- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Ma nyomtam egy hosszabb kört a Lime-mal. Mivel most is egy gyenge fékest
fogtam ki, "kidolgoztam egy technológiát" az erős, kétujjas fékezésre: nagyon
a végén fogtam a bal markolatot, így pont kiadta... Viszont! 18 km volt hátra,
amikor felvettem, de olyan 12,5 km-t sikerült megtenni, mire már nagyon sírt...Amikor villogott az utolsó LED, még 17 km/h-val tudott menni. Utána viszont a
rásegítés szinte megszűnt, még 10 km/h is alig-alig ment végül: lábbal hajtani
50 Ft/perc bérleti díjért annyira nem megérős, így leraktam a cél előtt 1 km-rel.Szóval az akksi kapacitás becslése picit optimista. (Átlagsebesség 12,5 km/h,
egyetlen emelkedővel a Boráros téren az aluljáróból kijövet...) Az a 22-23 km/h
csúcssebesség járdára szerintem bőven elegendő. Tetszik, hogy jól adagolható
a gáz, de ugyanez a biciklisávban érzésre nagyon-nagyon kevés, mintha állnék.
Jó lenne, ha ott egy egészséges 30-at ki tudna gurulni. Tudom, nagyobb tempó
nagyobb esés ha valami nem adja ki, de ott nem éreztem volna túlzásnak.Nem vagyok vmi nagy rolleres, a Lime-on kívül a Xiaomi M365-öt eddig egyszer
próbáltam, de nem igazán közlekedésre, csak a térkövön forgolódtam, milyen...
Ez most rendes közlekedés volt (pont úgy, mint az első alkalommal, a többi az
csak "fun"). Kiváltottam, vele a BKV-t, ugyan sokkal drágábban, de gyorsabban!Alternatíva lett volna még az autó is, de dugóban az is kb. ugyanennyi idő, még
ha annak a közvetlen költsége töredéke, a parkolással is lehet ám szívni, klíma
sem ártana ilyen melegben (nincs benne) stb. Szóval jó buli volt, ám 3250 Ft.
Pár ilyen még, és vehettem volna belőle a sajátot: ha már kocsival vagyok, bent
lehetne a csomagtartóban, ha napközben el kell szaladni valamiért pár km-re.Mondjuk baromi ritkán autózom a városban, szóval ebből se lesz rendszer.Szerk: volt, hogy lesétáltam vele az aluljáróba a lépcsőn, úgy haladtam tova, hát
nincs jó fogása a lépcsőn, állandóan nekiverődik az ember lábának. Kellemetlen!
(Bizonyára user error, mert minek megyek lépcsőn: menjek be az autók közé.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest