Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kbalage2

    aktív tag

    válasz proci985 #53382 üzenetére

    A Defendernek a legnagyobb baja hogy nem tudsz vele biztosra menni. Ha perfektül rakod össze úgy hogy ne recsegjen, akkor is félrerakod 1 évre, utána kicsit lendületesebben megtolod, szinte 100% hogy berecseg. Sajnos annyira a határon van a komplexitásával, főleg a 2x2 oda-vissza universal joint-tal hogy egyszerűen túl sok rezonancia és egyenetlenség tud felgyűlni a rendszerben, egy kis por-kosz vagy az elemek szétnyomják egymást és jön a hátrahúzós autó-effekt és a recsegés. Meg lehetetett volna ezt oldani tisztességesebben is, de sajna a szándék hiányzott hogy igazán jó legyen.

    Az RSR egyszerű mint a szög, annál természetesen ilyesmiről szó sincs hiszen nincs váltó :D

    Szerintem nem véletlen egyébként hogy a Defender óta az 1:8-as autókat leszámítva semmi komplex váltós gépet nem kaptunk. A Defenderrel megégették magukat, nem jött be, maradnak az egyszerű vonalon.

    Ha valaki egyébként túl akar lépni a szimpla Porsche RSR / Ferrari 488 / McLaren Senna vonalon akkor továbbra is a 42139 ATV a nyerő szerintem. Kicsi, relatíve olcsó és cserébe van kormányzás, felfüggesztés, 2 sebességes váltó (jó sebesség sorrenddel, nem úgy mint a Defenderen!), ezt még át lehet látni és tuti építési élmény.

    Ezen kívül még a 42128 kamion kínál klasszikus építési élményt a mostani felhozatalból, van mechanika is rendesen, hozzá még jól működő pneumatikus funkciók, és ez is az elemszámhoz képest elfogadható áron.

    Minden ami LEGO RC - racingbrick.com

Új hozzászólás Aktív témák