Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gulyasa

    őstag

    válasz #16729600 #17586 üzenetére

    Egy tökéletes világban ez így lenne, de akkor is a szerződés a mérvadó.
    Régi ügyfél, új ügyfél, teljesen mindegy.
    Voltam olyan szolgáltatónál, ahol mindig csak az újabb és újabb ügyfelek kaptak minél jobb ajánlatokat új szerződés megkötésekor, a régieknek meg néha csurrant cseppent valami, de inkább semmi. Ott is csak a felfelé módosítás volt a lehetőség, vagy hűségidő kivárás. Ez az általános eljárás.

    Ha ennyire nem rugalmas a cég, akkor nincs más lehetőség, mint kivárni a hűségidő végét és váltani a neked megfelelő csomagra vagy otthagyni őket és átmenni másik szolgáltatóhoz.

    Még egyszer elismétlem. A szerződést te írtad alá, tudtad, hogy mit vállalsz - mert (elvileg) elolvastad.

    Amúgy meg ezt hogyan okoskodtad ki, hogy "Semmilyen anyagi hátrány nem érné,ellenben lenne egy elégedett ügyfele."
    A 84 csatornás Direct+ csomag havidíja 3490Ft. Az "álmod", a 84 csatornás DirektKártya havidíja 2990Ft.
    Szerinted?

    Samsung S23+ 512GB, LG OLED 48" C1, Zidoo Z9X, OCTAGON SF8008 4K UHD E2, Sony WH-1000XM3, LG HBS-FN6, Tribit MoveBuds H1, Lenovo Tab M10 2nd Gen

Új hozzászólás Aktív témák