Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WATERDACA

    őstag

    válasz Throst #2 üzenetére

    Elvileg lesznek még törpök, elfek, sárkányok, trollok, elementálok. Eddig ez fix.
    Az valóban meglepő, hogy eddig ezekből gyakorlatilag semmit nem mutattak, pedig a KB és HOMM szerves részei voltak ezek a kasztok.

    Mindazonáltal nekem a játék sokkal jobban tetszik mint a bejelentésekor 2 éve, szerintem jó irányba fejlődött a grafika, bár megmondom őszintén engem a képregényes grafika kicsit hiányzik, de majd megszokjuk ezt is. Az UE4 nem a kedvenc motorom, főleg ami az optimalizáltságot illeti, de reméljük a legjobbakat. A poénok, jól megírt dialógusok fontosak lesznek. Mert ebben a Legend és kiegészítői jól vizsgáztak.

    Én nagyon bízok abban hogy szándékosan nem spoilereztek eddig a többi kasztról, legyen pozitív meglepetés, ne lőjenek el minden puskaport, mint pl. az általad említett CP2077-nél.

    Bár ígérték fb-on a fejlesztők, hogy hamarosan a kasztokról többet is megtudhatunk majd. Várjuk.

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    őstag

    válasz Throst #6 üzenetére

    Volt egy fejlesztői napló amiben mondtak egy konkrét példát, hogy pl. ha a játék egy pontjánál segítesz egy tolvajbandának, akkor a játék végéig barátkozni lehet velük, de ha nem, akkor mindig a sarkadban lesznek és ki akarnak csinálni. De ez igaz a morálrendszerre is, sok döntés kihatással van a csapataidra, nem elég csak nyerni és nyerni a csatákat. Ezeknek a morális döntéseknek a következménye érdekesnek tűnik, várom hogy fog kinézni a gyakorlatban. Az is egyelőre kérdés, hogy a rage funkció és társak (valkűrök/feleség/gyermekeid) benne lesznek-e valahogyan a játékban.
    Nekem a játék kicsit Fable/Dragon Age hibridnek is tűnik, ami egyáltalán nem baj, sőt. Most én újrakezdtem a Warriors of the Northot (talán a kedvencem volt a szériából), és most eljátszottam azzal a gondolattal, hogy ez TPS-ben hogy nézne majd ki. Úgy gondolom hogy jobb lesz, mert egyébként a felső nézettel tényleg rengeteg részlet elveszhet, állandóan forgatnod kell a kamerát, ami egy idő után nagyon fárasztó tud lenni, főleg ha nem körökre osztott a térkép, mint HOMM-ben. Ez eddig nekem fel sem tűnt, de most hogy az új játék TPS lesz, megértem a fejlesztők döntését, hogy miért váltották át a felfedezéstérképet TPS nézetre.
    Ha a dark side nem lesz menedzselhető, az nagy "tökönszúrás" lenne a rajongóknak, szerintem nem lépik meg. Jobb esetben majd egy kieggel jönnek, de nem hiszem hogy elvennék ezt az örömöt a játékosoktól azonnal.

    Az UE4-nél voltak rossz tapasztalatok, függetlenül attól, milyen vas van alattad. Az UE4 motort az én gépem is vígan elhajtja, de hajlamos sok helyen a microlaggra, ami r*hadtul tud idegesíteni és rontja a játékélményt. A mai napig nem patchelték pl. a Jedi Fallen Ordert, Outer Worldsot.

    Nekem egyelőre Lord Editionom van meg a Steamen, volt egy kis huzavona a kiadóval, és végül az lett a vége, hogy ingyen kaptam tőlük egy kulcsot. A részletekbe most nem szeretnék belemenni, a megjelenéskor már előrendeltem a játékot, és a visszatérítés a Steam miatti verzióra erősen átverősdi volt. Összefogtunk páran rajongók, és nyomást gyakoroltunk a kiadóra....mi nyertünk. Ez mindenesetre már pozitív volt a részünkről, mert végig kooperatívak voltak velünk.

    Ez egy kevésbé ismert videó, a mostani E3-on készítették a fejlesztőkkel az interjúkat:

    [link]

    [ Szerkesztve ]

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    őstag

    válasz Throst #8 üzenetére

    Hamarosan kiderül, jogos e a félelem, nekem is vannak fenntartásaim. Egyébként inkább a microlag jellemző a motorra, nem pedig az alacsony fps, úgyhogy szerintem ott nálad más lehet most a helyzet.
    Az unreal 4 bitang jól néz ki szerintem, de anno az UE3 megbízhatóbb volt az biztos. Az UE5-től már előre félek.

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    őstag

    válasz Throst #11 üzenetére

    Örvendetes, hogy 2021-ben egy ilyen játék meg fog jelenni, és hosszútávon támogatni szeretnék. Nem lesz nagy rajongótábora, a videojátékok mai szégyene hogy erre nincs megfelelő igény. A pénzt nem ez hozza.
    Starcrafton, Warcrafton, HOMM-on, AOE-n nőttünk fel nagyrészt... :U

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    őstag

    válasz Throst #13 üzenetére

    Hát nem tudom, ahogy elnéztem a fejlesztői videókat, nem egy kis cégről van szó, ráadásul olvastam hogy a fejlesztésbe annyi pénzt beletoltak hogy simán tripla A-s játékról van itt szó.

    Reméljük a legjobbakat. :R

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    őstag

    válasz Throst #18 üzenetére

    Kicsit furcsállom, hogy ezeket a hiányosságokat sok külföldi újságíró nem hozta fel. Nem hiszem hogy az 1C lefizette volna őket, csak kicsit rugalmasabban állnak hozzá nyugaton. Sajnos már többször feltűnt, hogy a hazai játékújságírás a béka s*gge alatt van. Pl. azzal egyetértek hogy az animációk és a szinkron nem modern mai szemmel, de pl. az open world hiánya ennél a játéknál felveti bennem a kérdést, hogy ezek az emberek egyáltalán játszottak-e a korábbi részekkel? Mert ennél a játéknál nem az open world érzés volt soha sem a mérvadó, még azt is meg kellett nézni mindig, hova lépsz éppen, mert bármikor legyőzhetetlen csapatba ütközhettél.

    A rage system kukázása egyelőre nálam is nagy hiányosság és változatosabbá tette a csatákat. Bár abban mindenki egyetértett, hogy a hex alapú csaták nagyon jól meg vannak tervezve, rage ide, rage oda. A mana rendszer nekem tetszik. Én speciel utáltam a korábbi részekben, hogy a felfedezőtérképen malmoznom kellett, hogy feltöltsön a muníció. Ha meg vettél mana potionokat, és így is tele voltál lóvéval (még impossiblen is), onnantól vicc kategória volt a mage :) Nem hiába a legkönnyebb kaszt volt végig az előző KB-kban.

    Elvileg augusztus 7-8-án kipróbálható lesz egy Game Festen, lesznek új videók, élő stream stb....ott még lehetnek érdekességek.
    Az is gyanús volt, hogy a béta verziót törölték...pedig eredetileg lett volna az előrendelőknek.

    [ Szerkesztve ]

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    őstag

    válasz Throst #27 üzenetére

    Nekem elsőként a farkasok jöttek a kihalt falunál, lehet hogy azért mert Paladin vagyok és más a kezdő út.
    Nekem eddig semmi veszteség, pedig strong enemy volt az egyikük.

    Vegyes érzéseim vannak, egyrészt a grafika tényleg gány, szerintem Witcher 3 után aki ezt kipróbálná hányingert fog kapni. Tehát nem értem, új játékosokat hogy akartak bevonni.
    Ez mondjuk a legkisebb baj nekem, mert pl. felülnézetben jól néz ki a játék, csak dialógusnál nagyon kijönnek a hiányosságok stb.
    A zenék jók lettek, a szinkron nagyon változó.

    Nem PC baráti a játék, ez megmutatkozik a Denuvoban + az irányításban is. A kamera nem olyan rossz a csatáknál, szokni kell. Én mindig csata előtt beállítom a kamerát, és úgy nem zavar közben.

    A legnagyobb gond a játékkal az hogy szerintem új játékosokat nem fognak bevonzani ilyen minőség mellett, de a veterán KB játékosoknak se feleltek meg, mivel rengeteg mindent kihagytak, átgyúrtak, felületesen oldották meg stb.

    Egynek jó, de a 2008-as széria fényévekkel jobb volt.

    Sajnos voltak előjelei, hogy nem lesz sikertörténet a játék. Bétát kihagyták, ami eredetileg lett volna, kiadó váltás is történt valami, ha jól emlékszem.

    A csaták jól sikerültek, van bennük gondolkodás és logika, ez tart a játékban. Bár most sok időm nem lesz játszani (magánéleti dolgok stb.), remélem a PC-s problémákat megoldják és patchelik addig. 20 eurónál tényleg többet nem ér a gamma, ez a szomorú.

    Egyre távolabb került megint az az érzés, hogy egyszer újra Homm és KB méltó játékot kapjunk újra. És ez a legrosszabb egészben... :W

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    őstag

    válasz Throst #29 üzenetére

    "Igen amúgy Palával jobb kezdeni azért csak Strongot kaptál neki a legjobb a leaderje több unitod lehet. "

    Itt se sokkal könnyebb, ennél a játéknál meg kell szokni hogy veszíted az unitokat. Ez már nem a 2008-as KB. :D
    Néha a magaslatokat nem teljesen látom, emiatt már volt reload, mert nem egyértelmű néha 1-1 domborulat. A gép nem jelzi megfelelően.

    u wanted, i got it \o/

  • Crus

    őstag

    válasz Throst #40 üzenetére

    Egyetértek veled, de a Disciplesnek nevezett akármit engedjük el szerintem, mivel abból kivették az egységek fejlődését, ami onnantól nem nevezhető Disciples játéknak.

    A legrosszabb, hogy a fejlesztők közölték, hogy nem nagyon játszottak a korábbi játékokkal túlságosan sokat. Hát biztos jó Disciples játék lesz ez is, pont, mint a King's Bounty-nak hívott csalódáscunami...

    [ Szerkesztve ]

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

Új hozzászólás Aktív témák