Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Richard! #89703 üzenetére
Nem is egy kategória...
Mondeo nagy, de az értékvesztése is nagyobb. Insignia belül kicsi, az octavia meg egy ligával lejjebb játszik, bár az Insigniától nagyobb belül. A három közül én a B7 passatot venném. 2.0cr dsg-vel, 140 vagy 170 lóval. Az csendes, nagy és megbízható, és jól tartja az árát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #89713 üzenetére
Nagy kedvencem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #89898 üzenetére
Vagy parkolón.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #90086 üzenetére
Folyadékcsere, légtelenítés, és ha nincs baja egyik munkahengernek(szivárgásra ellenőrizni kell) sem, akkor jó lesz. Ha nem oldja meg, kezdődő munkahengeritisz. Előbb-utóbb csere.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #90096 üzenetére
Közös az autók nagy többségénél, de külön kell légteleníteni a kuplung kört. Ha nem oldja meg, akkor munkahengerek cseréje. A váltónál lévő szokta hamarabb feladni a harcot, de ha csere, legyen mind a kettő, onnantól 10 évig nyugi van.
Ha ilyen kis bizonytalansággal mindenki foglalkozna, nem lenne ennyi rom az utakon. Lerohadás elfolyó fékolaj miatt...
MunezXBK A tiéd csak levegős szvsz, ha a motorkiszerelés után lett ilyen. Valahogy vonzod az ilyesmit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #90103 üzenetére
Az nem jelent semmit. Volt itt egy fábia, azon is átment vagy 3 liter és mindig gumi volt a pedál. Aztán alulra a váltónál feltoltam a vákuum pumpát a légtelenítőre, csak az szívta ki a bubikat a munkahengerből. Nehéz őket onnan kib@szni, mert a légtelenítő messze van a munkaheneger végétől és néha nem is arra lejt a henger.
A másik módszerem a cső a légtelenítőre és egy fékolajos tartályba bedugni a végét, megnyitni a légtelenítőt és addig pumpálni a pedált, amíg csak buborékol.
Két alap szabály van, ha nem akarod tönkretenni a pumpát.
1. nem szabad gyorsan mumpálni.
2. nem szabad tövig nyomni nyitott légtelenítővel, szoktam a pedál alá tenni valami vékony deszkát, elég 1cm.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #90163 üzenetére
Asszonyra nem jó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csipszikutya #90269 üzenetére
Milyen autó?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csipszikutya #90274 üzenetére
A pontos hibakód?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csipszikutya #90313 üzenetére
Nembiztos, hogy a jeladó a szar, ezért kértem a kódot. Elektromos csatlakozási hibát írt, vagy nem értelmezhető jelet? A hibakód ezért volt fontos. Lehet feleslegesen cseréled a jeladót, mert magával a jeladó gyűrűvel van a baj azaz mechanikus probléma. Szóval mi a pontos kód? A kód nélkül csak találgatás lesz, de persze azt írta a diag, akkor biztos az.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #90711 üzenetére
Akksi milyen állapotban van? A saruk nincsenek beoxidálva? Lekötni, megcsiszolni, hátha csak ennyi. Bárhol lehet kontaktos az akksitól a gyujtáskapcsolóig.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #90752 üzenetére
Carlson vagy a Sheron termékeit szoktam használni, már vagy 5 éve nem kapartam jeget.
Az OMV téli -60 fokig kevert szélvédőmosója nem kristályosodik. -15 fokban is rá merem fújni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintetek mi készteti arra az embereket, hogy adott autót a legkisebb motorral vegyék. Komolyan érdekel a dolog. Az új autók vásárlóira gondolok, emberünk besétál a szalonba, beül valami jó nagy bódéba és nem érdekli, milyen motor lesz benne vagy hogy van ez?
Még mindig ennyire él a tévhit az emberek fejében, hogy a kisebb motor kevesebbet fogyaszt?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Azt megértem, ha valakinek nem kell bőr, vagy tempomat egy autóba, de hogy mind1 legyen, milyen motor van benne, ezt nehezen emésztem meg.
Most hozta haza egyik ismerős a vatta új, szép fekete jettáját. 1.2TSI És az volt az első kérdése, idézem: Szerinted érdemes chippelni? Ő választotta, szalonból, előtte próbálta, szóval tudta mit vesz, mégis megvette. Egyszerűen nem értem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #90875 üzenetére
Van olyan, aki megveszi városba, nem fog vele soha 100-nál többet menni, neki mindegy, fölösleges lenne nagyobb motor. De ez egy fiatal srác, aki szeret vezetni, szeret hajtani, szeret utazni, kirándulni. Érdemes-e chippelni... Komolyan, majdnem leestem a székről.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #90878 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #90879 üzenetére
Nekem a 2.0 dízel is kevéskének érződik, ha tényleg ki akarom autózni a futóművet egy családi kombiból. Legutóbb a 2.0TFSI passatban éreztem azt, hogy ez kell nekem közlekedésre. Most lehet hogy focvis meg fog sértődni, de nem szeretem a kisautókat, bár az ő golfja is elég motorerőben.
Következő autóm biztosan 200 ló fölötti lesz, csak kérdés milyen nehéz legyen hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #90882 üzenetére
Meg is bántam, de lassan tanulok.
EQMontoya Ide nem kell pályanap, hogy érezzem, hogy kevés. Baska-Kassa távon ha két egyforma autó megy egymás után, és az első 4-5 másodpercet a másikra akar verni, az -2mm a fékbetétből.
[link] Itt kezdődik a tánc a Kassa tábláig. Visszafelé meg motorból kell megoldani, nem fékből, szóval onnan nehezebb.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Én tegnap széjjel drifteltem a cordobát. Annyi a jó, hogy bármit találok el vele, abban lesz a nagyobb kár. Nincs ABS, ESP, sőt kormányszervó sincs, csak én és az út..
Új a teljes fékrendszer, természetesen a kézifék zsinórokat is cseréltem, mielőtt havazott.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Megtapogattuk tegnap. Egy lapon sem szabad említeni az A5-el. Olyan illesztéssel vannak rajta az elemek, hogy gyári új korában is szarabbul néz ki, mint egy A5, amit 3x összecsuktak.
Ajtó tetején 8mm alul 3mm a sárvédő és az ajtó között. Az ajtó alsó sarka beljebb van, mint a sárvédő. Ránézni is rossz volt és ez csak egy ajtó volt.
[ Szerkesztve ]