- Melyik tápegységet vegyem?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Dell notebook topic
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
ph Az AMD nem tett le az ötödik generációs, Zen 3 magokat használó dizájnjairól.
-
Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
ma Bizony, a HTC még aktív (valamilyen szinten), a U24 Pro 5G holnap lesz hivatalos.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
X Factor
addikt
Lemondta a decathlon a triban rc 520 rendelésem mondván nincs készleten. Külön mókás, h. azért remélem a pénz visszautalás nem tart 14 napig...
Szóval, ha bárki bárhol lát egyet L-es kiszerelésben, rohanok és fizetek, az információ szállÍtója meg vendégem egy bambira
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
t3tv3s
tag
Sziasztok!
Úgy döntöttem invesztálok egy outi/gravel/cyclo gépre tavasszal és nyeregbe pattanok (kezdő outis lennék, nincsen tapasztalat).
Canyon Endurace AL 7 és Triban RC 520-as biciklik tetszettek. RC 520-as felé hajlottam, mert örök jótállás van a vázra idei 105-ös szettel, elfogadható árral párosítva. De..de megláttam a Merida Cyclo Cross 700 (2017) Ultegra felszereltséggel+ élettartam váz garanciával..Igaz, két gép között kb. 200k különbség, ami nem kevés. Megérné a felárát annak tudatában, hogy 2017-es kiadás? Idei 105 és a 2017-es ultegra között vannak érezhető különbségek? Sajnos nem találtam cikkeket az adott típusról csak 1-1 képet.. -
nmate91
tag
válasz X Factor #130823 üzenetére
Szia!
Így egy hónap után van egyéb tapasztalatod a géppel?
Tervben van nálam egy RC520 vásárlás, pár review megvett. Tesztnapon próbálom majd ki.Eredetileg cross-trekking volt a cél, de drágák, régi alkatrészekkel (láttam itt is volt téma) és inkább dobtam az ötletet.
Szintén nehéz bringáktól jövök: Rockrider 520, acélvázas outi amim volt és egy szintén acélvázas városi ss tulaj vagyok jelenleg (ez marad is rövid távra a városi utakon meg az utcán otthagyni).
Szimpatikus igazából, a súly nem lenne para nekem szerintem. Ill. a decathlonos bringákat elégnek érzem az én felhasználási szokásaimhoz. A kis pd-m520-ammal használnám - ez gyanítom sokaknak barbárság, de én tökre szeretem ezt a pedáltSzóval érdekel bármi, ami előjött azóta
-
X Factor
addikt
Sziasztok, pénzköltési tipp kéne
Van egy Triban RC 520-asom, meg is van az első 700km. Mostanra szépen összeszoktunk. Minimális 8-as lett ez idő alatt mind az első mind a hátsó kerékben. 1 illetve kb 1.5mm
Annyira nem lepődtem meg, olvasottak alapján új bringánál előfordul, az ilyen, lehet oka az h. nem megfelelően rakták össze elsőre, amire azért lennének tippeim mert alig volt olyan része amihez nem kellett nyúlni, plusz városban is pörgetem és ott azért kapja rendesen. Ha még a kátyukat ki is kerülöm, jó pár helyen elég szar minőségű az út. Plusz 97kg vagyok.
Szóval elvittem centiroztatni, ahol közölték h. hát mind a küllők mind a felni elég szar minőségű, lehet huzkodni, allitani, de volt h. szinte a kullo nyult tovabb, és ha minden lazara lenne véve, akkor is elég kevés a felni tartása úgymond önamgában. Ezen se lepődtem meg annyire, review-k jelezték is, h. itt azért meg lett fogva a büdzsé.
Mondtam h. ésszeru ajanlat eseten szivesen upgradelem, mert en is jobban orulnek, ha event max egyszer kene emiatt hozzanyulni. Bár 1-1mm-el meg el is lehet maszkalni, de ha mar koltok vmire szaezreket, akkor szeretnem mindig rendben tudni. Kerékszettre nincs szukseg, mert az agyak ellenben elég jók. Ajanlottak egy felnit, amit viszont most az istenert nem találok, talán vmi Sun volt. Az 42k lenne, kullokkel fuzossel, ugymond kulcsrakeszen.
Ellenben ahogy néztem azokon a bringakon amit szabadjara engedetett penztarca eseten vennek, alt dt swiss vagy mavic kerekkel szerelik. Veresenyezni nem jarok, foleg varos, hetvegen 50-120km kozott gurulas esetleg, igy az endurance vonal inkabb mervado, eloszor dt swiss r470-et néztem, majd a dt swiss r521-et. Utobbi azert jelentosen dragabb is, ha a 2*28 kullot és a fuzest meg hozzaveszem.
Viszont mint korabban irtam 97kg vagyok,a bringa 10kg, kerekcsere utan talan alatta vmivel, de az estek 98%-ban en hatizsakkal maszkalok, amiben azért bőven van cucc. (valtoruha, kulcsok, ipad, telo, cipo, bevasrlas, kaja, pia stb... ) ezek alapján menetkészen siman hozom a 110kg+-t
Elég lehet-e nekem a 470 és ne izguljak ennyit, vagy ha mar ugyis koltok ra, és a kerek az egyik legfontosabb, akkor aldozzak ra plusz penzt és legyen meg a dt 521?
a mostani 700*28c kopeny menne vissza.
Make things work
-
X Factor
addikt
válasz FireKeeper #137540 üzenetére
RC 520-am van, igaz a váz se pille, de elég massziv cserébe,viszont a kerekeken lehet spóroni, én is most váltok dt r470-re.
Make things work
-
ivana
Ármester
válasz #46372352 #138249 üzenetére
Országúti újonnan ennyiért nem igazán lesz, ezt meg nem ajánlom, sokkal gagyibb, mint a montijuk.
Szerintem nyugodt szívvel veheted az RC 520-at, ennyiért alternatíva nem nagyon van. Kb. a teló gyenge pont, meg a fékek, de később azokat lehet fejleszteni.
[ Szerkesztve ]
-
Gerr'y
senior tag
válasz nmate91 #139573 üzenetére
Esetleg ez a Triban kerékpár?
Triban RC 520
Ár/érték arányban jónak tűnik. Milyen kerék szettel lehetne a magyar utviszonyokkal kompatibilissé tenni? -
Gerr'y
senior tag
Köszönöm az eddigi ajánlásokat. Közben gondolkodtam és a gravel bringák mellett a fitness vonalon két terméket néztem ki.
Merida Speeder 400 (2019) [link]
Cube SL Road Race (2019) [link]
Triban RC 520 [link] vagy [link]Árban a Decathlonos a legjobb, de van-e olyan részük ami lényegesen rosszabb mint a másik kettőjé?
-
evilskati
aktív tag
Ha már Gravel téma. A Decathlonosok milyenek lehetnek?
Triban RC 520 28" Shimano 105
Triban RC 520 650b SRAM Apex 1x11 -
nagyúr
válasz nmate91 #144960 üzenetére
Jó oké, meglestem a mai árfolyamot, 380.000 Ft amit linkeltem Canyon (1200 euró). Az viszont tényleg egy Gravel tárcsafékkel, amit te linketlél az meg egy outi ahogy FireKeeper is megjegyezte. A kettőt ne hasonlítsuk egymáshoz.
Mod: ja hogy az RC 520-ashoz értetted. Ahhoz lehet hasonlítani, épp ma néztem amúgy ezt a típust Decában. Csak nekem még ez a hibrid fék olyan fura rajta.
Viszont ha már az árkorrekciónál tartunk a Gravel RC 520 300.000 Ft és nem 270.000 Ft.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
X Factor
addikt
válasz Khelben #150074 üzenetére
Szia, nekem rc 520van, szerintem simán, viszont az igazán minőségbeli ugrást a kerékcsere jelenti.
Nálam az agy maradt, de kapott dt 470-es felnit, dt kulloket, plusz panaracer ribmo 28-as abroncsokat. Ég es fold és meg igyis egesz jo aron jut hozza az ember. Innen a hidros tarcsa, plusz atutos tengely sajna +200k alaphangon meg mindig.Make things work
-
Khelben
nagyúr
Erre a biciklire [link] (Triban 520) kellene külsőt és belsőt vennem. Ugye a 622-eseket kell néznem? Esetleg linkelhetnétek valami külsőt, amivel száraz és nedves aszfalton is biztonsággal lehet közlekedni és ha jön egy 5 méteres földút szakasz, akkor se kell vállra venni a bringát. Ja és ne kerüljön többe, mint a bicikli (FYI: nem az enyém, én még mindig az RC-re hajtok )
[ Szerkesztve ]
-
Revesz
aktív tag
Sziasztok,
Szeretnék vásárolni egy Triban rc 520 kerékpárt. Sajnos nem tudom, hogy az L vagy az XL méret lenne-e a jó számomra. 188cm magas vagyok és a belső lábhosszam 84 cm. A Decathlon oldalán látott magassági táblázat alapján pont 2 méret között vagyok.
Szerintetek melyik lehet az ideális választás? 99%-ban aszfalton 100 km alatti tekeréshez, meg munkába járáshoz használnám a bicajt.Külföldi fórumokon nagyon savazzák a gyári kerekeket gumistól... Ezeket szeretném is lecserélni, de teljes szettre már nem lenne pénzem így arra gondoltam, hogy csak a felnit cserélném le a küllőkkel együtt, az agyak maradnának a gyáriak.
Tudtok ajánlani 15000/db körüli felniket(28 lyukas az agy)?
Gumiból a Continental Touring plus 32mm kerülne fel(vsgy ha elbírná akkor 37mm, de a Decathlon maximum 36-ot ajánl).Előre is köszönöm a segítséget!
-
cdl
senior tag
válasz ivana #156414 üzenetére
Rosszul látod szvsz. Ful deore, bőven jó,(sok évig használtam) állítható stucninak semmi baja normál használatnál. Nincs evvel semmi baj.
Revesz.
Pont határeset vagy szerintem. Használtam Triban 520-ast.(nem az RC-t, lehet, hogy más a geo, meg kell nézni) A 183 cm, 80 körüli átlépővel nagynak éreztem az 'L"-es bringát.
Most 'M"-est vennék, ha kellene. Mondjuk szeretem a kisebb bringát, jobban kézre esik valahogy. -
Revesz
aktív tag
Sziasztok,
2 nap rágódás után végülis a [Cube Sl Road Race] mellett tettem le a voksom, névnapomra meg is venném.
Már csak az a kérdés, hogy az 56-os(ami felső csőben bőven 57 felett van) vagy az 59-es lenne a megfelelő méret? A 187/86-tal 58-as vázméretet mutat a testbike.
Egy L-es Triban RC 520 a hasonlítani alap, kb. egyformák...
Csináltam egy képet amiben minden méretem benne van, meg a kerékpár adatai is, beleértve a Triban RC 520-at.
Köszi a segítséget előre is.[ Szerkesztve ]
-
X Factor
addikt
válasz metrion #167391 üzenetére
Szeva, majd a tapasztalatokra kiváncsi vagyok. Most nyomtunk párommal balaton kör-t és a végére megszenvedtem.
Triban RC 520 L-es méret, én 184cm 97kg. Alapból melóba járok be vele az 15-15km, általában 30-35p alatt letudom, ott nem is szokott problémám lenni, néha hétvégéken tekerek nagyobbat, egybe 40-50km és pont Így 1-1.5 óra folyamatos tekerés után kezdem el érezni a perineumot.
Most a harmadik napra ez mar odaig fajult, h. parom nevetett rajtam mert hatulrol azt latta h. orankent keresem az uj pozit ahol kevésbé fáj.
Elmult napokban sokat olvastam utana, ezer egy dolog okozhatja, csak rossz, mert tok szivesen mennek nagyobb etapokat, de jelenleg a discomfort miatt mellőzöm, vagy megelégszem 50km-el.
Úgy döntöttem elmegyk bikefitting-re, ezzel kapcsolatban van tapasztalat? Speed way-t néztem, nem olcsó, de az se, h. nekiállok 20k-ért nyerget venni, aztán kiderül, h. nem jó vagy nem is azaz oka.
[ Szerkesztve ]
Make things work
-
zsocy
őstag
válasz ZolkoW #177606 üzenetére
Szerintem nem a Csepel Deepspace lesz az, az a bringa minden csak nem olcsó sajnos.
Decathlonban vannak érdekes darabok, de a Van Rysel EDR graveljük árban utolérte a konkurenciát, az RC 520 meg inkább félmegoldás. Magyar még a Neuzer Courier CX, de ahhoz képest az RC 520 is hightech... Nagyon sok magyar márkáról nem tudok, ha ti igen jöhetnek.Nincs mese, gravelezni még mindig piszok drága, használt meg alig bukkan fel. Lehet jó lenne egy endurance geos, tárcsafékes országúti is amibe belemegy valami szélesebb gravel gumi.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #182734 üzenetére
wheelbase - ezt neveztem a két kerék tengelytávolságának:
most megnéztem még egyszer, a 10 cm-nél kisebb a távolság, rosszul emlékeztem:
jelenlegi: 1117 mm
touring 920 - L 1101 mm
decás rc 520 - L 1016 mm
cannondale topstone 4 LG - 1060 mmchainstay length:
jelenlegi: 468 (ez ugye állítható a feszítőelemmel és ezzel a wheelbase is változik, lehet a fejcsőszög emiatt kicsit más, mint a fenti rajzon, a trail vsz. kisebb, a szög meredekebb)
touring 920 - L 458 mm
decás rc 520 - L 425 mm
cannondale topstone 4 LG - 430 mm---
így látatlanban engem a hosszabb wheelbase/cs length nem zavarna, hajlok afelé, hogy a gravel helyett jobb lenne ez nekem.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz FeniX- #184449 üzenetére
a decánál ahogy néztem, ezeket jelentheti outinál a női: (régebben rc 520-asnál néztem, hogy miért 10k-val olcsóbb a női modell)
- keskenyebb a kormány (20-40 mm-rel)
- rövidebb a stem 10-20 mm-rel, mint a férfi modellnél
- esetleg a hajtókar 170 mm-es nagyobb méretnél is
- női nyereg van rajta
- nincs belőle XL, esetleg L méret. -
Ringman
nagyúr
úgy néz ki, hogy én is belefutok majd abba, hogy olyan biciklit kell majd venni, ami van épp készleten (a fentebb linkelt ctm koyuk nincs raktáron, 21-es talán februárban, biztosan drágábban).
földútra+napi használatra - mindenesnek kellene.a fentit kihúzva ezeket néztem, ami úgy-ahogy készleten is van: (az 500k-s decás touring 920-at első körben kilőném, az valamikor március közepén lesz majd kapható, de kis darabszámmal fog jönni):
1. decás rc 520 290k vagy rc 520-as gravel 330k.
ebből vsz. az elsőt venném meg, aztán árkülönbözetből panaracer gravelking sk plus menne rá. (vagy télire panaracer ext)
pro:
- van raktáron, olcsóbb, shimano 105 (gondolom a tiagra is teljesen elég lenne)
kontra:
- gyorszár: érdemes még gyorszáras biciklit venni?
- feszesen fér el egy 40-es külső (papíron 36 mm felett ütközhet a lábbal, nálam vsz nem mert 40,5-ös a cipőméretem), szóval a panaracerből is inkább a 35C-set venném
- a kerékszett nagyon gyászos?2. cube nuroad pro 360k (ebből a női változat van 56-osból boltban, ami engem spec. nem zavar, max ha keskeny a kormány, akkor lecserélem)
pro:
- átütőtengely
- igazából első körben nem kellene semmit cserélni rajta (max nyereg)
- 45 mm-es külsők
kontra:
- papíron nem tubeless ready kerékszett (de utánaolvasva nincs vele probléma)3. cannondale topstone 365k
pro:
-átütőtengely
- igazából első körben nem kellene semmit cserélni rajta (max nyereg);
- áttételi arány (40T elöl, 48T hátul)kontra:
- kb 40 mm-es külsők férnek el
- papíron nem tubeless ready kerékszett (de utánaolvasva nincs vele probléma)
- fékről nem sok jót olvastammelyiket választanátok?
-
werszomjas
őstag
Sziasztok.
Országúti cipőből használja valaki valamelyiket ezek közül? Esetleg van tapasztalat többel is?
Shimano RP3 - 23k
Shimano RC100 - 30k
Van Rysel 520 - 29k
Van Rysel 900 - 43kMelyik lehet a jobb vétel? Max 200km-es túrákra, nyárra.
üdv
-
őstag
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata Cube bringákkal?
A következőt néztem ki magamnak:
Cube SL Road 2021 Men 28" férfi országúti kerékpár
Van belőle Pro verzió, Tiagra hajtással +60e Ft-ért, de azt már kicsit sokkalom.
Még ami hasonló árban van a Triban RC500 / 520.. gondolom a Cube azért jobb szerkezet -
őstag
Ahogy nézem Decathlonban ismét kapható az RC500 / 520-as bringa. Erősen gondolkodom hogy lecsapok egyre (500-as előnyben van), mert más márkákból (Merida, Cube..) szinte nulla a készlet fitness bringák terén. Csak az ígérgetés megy, meg az őszi időpontok várható érkezésre..
-
Ringman
nagyúr
triban GRVL 520 SRAM APEX 1 (vagy más sram apex x1-gyel)
+ cannondale topstone 4 az 40T-s, triban rc 120 gravel 38T-s, mindkettőnél viszonylag olcsón lehet cserélni nagyobb tányérra a gyárit.
használtan rival x1-es gravelt/cx-et is ki lehet fogni.
-
Ringman
nagyúr
válasz bardi #197525 üzenetére
ugyanez a váz és azt hiszem a villa is, mint az rc520-nál:
How wide can you go on the Triban RC 520?ez alapján feszesen a 40-es touareg is belemegy, az meg földúton simán élhető.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz krono. #198661 üzenetére
ha újonnan nézed, akkor a decás rc120 a legolcsóbb. ehhez számolj hozzá egy külsőcserét (2×10k-13k körül lesz minimum)
de ez is elég korlátolt, mert nem fér el bele egy 40 mm-es külső, ami kényelem miatt szükséges lesz.decán belül van még az rc120 gravel, rc500 (sorával, de itt is kell majd külsőcsere) grvl 520 (ez már több, mint kétszerese a keretednek)
decán kívül a gravelek 300k körül indulnak.
a fentieket összegezve a 150k kevés lesz új gravel vásárlásához, érdemes legalább mindennel együtt még egy százast hozzárakni.
az rc500+külsőcsere a minimum, amivel elindulnék (ilyet vett bardi fórumtárs pár hete)
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz evo87 #213210 üzenetére
ha bevállalnál koskormányt, akkor a decás rc520 továbbra is bestbuy (a drágulás ellenére), a női meg gyak. ugyanaz, mint a férfi, csak a színe más, meg talán a kormány keskenyebb 2 cm-rel, de az nem feltétlenül baj, sőt.
kicsit olcsóbban ott az rc500, de szerintem megéri a felárat az 520.
a microshift váltós rc120-as nem tudom milyen, de valaki használt már olyat a topikban. (bardi talán?)
-
Sleek
senior tag
válasz Ringman #215267 üzenetére
2 napja néztem a triban rc520as t
Akkor még 330ezer ft volt.
Mondjuk szerintem még így is jobb felszereltségben mint a többi márka.
Ami nekem nagyon tetszik benne ,hogy 36mm es gumi is ok.
Van két országútim, de lehet benevezek egy 520ra az erdei utak miatt.
Persze három bringa felesleges, de nincs szívem semelyik országútit eladni.[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
XenHai
senior tag
válasz XenHai #217321 üzenetére
Valaki észrevétel? A guminyomás volt ,de a 28 gumi keményebbre volt fújva.
Igazából az érdekelne ,hogy ennyivel jobb volt az rc 520 váza vagy a fulcrum kevesebb küllővel is ennyivel jobb mint a gyári kerek. Mind a 2 bringánál (orbea, sirrus) 200-300 km -nél centirozni kellet a kereket mert hangosak voltak a küllők... -
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #218318 üzenetére
hol a másfélszeres szorzó?
a nuroad pro és az attain race gyak. ugyanannyiba kerül.
a decás rc520 és grvl 520 között 20k a különbség.
szépen egymáshoz drágult minden.
-
Sleek
senior tag
Srácok segítség....
Szóval beszéltem a decával. 520rc bringa lenne raktáron ,női változatban S méretben.
A geoja ugyan az mint a pasi bringának annyi ,hogy a stucni rövidebb meg a kormány hajlítása kisebb ívű .
Viszont mindenképpen ráakarnak beszélni az M méretre ,hogy azon már a hajtókar 172,5mm nem 170mm . Közben megnéztem. A deca honlapja nem is 170mm et ír hanem 165mm et a női s verzióra meg a kormányra 380mm
Viszont én nagynak érzem az 548mm felső csövet.
172cm vagyok 80cm átlépési magassággal.
Jah meg a női bringának fényes a festése meg rá van írva ,hogy woman design
Férfi modelben nincs S méret sem nem is biztos ,hogy lesz 2024 előtt.
Gravel 520 sem biztos ,hogy kapható 2024 elött S méretben.
Egy egy darab esik be a francia központba de azok általában foglalva vannak.Linkelném a méret táblázatot. Az 520 Rc hez.
Tényleg kellene az M méret?
Valamint két képet a női bringáról.[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
jjeahh
nagyúr
válasz classic B #223855 üzenetére
Ha új és túrázgatni akarsz kényelmes tempóban, nagyrészt aszfalton, akkor pl. Riverside 920.
Ha masszív gép kell rengeteg táska, kulacstartó, csomagtartó felfogatási lehetőséggel, akkor Riverside Touring 520.
Ha mtb, mert mégis terepeznél néha, vagy simán jobban tetszik ez a vonal, akkor Rockrider XC 100, Rose Count Solo 1, Radon Zr Team 7.0 vagy 8.0
Ha stílusos, minőségi crosstrekking kell, akkor Radon Scart Light 8.0 vagy 9.0 (ez utóbbi besza-behu )
Ha gravel, akkor Triban GRVL 520, RC520, bár ezeken nekem fura a hibrid fék.
Persze még vannak bőven ennyiért jó bringák, csak párat soroltam fel. Ha használt, akkor mindenki azt fogja írni, hogy linkelj pár gépet, amik tetszenek és majd megmondjuk a tutit, jó-e vagy sem.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz Zsozsi1989 #244186 üzenetére
ha mégis lehet picit több, akkor deka sima rc520 (de már ez is 390) és külső csere (majd később kerékcsere is, ha megtetszik a biciklizés)
ha nem, akkor rc500 + külső csere (majd később kerékcsere is, ha megtetszik a biciklizés)
sajnos eléggé felmentek az árak (+gravelben van egy divatfelár), dekában a grvl 520 pár hete még 400 volt 500 helyett, 300 fölött clarissal nem vennék bringát.
-
nagyúr
-
Ringman
nagyúr
válasz velizare #249527 üzenetére
van egy harmadik is: Országúti kerékpár, Shimano 105 - RC 520 Prowheel 10/11S 50/34 hajtóművel
ebből van L-es raktáron, szerintem ez elfogadhatóbb, mint a microshiftes.
-
addikt
4500 km után már beesik a 0,75-ös mérő, de az 1,0-s nem. Ha most cserélek láncot, még elviszi a sort az új lánc, vagy már elszabtam?
Egyéb: voltam Decathlonban, mert ebben a fos időben beltéren jó bringázni. Ültem M-es RC 120-on és GRVL 520-on, valamint XS-es valamin is. M-es éppen, hogy nem volt jó, az XS-nél meg alacsonyan van a kormány a lábamhoz állított nyereghez képest. Szóval az S lesz a nyerő. Jó fogni a koskormány, a fenébe is... a GRVL egyébként egy tanknak tűnt az outikhoz képest, nem kell az nekem. Valami lightos outi lenne jó, ami fogad 32-35 mm széles külsőt is. Azért ezek a dekás bringák nem könnyűek.
Javaslat?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz Kiskopika #261503 üzenetére
Hát, ez mesés, köszi! Miért nem vesznek fel akkor előrendelést, azt se értem, legalább tudnák, mit gyártsanak. Beállítottam az értesítést, várok. Vagy nem... aztán közben elviszik a kinézett használtat is, és két szék közt a pad alá Ez a buycycle egyébként baromi jó lenne, de horror áron szállítanak - 56eFt.
Néztem kínomban Triban RC 120 / 520 vonalon is, de 2 kilóval(!) nehezebb, mint a Canyon. Csak a váz +0,5 kg, többi, gondolom, a kerekek, más nem nagyon lehet.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz Ringman #261543 üzenetére
Ami mégis megzavar az az, hogy a dekás RC 120 / 520 XS méretben úgy éreztem, hogy a gyomromban van a kormány, az M-es kényelmesebb volt. "S" méret sajna nem volt próbára. Nyilván számít a kormány reach-je, meg a stucni hossza is.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz andrisbandi #261566 üzenetére
Ja, a slambuc igazi bringásnak való étel, rá 1-2 pofa sör, és aznap garantáltan nem tekersz már, legfeljebb az első klotyóig Nem szeretem amúgy, de köszi, biztos van Debrecenben steak ház is, inkább az vonz
Vonattal egyszer voltam Debrecenben Iron Maiden koncerten, az király volt. Mármint a koncert, a 3+ óra vonatozást már kihagyom. Van vonóhorog a kocsin, meg bringaszállítóm is. Csak nincs igazán szükségem gravelre.
A Merida Scultura Endurance 300/400 is baromira tetszik, széles a méretskála is, és talán még kapható. Gondolom, a Tiagrával nem lehet mellélőni. Sora mennyire bevállalható, ha úgy adódik?
Ringman: visszaküldtem az MX 201-et. Beszéltük is, hogy egy munkavédelmi cipő stílusú batár.
Az XS-es RC 520-on ültem, kicsinek tűnt, ott éreztem a gyomromban a kormányt. Amúgy meg külső bowdenezés, gyorszár, és ez is 4 kilóért, á, nem.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #261567 üzenetére
XS-es RC 520-on ültem, kicsinek tűnt, ott éreztem a gyomromban a kormányt
hát ez érdekes, a canyon rövidebb:
[link] -
Ringman
nagyúr
válasz dom1n0 #262190 üzenetére
ha veszek új (kisebb bringát) akkor az vagy az s-es női rc 520 lesz (mert 290k és egy csomó mindent le tudok rajta cserélni úgy,hogy gyak. visszaállítom a nuroadot gyári állapotba és akkor eladható) vagy karbont.
egyébként a bringa rendben van, geo is OK
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz GejzaR #266773 üzenetére
Kb. mennyi az aszfalt / terep arány? Nálam olyan 80-20. Ha nálad is így alakul, akkor kulcsszó az endurance országúti. Gyakorlatilag kényelmes outi bringák, átmenet a versenygép és a gravel közt. Ezekbe jellemzően belefér vastagabb külső (35-38 mm), az áttételezése országúti, de nem borulsz egyből földúton.
Ha neked fontosabb a terep, ill. a lightosabb áttétel, akkor gravel. A Tribannál egyébként nehezebb jobb ár/érték arányú gépeket találni, kivéve a Canyon kerékpárjai. Más kérdés, hogy a lottó 5-ösnek is nagyobb esélye van, mint, hogy az embernek Canyon gépe legyen. Ha téged nem zavar a külső bowdenezés, akkor Triban GRVL 520. Vagy, nézd meg azért az RC 520-at is.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen