Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    Mint a King's Bounty és a HoMM sorozat nagy kedvelője (30 éve játszom én ezekkel), azt kell mondanom, hogy ezt a játékot soha nem kellett volna King's Bounty-nak hívni. Mi volt a fejlesztők célja? Elzavarni az előző részek rajongóit? Ez elég jól sikerült.

    Új játékosokat vonzani? Aligha. Gyanítom, hogy több panaszkodót gyűjtöttek össze ezzel a játékkal, mint rajongót. Nem is csoda.

    - A karakter mozgása irgalmatlanul lassú.
    - A lovat, az engine gyakran teleportálja bele 1-1 akadályba ha hívod.
    - A városban lóval mozogni pontosan olyan lassú, mint gyalogolni.
    - Külön gomb van a lassú gyaloglásra, a futásra SEMMI!
    - Borzasztóan optimalizálatlan. 4k felbontásban Ci7 10700, 32 GB 3200 MHz, SSD, 3070 TI OC, és a játék embertelenül tud néha beszaggatni, miközben drasztikusan szebb és modernebb játékok gyönyörűen futnak ezen a PC-n.
    - Amit a harcokkal műveltek, az vérlázító. Például egy TBS játékban nem lehet más irányból támadni, mint amilyen irányból az ellenféllel szemben állsz? Mi bajuk van ezeknek???
    - Kivettek egy csomó dolgot az előző részekből, ami korábban jól működött, pl. düh, diplomácia, rakás különféle egység, gyorsabb és átláthatóbb mozgás a térképen, jobb és gyorsabb átláthatóság harc közben, stb.
    - Van 2 térkép, amiből az első a tutorial, aztán jön a főtérkép és ennyi! Az egész játék 30 óra alatt végigverhető, ami az előző részek játékidejének a fele, miközben az AAA játékok árában nyitott.
    - Menthetetlenül bosszantó, hogy a térképre csak egy jelölőt lehet tenni, és arra nem lehet semmit írni!
    - Halvány fogalmam sincs, hogy melyik árusnál mi van, holott már jártam arra! Ha a térképen ráviszed a kurzort a nevét kiírja, de, hogy milyen típusú egységeket árul? Írd fel papírra! Vicc!
    - Ostobaság, hogy nincs fog of war a térképen, így fogalmad sincs, hogy hol jártál és hol nem.
    - Egy idő után - még ha nagyon magas vezetői képességed van is -, még a legalacsonyabb rangú baráti egységekből sem lehet 10-nél több! (Fenntartom a jogot, hogy ezt esetleg benéztem, de nem hiszem!) Most képzelj el egy nagy sereget 10 íjásszal. Nevetséges.
    - Nekem a morál skill nem működik jól. Mondjuk finesse mellé beteszek egy order egységet, feltolom maxra a finesse meg az order morál skilljeit is, és a morál továbbra is szürke, véletlenül sincs mosolygós jelem, vagyis nincs jó morálom!
    - RPG akar lenni, de nem áll jól neki, mert az egész világ zavaróan statikus. Sokszor látod az NPC karaktereket mozdulatlanul állni és a falat nézni. Vagy olyan árusokat, akikhez soha, de soha nem tudsz egy sort sem szólni, azonnal bejön az inventory-ja.
    - Minden nyomorult bokor alá a játék rákényszerít, hogy benézz, mert ott hordók, ládák, ágytálak, köpőcsészék, szemetesek vannak elrejtve, amelyekben arany és ékszerek, sőt néha még felszerelés is van. Egyszerűen nevetséges, hogy a világ megmentője nem az úton van és teszi a dolgát, hanem az út szélén, a csalánosban veret.
    - Rengeteg olyan faj és egység hiányzik, ami az előző részekben ott volt, így garantálva a kellő változatosságot.
    - 1-2 képességet nem gondoltak át a fejlesztők. Pl. van egy egységed tauntolva, de körül van véve terep és ellenség, ergo nem tud a tauntot kiadó egység felé mozogni, ergo az útjában lévő egységet kellene megtámadnia. Nos, nem így van! Nem tudsz vele mit kezdeni, én erre anti-taunt debuffot se láttam, de biztos én vagyok a vak, tessék cáfolni.
    - A térképen az áll, hogy "csata". Ráteszed az egeret/nyilat, és? És? Semmi. Nem látod az ellenfél egységét, nem tudod, hogy milyen erősek, nincs képesség, nincs tárgy, nincs semmi, ami ezt felfedné, ahogy egy normális korábbi KB és HoMM részben ez alapvető volt! Az egyetlen módja, hogy kiderítsd, ha nekirontasz, majd visszautasítod a csatát, és hátrálsz a csatából. Miért nem volt jó a régi, tökéletesen működő megoldás?
    - A balanszon bőven lenne, mit még finomítani.
    - Óvoda szintű fejtörők.
    - Megőrjít, hogy sok mindenben elakadok! Azt sem értem, hogy mi a fenéért nem tud a karakterem átugrani egy apró ágat?
    - A színes-szagos, high-fantasy külső ellenére a játék összhatása kissé a 2010-es éveket idézi, és ezt a legkomolyabban mondom!
    - A textúrák sok helyen hihetetlenül alacsony minőségűek.
    - Ritkán felcsendülő zene.
    - Rengeteg azonos karaktermodell. A női karaktereknél a legszembetűnőbb, mintha folyamatosan u.a. beszélnék, csak más ruhában van, meg a haja kicsit más.
    - Érdekes a beállítottság kérdése, ugyanis hamar kerülünk olyan helyzetbe, hogy a karakterünk nem hajlandó egy bizonyos utat választani, mondván, hogy az távol áll a karakterétől. Oké, de ez elvileg egyfajta TBS - ROLE PLAYING GAME, hadd döntsem el én, hogy mit akarok!

    Ez nem egy King's Bounty játék! Ez egy középszerű TBS-RPG játék, amire ha nem ragasztották volna rá a King's Bounty nevet, akkor egy szűk csoporton kívül a kutya nem foglalkozna vele.

    Ez az irány, ebben a formában súlyos tévedés! Erősen el kellene zavarni ezt a cégtől, aki ezt az ötletet átverte a teamen és ez lett a legendás KB 2. része.

    Ja és izé... orderrel nyomom. Néha egyszerűen nem gyógyítja fel az egységeimet mind, holott a 3 lovasból veszítek 1 db.-ot és mégsem, pedig goldom van bőven! Ráadásul pont ezeket az order féle lovasokat NEM LEHET pótolni! A boszi körül járok és átnéztem az összes árust, de NINCS order-féle lovas egyetlen egy darab sem! Holott az egész eddig játékban elveszítettem a csatákban összesen kb. 3-at és akkor sokat mondok! Mi ez a baromság???

    Nagyon erős jóindulattal lehet erre egy 6/10-et adni. Jelenlegi formájában és áron ez egy SÉRTÉS! (Vagy sertés.)

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • Crus

    őstag

    válasz WATERDACA #36 üzenetére

    Egy nagyon nagyon kis részét...

    Továbbra is hiába teszek be az egységeim mellé, más beállítottságút és tolom fel maxra a morál büntetést ellensúlyozó skilleket, annak SEMMI hatása nincs. Ez annyira alap lenne egy ilyen játékban, hogy fel nem tudom fogni, hogy miért nem működik még mindig rendesen. Meg az, hogy meghalt cirka 3 db. order-féle lovasom és képtelen vagyok pótolni? De bár csak ezek lennének vele a legnagyobb gondok, mert ez javítható lenne.

    De ezt nem lehet kikalapálni, mert a legnagyobb gond vele az, hogy ez már nem egy izometrikus/felülnézetes fantasy-TBS, hanem egy középszar RPG 3D köntösben, ahol a core gameplay csak nyomokban idézi fel a nagy klasszikusokat. Metán 5.2/10-en áll a felhasználói pontszám. Lehet azt mondani, hogy buta trollok húzták le valamiért, csak nem érdemes, mert nincs miért trollkodni a játékot, egyszerűen egy oltári nagy csalódás, ami simán 10 évet késett!

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • Crus

    őstag

    válasz WATERDACA #38 üzenetére

    Pedig nem oké a morál rendszer. Az összes korábbi játékot toltam, meg a HoMM részeket és itt ez bugos, vagy csak nálam rossz én azt is aláírom.

    4 skill szól arról, hogy ne legyen moral penalty. Na most. Nekem van egy itemem ami +1-et ad az order morálhoz. Ha nincs semmilyen más egységem csak order a csapatban, akkor teli szájjal vigyorgó élénkzöld csapatom van.
    Mit teszek hát? Mind a 4 beállítottság skilljét feltolom maxra, a 3. szintre. Beteszek a csapatba az order mellé egyetlen egy finess-es beállítottságú gólemet és szevasz, már buktam 1-et lefelé a morából, már csak sima zöld mosoly van, a gólem meg nyilván fehér fejjel, csak normal morálon van. Ez így hülyeség. Az order egységeimnek maxos skillek esetén nem szabadna semmilyen morálbüntetést elszenvedniük.

    Azért érint ez engem mélyen, mert imádok orderrel menni minden ilyen játékban és most, hogy egy sárkány elleni csatában elvesztettem a 4-ből 1 lovasom azt sehol nem tudom pótolni! Eleve azt se értem, hogy a francba nem lehetett ezt az egy nyomorult lovast felgyógyítani? :W

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • Crus

    őstag

    válasz Throst #40 üzenetére

    Egyetértek veled, de a Disciplesnek nevezett akármit engedjük el szerintem, mivel abból kivették az egységek fejlődését, ami onnantól nem nevezhető Disciples játéknak.

    A legrosszabb, hogy a fejlesztők közölték, hogy nem nagyon játszottak a korábbi játékokkal túlságosan sokat. Hát biztos jó Disciples játék lesz ez is, pont, mint a King's Bounty-nak hívott csalódáscunami...

    [ Szerkesztve ]

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • Crus

    őstag

    válasz WATERDACA #44 üzenetére

    Valójában minden frakciót össze tudsz rakni, hiszen vannak itemek, melyek adott frakció morálját boostolják, ráadásul még scroll is van rá, nem is kevés. Ingyen cirka 10 db. moral boost scroll található a játékban, a kereskedőknél min. ennyi.

    Nem hiszem egyébként, hogy egy order & finesse frakció olyan messze állna egymástól. És mégis, amikor egy power frakció tettem order mellé, az kapásból 1-el magasabb morállal kezdett. Lófax értelme van ennek, mert ha akarom simán megkerülöm, csak fárasztó időhúzás, mint ebben a játékban kb. MINDEN.

    Még annyit erről a bugról, hogy a fő képernyőn gyakran MÁS morált jelez, mint az erre szolgáló kari/unit menüben. Pathetic.

    Vicces, amikor felajánl ez a romhalmaz 2 lehetőséget, hogy pl. Power = erővel old meg a gondot, vagy Order = a törvények és a rend elvei szerint. Majd nézem a skill fám és kéne Power pont... rányomok, erre közli a kari, hogy bocs nem, ez az elveim ellen van! De azért sorba segít előholtakon, sőt ha akartam volna, az egész nyomorult játékot élőholtak seregeivel vihettem volna végig PALADINKÉNT! Fetrengek. :DDD

    Nálam is lepergett a végjáték, de csak fokozta a csalódottságot. Úgy értem oda, hogy már RÉG elértem a 30-as LVL cap-et, ergo jó pár csatának semmi értelme nem volt, mert se a karim, se az egységeim már nem tudtak hová fejlődni. Röhej.

    A legnagyobb mindfck azért akkor ért, amikor a játék a cirka pár mp-es endsequence végén közölte, hogy nincs itt vége, majd folytatódik a történet, addig csináljam a többi questet? Milyen többi questet? Minden ki van pucolva! :(((
    Magyarul eleve DLC-re gyúrtak, ezt közben olvastam is, hogy a játék fejlesztése közben már a DLC-n is dolgoztak. Értelmes mondhatom... nem fért bele a 60 eurómba a DLC? A teljes történet?

    Ja és mióta kijött a csUdálatos patch, azóta játékonként 1x összeomlik... a patch előtt soha nem csinálta. A legviccesebb, amikor a nyertes csata 3/4-nél crashelt tegnap.

    Ez a játék továbbra sem több egy durván megkésett, 2010-es színvonalú, rettenetesen optimalizálatlan és fárasztóan igénytelenül felépített középszar RPG-nél. Ilyen 5$-os bundle csomagok részeként fogja végezni nagyon hamar az is biztos, mert ezt megmenteni nem lehet, az alapjaiban el van cseszve.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

Új hozzászólás Aktív témák