- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Androidos tablet topic
- Milyen házat vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Autós kamerák
- OLED TV topic
- Nikon DSLR topik
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #213375 üzenetére
Nagyon szeretem olvasni az írásaidat, én buzdítanálak rá, hogy még többet írj ide, szerintem az egyik leghasznosabb vonal tőled érkezik. Különösen tetszik, mikor a begyepesedett emberek hülyeségeit tényszerűen cáfolod meg
Nekem is pont ez tetszik benne, amit írsz is. Már a 4. hetem megszakítás nélkül, hogy minden ebédszünetemet kint töltöm, a múlt hét például 2550 méter szint jött össze, de nagyon nagyon tudnám kedvelni, ha ezt kitolhatnám 1,5-2x-es mennyiségbe. Időm úgysem lesz több pici gyerek mellett, vidéki ingázással, már így is totál kiesik a hétvége, csak a kora reggelek, meg az ebédidők maradtak. Nem kell nagyon sokat gondolkodni ahhoz, hogy az ebike jöjjön ki tökéletes megoldásként számomra (is).
https://barbieripnk.hu/
-
nagyúr
válasz sebgutkopf #213375 üzenetére
Gratula az új géphez! Mintha csak magamat hallanám, én is ilyen lelkes voltam amikor eMTB-re váltottam. Tényleg rendkívül lelkesítő, és bizonyos felhasználási területeken (a tiéden egyértelműen) sokkal jobb választás mint egy hagyományos bringa. Viszont én most majdnem ugyanilyen lelkes lettem attól, h vettem egy hagyományos (fully) XC gépet az elektromos mellé. 80-90%-ban napi szinten ugyanazt a városi útvonal járom be mindkét bringával, 15-20km táv 100-150 méter körüli teljes emelkedéssel. Ezen az útvonalon a legkisebb rásegítéssel (ECO módban) használtam az elektromos bringát, sőt sokat mentem vele rásegítés nélkül is. Nagyon meglepett, h az új géppel jóval nagyobb tempóval tudok haladni az egyenesekben és a kisebb emelkedőkön is, mint az elektromossal ECO módban, illetve a lejtőzés is jobb vele. Mondjuk az hozzátartozik az igazsághoz, h egy előző generációs Bosch motoros gépem van, extra széles gumikkal. Mindenesetre levontam a tanulságot, napi használatra és kisebb szintkülönbségű túrákhoz számomra sokkal jobb választás egy hagyományos bringa, hosszabb túrákhoz, 1000 méter feletti szintkülönbséghez viszont az elektromos a jobb választás. Én ettől függetlenül a "kihívás" miatt sokat fogok menni a Bükkbe hosszabb túrákra is az XC bringámmal. Most úgy érzem, h igazából csak a meredekebb emelkedőkön élvezem az ebikozást, 3 év elektromozás után az új bringámon sokszor van olyan érzésem, h nem gurulok, hanem repülök vele. Tényleg nagyon jó érzés! Szóval egyelőre a a kő nehéz (23kg feletti) elektromos után igazi megváltás a hagyományos bringázás. Én a héten eldöntöttem, h lecserélem az elektromost is egy könnyebb gépre. Azt sem bánom ha a jelenlegi 500-as akkuról 300-asra kell váltanom, a lényeg, h sokkal könnyebb legyen a bringa (fully, max 18kg a cél). Nem igazán szeretnék 10-12 ezer eurót kiadni egy új gépért, így sajnos csak a használt piacra hagyatkozhatom. Sanszos, h ez nem lesz egy gyors csere, de reménykedem benne, h idén még összejöhet.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #213375 üzenetére
Egy jól megtervezett E-MTB szerintem stabilabb is bizonyos szituációkban mint a könnyebb analóg, nekem az volt megdöbbentő élmény párszor, amikor cserélgettem haverral. Ugyan azon a terepen mentem az E-Enduro-val, majd az analóggal és az analóg verzió sokkal pattogósabb, a nagyobb tőkesúllyal a bringa meg tényleg odatapad a földhöz. Az E-MTB fejlődésével, frissebb geometriával, kisebb motorokkal, ezáltal rövid láncvillák alkalmazásával, már közel ugyan olyan jól fordul mint bármi más.
Magyarország kb 10-15 évvel van lemaradva gondolkodásban ezen a téren, de egyre többen vesznek, terjesztik az igét, a folyamat megállíthatatlan. 2015 nem is volt olyan rég, akkor vettem az első E-MTB bringám, emlékszem akkor milyen gyalázatos volt a megítélése, mert kb nem is volt idehaza, de már azóta rengeteget javult a helyzet, nem véletlenül, mer sokan rájöttek, hogy jó dolog.
bulikavagyok
XC-hez egyértelműen nem való a pedelec, én is tervezem egy merev XC gép beszerzését a villanyos mellé. Eco mód a legtöbb esetben csak annyit csinál, hogy elveszi a plusz súlyt és hasonló mint egy könnyebb analóg géppel, de ott a 25-ös korlát, ezek miatt egy könnyű XC valóban gyorsabb lehet mint az E, ha az E-vel eco-ban mész. Nyilván ez beállítás kérdése is, ma már durván jól testre lehet szabni a rásegítéseket. Trail/ Enduro viszont sokkal élvezetesebb egy E-MTB-vel, ez nem is kérdés.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Androidos tablet topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Villanyszerelés
- Elektromos autók - motorok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- EAFC 24
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...