- Monitor hiba topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple asztali gépek
- Asztrofotózás
- Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
ph Az AD103-as szilíciumra épülő óriás meglehetősen konzervatív az órajeleit illetően.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nemeth989
senior tag
Ha valakit érdekel, megosztanám veletek a tapasztalataimat, bikefittingel kapcsolatos tapasztalatimat. Pontosan 1 hete voltam, szerencsére eljött a jó idő is, így nem csak okos görgőn, hanem már kint a szabadban is megtapasztaltam a bikefitting utáni beállítások pozitív hozadékát.
Az egész beállítási procedúra nálam másfél órába telt. Minden beállítás tűzetesen finomhangolva lett beállítva, értem itt a stopli - pedál kapcsolatot, ülésmagasság, kormány rendszert.
A legpozitívabb előrelépés a pedál kapcsolatban tapasztaltam, hihetetlen, hogy mennyire feszültségmentesült a lában, maga a tekerés is sokkal könnyedebb lett. Foglalkoztam a stopli beállítással, de ilyen szintre sose sikerült beállítani, ennyit jelent ha külső szemlélő állítja be és tudja is, hogy mire kell odafigyelni.
Ülésmagasság valamint az ülés megfelelő poziciójával, a komfort érzetem is rengeteget javult, már nem érzem azt átlagosan 50perc után, hogy valamim zsibbadna.
Az egyik legnagyobb meglepetés számomra az volt, hogy lejjebb került a kormányom, valamint 1centivel rövidebb stucnit szereltünk fel. Szerencsére ez lett az egyetlen cserés darab.
Lejjebb került kormány, a rövidebb stucni, illetve az átpozícionált ülés hármasa öszeségéban érdekes módon komfortos pozícíót eredményezett nem gondoltam volna.
Összefoglalva az elmúlt 1hétben tapasztaltakat, érzésre sokkal hatékonyabb és komfortosabb lett a tekerés. Ideálisabb pozíció miatt, szerintem a pulzusomat is jobban tudom kontrollálni.
Én teljes meggyőződéssel ajánlom a bikefittinget mindenkinek, főleg azoknak akik új kerékpárt vásárolnak, ami mostanában eléggé megszaporodott, vagy upgradelés előtt, az ideális kormány szélesség, stucni hossz miatt is stb. Azt érdemes még tudni, hogy valamilyen pedál kapcsolat szükséges a beállításhoz spd, spd-SL, look stb.
Most hírtelen ennyi jutott eszembe.RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz werszomjas #187484 üzenetére
Igen ott voltam, múlthéten. Azóta már közel 200km le is tekertem, bekoptattam az új Conti gumikat, leteszteltem az új kerekeket. Újra megszerettem Wili-t .
#187475 vallas
Teljes kerékpáros felszerelésben menj, én abban voltam. Az biztos, hogy olyan cipőt vigyél amivel hosszútávon tervezel, meg azt a rendszert is. Mivel minden cipő talp kialakítása, vastagsága, furatai pozíciója különböző, így mindegyikre egyenként újra be kellene állítani a stoplit. De tippre úgy gondolom mivel a sima SPD rendszerű cipők sokkal robosztusabbak, mint az SL-ek eltudom képzelni, hogy viszi magával már az ülés magasságot is.
De nyugottan keresd ilyen kérdésekkel Balázst emailben. Cipő változtatás kérdése, nekem is később jutott eszembe.RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz werszomjas #187840 üzenetére
Nekem Speci Torch 1.0 van, nagyon elégedett vagyok vele.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz werszomjas #187874 üzenetére
2 hete voltam Bringalandben, egész sok cipőjük van viszonylag sok méretben, nagy választék van Shimanoból meg Speciből, de előtte mindenképpen próbáld fel amit kinéztél. Shimanot akartam én is venni, de végül Speci lett, a talpbélése sokkal jobban tartotta a lábamat. minden pénzt megért.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
-
nemeth989
senior tag
válasz rétisün #188162 üzenetére
De jó ezt olvasni, hogy nem csak én érzem így. Pont a múltkor gondolkodtam, már nem tudnék olyan mértékű fejlesztés véghez vinni, aminél már érzékelhető lenne a különbség. Bő 1év alatt sikerült jóárusított karbon kormányt és nyeregcsövet venni, új nyereg. Télen megérkezett az új DT oxid wheelset, baromi király ez q teli fekete kerék. Vizoria gumi cserélve Conti gumikra, TL rendszerrel, áldás volt a csere. Baromi jó 3T grip a kormányra. Bike fitting után új 3T kormányszár.
Ennyi vége, már nem tudok nagyon mihez nyúlni, szerintem végeztem Wilivel és imádom.
Most már csak tekerem-tekerem a bringát, élvezem a fejlesztések eredményét.[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz zsocy #188197 üzenetére
Én itt érzem azt, hogy vége. Lehetne itt még amit Alg írt wattmérő, jobb groupsett, de tökéletesen elégedett vagyok a 105-tel is, wattmérőnek nem érzem a szükségét. Szóval igen csere/kopó alkatrészek maradnak. Majd egy jó 2 év múlva tervezem a tárcsás wiliert, addig megtanulok ezen bringázni 😁
[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz zsocy #188207 üzenetére
Eddig közel 300km van a kerekekben, semmilyen hiba, karc, vagy felületi elváltozás nem látszik rajtuk. Kis szappanos vízzel, könnyedén felment a Conti gumi is. A kerekekhez adnak párban fékbetétet, én azonnal cseréltem azokra, plusz beszerzés alatt van még egy szettnyi is.
Mint alább írtad a súlyra való tekintettel, a 32mm-es oxid kerekeknek a gyártó szerint 130kg a terhelhetősége. De még a 21mm-es is 120kg-t bír. Én se vagyok a karcsú kategória 88-90kg között mozgok, a biztonségi tartalék miatt vettem DT-t, a legtöbb gyártó 110kg körül vállal garanciát a kerekre, az is rendbe lenne, de fő a békesség.Egyébként van régebbi képem, piros bandázzsal, baromi jól néz ki azzal is .
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
Aki TL rendszert használ országúti bringáján, az mekkora nyomáson teker? Meg milyen gumival? Ahogy láttom a Conti 5000-esre 6,5bar max nyomás van írva. Nem tudom a többi márkánál mekkora szórás van.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz Napfénysüti #189430 üzenetére
90kg, DT kerék, 28mm-es Gp5000 nekem elől 5,5-5,8 között, hátul 6-6,2-n megy.
6,5barral kezdetm el elől-hátul, most már nagyjából alakul így érzésre.RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz 6030D #189621 üzenetére
Már azt hittem én megyek csak ilyen kevés cuccal. Pumpa kívételével, ami a kulacs tartó alatt van, minden ugyanez. Plusz, ha szeles az idő egy összehajtott dekás széldzseki, ami a mezzsebbe elfér kényelmesen.
Régen vittem pót belső, foltot, de TL óta leredukáltam így nyeregtáska sincs már.[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz zsocy #190240 üzenetére
Nézegetek én is nyergeket, az slr elég sokszor, főleg hosszabb távon lezsibbasztja a férfiasságom, kb egy óra után nem is nagyon érzem. Folyamatos kiállás, pár pilanat pihi, megyek tovább kezdődik előlről. Alapvetően más baj, nem fáj sehol se, csak így érzésre olyan pontok nyom a lágy részeken főleg elől, hogy lezsibbaszt.
Nézegettem ezeket az SMP nyergeket, de annyira izén néznek ki, meg az áruk is, hát nagyon lélekhatáron van, látatlanba meg nem rendelném meg.
Nézegettem még az Slr Boost szériát, 3centivel rövidebb, talán nagyobb kivágással.
Prologo Dimension, meg még a Speci Power nyergeket, de tanácstalan vagyok.RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
Láttam, hogy egyre több márkánál megjelent a 2022es modelkínálat. Azon kívül, hogy szinten minden márkánál legalább 15-20%os áremelkedés volt, de ezt mindenki tudta. 200euroval többe kerül pl. a Wilier Gtr 2022es model, mint a 2020as, semmi változtatás nem történt, 2021es is csak egy új festést kapott, 22es detto, alkatrészekben sem történt változtatás. Alap carbon bringa, felsőbb kategóriáról ne is beszéljünk.
De nem is ez a lényeg, az hogy a felsőbb kategóriás modellek ott tartanak, hogy 10ezer euró, és nem lepődünk meg, minden márkánál van 1-2 modell ami eléri a 12-13ezret, azért az nem gyenge 😁.
Igazság szerint arra lennék kíváncsi, miben adhat többet egy 1500-2000euros gépnél egy 10-13ezer eurós bringa? Mi lehet az a szint, ami után már egy hétköznapi halandó nem tudna különbséget tenni? Ez a belépő és a top-end bringa közötti különbség érdekes téma.[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
Sziasztok
Kattogó hangot vettem észre az első keréknél fékezésnél. Elképzelhető, hogy a fékpofára vezethető vissza a kattogás? Felni fékről lenne szó, még nem nyúltam hozzá, hogy kiderítsem, de hátha volt már valakinek hasonló esete.RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz parandroid #194975 üzenetére
Nagyobb felületen adja át a wattot, ugye alapból a stopli szerintem legalább 2x-nagyobb méretű, mint a sima SPD. Valamivel merevebb a kapcsolat is, kisebb a mozgása a bokának, mint az sima esetében. De itt egy friss podcast, pont tegnap került fel cipőkről és az spd rendszerről is beszélnek. [KONTRA]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz bringasisti #194978 üzenetére
Azt kérdezte miért terjedt el az országútiknál, erre válaszoltam. Aki csak tekergetni akar mászkálni túrázgatni annak nem ajánlott, és aki nem akar mászkálni annak viszont jobb egy szakszerűen beállított sl pedál.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz Hasaggymeg #195107 üzenetére
Azt hiszem már csak az INEOS használ felni féket, Pinarello Dogmanak van csak felnifékes verziója csúcs kategóriában, hozzátenném ma dől el, de felni fékkel nyeri meg Bernal a GIROT. Időfutamot is felnifékes bringával nyerte meg Ganna. Nem kell temetni itt a felni féket, olvastam már arról is, profi versenyzők panaszkodtak túl melegedésre tárcsa esetén hosszú lejtőzések után, amatőr szinten meg ez a jelenség hatványozottan fent áll. Sokkal kisebb körkeresztmetszeten kell a hőt leadni. Fékhatás adagolhatóság szempontjából egy hidrós tárcsa álom, egy bowdenes rendszerhez képest.
Mondjuk azon mai napoig csodálkozom, miért nincs 160as tárcsánál nagyobb outiknál, hátsó meg van gyártó ahol max 140. Megnézel egy mtb, ahol azért tempóban lefeléken ellehet érni hasonló tempót outikhoz képest ott 180-200tárcsákkal. Ez úgy érdekes.RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz Hasaggymeg #195125 üzenetére
Ez egyértelmű, ez már jó pár éve eldölt. Most jelentek meg új dogmáról álcázott képek, csak disces lesz már az is. Többi gyártónál már csak az van, a belépő bringáknál van még 1-2ami nem disces.
Nem csak a versenyzőkre gondoltam, nem csak ők vannak a földön. Azért 100kg fölötti összsúlynál mivan, 160 meg 140es tárcsával száguldozzanak, érdekesnek tartom ezt így gyártói szempontból.
[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
A másik téma ami érdekes még, a Giro közvetítésen említették a vázak. Arra is kíváncsi lennék egy csúcs váz 6-800 gram gyártótól függően, ez lepkefing tömeg, hogy bírja hosszútávon egy full átlagos 80kg-os emberke alatt. Terhelésváltások stb...
Tegnap volt a Giro közvetítésen a Biondos Márta, ő említette, hogy a sponzor csapatuknál beszereztek az egyik versenyző kérésére egy Tourt járt bringát, azt hiszem másfél évet említett és kakukk lett a váznak. Megkapta a wattokat meg minden, de nemár bakker 7-8000euro fölötti bringák.
Csúcs XC carbon gépek váza is szerintem bőven kiló alatt van. Na azok is kapják az áldást, ott milyen terheléseket kaphat...
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
-
nemeth989
senior tag
válasz Sylvanas #195240 üzenetére
Ha nem jó a forma, lehet 100ezer is, akkor is nyomni-zsibbasztani fog. Egyébként ahogy fentebb írja a kolléga, fél ár alatt akcióban vagy apróról is kilehet fogni nagyon jó ajánlatokat. Ezt a nyereget is fél ár alatt külföldi webshopból szereztem be.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz zsocy #196170 üzenetére
Lehet legközelebb kipróbálom én is a fehér bandázst. Mennyire kényes a fehér? Nem koszolódik nagyon?
Jó látni, hogy mások is bevállalják ezt a színt. Szerintem a Wilinek vannak a legszebb színkombóik, brutális a Filante redje, a Zero széria szürkéje, és kék árnyalata, de csúcs a Cento10NDR ramato, soha nem gondoltam volna, hogy bronz szín ennyire szép lehet.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz Hasaggymeg #198057 üzenetére
Találkoztam vele, mikor a Wiliert vettem. Egy határozott megjelenésű csajszi az biztos, nagyon érti a dolgát. Azt hiszem Gábornak hívják a másik üzletvezetőt a Biondonál, ő meg kerékpártechnika, carbon szövetekről egy 20 perces összefoglalót letolt nekem, látszik, hogy a kerékpározás az életük. Nagyon profik, tuti száz hogy tőlük veszem a következő bringám, csak azt nem döntöttem el, hogy Pinarello Prince, vagy Wili 10SL.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
Beugrottam ma a Bringalandbe, nagyon jó áron vannak most shimano országúti cipők, ha valakit érdekelne, ilyan 30%-os akció van a belépőtől a felső kategóriáig.
Plusz vannak náluk már 2022-as Bianchi modellek is, ahogy belépsz rögtön egy OLTRE XR3 fogad, anyám az a bringa, azonnal elfogott a "must have" érzés.RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz maximilian4 #200753 üzenetére
Én is nagyon szemezek ezekkel a Cannondalekkel, van fent 2 evo is.
Mondjuk én nem akarok beleszólni, csak azt nem értem ez egy endurance gép, magas fejcsővel, érdekes ez a stucni is. Miért nem egy sportosabb geos gépet választottál? Mondjuk szerintem a Cannondale pont ilyen gép lenne.RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz maximilian4 #200979 üzenetére
Láttam lehet elmegy a Speci? Van új kiszemelt?
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz maximilian4 #201142 üzenetére
Ezzel a bringával én is nagyon szemeztem. Nagyon jó, hogy megvetted, kíváncsi vagyok milyen lesz. Majd írj róla pár sort légyszi 😁.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz maximilian4 #201182 üzenetére
Azt hiszem sejtem melyikről van szó, ahol mindig "körforgás" van .
Mentem már be én is így, egyszerűen nem akart felmenni egy Conti gumi a mavic felnire. Így-meg úgy, noszogatni kellet őket. Elfogyott a gumi leszedőm, eltörtem 2-t, muszály volt bemennem.RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
Sziasztok
Van valakinek tapasztalata biciklis gyerek utánfutóval kapcsolatban? A trónörökös növekszik és szeretnék egy ilyet beszerezni. Jövőre asszonykámmal tervbe van véve pár túra útvonal, a csöpség szállító járműve nem megoldott, meg az enyém, de valami gravel csoda érkezik. Láttam azért ez is olyan, mint bármi más, a nagy árúházitól a végtelenig terjed az ára. Mire érdemes odafigyelni, mi az az esetleges felszereltség opció, ami jó és megkönnyiti, a gyerek és a mi életünk?RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
Sziasztok
Jön az új bringám, azon gondolkodtam most egy gp5000est hajtok, lehet kipróbálnék egy Pirellit. Láttam valaki linkelt egy oldalt, ahonnan lehet viszonylag jó áron rendelni, tudnátok egy linket adni?
KössziRideMyStyle "LoveMyWilier"
-
-
nemeth989
senior tag
válasz parandroid #204232 üzenetére
Igen, habár pont a biondónál még mindig vannak akciós bringák. Nem is kis akciók, 4-500eurós.
Sleek
Egy red Cento 10 SL DiskRideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz Sleek #204251 üzenetére
Na megjött az új "paripa", egy rövidke ismerkedő gurulás után azt kell mondjam, teljesen más, mint a GTR. Sokkal jobb a menése, olyan az érzés mintha magától akarna menni. Már az első métereken érezni sokkal masszívabb, merevebb az egész, olyan visszajelzést ad, hogy kevesebb energia kell a mozgatásához. Pedig annak idején úgy gondoltam a GTR masszív, hát nem . Visszagondolva a gyári GTR-nél mindenben jobb.
Egyetlen egy dolgot látok, amin javítani fogok, a kerekek. Egyenlőre maradnak, kap egy pár 28mm-es Pirellit, meglátjuk. De tubeless lesz belőle jövőre, plusz egy jobb kerékszett. Ebben az upgradelt GTR-em jobb, ott 28mm van tubelessel, meg egy jó fél kg-val könyebb kerék szett. Baromi jó a Ritchey lapított alu kormány, simán hozza a 3T superergo carbon kormányom komfortját, óriási pacsi. Rendben van az aero carbon nyeregcső, részben ez is hozzájárúl szerintem a meglepően jó komforthoz.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, ja és a képek zsocy:
[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz rétisün #204280 üzenetére
A GTR azt hiszem upgradelve 8-8,1kg, valahogy így mértem régen. Az SL 8,5kg így gyári állapotában.Mind a két mért súly szűzen pedál nélkül volt.
balintbaba
Mind folyamatban van, most járok -6kg-nál. Még 4-5kg kell és meglesz a 80kg, ez a vég cél.
Ennél a 2kg-os keréknél minden csak könyebb lehet.zsocy
28mm-es gumi a maxos ami belemegy.Sleek
Kedves feleségemet idézve, innentől legalább 2-3évre le vagy tiltva minden bringás oldalról...[ Szerkesztve ]
RideMyStyle "LoveMyWilier"
-
nemeth989
senior tag
válasz Sleek #204317 üzenetére
Bebe, ez az a bringa nekem ami majd a képességeim csúcsát jelenti. Már ebben se voltam biztos, hogy megveszem, de úgy voltam vele egyszer élek, nem dohányzom, nem bírom az alkoholt, sokat dolgozom plusz bennem volt a kíváncsiság, átnézetni volt a GTR ott voltak az utolsó darabos SL-ek igen és most már csak volt egy kis félre tett pénzem .
Majd egy alu vázas fitness bringa lesz még, a trónörökös szállítására.
RideMyStyle "LoveMyWilier"
Új hozzászólás Aktív témák
- Monitor hiba topik
- Xbox Series X|S
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- NIXON Sentry Solar napenergiával üzemelő, letisztult, elegáns karóra // Teljesen ÚJ // ÁR ALATT
- Daniel Wellington Classic Mesh Onyx Black karóra // Teljesen új // ÁR ALATT // Ingyen posta
- DJI Air 2s drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS +Garancia +Care Refresh biztosítás
- Certina DS PODIUM Chrono férfi karóra
- LEGO Ferrari Daytona SP3 The Sense of Perfection (5007627)