Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomi_Sci

    őstag

    válasz Paxker315 #155659 üzenetére

    Rákerestem, de ezek szerint, amikor átsuhintottam az első 3 oldalt a láncok között, nem akadt meg a szemem a hatos betűméreten. Mivel meg távolról sem hasonlított semmilyen láncra a neve, nem forszíroztam a dolgot.

    Amúgy nem gondoltam, hogy egy láncra valaha azt mondom, hogy ronda, de ezzel a Silver/Black összeállítással sikerült beletrafálni :DDD EL lett, Roseon elég kedvező áron megy most.

    Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz Paxker315 #155659 üzenetére

    KMC láncokon nehéz eligazodni. :F

    Más...ma megvolt a maiden voyage a kerekeimnek.Bár száraznak tűnt,nyakig sáros lettem (értsd mint jjeahh közvetlen kerékpármosás után ;] ) a placebo-ittas körön.Érezni véltem a kigyorsításoknál a - 200 grammot a kerekeken,a Maxxis Ikon gumikat is teljesen jónak éreztem (6030D :R ),felfele tapadtak ahogy kell pedig volt minden,sár,víz,olvadt és fagyott hó egyaránt,és tisztulnak is rendesen a sártól.Bár lefele még a szokásosnál is óvatosabb voltam a fagyos hó miatt,nem éreztem rosszabbnak lefele sem semmivel a Race King-nél,aszfalton meg nagyon gyors és csak kellemesen zümmög...vagyis első 30 km terep után teCCik,jó alternatívának tartom a RK-nak. A hátsó féktárcsa,melyet 180-ról cseréltem 160-ra vissza,nem volt érezhető változás,pedig vagy 3-4 ezret mentem 180-assal hátul...és akkor jöjjön a legérdekesebb dolog,a kazettatest.Hangja az messze nem olyan erős mint azt a "próbapadon" készített videó hinni hagyná,inkább amolyan lágy (számomra kellemes) dorombolásszerű mint távoli láncfűrész hangja,mely a havas terepen nem is hallatszik,és mely a hátsó fék használatakor egy oktávval nő.(!) Úgy tűnik a tárcsa hangvillaként műxik,így lefogva megváltoztatja a reteszelés hangját. :DDD Ami viszont a leginkább marketingfogásként hangzó ID-t (instant drive,magyarul kábé azonnali reteszelés) illeti egyértelműen érezhető! Amint azt már írtam,az XT 4 aszimmetrikusan elhelyezett kalapácsa is elég sűrű reteszelésű ( itt látszik,hogy 18 fog van 2-2 szembe helyezkedő reteszelő beakadásával,az 2 x 18 beakadás,ami 36 reteszelés a 360°-os körön,vagyis 10°-onként reteszelés ) mégis ennek 9°-os reteszelése olyan direktnek érzik szinte mintha a hajtókar a hátsó kereken lenne akár a velocipedek idejében. :D Aztán lehet azt érzem,hogy mondjuk bár milliméteres eltéréssel,de hallható az ilyen kalapácsos reteszeléseknél a 2 szembehelyezkedő kalapács külön reteszelése,így mikor esetleg csak egyik akad be az egész test nyaklik,meg a kalapácsok is 2 kis biz-basz melyek helyezkednek,mozognak hangyányit a terhelés alatt,míg ez a ratchet-szerű dupla gyűrű mind a 40 foga egyszerre kapaszkodik egymásba,atom-stabilan összeakasztva a hajtást a kerékkel.Váltásoknál amikor nem jön ki a lépés,mikor elhagyja a kerék forgása a hajtóművet,vagy mikor kihagysz egy fél hajtást ne üsd be a pedált a martba,kőbe nagyon ott a reteszelő szinte azonnal beakadva.Tehát ez a "direkt" érzés nem ámítás,tényleg érezhető.Másik érdekes dolog a puhának hallható reteszelés,vagyis amíg beakad mint az atom,nem csattan ha nekivágod a hajtást,ami vagy a sűrű reteszelés miatti kis üresjáratnak (bár az XT bizony csattant a közel ugyanolyan sűrű reteszelés ellenére),vagy pedig a reteszelő anyaga miatt,ami állítólag kemény alumínium. :F Ez utóbbi remélem nem megy majd a tartósság rovására.Beszámoló vége. :)

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák