- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Androidos tablet topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Nyomtató topik
- Milyen széket vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
gp A friss trailer mellett megkaptuk végre az új kiadás megjelenési dátumát is.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Integrale #88973 üzenetére
+1
En magamnak veszem az autot nem masnak. Ha nekem egy M es felni tetszik, akkor azzal veszem, a 15 ös lemezfelni helyett (bar biztos van erre valami etikett, hogy hany loerötöl vagy jogosult egy izleses alufelnire a 15 ös lemez helyett ) Raadasul az M pakett se nem jelenti azt, hogy barom mod kell vezetni, se nem valami brutal spoilert....kap egy 18 as kereket, meg egy finom kötenyt körbe.
Itt a lenyeg, hogy bmw röl beszelünk, raadasul dizel, raadasul turbos. Innentöl kezdve ez csak sz@r lehet, egy kivagyi, villogo tulajjal...
(#88983) Qru naaaaaa de hellloooo naaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #88986 üzenetére
Te sem vagy különb....megvolt neked is a lehetöseged, hogy egy valamire valo autot (ersd 520d) vegyel....ehelyett egy letünt kor (ersd szivobenzin) technikajat valasztottad
(#88988) Tsebacsi ford focust vettel?? Hat akkor ezert volt ez a felhördüles a sz@ros focusos beszolasomon Az SLS AMG merci mellett azert akkor is na....
Raadasul ST-line kivagyi, autopalya belsösavban villogato
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #88991 üzenetére
Kicsit kiestem az utobbi idöben itt a körforgasbol, de most rakerestem Grat hozza! Sok balesetmentest a kis sz@ros turboshoz (emlekszem a regi szep idökben, amikor az M pakkos 328i t nezegette.... :hat igy mulik el a vilag dicsöseg )
"Naná hogy villogtató, azé vettem Xenontot!" jah, ide még nem rendelhetö a LED
(#88992) mdani01
-
Declare
őstag
Na ne sz@pass má van autod??? (link pls, nem talaltam, most rakeresve )jah...model 3...kackac....azt hittem hirtelen, valami 3 er bmw t szereztel be
Te is vettel autot, Tsebacsi is.....most mondjatok, hogy Kornelka sem szenved egy suzuki vitara vs valami sport suzuki swift megvetele között, aztan a topic zarhato is
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #89026 üzenetére
#irigysegirigyseg
elsökerek, dizel, kikapcsolhatatlan ASR
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #89035 üzenetére
Nekem az jött be a legjobban, h ha nagyon hideg van, akkor fogmosas elött kiugrom a kocsihoz, beinditom, rateszek egy kismeretü teglat a gazpedalra es amig fogatmosok, addig igy tök jol bemelegszik. A mernökök ugyis ugy talaltak ki, hogy 6000rpm körül leszabalyoz, addig meg akkor birnia kell
Az auto van ertünk, nem mi ertük....
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #89925 üzenetére
Nem azert vettel te BMW-t mert Volvot szeretnel
Faja kocsi nagyon....de vagy valami öreg embernek, vagy, aki tenyleg arra veszi, hogy 50/90/130 al el bólogasson a fullos ülesben, amig félig magat vezeti az auto. Erre meg tökeletesek a motorjaik.
Haverom ceges, D5 S90-je is ilyen. 130 nal gyorsabban nem megy, mert addig müködik a savtarto.
-
Declare
őstag
Hat amugy egyebkent erröl szol
Amit brumi1024 is irt, hogy azert ezt nem arra tervezik, hogy olcson valami megbizhato kis izet összekalapaljanak, ami lehetöleg minel egyszerübb, hogy redukaljak a hiba forrasokat.
Legyen nyomatek, menjen, mint az allat es azert ne is egyen olyan nagyon sokat. Mindemellett legyen megbizhato, meg olcso a biztositas es 10 ev mulva is csak olajat kelljen cserelni az nem megy
-
-
Declare
őstag
válasz mdani01 #89994 üzenetére
Igen, ott a pont
Kicsit mümájer a csóka, de pl a GTE meg az i3 as videoja nekem tetszett.
Kivancsi leszek amugy, hogy a hibrid benzinesek eröre kapnak e még majd, mielött letarolnak mindent a duracell autok. (ugy ertem lesznek e elerhetö aru, normalis hybridek, mint a GTE pl)
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #90031 üzenetére
Igen....de ez meg önmagaban nem is lenne annnnnnyira gaz. Megerkezik az ember seggebe 1cm , amikor elöl elöz a kamion. Rangatja jobbra balra, mutatvan, h ö rettentöen siet es rettentöen fontos. Majd kamion lehuzodik, en visszarakom 1 et es elnyulok töle (hat ez önmagaban LOL ugye az 1,7 cdti Astraval ), beallok ora szerint ilyen 145 re es ö lemaradva ott marad hatul....Kövi kamion es jatszuk ujra ugyan ezt.
Ez ilyenkor mi? Valahogy Nemetorszagban az M5 nem csinalja ezt. Annyiszor leirtam mar, de annyira brutalisan szembetünö a ket orszag közötti különbseg es moral.
-
Declare
őstag
válasz Richard! #90035 üzenetére
Jah, mert te ugy kepzeled Nemetorszagot, hogy mindenhol 3 savos palyak mennek? Ha tippelnem kell a többseg itt is 2 sav.....
amugy meg ha hasonlitgatunk, 10 millio ember vs 60 millio + a rengeteg vendegmunkas.
Mondjuk, ha annyi merül fel benned a leirt story hallatan, hogy meg jo, hogy igy közlekedik, ha egyszer 2 sav van, akkor nem szolok semmit
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #90043 üzenetére
es?
Akkor fogadjuk el, hogy Nemetorszagban 3 savosak az autopalyak, vagy tekintsük normalisnak, ha egy skoda oktavia allatmod közlekedik a palyan, hiszen csak 2 sav van, vagy azzal mondtam hülyeseget, hogy erzekeltettem, hogy ahol 3 savos palya van, ott is arányaiban sokkal többen hasznaljak a palyat, mint a Magyart?
(#90036) tboldi kiserteties Vagy egy oktaviassal futottunk össze, vagy lassan születhet egy cikk a BMW sek mellett a Skoda oktaviasokrol is?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #90049 üzenetére
Nem tudom elfogadni a magyarazatot , mert a Nemeteknel ugyanez megvan. Itt is vannak Oktavia ceges autok, meg Passatok, meg stb.-k . Ök is területi kepviselök, itt is ingyenvan a "benzin" es itt raadasul meg legalisan tolhatja is 200 al.....es megis olyan ritka mint a feherhollo, hogy egy olyan ökörrel talalkozom, mint otthon az autopalyan haladok jelentös % a.
Ugyan ilyen ritka, hogy dudaval, ködlampaval meg reflektorral tol le valaki valakit....igaz, hogy ezeket itt szeretik kiszedni es jol megrepazni....aztan legközelebb valtoztat a hozzaallasan.
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #90348 üzenetére
Kerdes, mennyi idö telt el a megvasarlas ota
Amugy siman jo lehet egy hosszutavon hasznalt 3 literes dizel pl 600 000 el....nekem a szerelöm meselte, hogy van naluk egy ugyanolyan astra mint az enyem, (1,7 disel) es van benne valami 900k km....persze azert sokmindent csereltek mar benne, de semmi extrem, vagy varatlan...nyilvan a kettöstömegü es a turbo nem eredeti mar
(#90349) BigBlackDog ok, normalis autokrol beszeltem Pl egy Golf vagy egy A3 hybrid valtozatban kb 4-6 millioval dragabb egy hasonlo benzinesnel. Ehhez jön, hogy nehezebb is. Azert ezt a penzt eleg nehez kiautozni
mas, de ehhez: Tök erdekes amugy, hogy a nemet ismerösök/kollegak velemenye, hogy valtozik....azert itt a dizel az etalon....minden cegesauto kb, meg minden dizel....amiota mennek ezek a botranyok, meg felkaptak, hogy milyen rossz a dizel, egyre többször hallom a dizel fujjogo velemenyeket, hogy igy traktor, meg ugy traktor....lehet, hogy a cegnel mi is a következö lizingautokat mar benzinessel kapjuk....a fönökünk pl rajta van, mondta, hogy a 2literes dizel A4 audit ö most mindenkeppen valamilyen benzinesre szeretne csereltetni, ha jova hagyjak, meg lassan a többit is....es mindenki böszen bologatott. Csak ugy erdekessegkent irom, mert nekem legalabbis erdekes ez a velemenyformalodas.
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #90472 üzenetére
"így szívem szerint nem váltanék el 2500 alatt"
Ne is tedd Ahogy fentebb is irtak, hidegen 2000-2500 rpm környeke a legjobb, de 1500 alatt melegen sem jo eröltetni a motort. En 1500 környeken csak akkor tartom, ha megyek egyenes uton (palyan, varosban, föuton)
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #90477 üzenetére
Nem kell azert annyira tuldramatizalni. Nem attol fog meghalni a motor, ha epp eleri hidegen a 3000 et vagy sem. A lenyeg, hogy hidegen ne eröltesd es ne pörgesd feleslegesen. Ovatos gazzal haladj es legyen atlagban 2000-2500 rpm
(#90479) kisza25 "szerintem hallani/érezni hidegen mi az ami már nem esik jól a motornak"
(#90484) Qru Èrik a DSG botrány
-
-
Declare
őstag
jaaaaah....hat akkor nem is kerdes...." szegeny dizeles "
En is bealltam möged a "kormis" sorba ....amugy faxa kocsi ez a Passta, meg mint ceges auto, nem is szolhat az ember egy nyikkanast sem....de hogy ilyen egy steril, elettelen, tunya autot....es most mar azt is ertem, miert nem tudtak otthagyni a palyan egy- egy ilyen 80 rol vagy 100 rol törtenö gyorsitasnal az Astraval....egesz mashogy van hangolva, vagy nem is ertem. Az Astra a kis 1,7 dizellel jobban megindul....aztan persze elfogy, ez meg 200 nal is ugyan ugy gyorsul tovabb, mint 100 tol.
Aztan ha azt neuzem, mennyibe kerül egy ilyen Valahogy el nem tudom kepzelni, hogy magamnak Passatot vegyek....annak ellenere, hogy faxa persze, meg minden... lehet nehezen erthetö az ellentmondas egyelöre en sem ertem, hogy lehet egy auto egyszerre klassz, meg tök jo es egyszerre olyan, hogy 10 ed ennyi penzt sem adnek ki erte magamnak
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Teszi a dolgát és ennyi. igen ez a legjobb jellemzese....baaaar, mondjuk a navi az rendszeresen lefagy...pedig a nagy erintös navi van benne.
Közel 10 millioert bizti mast vennek bar teny, h nagy, biztonsagos es jol is nez ki, kivül belül...raadasul nem is fogyaszt sokat. Ha odafigyel az ember, alig több, mint az Astram. Atlag 8-9 liter körül jön ki az atlagfogyi, ugy, hogy ugyan olyan ovatosan kezelem, mint a sajatomat, csak mondjuk palyan 180-200 ra allitom a tempomatot
(#92942) Mágus2 en is meg voltam gyözödve, h balfaxok az emberek, de nem....valahogy tenyleg nem huz. Bar amit en hasznalok abban 6000 km van még, ugyhogy azt nem is forgatom, de 2500-300 körül, akkor is meg kellene indulnia. Viszont multkor szervizben volt es egy 3 eves volt nalam es azzal ugyan ez volt. Mondjuk az valahogy jobban kezelhetö gazpedallal rendelkezett
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Mágus2 #92944 üzenetére
Nagyon furi amugy. Olyan 1500 as fordulatig ugy megy a gyorsulas, ahogy elvarja az ember, aztan valami van 1800-2000 között....nehez leirni, egyszerüen megtorpan az auto....de ez nem turbolyuk szerintem, mert ha vadul gyorsitasz (nem padlo, de padlo közeli, akkor nincs ilyen torpanas). Baromi zavaro es fura volt az elejen, hogy finoman indulsz 0 rol a forgalom ritmusaban, aztan mindig, amikor ott valahol 2000 alatt van a fordulat megtorpan, de nagyon. Ha viszont nagy gazzal gyorsitasz akkor ez nincs
A Masik Passat az 2015 januari volt. Annak az egesz gazreakcio, meg gazpedal sokkal jobban adagolhato volt, nem volt torpanas egyaltalan, de az is ugyan ugy nem gyorsul jobban....viszont valahogy agilisebb volt.
-
Declare
őstag
Szerencsere azt nem tapasztaltam, hogy 2500 ig meg kell emelnem alapjaraton a fordulatot a piroslampanal, ha indulni akarok es csusztatott kupplunggal ott tartani
Fölösleges redlineig tolni, mert ott mar csak bög de nem csinal semmit. Raadasul annyira semmi nincs ebben az autoban, hogy nem is erzem a tüzet, hogy pörgessem.
Nagyon kivancsi lennek amugy egy hasonlo 3 as bmw re most ezek utan....ugyan igy hosszabb tavon....az kb a kategoria tarsa a passatnak? vagy az 5ös?
(#92947) Qru nekem ami nagyon tetszik benne az az auto hold funkcio, hogy piros lampanal nyomja maganak a feket, nelkülem....ez is olyan, hogy ha ilyen autot vezettem, rövid tavon, akkor az ugy kb fel sem tünt....most viszont igy hoszabb tavon ez baromira tetszik. Meg amugy a radaros tempomat is tud nagyon kenyelmes lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Hat de most ha ezt nezzük, akkor ülj be egy A4 be hatra....egy hona Jazzben valoszinüleg jobban elfersz....akkor a Jazz most magasabb kategoria?
(#92958) joamilestoné szerintem vannak olyan hsz ek, amikre nem erdemes reagalni....nekem is van olyan haverom, akinel az aktualis ceges auto az mindent visz es az autogyartas netovabbja Hallgattam en mar vegig az anyosülesen ülve, hogy a full fapad 1,6 dizel Rapid az autozas netovabbja....es hogy odanezzek, hogy mar majndenm 200 al megyünk, aztan eszre se venni, meg se kottyan....meg multkori ment valahova 600km t es frissebben szallt ki az ülesböl, mint reggel, amikor felkelt az agybol jah es legutóbb ült a fönöke uj A8 audijaba....es hat igazabol meg kell, hogy mondja, hogy nem is nagy szam....jo jobban megy mint az öve, meg egy ket aprosag, de összessegeben a rapidnal több nem kell az embernek....minden mas baromsag.
Most epp az 1,6 Octavia az, aminel nincs feljebb -
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #93566 üzenetére
Külterületen a helyzetjelzö is szabalyellenes ha igy nezzük, mert a tompitottnak kellene egnie. En a ködlampasoktol hülyet kapok....a helyzetjelzös az nem zavar/idegesit.
Meg amit irtal, hogy eg a hatso ködlampa....aztan ilyeneknek altalaban hiaba villogtatsz, halvany fogalma nincs semmiröl.... nem ertem a rendörök miert nem mennek ra egy picit jobban a hülyekre.....1-2 figyelmeztetes, aztan ha legközelebb sem esik le neki a tantusz, akkor irany a KRESZ tanfolyam
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #93570 üzenetére
En pl pont multkor jartam ugy, hogy esett 1-2cm ho, aztan megolvadt este, aztan reggelre brutalmod visszafagyott.....kombi passat tetöfelülete szep nagy....de ezzel ha akartam volna is nehez lett volna mit kezdeni. Na palyan viszont szepen valtak le baromi sok ideig a jeges havas darabok....es ez nagy temponal nem olyan muris. Viszont jegoldo sem volt nalam, szoval nehez vele mit kezdeni
-
Declare
őstag
válasz tboldi #93589 üzenetére
Helyzetjelzö az tudtommal egy ilyen kis 5W os pislakolo lampacska. Ez nem lehet DRL. Az meg van hatarozva, hogy milyen fenyeröt kell, hogy minimum produkaljon.
Van olyan nem xenonos auto, amiben a DRL hasonloa, de attol függetlenül az egy komolyabb fenyforras, több fennyel, altalaban a lampatestbe a tompitott föfenyszoro mellett.Pl a regebbi Passat: (de ettöl ez még nem a helyzetjelzöje ha jol tudom)
-
Declare
őstag
Mivel nincs uj Phaeton ezert valszeg
Arteon = Passat 5 ajtoval ...es szerintem baromi jol nez ki
(bar most itt a Passatos elmenyek miatt elvesztettem a hitem az autokban ...alapvetöen szep nagy, biztonsagos, kenyelmes, gyors es draga autorol beszelünk....de összessegeben annyi "kell" feelinget sem valt ki belölem, mint egy kocka marcipan ....nem tudom....talan az M4 marad az egyetlen alternativa )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ez a kormos? (mondjuk vilagos...bubunal a 8 liter/100 az a piros lampanal varakozva jön ki )
Amugy ahol verhetetlen a dizel az a hosszutavu nagy tempos autopalya futas. En most egy projektem miatt heti 3x kb megteszek egy 1,5 oras utat ode, majd vissza. Ebböl kb Van egy 15 km varos (dugo nelkül 6 liter alatt, dugoval 9 liter), aztan palya 80, 100, 120 majd no limit. Itt 200 tempomattal (+ ugye a kigyorsitgatasok) kb 50-60 km aztan még egy 15 km talan 100 meg 70. Ez altalaban 8 liter alatt.... azert ez bitang jo szvsz. 200 körül 10 liter alatt ir a pillanatnyi fogyi.
Multkor volt nalam egy csere golf 1,6 tdi vel. Varosban, 100 nal, 130 nal is paradesan jol fogyaszt. Utana viszont rettentö hangos es rettentö sokat eszik. 160 nal 9 liter felett es zajos....5 sebesseges ugye.
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!