- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz mbazsi #108182 üzenetére
Mivel kereskedés, így talán nem "fellelt" állapotban kapod meg őket, meg tudsz reklamálni ha valami nem kóser.
Ezek nagyon régi kerékpárok, szerintem öregebbek mint itt jó néhány fórumozó.
80-as évekbeli technikáról beszélünk. Még kerékpár szervizekben sem feltétlenül lesz olyan szerszám, amivel pl ezekről leszedsz egy fogaskeréksort, mert annyiféle szabvány volt akkoriban.
Nekünk is van egy kupacnyi sor leszedő szerszám, de már jó párszor találkoztam olyan régi bringával, hogy egyik sem volt jó. Aztán egy fogaskeréksor csere hozta magával a kerékcserét is.
Ha valóban szép állapotban vannak, akkor még ma is használható bringák ezek, de nagyon nehéz olyan példányt találni, ami tényleg rendben van és nem rág egyik csapágya sem.
Én inkább valami modernebb bringát ajánlanék, sok problémától tudod magad megkímélni,
de ha olyan fajta ember vagy aki szeret foglalkozni a bringákkal, bütykölgetni, kutakodni régi alkatrészek után, akkor végül is megveheted.Egyébként városi használatra pont nem annyira ideálisak ezek. Én akkor már több értelmét látom, egy 90-es évekbeli retro montinak. Az sokkal masszívabb, nem kell úgy félteni a szar utak miatt. Aszfalt külsőt azokra is tehetsz. Kényelmesebb az üléspozíció is, városi forgalomban ideálisabb.
Persze soha nem árt ha van veled olyan ember aki ért a bringákhoz, különben sok turpisság felett átsiklasz könnyedén.Egyébként ha jó technikával viszed fel a bringát a lépcsőn, egy 20 kilós bringát sem nagy kaland felvinni a 4.-re.
A titka annyi, hogy nem emelni kell, hanem feltolni. Egyik kezeddel megfogod a kormányt, a másik kezeddel meg a nyeregvázcső hátulját, és simán feltolod a lépcsőn. Sokkal könnyebben felviszed így mint cipelve.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mbazsi #108196 üzenetére
Az az első,hogy megnézed a méreted,addig nincs is mit foglalkozni vele.Ha a hirdetésék képein a bekarikázott részre figyelsz,akkor hamar kiszűröd a kis kerékpárokat.Minél hegyesebb a felső cső/támvilla által bezárt szög,annál nagyobb a kerékpár mérete.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- RAM topik
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- OLED TV topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Digitális detox a Nokiától
- Gaming notebook topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...