesz, ugy valasztottam autot h vegyesben ne lepjem at a lelki fajdalomkuszobot (10 liter).
Mod:
Montoya: Kormi ceges, azt tobben hasznaljuk kozosen. Bubi a tempolmbajaros a Jazz meg kozos hasznalatban van osokkel mert kihullott aloluk a Punyesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #33053 üzenetére
Szegény Punyeszt sajnálom. Szerettem pedig tudod, hogy nem élem csak a japó gépeket. De annyira szét volt rohadva már az alja hogy a kövi műszakin már nem ment volna át így tutira. Most meg még 1 év műszakival eladható volt. Fiatal srác első autója lesz (TheProbe szindróma)...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #33211 üzenetére
Ausztria? Oda semmi extra nem kell. Zöldkártya legyen nálad biztos ami biztos
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pelenka35 #33265 üzenetére
Akkor szimplán át lettetek verve. Beleszalad az ember annyi mindenre kell figyelni autóvásárláskor. Nálam pl az forgalmiban volt elírva ez egyik adat, amit már csak otthon vettem észre. Mehettem vissza az okmányirodába új forgalmit csináltatni.
brumi1024: Akkor ott vmi nem kerek. EA189-es van nekünk és olyan tiszta a kipuff, hogy enni lehetne róla. Bezzeg látnád a benyósomét... Szurok fekete. Majd lövök róla képet ha nem felejtem el.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #33297 üzenetére
Nem olyan vész, egy 2,3-2,5 körüli szívóbenyós még nem eszi le a hajad de azért már megy is. Sztem mindennapos használatra az még egy egészséges kompromisszum.
Most a legutóbbi tankolás alapján mért átlagom 8,4l/100 km lett (táv: 615 km). Az nem gáz. Ebben volt pár körforgóban mókázás és egy bő 50 km-es sztráda szakasz gps szerinti 150-160-as tempóval, a többi országúton 90-110 között egy-két combosabb előzéssel meg egy pici elővárosi gurulás + egy hangyányi belváros.
Kormi itt kb 6,5-et kér. Tehát cca. 2l/100 km a difi. Cserébe van benne kettőstömegű, DPF, CR rendszer... Ha csak az első kettő cseréjét nézem elég sokat kell(ene) autóznom mire ugyanott tartok árban.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #33353 üzenetére
Ezért váltunk meg mi is a jó öreg Punyesztől most. Kezdett pénztemetővé válni. Egy év alatt 70k ráment, hogy mozgásban tudjon maradni (generátor, hűtőradi csere, fékek rendbetétele) de hamarosan egy bőven 100k-s tétellé hízott volna a mozgásban tartása (vezérlés csere, felfüggesztés rendbetétele, kormányösszekötő csere, szelepfedéltömítés csere, új gumik, új akksi) és akkor a szitává rohadt alvázról még nem is szóltam... Miközben kb 150-180k (volt) az autó piaci értéke. Ezt klasszik GTK.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #33357 üzenetére
Meg a rohadás is. 1 év műszaki volt még rá, így a C-k rögtön elvitték. Ki se próbálták, csak tejeltek és mentek vele. Olyan gyorsan jöttek, hogy még kiporszívózni se volt időm csak lemosni.
mod:
rbalint88: Nem keverem, a karbantartás is összeg meg a hibaelhárítás is. A kettő együtt adja ki, hogy érdemes-e egy autót életben tartani vagy sem. Esetünkben nem érte meg. Ez nem egy különleges autó amit érdemes OT-síteni. Kiszolgálta az árát bőven, nincs rá panaszom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #33359 üzenetére
Persze, sztem is jobban jár mert akármi vesz (akár csoda buzukit) kezdheti ezeket a köröket újra.
Nepper volt a fickó, mondta is hogy nem saját részre veszi. Nem kamuzott már tovább is adta, megnézettem.
mod:
Integrale: Persze, nyilván azért adják el ezeket mert már nem üzemeltethető gazdaságosan. Kis pénz kis foci...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #33441 üzenetére
Add el.
mod:
To all: Itt lehet nevezni a kié
hosszabbkormosabb kipuff versenyre?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #33443 üzenetére
Nem túl ideális a szög de a lényeg látszik:
mod:
Tsebacsi: Nem, az nem bizonyító erejű. Töltsd fel nyugodtan. Én inkább tárhelyre nyomom ezeket úgy anonimabb. Múltkor a Honda topiba tettem be egyet (csak hogy halljanak vmi rendes motorhangot ) és még van jogsim...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs