Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Zolee11

    senior tag

    Sziasztok.

    Ha jól tudom, akkor 2012-től már csak digitális adások lesznek mindenhol az EU területén. Azt nem tudom, hogy ez mit jelent pontosan, de úgy értelmezem, hogy a kábeltv is digitális lesz. Namármost a mai tv-k igencsak nalóg rendszerben működnek, és a szép nagy LCD-k esetében sem találom feltüntetve, hogy digital/analog tuner.
    Konkrétan a Panasonic TX-32LE7P típusról lenne szó ahol ennyi szerepel a tuner leírásánál: PLL szintézeres, automatius hangolású tuner, 100 programhellyel. Ezek szerint ez a tv nem alkalmas a majdani digitális adások vételére. Jól gondolom vagy sem? Mennyire jelent ez majd problámát a jövőben?
    Köszi a segítséget.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz wassermann #7555 üzenetére

    Értem, akkor a legtöbb mai LCD tv is csak analog rendszerű. Köszi a választ.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz cocoo #7563 üzenetére

    "Nem a 3 év (12+12+12 hó) gyári garanciát adják, hanem 1 év helyi garanciát vállalnak. Röviden: ha beáll a készülék, akkor nem viheted el bármely szakszervízbe (ott nem is fogják fogadni), hanem a boltba kell visszavinni, aztán várni, és várni és várni....."

    Ilyen nincs, minden egyes gyártó hivatalos szervize köteles átvenni az adott terméket. Kivéve ha a terméket nem jogszerűen szerzik be, pl. a Samsungot nem a Samsung Magyarország Kft.-től. Ilyen terméket nem ajánlott venni!!! Az az x összeg nem éri meg.
    pl. Vadajfon annó, (akár most is) azt állította, hogy csak hozzájuk lehet visszavinni az adott telefont, és amikor megkérdeztem a telefon szervizét, akkor mondták, hogy nyugodtan vihetem hozzájuk, ez egy valótlan állítás. A garanciát a gyártó állja.
    Hameg nem tartják be a kötelezettségeiket, akkor kemény hangnemre kell váltani. Sajnos egyszer volt szerencsém, (90 nap után is még mindig javították) csak elborult az agyam egy pindurkát, és lehet, hogy megijedt a kedves szervizes... :DDD Felhívtam a központi szervízt (nem valami szalonképes hangnemben, szegény hölgy...), és lőn megoldás, kaptam egy papírt, vissza az üzletbe és visszafizették az termék árát.
    30 napon túl cserekészülékkel is megszegték a szerződést, tehát jogom van visszakövetelni az árát, ne hagyjátok magatokat :) A 30 nap (munkanap) átlépésével automatikusan szerződésszegés, nincs joguk pampogni!
    De a legegyszerűbb elkerülni az ilyen alattomos cégeket.

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    sziasztok
    LCD tv-ken mennyire jellemző a pixelhiba? ugyanazok a garanciális feltételek vonatkoznak a panelekre mint a monitorok esetében? lenne egy SamKung LE32R84B ami már a megvételt követően tartalmazott egy alpixelhibát, ami nem zavaró, mert egy kék alpixel döglött meg ami mindig fekete, csak akkor érzékelhető közelről ha kék színt kellene megjelenítenie. ezért még akkor se lenne csere ha érvényes lenne ezekre is a 3 napos pixelgarancia, mert nem zavaró, sőt normál "nézési távolságból" nem is látható. csak a feltételek érdekelnek.

    no brain, no problem

Aktív témák