Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fr0z3n

    őstag

    válasz b12gege #25368 üzenetére

    A visszajuttatás a te költséged. Nekem a téli vasútállomás jött úgy mintha a kutya szájából szedték volna ki. Írtam nekik, fotó stb. Jött az üzenet hogy küldjem vissza, és pénzt vissza adják. Mondom csere hibátlanra. És ekkor szállt el az agyam. Nincs raktáron, vagy valamennyit engednek.... Rendelni simán lehetett. Úgyhogy elküldtem őket az anyjukba. Fogy véd stb, szokásos fenyegetőzés. A 2500 Ft visszatérítés rögtön 5000 lett. Úgyhogy 17-ért lett meg, ennyit megért. Doboz meg olyan amilyen.

    [ Szerkesztve ]

  • Freddy76

    addikt

    válasz b12gege #25368 üzenetére

    A webáruházaknál ez tudatos tervezés eredménye. Tudják, hogy az "erős" időszakokban, karácsony, black friday, stb. nem tudnak 100 %-osra dolgozni, és azt is tökéletesen tudják, hogy a hibás teljesítések (pl. sérült doboz) hány %-át nyeli le az ügyfél, mennyi küldi vissza, mennyi fog hőbörögni, és mennyi fog annyira hőbörögni, hogy gond legyen belőle (pl. fogyasztóvédelem) - ez utóbbiakkal valahogy megegyeznek. A másik oldalról tudják, hogy a költségük 96 %-os teljesítésnél X, 98 %-nál már 1,5 X, 100 %-nál már 2 X. Mint az autógyártásnál az utolsó kilók lefaragása, vagy szoftvernél a 99,5 %-os rendelkezésre állást követő 0,1 %-ok a legdrágábbak.

    A nagyoknál pontosan ki van számolva a ráfordítás úgy, hogy nekik megérje. Aki pedig megszívja, az egy esetben tud a pénzénél lenni, ha kellemetlen, erőszakos ügyfél. Ha nem az, akkor így járt. Szóval legyél kellemetlen, erőszakos ügyfél.

    "Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."

Új hozzászólás Aktív témák