Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #6510 üzenetére
Még szerencse, hogy van rá gari Akkor lehet kifogtam egy jobb példányt, nekem a Pro-ból a még piros oldalsó ledes változat van, de úgy tudom a tele markolatosban csak a markolat változott.
Persze, hogy nem erőgép Ez egy nagyon jó ár/érték arányú roller, amivel eldöntheted, hogy esetleg később feljebb szeretnél-e lépni, vagy megtartod és örülsz. Elég sok Kugoo tulajjal állok kapcsolatban, volt pár garis akku, meg egy eltört hátsó sárvédő, most nem is jut más eszembe ami hiba lett volna. Ha valaki kérdezi, hogy 80-90.000 ft körül mit vegyen, akkor nem kérdés, hogy Kugoo S1 Pro (esetleg S1). Persze nem ismerek minden típust és nem is célom, de tudom, hogy például a Kirin S1 - bármilyen jól is néz ki -, nem jobb választás és sorolhatnám. És Kugoo őrült sem vagyok, de nem tartom rossz márkának és eddig leginkább ez jött szembe. A fiam 8 éves, mostanában próbálhatta ki először felügyelet mellett 1-es fokozatban a Pro-t és biztosan kezeli. Természetesen nem mehet vele egyedül de elboldogul vele, ami számomra azt mutatja, hogy jól kezelhető gép.
A G-Booster talán a v.3-nál tart, nem tudom, hogy abban javították-e már, a szerelés részéhez nem is értek, de nem is szeretnék. G-Booster nem tömegcikk, ahogy a G2 Pro sem az és nagyon nem első rollernek való. Főleg az utóbbi, ami hajlamos egykerékre állni, bár sajnos bármivel meg tudsz halni ha ész nélkül használod.
Nem veszem annak, igazad van, de egész biztos értetted mire akartam kilyukadni
Az meg megint egy más kérdés, hogy minek a 2x800 W teljesítményű motor, ha még a szabályozás sem egyértelmű...
[ Szerkesztve ]
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #6514 üzenetére
Én nem is használom a hátsó féket, csak ha megyek le a hegyről, az első nagyot fog. Hátradőlök és fék. Úgy nem esek orra
A Pro szerintem jobb választás. Igen, ezt mondtam én is. A jogszabályokba meg nem mennék bele, mert szerintem játékszer - ebből meg vita lennehttps://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
petipetya
nagyúr
válasz DigitXT #6514 üzenetére
Észrevételem alapján az autósok a két véglet között mozognak. Tavaly gyalogosként csináltam is két tesztnapot egymás után. Az egyik nap sosem lassítottam, így az autósok sem, és a végén általában én torpantam meg a járda szélén. A másik napon mindig-mindenhol megálltam, és az autósok is, hogy átengedjenek.
Az útvonal mindkét napon ugyanaz volt: volt köztük szabályos gyalogátkelőhely, ahol eleve nekem lenne elsőbbségem, a többi pedig zebra nélküli átkelési lehetőség.
Bizonyára nem az történt, hogy egyik nap csak az agresszív autósok voltak az utakon, míg a másik napon az udvariasak. Egyszerűen ilyenek, ha megállok, akkor átengednek.
"nincs rá lezsóidő"
-
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #6516 üzenetére
Én benne vagyok a tesztbe, bár pár éve kiköltöztem az agglomerációba, de ha van valamilyen fontos dolog, akkor megmozdulok
Persze, ha lenne rajta egy tárcsa is, akkor még jobb lenne, mert az tény, hogy nem a kedvencem az első fék, de meg lehet szokni és akkor használható. Én nem járok sokat, inkább "örömrollerezek", így biztosan vannak olyan helyzetek ahol gondjaim akadhatnának, de akkor leírnám.
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #6484 üzenetére
Lassan elérek a gázkar bekötésig. Most már a rollerben van az Y a vezérlő 5eres csatijától, a szükséges 3 vezeték el van vezetve, rádugásra előkészítve a hátsó motor vezérlőjéhez. A vezetékek elvezetését kialakítottam, illetve vannak már ötleteim a hátsó motor vezérlőjének elhelyezésére is. Az első kerék hajt rendesen, fék is működik és a töltésre is reagál, ahogy láttam, szóval szerintem eddig nem rontottam el semmit
A következővel viszont elakadtam:
A gázkaromon 4 vezeték van:Állandó tápfeszültség = SÁRGA
(külön1 szál)Gázkar test = FEKETE
Gázkar +5V = PIROS
Gázkar jel = ZÖLD
(3 szál 1 csatlakozón)A kijelzőből 3 vezeték jön ki, piros, fekete, sárga. Ezekről viszont fogalmam sincs, hogy melyik mi... ezeket ráköthetem a gázkar piros, fekete és zöld vezetékeire? Azt gondolnám, hogy a kijelzőn a sárga lehet a gázkar jelvezeték...
Valamint a gázkar sárga vezetékét (akkufesz mérésre) az eddig méretlen akkupakk által táplált vezérlő piros vezetékére? Mivel az direktben a pakk pirosát adná tovább, ezért gondolom megteszi...
Melyik vezeték felelhet azért, hogy a gázkar feszmérője világítson? A gázkar sárga vezetékét elég lehet egy egyszerű on/off kapcsolóval ellátni? Vagy a gázkar piros vezetékét kellene megszakítanom egy on/off kapcsolóval? (Most ez van itthon... Nekem elég lenne így is, nem zavar, ha mindig nekem kell bekapcsolnom és kikapcsolnom )
Köszi szépen a segítséget -
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #6542 üzenetére
Köszi, most működik a feszmérő ki-be kapcsolgatással a vezérlő piros vezetékén.
Mivel valóban, ez csak egy egyszerű kapcsoló, nem is a lopásvédelem a cél, csak az, hogy a gázkaron a világítást ki tudjam kapcsolni. Ezt így sikerült is összehozniUi.: Remélem, mindenki jól van a balesetből. Sajnos az ilyen is előfordul néha :/
-
Patyesz
csendes újonc
válasz DigitXT #6542 üzenetére
Sokszor nem tud az ember elég elővigyázatos lenni, kerékpárútra simán átugrálnak gyalogosok, és ha hátulról jössz, kész a baj, mondjuk az én rollerem zörög mint a zállat, tömör gumi, de sima úton nem, alapból semmi hangjelzés nincs rajt, emiatt szerintem veszek egy csengőt minimum, mintegy figyelmeztetésnek hogy jövök.
[ Szerkesztve ]
-
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #6928 üzenetére
Változatlanul a madmax tuning s1-gyel nyomod?
Én mióta átépítettem az s1pro-t dupla hajtásosra, azóta nem tudom lemeríteniAz első kereket a gyári 7.5Ah-s, hátsót egy 14Ah-s akksi viszi, egy gyári 11A-es és egy buherált, 3mOhm-osra cserélt ~18-20A-es vezérlővel szerelve.
Így kb egyszerre is merül a két pakk. 55 km után még tudott volna menni.[ Szerkesztve ]
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #6949 üzenetére
Jó kis vezérlőgyűjteményed van
Átállítottam már, nem "kugoométerben" mér
Kb 320 km óta használom dualban, összesen eddig 820km van benne, és nemrégen vettem észre, hogy most már 1 km/h-t csal a mérése.. de viszonylag korrektül mérte a távot, mint az 55-öt mentem vele, akkor a Strava nevű alkalmazásban is mértem a megtett utamat.Az igazsághoz hozzá tartozik az is, hogy ~65 kiló vagyok, lehet, hogy azért visz ennyit.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz DigitXT #6966 üzenetére
Igen, anno betáraztam rossznak árult hoverboard-ból, így akad ez-az.
Párhuzamosan egy elektromos kerékpáron dolgozom, első kerék meghajtással, deltába kötött hoverboard motorral. Reményeim szerint 25-30km/H sebességet lehet elérni egy motorral, mezei biciklivel, hoverboard akkumulátorral. Hatótávolság még kérdéses.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #7086 üzenetére
Köszi, hogy megírtad, eddig még senkitől nem hallottam, pedig elég sok tulajjal beszélek. Akkor van ilyen is, nem tudtam. A sima is amikor bekattant - és lehetett is hallani -, akkor stabil volt, persze ha rosszul van kinyitva, akkor összecsuklik - és ez még a régi volt ami nálam volt.
https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
mrrr74
aktív tag
válasz DigitXT #7089 üzenetére
Értem és el is hiszem Neked, csak figyelmetlenül olvastam
A Kirin S1 az ahol ilyen jellegű hiba ismert volt számomra, S1-nél még nem hallottam, de legalább már ezt is tudom. És széthasadt taposót sem láttam még, de akkor olyan is van, bár ott első körben ara gondolnék, hogy nehéz volt az illető és elfáradt az anyag, bár ugye ettől sem kellene széthullania még akkor sem ha teszem azt felakad a padkára.https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu
-
Alien13
tag
válasz DigitXT #7091 üzenetére
A hajtott kerék amúgy nem kopott le, ha ilyen az út?
Nos, az első, hajtott kerék eleve ropcsosabb, a hátsó gyárilag necces... pont a fúvott keréken agyaltam, mikor megláttam az új verziót, ahol már a hátsó gumi is olyan barázdás, mint az első.
A rollernek két tulajdonságát imádom: a gyorsulást-sebességet, és a mások által csicsának titulált kijelzőt. Amúgy volt, hogy fekvőrendőr karistolta az alját. Egy fém kábeltakaró az úttesten úgy megpattintotta az első kereket, hogy mákom volt, hogy addigra elszálltam a roliról. Ha nem ugrom le róla es dobom el, most plasztikai sebészre gyűjtenék arcilag, akkorát zúgok. Sajnos itt ezekre is fel kell készülni, állandóan út-felbontanak, említettem a nyomi dísztéglát (nooormális? Panelövezeten végig billegő dísztéglás, rázós bicikliút ), akadálymentesítés címszóval 2-3 cm járdapadka stb. Szóval bármennyire imádom az S1-et, nem ide való. 😞 A Plus már legalább kicsit felugrathatónak néz ki... a Pro-ra írta egy értékelő, hogy a hajtott pumpált kerék gumija állandóan egy ponton kidörzsölődött - konstrukciós hiba. Cserélnie kellett tömörre. Mivel nekem az effajta kapacitásom (tuning, motorrész-csere stb.) kb. nulla, eléggé bajban vagyok. Meg jó lenne a BLCK FRD-t kihasználni...Ahová érdemes elmenni, oda nem vezet rövid út - Vavyan Fable
-
Alien13
tag
válasz DigitXT #7097 üzenetére
ĶKezdek kétségbeesni... Eddig Kugooban gondolkodtam, de most felmerült Manke, meg egyebek - Alin nézelődöm. Esetleg tudnál ajánlani valamit? Mivel van e-bringám, nem mennék horror összegig, max 105-108. Rollerre szerintem elég, úgyis nagyon nyári "játék", de imádom az élményt.
[ Szerkesztve ]
Ahová érdemes elmenni, oda nem vezet rövid út - Vavyan Fable
-
Alien13
tag
válasz DigitXT #7100 üzenetére
Azt hittem, egyedül vagyok... egyszerűen rettegtem a féktől Szerintem maga az életveszély ez az elektromos megoldás. A gázadás sem lehet egyenletes (pici kezem van, alig éri el a hüvelykujjam a gázkart), viszont a tempomat ellensúlyozza (mondjuk, kevés olyan hely van városban, ahol többet lehet menni egyben tempóval...) A marokgázas megoldás meg már horror pénz.
A "játék"-ot direkt írtam idézőjelben. Én csak egy megfizethető, biztonságos elektromos rollert szeretnék...[ Szerkesztve ]
Ahová érdemes elmenni, oda nem vezet rövid út - Vavyan Fable
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6005 üzenetére
Ha már emlegettem a minap a fizikát, kimentem megmérni ezt az emelkedőt:
csupán 3 fokról indul, de gyorsan felkúszik 6-7-re, a legjobb rész, amikor 9+.
Na, ott állt meg végleg a 11A-es "csodamasina" alattam (egy motorral).Egy ~17%-os emelkedőn a 100+20 kg (pilóta + a roller) össztömegre közel
200N erő hat a lejtővel párhuzamosan. Ezt a 400W-ot leadó motor elvileg
7,2 km/h-val lenne képes mozgatni... Ha eltekintünk a gördülési ellenállástól
meg 100% hatékonyságúnak feltételezzük a motort: sajna ezek nem igazak.Mivel megáll (noha felveszi a 400W-ot!), valószínűleg nem elhanyagolhatóak
ezek a veszteségek, így jobb híján nagyobb teljesítmény kell, és megyen.Az a gond, hogy a legjobb esetben is csak 80% hatékonyság körül mennek
ezek, ám ahhoz is az kell, hogy forogjanak jól (sebesség!), kis terhelésen...
A lépéseben vánszorgás durva emelkedőn kifejezetten nagy terhelést jelent,
és kis fordulatszámot, így a hatékonyság ilyenkor a béka segge alatt van.
Nyilván a legjobb tuning a mozgatandó tömeg csökkentése: diétára fel, LOL.Szerk: amikor 12 km/h-val visz fel ugyanott, akkor minimum lead 666W-ot...
A gördülési ellenállást nem tudom, de ez egész jó, 66% fölötti hatékonyság.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7150 üzenetére
Így van, alul volt méretezve a kábelem, nagyon sokat számít mi jön ki a motorból, és hogy van belerakva...
Más mindenkinek:
Az új projekt szépen halad nálam, aki nem tudná eladtam a régi épített rollerem, és teljesen új rollert építek. Alap egy Dualtron Thunder váz volt, teljesen átalakítva minden. Csúcs teljesítménye 20-25 ezer watt lesz, itthon biztos nem lesz gyorsabb... A motor már kész, váz és szépen halad, aksi is készül, vezérlők is megvannak már, fék is beszerezve, festés is kész. Már lassan teszt fázis lesz, és programozás...
[ Szerkesztve ]
-
Putyin90
senior tag
válasz DigitXT #7163 üzenetére
Köszi az infókat, lehet akkor elengedem a sima S1-et. Közben keresgéltem még és ezt találtam. Erről vélemény? 2 év gari, tárcsafék, S1 prohoz hasonló kerék, talán még app is van hozzá. Viszont nincs felfüggesztése, ahogy látom így lehet nagyon rázni fog. Mondjuk úgyis csak aszfalton használnám, így nem tudom ez mennyire jelenthet gondot.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7191 üzenetére
Amúgy nem olvastam el a kommenteket ki hány kiló, de a súly kurva sokat számít, főleg ilyen 30 kilók, mind hatótávnál mind gyorsulásnál...
Én aksimra is kíváncsi vagyok mit fog tudni, már készül. 200db 21700-es cella Samsung 40T, kötés 20S10P 40Ah lesz így. Illetve kap egy max 400A terhelhetőségű okos BMS-t. Így a pakk elvileg 350A letud majd adni minden gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #7193 üzenetére
Sok helyen árulnak már, nem is drága 1000-1300Ft/db (nem boltba). Enyémet az vette aki csinálja nekem, 1100Ft/db áron szerezte be.
A teljesítménye természetesen a pillanatnyi lesz ennyi (ha lesz), de ezt nem is így kell számolni. Tartósan 300A akarok belőni max pillanatnyira majd, ami azt jelenti hogy motoronként 150A-150A, és nem 72V-tal kell beszorozni, mert a 72V aksi 84V tölthető, szóval maxra töltve ha húzol egy nyél gázt beesik 80V-ra, és ezt szorzod meg a kb 300-zal, ami 24Khw.
Vezérlők is megvannak már, elég komolyan lehet programozni őket, kiváncsi leszek az aksival mit tudok kihozni belőle majd.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz DigitXT #7188 üzenetére
Mi van akkor, ha a motorokat átkötöd delta kapcsolásba?
Gyakorlatban növekszik a fordulatszám, és a forgatónyomaték.ebben a videóban szemléltettem
Most nézem, akadt két kérdező... 😁
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
t.zolka
aktív tag
válasz DigitXT #7221 üzenetére
Hogy mekkora, nem tudom igazán, mondjuk így elsőre 10Ah elég lenne.
12400mAh van benne gyárilag (Xiaomi Pro2) és tavasszal egy Velencei-tó kört (kb. 33 km) szeretnék menni vele. Inkább távra mennék, mint sebességre. Ha megjön a 10"-os gumi, azt felpattintom, azon kívül mást, pl. firmware, hogy gyorsabb legyen, nem módosítanék rajta. Nekem elég a max. 25km/h tempó, még a 20 is.[ Szerkesztve ]
-
t.zolka
aktív tag
válasz DigitXT #7223 üzenetére
Youtube videókat néztem, ott nem láttam/olvastam, hogy az eredetivel egyező akkut használtak volna. Legtöbb esetben csak rákötötték egy Y közösítővel a külső, általában nagyobb akkut és ennyi. Én is erre gondoltam, hogy veszek egy pakkot, és így rákötöm. De azért előtte jó lenne megtudni valami szakitól, hogy mi az igazság, árt neki, vagy sem, lehet így is használni, vagy kell mellé még valami elektronika. Meg kéne egy tuti forrás is, ahonnan ezeket a akkupakkokat be lehetne szerezni.
A végsebesség nem érdekel, mint írtam, nekem bőven elég a 25km/h. "Városnézésre" vettem, nem "versenyre". -
t.zolka
aktív tag
válasz DigitXT #7225 üzenetére
Igen, sokkal hitelesebb leszel. Csak viccelek.
Megoldást keresek, a videókban ezt láttam, gondoltam nálam is valahogy így működne.
Én sem értek hozzá, ezért is kérdeztem. De akkor most már tudom, hogy nem 10Ah-s akku kéne a tatyóba, hanem 13Ah-s, és akkor az töltené a gyárit. -
Skynet258
veterán
válasz DigitXT #7229 üzenetére
Köszönöm!
Igazából azért erre a kettőre esett a választás, mert a Xiaomi-t sokan dicsérik, és max 130k-ért a használt M65 Pro és az új 1S van most terítéken. Nehéz nekem is belőnöm, mert nem tudom azt mondani, hogy munkába jarashoz kell X kilométerre x fokos emelkedővel... Egyelőre csak szeretnék egy sajátot, elgurulni erre arra, boltba, ilyenek. És ez még számomra annyira szürke zóna, hogy azt sem tudom később mire fogom használni. Én is az erősebb, használt m365 pro felé billegek amúgy, max ha nem jön be vagy ilyesmi akkor még mindig él lehet adni kevés bukoval.Írtad amúgy nagyon más mint a Lime -egyelőre csak azt ismerem. Annál jobb összességében vagy rosszabb?
[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
-
válasz DigitXT #7243 üzenetére
Ahol találtam, azt írták elektromos, a középső izét néztem akkumulátornak
Viszont esélyes, hogy benzines, mert múltkor postásokat mutogattak. De az érdekes, hogy 100 évvel ezelőtt közlekedtek vele az emberek, aztán volt 70-80 év amikor max gyerekjátékként, és lábbal hajtós rollereket láthattunk.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7243 üzenetére
Sziasztok, egy ideig olvasgattam vissza, de nem találtam hasonló problémát, egyrészt zsírúj Kugoo S1 pro tulajdonos lettem másfél hete, viszont a csöpp 110 kilómmal 3-as fokozatban is csak max 18al tudok menni, hátszéllel 20(illetve minden sebességnél folyamatos a 11A áramfelvétel), no meg kb 10-12km alatt lemerítem, na most ami feltűnt, hogy a hátsó gumi felmelegedett, (nem használtam a hátsó féket, kint épp 11 fok van, az aszfalt meg még annyi se), a felni nem, csak a gumi így gondolom nem a tengelyen surlódik, ráadásul akadásmentesen elég sokáig pörög a kerék, ha csak megforgatom. Rááltam és olyankor a hátsó kerék és a fék/sárhányó közé az ujjam, így fixen nem ér hozzá a gumihoz semmi, de még is csak arra gyanakszom, hogy valami a hátsó keréknél lehet a gubanc, ötlet valakinek hogy mit nézzek meg?
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #7250 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, akkor valószínűleg csak fogynom kell
A hátsó sárvédő egyben a hátsó fék is. Visszamegy magától? Volt, hogy az enyém már nem ment vissza, lazítani kellett a csavarokon, mert ha nagyon meg vannak húzva, akkor nem tud mozogni a sárvédő. -- Még egyszer nem használtam a hátsó féket, de simán visszaugrik a helyére.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz DigitXT #7259 üzenetére
Persze, az van kívülre rakva.
Szétszedted, biztosabb Panasonic cellák vannak benne?
Kínai testvérek szeretnek ráírni dolgokat kívülre.Szerk.: Akkor legyen 15 km.
De azt egy akkuval, nem nő a roller súlya jelentősen.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
t.zolka
aktív tag
válasz DigitXT #7269 üzenetére
Igen, a Xiaomi projekthez keresek extra akkut.
Próbáltunk rájönni, hogy milyen akkuk lehetnek benne gyárilag, (Xiaomi Pro2) hogy milyen akkuk adhatják ki a 12400mAh, de arra tippeltünk, hogy nem 18650-es lehet, inkább 26700-as. Összehasonlítottuk a M365 pro-val a akkupakk méreteit, és a Pro2 akkupakk kicsivel nagyobb. Sajnos nálam nem látszik, hogy mi van benne, mert egy alu dobozba van, és azt nem volt kedvem szétszedni, az M365-ben pedig csak zsugorfóliázva van, ott jól látszik a 18650. De az is lehet, hogy csak az alu doboz miatt nagyobb a pakk, és 18650 van benne. Lehet a végén még tényleg szétszedem.
Rá kéne jönnöm, hogy miből áll össze egy pakk, és hasonlót venni, vagy csinálni. Ponthegesztője van egy havernak, elektronika rendelhető, már csak valami minőségi akku forrás kéne. LiitoKala-t néztük, egész jókat írtak róla, és a LiitoKala Official Store-ból a 18650, 3000-3400mAh-s akku egészen jó árért beszerezhető. 6-700 forint/darab, ha jól emlékszem.
És igen, láttam a kamu akku hegyeket, az original 6800-19800mAh és hasonlók vicc! -
t.zolka
aktív tag
válasz DigitXT #7284 üzenetére
Igen, ránézésre is olyan az a tömör gumi, mintha kicsit lapos lenne a kerék. És érdekes nyöszörgő hangja is van menet közben. Lehet sok neki a 90+
Én rendeltem egy ilyet játszani, rossz akkukon próbálgatni, tesztelni jó lesz.
Egy hónap múlva, mikor kb. megjön, majd elmesélem milyen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Sony Ericsson K600i - csőszelet
- Jogász topic
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest