- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Autós kamerák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- NVIDIA® driverek topikja
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
it A Dél-Koreában lévő szakszervezet bérvita miatt megszervezte a cég történetében az első sztrájkot.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #224899 üzenetére
Te voltál az, akinek a múltkor sem sikerült bevenni a lejtőn a kanyart, nem? Figyu, nem bántásból, de sürgősen nézz utána ezeknek a dolgoknak, meg kezdd el gyakorolni, mielőtt éles helyzetben tényleg baj történik.
Kezdésnek annyi, hogy a ‘hátsó féket használd csak, fiam, mert az elsővel fejreállsz’ az hasznos jótanács volt a kontrás csepelek idejében, de egy kulturált szerkezet esetében az első kereket fékezzük, a hátsóval csak rásegítünk. Persze ezt is meg kell tanulni, hogy ne a kormányon keresztülbukfenc legyen belőle. No meg pláne nem mindegy, hol van ilyenkor a súlypontod, nem véletlenül ülnek be ilyenkor a nyereg mögé…
Tényleg érdemes mielőbb nekiállni begyakorolni, életet menthet. A jó hír az, hogy viszonylag hamar ráérez az ember, onnét meg gyakorlatilag ösztönös lesz.
Persze van az a szint amúgy, amikor csúszó hátsó kerékkel vészfékezel, szerencsére az könnyebben blokkol, mint az első, pont a súlyáthelyeződés miatt (ahogy más is írta), az kb az utolsó figyelmeztetés, amit kapsz a fizikától. Felteszel valami szar gumit, aztán lehet gyakorolni, ha jól csinálod, pár óra alatt rongyosra fékezed, és még élvezni is fogod.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Friczy #224908 üzenetére
A jég, meg a bicikli nem kompatibilisek. Jégen fékezni sem kell, úgy kimegy alólad oldalra, észre sem veszed mi van, csak ülsz a seggeden. Pláne slick gumival. Bár jégen max valami szöges cucc segít.
Tegnap beleszaladtam amúgy a cross trekkinggel egy kb km-nyi laza kavicsba, nemrég szórhatták le, teljes szélességben, padka sem volt, rögtön mező a szélén. Korábban döngölt földút volt, két traktornyomon, közte fű, ahogy illik. Elgondolkoztam rajta, hogy leszálljak-e, de sikerült megoldani, tépkedte ki alólam a biciklit random minden irányba. Kb ennél csak a homok lett volna még szarabb. Jó ötlet volt a 32-es, aszfaltos gumi a trekkingre, de itt most nem voltam benne biztos, hogy megúszom-e esés nélkül.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #224916 üzenetére
50-70 között lejtőzök néha, nem mondom, hogy napi szinten, de hetente egyszer biztos kijön elém valaki. Ha úgy fékeznék, mint te, már láttam volna helyszínelést közelről.
Az tény, hogy a tárcsa finomabban kezelhető, de egy jó felnifék is teljesen rendben van. Főleg, hogy én rossz időben úgysem megyek ki, esőben is max akkor tekerek, ha út közben elkap.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #224923 üzenetére
Nekem Gore cuccaim vannak, minőségben ugyanaz, mint a Castelli. Nyilván árban is. Amúgy a nagy nevek kb mind jók: Le Col, Pearl Izumi, Giro, Odlo, így hirtelen. Azt kell venni, ami akciós.
Egy jó naci game changer amúgy, nemcsak párnázásban, de szellőzésben, kényelemben is. Most az elmúlt 2 napban a Gore alsónacira nem a Gore MTB gatyót húztam, hanem egy Columbia túranadrágot, de durva, hogy milyen tömör, meleg anyag a biciklishez képest, és mire ma hazaertem, gyakorlatilag csavarni lehetett belőle az izzadtságot, illetve rohadt nehezen is szárad. Pedig ez egy prémium túranaci, és amúgy imádom. A Gore biciklis cuccokkal sosincs ilyen gond, ahogy izzadsz bele, gyakorlatilag a menetszél szárítja is meg. Csak a trekkinghez nem akartam az országútis nacit felvenni, az MTB-st meg tegnap hirtelen nem találtam, aztán beleugrottam ebbe.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz inf3rno #224934 üzenetére
Nekem a képek alapján gyanús, hogy menthetetlenül kopott, nyúlott lesz ott minden. Ha ilyen mocskosan használtad, akkor meg biztosan, mert a felszedett kosz megeszi a fémet. Ehhez hozzájön, hogy 20 éve nem volt semmi cserélve… Ez így gazdasági totálkárnak tűnik, ami megmentheti, azaaz érzelmi értéke, a ragaszkodás, vagy ha szeretsz
szopniszerelni.Nagyon hasonló problémával én most adtam be a kvázi új bicajomat szervízbe, erre mindjárt jöttek a kollégák, hogy ja, ez nekik is gond volt mindig, szóval az első átdobó beállítása amúgy nem triviális. Én meg szerelni is utálok, szóval valszeg hamar fel is adtam másokhoz képest.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #224993 üzenetére
Csak nekem tűnik aránytévesztésnek, hogy egy acélvázas csepelen az a legnagyobb gond, hogy a kerékagy nem úgy mozog, mint egy olyan keréken, ami a bringa újkori árának a többszörösét éri?
Úgy értem, fűzögethet, meg csapágyazhat felőlem mindenki nyugodtan, ez is egy hobbi, de biztosan ez lesz a szűk keresztmetszet? Mondjuk ami pénzt erre a bicajra már rálocsoltál, abból egész komoly biciklit is lehetett volna venni, szóval végülis úgyis mindegy már.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
-
parandroid
nagyúr
válasz zsocy #225057 üzenetére
Figyu, azok a csajok, akik fel tudnak tekerni a stelviora, azok általában jól is néznek ki. Azok, akiket én ismerek, és megtették, azok legalábbis kivétel nélkül fittek, és csinosak. Vajon hol az összefüggés? Nyilván aztán statisztikailag “mellben erősebbek” is akadnak köztük.
Amúgy ha jól veszem le a szitut, talán fotósként dolgozik a kolléga, és a bicajosokat fotózza?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz gergo5991 #225112 üzenetére
1x12-vel nekem a tököm kivan, persze csak rossz biciklit vettem, úgy kell nekem. Szívem szrint raknám fel rá a 2x10-es Tiagrát, de csakazért sem fogok hozzányúlni, majd egyszer egy új gép. Elöl 32-es (max 34-es férne el a váz miatt), hátul valami 11-50, végsebesség 40, de az már valami 105-ös pedálfordulat. 90-es pdf-nél olyan 34-35 kmph, ami lófasz. Cserébe hátul a két legnagyobb fogaskereket max váltóbeállításkor használtam, kb 10% emelkedőig semmi szükség rá. Jó, ez nyilván erőnléti kérdés is. Tudom, nekem valami graveles fitness kéne tiagrával, vagy 105-tel. Vagy konkrétan valami aszfaltos gravel, slick, de szélesebb (32-35) gumival. Jó útra meg maradna a karbon országúti. Valami majd lesz, mert asszonynak meg ez a rendszer ideális lenne, méret is kb stimmel megfelelő beállításokkal. Csak neki meg nem ártana pedelec az ingázás miatt.
A másik dilemma a teleszkóp, hogy kell-e vagy nem, de minden alkalommal, amikor jön egy gyökerektől keresztbe feltúrt, vagy kátyús, nagyköves szakasz a bringaúton, akkor a megbocsátom azt a kb +2 kilót a rendszernek. Olyan gyönyörűen simítja ki azokat. a részeket, ahol a karbon országútiért megszakad a szívem…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #225150 üzenetére
Én 2,1-2,2k eur között vettem a karbon országútit 105-tel. Ugyanez ultegrával 500 eur plusz lett volna, az elektromos váltás még 500. Most 2400 az alapár, és majdnem 4k a közel fullos, amihez még dukálna egy kerékszett upgrade is, és úgy már inkább 5k.
És engem ugyan szerencsére nem érint, de mindeközben a 350-es eur/huf felmászott 400 fölé, szóval ami akkor forintban olyan 750k volt, az most az áremeléssel, meg a forinterősödéssel ungarische valutában kb 1 milla.
És ez országútiban csak egy belépő karbon, innét csak feljebb van, ha valaki újat akar.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #225153 üzenetére
Ja, azt nem is mondom, hogy az első, karbonvillás, alu, tiagra, felnifék országútimat 776 euróért vettem 2018-ban. Akkor mennyi volt az eur/huf? 320 körül? Az valami 250k huf érték volt akkoriban. Most 1000 eur alatt ilyet sem kapni már, de inkább 1200, ami 400-500k közötti összeg forintban. 4 év alatt…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz varsam #225176 üzenetére
Nyu-EU-ban tegnap este volt eső, osztrákokhoz ma ért oda, de estére Mo-ra is eljut. Business as usual. Ha tudni szeretnéd, milyen idő lesz 2 nap múlva, kérdezz bátran, olyan, amilyen itt van most (perpill egész kellemes, kicsit felhős, 26-28 fok, enyhe szél.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz varsam #225197 üzenetére
Elvileg ma még kicsit hűvösebb van, holnap hajnalban kis eső lehet, utána folyamatosan melegszik péntekig (37-ig), amikor megint jön egy lehűlés, meg eső. De ez téged már nem érint, mire odaér, az egy nap csúszás. Illetve hegyekben úgyis pár fokkal kevesebb van, cserébe brutális az uv, úgyhogy kend magad! Szóval minden adott a jó nyaraláshoz. Have fun!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz stickermajom #225202 üzenetére
Biztos, hogy a monoblokk? Nem lehet nyereg/nyeregcső? Becsapós tud lenni, mire az ember rájön, honnét is jön a hang. Engem is a szívbaj kerülgetett, gogy mi ment szét, de csak az olcsó, kínai gub karbon ülés csinálta a fesztivált.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #225194 üzenetére
Crop much?
Én csináltam kis pihenőt, legutóbb futásnál megerőltettem a jobb combom, közben melóban meghúztam a bal felkart is, erre pénteken nekiszaladt még a bal térdemnek egy kölyökkutya (fél éves boxerkölyök, vagy 30 kiló, és iszonyat lelkes), és kilockolta hátrafelé. Már kínomban röhögök, komolyan, hogy kit akarhat a sors mondani. Azért ma elmentem asszonnyal futni.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz stickermajom #225209 üzenetére
Röhögni fogsz: kiállva is csinálja.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz vtomi2 #225239 üzenetére
Nekem az országútin gp5000 van, az aszfaltosított cross trekkingen 32-es contact speed. Mind a kettő igen jó aszfaltos gumi, az utóbbival én az erdei ösvényeken is végigtépek 30 körüli tempóval. Felnit szerintem ne féltsd, sose volt vele gondom, pedig extrém magas nyomásokon használom a gumikat. No meg felütni úgyis inkább alacsony nyomáson szokták, ami ha belegondolsz, logikus is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Napfénysüti #225280 üzenetére
A sérült önérzet találkozott a nagyra nőtt egoval -> mindig más a hibás. Soros, brüsszel, a buzik, túl erős a fék, szar ez a bicikli, meg minek jött szembe az a köcsög. Ennyi történt. Ja, meg különben is kuss, ő mindig így száll le a bicikliről, te ne mondd már meg neki, hogy kell.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz inf3rno #225317 üzenetére
Megállni még mindig első fékkel kell. Hátsóval meg lassítani. Vészfékezésnél meg úgyis megtéped mind a kettőt. Átesni meg nyilván át lehet rajta, de az mindig saját hiba.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #225342 üzenetére
Én írtam is, hogy vészfékezni minden lehetséges, és elérhető fékkel kell. De az első jóval hatékonyabb, nyilván. Lásd még: fizika.
Az más kérdés, hogy itt a vészfékezést tanulni kell, különben csúnya vége lesz. Aztán jöhet a felsorolás, hogy ki a hibás.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Talala #225349 üzenetére
Nekem Ghost Nirvanaból M-es van a 175 centimhez (81-es átlépő), és ezt is nagynak érzem kicsit. Szerintem hagyd azt az XL-est mindenképpen.
Hasaggymeg: Persze, én is ‘drifteltem’ már vészfékezésnél, ez igazából nem rossz, mert azt jelenti, hogy a hátsó kerék is tapad. Csak ez így önmagában nem hatékony, mert megállítani úgyis az első fog, viszont így könnyebben elveszíted a kontrollt az egész bicikli felett. No meg ha csúszik, akkor hosszabb a fékút. Gondolom ti is ‘farolgattatok’ szét gumit durrdefektig gyerekkorotokban.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #225355 üzenetére
Egy 16 kilós, acélvázas bringára rohadtul fölösleges akármilyen kereket venni. Nyersz 0,7 wattot, így egy normális alu országútihoz képest nem 73,4 watt, hanem 72,7 lesz a hátrányod. Nyilván hasracsaptam a számokkal, de a nagyságrend stimmel.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz f4lcon #225361 üzenetére
De itt nem egy öregecske alu országútit hasonlítunk egy modern karbon csodához, hanem egy acélvázas csepelt, kitámasztóval, csomagtartóval, meg visszapillantóval. Szóval ezen vajon mit segítene egy zipp kerékszett? Meg mennyi idő alatt érnének vele a fiúk fel a hegyre?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Napfénysüti #225375 üzenetére
Az abszolút topikkedvencem: [link] . De a csomagtartóban, pláne a tükörben, meg a sárhányóban tévedtem, mea culpa, mindig keverem a másik nagy klasszikussal, lacerta fórumtárs posztapokaliptikus varacskos disznójával: [link] . A maga nemében amúgy tökéletes járgány mindkettő.
Kéne csinálni egyszer egy galériát nicknév - strava profil - bicajképpel.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Napfénysüti #225385 üzenetére
Pláne azzal a fluxuskondenzátorral az elején.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Napfénysüti #225387 üzenetére
Ezzel ő maga is tisztában van, csak nem bír magával. Értem én, csak próbáljuk már saját magától megmenteni!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz sz_abika #225428 üzenetére
Én németeknél még nem hallottam ilyesmiről. Országúti bicajokon nem is látni prizmát. Amúgy is inkább a reflexcsíkos gumi a divat. Csengő szokott lenni, már csak saját érdekből is. Lámpa megint inkább önvédelemből javasolt, ahogy a sisak is. Városon belül a piroson áthajtásért viszont harapnak. Illetve kiállítanak egy csekket. Ugyanígy az agresszív közlekedésre is érzékenyek, nem érdemes gyalogosok között száguldozni, de ez amúgy is bunkóság.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz sz_abika #225436 üzenetére
Pirosozásért a gyalogosokat is megdugják. Autóval meg kifejezetten drága dolog, meg szinte biztosan jogsibevonással jár. Ja, és szarrá van kamerázva minden kereszteződés, és a rendőrök is járnak biciklivel is. Mondjuk elektromossal, szóval ha jó vagy, meg lehet lépni, de ha mégsem sikerül, az nagyon drága vicc lesz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz balintbaba #225573 üzenetére
Aztakutyamindenit, de kemény itt valaki!!!
Utoljára FTP-tesztet csináltam a direct drive görgőn, valami 230W jött ki, amúgy kb reális is. Strava egész ügyesen becsül amúgy, ha van pulzusmérő öv, és cadence szenzor. Legalábbis nekem korrektnek tűnő értékeket szokott hozni szegmensekre is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz fulton #225580 üzenetére
Az a maximális teljesítmény, amit tartós terhelésen (20-40-60 perc) le tudsz adni. 200W már elég jó, 300+ az amatőr versenyző szint iszonyat edzésmennyiséggel. Ahogy írtam, minimum pedálfordulat, sebesség, és pulzus mérése kell a közelítő érték meghatározásához, de a legjobb egy wattmérős edzőbringa (vagy direct drive trainer).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #225612 üzenetére
Ja, én is csak dolgozni tekerek el minden nap.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Jó, hát a bringával járok az általában azért nem azt jelenti, hogy összehajtogatva a hónod alá csapod, de a te esetedben tehetünk engedményeket.
Amúgy mennyivel impozánsabb lenne felfelé is a local legend cím? Na, az a real shit!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
-
parandroid
nagyúr
válasz Jester01 #225740 üzenetére
Mit másztál vele fényképezés előtt?
Felétek nincsenek is ekkora hegyek!?!Balintbaba: Az egy dolog, hogy decás bringa, de a kerékszett kb egy összeg a bringa árával, inkább emiatt tűnik túllövésnek. Mondjuk az is igaz, hogy anno az én (akkor) 2k eurós bicajomhoz is 1000 euró lett volna a gyári carbon kerékszett upgrade. Meg még 1000 a di2 ultegra, ha már hajtást is cserélnénk. Szépen le is lehetne dobni ezzel még 1+ kilót róla, hogy a minőség-, és hajtásérzetről ne is beszéljünk. De ezzel én is úgy vagyok, hogy először magamat kell formába hozni, ha majd a technika lesz a szűk keresztmetszet, akkor lehet játszani a csre gondolatával. Bár gyaníthatóan jobban megérné akkor is egy új bicaj, mint ezt mind cserélgetni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz truefx #225764 üzenetére
Karbon kerékkel, ha jól látom (wtb pixels) 1xesített hajtással, platformpedállal, és nagyiüléssel. Még az állítható, emelt stucnit, meg a rugós nyeregcsövet hiányolom, esetleg ezeket még egy aero előrehajló támaszkodóval kombinálva. Persze kerekeket tubelessesítve!
Na, és akkor ez a bringa tényleg mindenre jó!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
Kicsi kerék, szélesebb, mintázott gumi, alacsonyabb nyomás, nyilván jobban kanyarodik, különösen ha nem tükörsima, és portalan az aszfalt.
Aki felmászik ilyen helyeken, az nem szeretne néhány hónapnyi edzést kihagyni kar-váll törés miatt, vagy csak meghúzkodni a sokezer eurónyi technikát az útburkolaton, szóval van bennük egy alapvető óvatosság azokon a ~25 mm-es slickeken.
Nyilván mindenki számára egyértelmű, just stating the obvious.
Országútizásnak amúgy is a mászás a lényege, lefelé csapatni minden hmcs tud, ahhoz csak bátorság kell, ugye dh-sok?p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz stickermajom #225782 üzenetére
Ezt el tudom fogadni így.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Dark Archon #225785 üzenetére
Pedig meglepően nem nagy ügy, még nekem is ment, pedig a fél topik az én hisztimmel van tele, hogy hogy utálok szerelni. Próbálj rá, ha nem megy, még mindig beviheted, általában én is ezen az elven tolom.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz flash- #225807 üzenetére
Gyerekkori tapasztalataim alapján azt mondanám, hogy elfékezted.
Amúgy lehetett gyártási hiba, vagy vágásos sérülés is, ez így távolról megfejthetetlen. Én lehet, hogy visszaküldeném, vagy legalább írnék egy mailt a forgalmazónak, ha lenne jó képem róla, és az alapján egyértelmű, hogy nem kívülről jövő fizikai behatás érte.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
-
parandroid
nagyúr
válasz ISThun #225816 üzenetére
GP5000-et én megrendelném német webshopból, bike24-en kb folyamatosan akciós a komplett szett. Országútizni én is taposóval kezdtem, aztán lett spd egy mtb cipővel, aztán sikerült találnom nagyon akciósan egy nw ghost-ot, ami spd-s mtb cipő ugyan, de karbon talp, meg normális dizájn. Trekkingezni a mai napig ezt használom, az országútira meg előbb-utóbb úgyis megy egy rendes spd-sl pedál. Egyszer kipróbálod, úgysem leszel hajlandó mással tekerni.
Amúgy ennél csak egy bringa szebb, az F10-es [ nyálcsorgatás on ].
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz szuszinho #225837 üzenetére
Nem feltétlen, szélesebb, kicsit terepesebb gumi kezdőknek jelenthet nagyobb biztonságot, meg a masszívabb összeszerelés is. Fitness inkább a tempós haladásra való, nem a kényelmes kirándulgatásra.
Csak azért mondom, mert én is beleestem ugyanebbe a hibába a nejemmel, el is kellett adni a fitnesst, azóta is trekkinggel jár. Közben én meg már gyakorlatilag átépítettem a cross trekkingem fitnessre. Szóval ez elég egyéni dolog, érdemes lenne kipróbálni egy-két példányt, akár bérelni valahol egy hétvégére, vagy egy-egy napra különböző típusokat, ha már az ember ennyi pénzt elkölt. Merthogy olcsó nem lesz, 300-350k alatt nemigen lesz minőségi darab a kínálatban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Stauffenberg #225856 üzenetére
Én is inkább venném, ha van hol tartani, meg évente át tudják egyszer nézetni a szezon elején.
A Decathlonossal az a gond, amit írtak, hogy dög nehéz. Másik gumikkal, meg megszabadulva attól a csomagtartótól talán jó is lenne, mert amúgy technikailag megfelelne, de gyakorlatilag minden alkatrésze belép szint, és ennek megfelelően súlyos. Valószínű, hogy a fékek, illetve a kerekek sem túl acélosak, de legalább nehezek. Cube, vagy Merida cross trekkingeket néznék első körben. Előbbinél talán Nature, esetleg Cross, ha van még, utóbbinál asszem Crossway.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
parandroid
nagyúr
válasz zeus_2k14 #225922 üzenetére
Erre nem fogsz választ kapni, nincs két egyforma segg, szóval kezdj el próbálgatni. Először úgyis mind fájni fog, ha megerősödnek ott lent a dolgok, akkor érdemes elkezdeni keresgélni. A kulcs az, hogy a puha nem feltétlen jobb. Sőt, általában rosszabb.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz flash- #225963 üzenetére
Persze, hogy a hood a legkényelmesebb. Én azt a középső fogást sem értem, amikor a vízszintes, vázra merőleges részt fogja valaki. Számomra az nemcsak értelmezhetetlen, de használhatatlan is. Drop meg akkor kell, ha számít az aero, mert tényleg gyors akarsz lenni, vagy szembeszél van, esetleg ereszkedésnél.
Amikor jön valami mugli, és 60-as pedálfordulattal bohóckodik alsó fogással, hátszélben, 24 kmph-s tempónál, azon én is mindig vigyorgok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Fall-N #225969 üzenetére
MTB vonalon nem ismerem a kínálat alját (és ez remélem, így is marad), de azért egy alap tourneyt ne dícsérjünk már. Konkrétan finomabban működő szakócákat is láttam már ezeknél. Országúti váltó a soránál kezdődik, és még az is minden, csak nem finom szerkezet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Tesla topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gumi és felni topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen monitort vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
- DJI FPV DRONE, GOGGLES V2, MOTIONCONTROLLER, DJI BESZÁMITÁSA Ára:289.900Ft Újszerű, hibátlan állap
- DJI FPV controller 2
- 18" Merida One Twenty Pro ( M ) eladó
- Új/bontatlan KuKirin S3 Pro (Kugoo Kirin) elektromos roller. 30km hatótáv. 25km/h.Gyorstöltés! 12kg
- Fujimi Mitsubishi Lancer Evolution V GSR 1/24 makett
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen