Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Har_melin

    addikt

    válasz reelc #829 üzenetére

    Szerintem közelebb áll hozzá, mint a PoE-hoz.

    - a passzív fejlődés még látványra is hasonló, a skilleknél meg centrálisan csinálták meg, de jellemzően ugyanúgy kiválasztasz egy vagy két ágat és azon viszed.

    - a karakterválaszték sokkal szűkösebb, 5x3 opció, de azért ezeket sem két perc lesz kijátszani.

    - egy sztorivonal van, utána endgame, nem kell különböző nehézségi szinteken többször végigmenni. :C

    - A craftolás áttekinthető és intuitív, és inkább az egyedi darabokból összerakott minmax gear a jellemző, ellentétben a GD-vel, ahol a szettek dominálnak az endgame buildeknél. Itt kevés szett van, nem is túl népszerűek. Unique-ból sincs sok (még?) és amennyire eddig láttam, ezek is inkább legendary alapként keresettek (unique + 1-4 exalted cuccról átemelt affix).

    - Nekem egy kicsit hiányzik egy Lokarr-szett szerű indító csomag, amivel bármelyik buildet fel lehet húzni kb. lvl55-60-ig. Hiába vannak shortcutok a sztoriban azoknak, akik már nem az első karaktert indítják, ha nincs egy olyan alapcucc, ami átvisz ezeken.

    - Ahogy a GD-ben itt is igazából akkor kezdődik az igazi minmax farmolás, amikor már elérted a lvl100-at. (Ellentétben a PoE-val, ahol eleve sokan nem is viszik el odáig a karaktert.)

    Védd a fákat - egyél hódot!

Új hozzászólás Aktív témák