- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Újra kiadták a Redmi Pad Prót
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #52889 üzenetére
Valóban nem adják hozzá a gerinc protektort, az csak a szivacsbetét, benéztem. Viszont ettől eltekintve is megér 26k-t. Lehet ezen vitatkozni, hogy egyáltalán ér e ennyit egy táska, de egy camelbak sem olcsóbb. Btwin és hasonló termékekhez meg nem érdemes hasonlítani, mert ez sokkal jobb minőség.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #52917 üzenetére
Ebben is nagyon minőségi az ivózsák, bár nem túl nagy, csak 1,5 literes. Ez amúgy egy igazi mtb-os hátizsák, kényelmes viselet, baromi jól szellőzik. Én úgy ítéltem meg, hogy ennyit megér, és szerintem nagyon állatul néz ki. Azért is vettem meg, mert már rég láttam ilyen fasza táskát. Rengeteg kis zsebe van, az egész cucc nagyon minőségi érzetet kelt, aztán meglátjuk hosszútávon beválik e.
andrisbandi: Nyilván egyetlen táska sem tud olyan lenni, hogy nem is érzed, hogy a hátadon van. Valamilyen szinten kompromisszumot kell kötni, de azért vannak különbségek. Ez az ergon nagyon jól szellőzik. Egy montisnak sajnos nem lehet alternatíva a csomagtartó meg a gumipók.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Bicskás #52951 üzenetére
Ez is úgy van tervezve, hogy a szivacsbetétek eltartják a hátadtól, nem az egész felülete érintkezik a hátaddal.
Én szeretem a minőségi cuccokat, nem vásárolok kínai üzletekben.
Ezek speciális kerékpáros táskák. Itt az ergonnál még arra is gondoltak, ha fel akarod csatolni a full face sisakot a hátadra, akkor meg van a helye, egy szivacsos bemélyedés. Enduro kerékpárosok szokták a full face sisakot hátukra venni, mikor felfelé tekernek.
Nyilván van a túrazsákok és egyéb sport célra szánt zsákok és a kerékpáros hátizsákok között hasonlóság, de jobb szeretem a speciálisan bringásoknak gyártottakat. -
Runner_fxr
Ármester
válasz gnusmas12345 #52980 üzenetére
Szia! Attól is függ, hogy 24V vagy 36V-os rendszerű, az aksi mekkora kapacitású, milyen az állapota?
A reális értéke szerintem kb 180-200 ezer ft körül lehet amennyiben valóban hibátlan műszaki állapotú.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Roland93 #52989 üzenetére
Szia! A lock, mint a neve is sugallja lezárást jelent, tehát vagy lezárod, vagy kinyitod. Típusonként változik, hogy teljesen lezárja e, vagy marad egy kis rugózás. Viszont a legtöbb esetben ez 2 állású. Komolyabb villákban, pl Fox, van 3 állású kapcsoló, amit CTD-nek hívnak. A villa keménységét 4 féle képen lehet állítani. Rugós villáknál a rugó előfeszítő csavar állításával, vagy rugócserével, régebbi elasztomeres villáknál az elasztomer cseréjével, levegős villáknál meg teleszkóp pumpával való nagyobb nyomás érték beállításával.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dokee78 #52991 üzenetére
Azért gyártják mert vannak előnyei a 26"-al szemben!
gnusmas12345: Úgy értem, hogy ha műszakilag hibátlan akkor így használtan kb 180-200 at érhet.
Az aksi kapacitása ismeretében a hatótávból hamar kiderül, hogy milyen állapotú. Wh-ban adják meg általában. De ha rajta van az amper érték, akkor úgy is ki tudod számolni, hogy megszorzod a 36V-os értékkel és kijön a teljesítménye Wh-ban.
Ha megvan a Wh érték meg tudom mondani kb mekkora hatótáv számít normálisnak. Persze ez függ a bringás súlyától, az útviszonyoktól, és a rásegítés mértékétől is.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #53000 üzenetére
Ha gari is van hozzá és valóban új a bicó, akkor ez elég jó ár érte.
dokee78: Attól függ mekkora távokra fogod használni. Sok kompromisszummal jó lesz a csepel magnum és társai, de bizonyos alkatrészeitől hosszú élettartamot és precíz működést azért ne várj.
Bár szerintem valami ilyesmit vegyél inkább melóba járósnak: [link][ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #53005 üzenetére
Azert ezek a bosch rendszeru montik mas kategoriaba esnek mint az olcsobb pedelec gepek. Ha kiprobalnal egyet lehet megvaltozna a velemenyed. Gyere fel csillebercre szept 26.-an!
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz zoli03 #53056 üzenetére
Nem görgős, Lapierre bringákon volt ilyen először. Egy műanyag keretben siklik a lánc, kipróbáltam, teljesen jól működik. Manitou villák szervizelése terén sajnos vannak itthon hiányosságok. Én sem ajánlottam, de a főnökömnek ez a modell tetszett. Legrosszabb esetben kap egy Fox 34-et vagy Pike-ot.
TayRol: Országútiból nekem sem kéne elektromos, de a monti más világ, én kifejezetten szimpatizálok az emtb-al. Plusz élményeket ad hozzá a bringázáshoz, próbáld ki egyszer, 26.-án ingyen megteheted.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #53067 üzenetére
2500 euro a kisker ára, ennél persze kedvezőbb volt a gyári ára, de olcsónak semmiképp sem mondható.
Amúgy még van 3 bringája:
Contrail LTD
Prime Team
Prime RS
Bár ezek közül a Prime RS és a Contrail LTD lehet bekerül az üzletbe eladásra, mert ezeket szinte nem is használta.runner 125: Allmountain kategória, 140mm rugóút, de a villa 150-es, a gumik is 2.4-es méretűek, széles 750-es kormánnyal, 4 dugattyús sram guide fékekkel van szerelve. Már inkább az Allmountain és az Enduro kategória között van félúton. Kicsit komolyabb mint egy AM gép, de azért még nem Enduro.
A láncfeszítő az gyári alkatrész, de majd megnézem pontosan a gyártóját.
zoli03: Igen, nekem is furcsa volt, de érzésre még kisebb az ellenállása mint egy görgősnek, teljesen jól működik. Egy műanyag keretben siklik csak a lánc, nyilván valami elég kemény műanyag, mert különben nem lenne hosszú életű.
Hasaggymeg: Manitou Mattoc Pro 150mm. 27,5" Tapered, elég komoly, sokféle állítással, high speed kompresszió, TPC+, visszaút állítás. Szépen működik, de a szervizelését kevés helyen vállalják sajnos.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #53077 üzenetére
A visszaút csillapítás a legtöbb villánál több fokozatba állítható, az olcsóbb RS villákon sajnos csak 2 állású, ami szerintem nem túl szerencsés. Én általában a visszaút csillapítást középre állítom, a villán is és a tagon is. A visszaút az testsúly függvénye is, meg terepviszonyok. Átlagos testsúlyú embereknél általában elegendő a közepes beállítás, nagyobb testsúlynál, és igazán durva használatnál szokták feljebb állítani.
Zebu: Nem ugyan az, persze lehetnek átfedések, amikor nem teljesen egyértelmű egy bringánál, de sok esetben jól elkülöníthető a két kategória. Az All mountain a mtb-nak egy olyan kategóriája ami az igazi aranyközépút a lejtőzés és túrázás, hegyre feltekerés között, tehát tulajdonképpen ez a kategória a legalkalmasabb a kompromisszumok nélküli, élmény bringázásra, egy olyan kategória ami a szinte mindenhova jó. Az Enduro már a lejtőzés irányába tolódik el, lefelé még agresszívebb mint az AM, de felfelé már kevésbé jól tekerhető. Tényleges adatokban az eltérés általában a következő: AM általában 140mm rugóúttal rendelkezik, a villák 32mm-es becsúszókkal rendelkeznek és a fejcsőszög 67 fok körüli. Az Enduró általában 160mm rugóúttal rendelkezik, a villák 34-36mm-es becsúszókkal rendelkeznek, fejcsőszöge laposabb, 65-66 fok körüli.
Persze ha egy 140mm-es AM gépbe beleteszel egy Enduro villát, ami még elfogadható lépés, akkor már átmenet lesz az AM és Enduro között, mivel a fejcsőszög módosul és a nagyobb becsúszó miatt az irányítás is merevebb, határozottabb lesz. Egyébként Magyar terepviszonyok mellett az AM ami a legjobban használható, az Enduro-hoz nem elég sok a lefelé csapatós rész.dokee78: Hú, hát ezt nagyon gyorsan felejtsd el ha jót akarsz magadnak, merev váz merev villa az értelmes választás ebben az árkategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
A cube ams 130 egy átfedés a Trail es Am kategoria között. Úgy is mondhatnám, hogy light Am. 150-es villával mar inkabb Am, de Enduro semmikepp. Oda a 130mm-es hátsó rugózás kevés. Amúgy ha megnezed most a Cube oldalát és rámész a bicaj kategóriákra, akkor be is dob egy skálát, amiről nagyon szépen leolvasható az egyes típusok besorolása.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz runner 125 #53099 üzenetére
C.guide eco a pontos típusa.
-
Runner_fxr
Ármester
Szombaton voltunk egy kis túrán a HHH-n. Ha valakinek van kedve csatlakozhat jövő hét szombaton. Az alpinbike-nál lehet jelentkezni.
Csináltam pár videót, meg képet.HHH túra 1.
HHH túra 2.
HHH túra 3.
HHH túra 4.
HHH túra 5.
HHH túra 6.
HHH túra 7.
HHH túra 8.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz szjoci #53294 üzenetére
Nem utálnak, de miért is utálnának?
Daniel Alves: Köszi!
szatocs: Volt egy rész ahol felnyomtam maxra a rásegítést és még teljes erőmből tekertem is. Úgy mentem el az emelkedőn felfelé tekerő bringás mellett, hogy köpni nyelni nem tudott. Kikerekedtek a szemei a srácnak, hogy ez meg mi a franc vót? Sajnos akkor már le volt merülve a kamera.
Egyébként azért elég spórolósra vettem, sok helyen ki is kapcsoltam a motort, csak ahol már fáradtam, ott toltam rá egy kicsit. 50km-re sikerült a túra, kb 1000m szint volt benne és 40% maradt még az akuba.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #53320 üzenetére
Én a Budapesti rendezvényeken voltam legutóbb az I bike Budapesten, mondjuk itt kb 50 ezer bringás gyűlik össze egy ilyen alkalommal, szerintem nagyon jó kis bringás buli. Érdekes, vicces tákolmányokat is lehet látni. Ha teheted menj el rá, bár nyilván a Szegedi nem lesz akkora volumenű mint a Budapesti.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #53323 üzenetére
Nekem az a véleményem, hogy egy évben egyszer ki lehet bírni egy ilyen rendezvényt. Az év többi 364 napjában meg a kerékpárosok szenvednek a szmogtól. Egy évben egyszer nem azon az útvonalon kell menni autóval.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #53329 üzenetére
A Magyarországi kerékpáros "kultúra" sokat fejlődött a Critical mass kezdete óta, de az is tény, hogy még nagyon messze van attól, hogy kultúrának lehessen nevezni, főként a városi kerékpározást.
Én egyébként úgy láttam, hogy ez a rendezvény a buliról szólt inkább, mint az autósok hecceléséről. Lezárt utakon halad végig a tömeg, egyszerűen csak jól érzik magukat a bringások, jó érzés ennyi kerékpáros között tekerni, egy csomó csinos lány is van, mindenféle vicces, érdekes tákolmány, szól a zene innen onnan, de az is biztos, hogy sok olyan ember is eljön ilyen rendezvényre aki amúgy egyáltalán nem bringázik rendszeresen.
Ennél sokkal rosszabb felvonulások is vannak, de nyilván tele van fiatal suhanccal is, akik piálnak és kicsit jobban elengedik magukat, bár úgy összességében szerintem rendben volt az egész.
Az autósok heccelése inkább rendezvényen kívüli dolog, ami egyrészt sajnos mindennapos, mivel a legtöbb bringás úgy néz ki, hogy színvak is. Illetve egyéb szabálytalanságokat is elkövetnek. Ezen lenne még mit csiszolni, de a kerékpárutak fejlesztésén is. Bár ez már más téma.(#53332) fpeter07: Van benne igazság, de talán azért még így is környezetkímélőbb mint a benzines jármű. A hálózati áramot sem kizárólag környezetre káros forrásokból nyerik.
(#53333) tikshow: Ilyen már régóta létezik, az agymotoros ebike-nál előfordul ez a funkció is. A másik elektromos montim az agymotoros. Van rajta visszatöltő funkció. Viszont amikor azt bekapcsolod vissza is fog a gurulásban, olyasmi elven működik mint egy agydinamó, csak erősebb. Működik a koncepció, próbáltam, de én ezt egy olyan montin nem tudom elképzelni amivel csapatni akarok lefelé. Viszont akik nyugodt stílusban túrázgatnak, azoknak jó lehet és még a féket is kevésbé kell lefelé használni. A Bergamont az középmotoros, ilyenekben nem szokott lenni visszatöltő funkció, de ez a fajta hajtás 30%-al kevesebbet is fogyaszt mint az agymotoros visszatöltős.
(#53335) szjoci: Olyan teljesítményű, de kis ellenállású agydinamót minden bizonnyal még nem találtak fel, ami örökmozgót tudna csinálni egy pedelec bringából.
Egyébként a mai technológia is elég jó már, elég jó hatótávokat tudnak már a korszerű rendszerek. Egy töltéssel a 400Wh-s aksival, durva terep körülmények között megyek 60km-t és kb 1200-1400m szintet, a középmotoros rendszerrel. Létezik már 500-as Bosch aksi is, illetve akár egy tartalékot is vehetünk, amit bedobunk egy hátizsákba, azzal már igen komoly hatótávokat lehet összehozni.
Egyébként Ausztriában, Svájcban már évekkel ez előtt volt olyan lehetőség, hogy ebike túra az alpokban, bizonyos pihenőpontokon étel-ital aksi csere. Alpok átszelő túrák is vannak ilyenek. Bár ezt egy tartalék akuval a hátizsákban is meg lehet csinálni. Vagy akár a töltőt is lehet vinni magaddal, megállsz pizzázni, inni valamit, 60 perc alatt visszatöltesz 35-40%-ot az akkuba, csak egy konnektor kell.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bandus #53339 üzenetére
Azért a Threesome 7.4 az 2014-es gép, nekem is volt olyanom amúgy remek bicaj, de minél régebbi annál kevesebbet ér. Magyarországon is ki lehet fogni jelentősebb akciókat, ha pár évvel ez előtti modelleket nézel.
De amúgy az is igaz, hogy arrafelé vannak nagyobb akciók is, a raktárkisöprés, ott tényleg raktárkisöprés.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz FIREBLADE78 #53410 üzenetére
Hidegben bringazashoz az egyik legfontosabb ruhadarab az a neopren terdmelegito. Vehetsz fel akarhany gatyat, alaoltozot, jagert. A hideg szel mindegyiken at fog fujni ha nincs a terdeden egy neopren terdmelegito. Hosszutavon ennek hianyaban karosodhat a terdizuleted.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #53489 üzenetére
Én a Budai hegységben sok utat ismerek. Normafa, Jánoshegy, HHH. Simán el lehet karikázni egy egész napot. Vannak jópofa utak. Ha van kedvetek feljönni Budapestre, megbeszélhetünk egyik hétvégén egy bringázást.
Kifejezetten DH pálya az nem nagyon van, esetleg egy egy rövid szakasz, viszont ha merev vázassal jössz, akkor ez nem is baj. Túrázós utak vannak, sok túraösvény, de vannak izgalmasabb lefelék is. XC, Trail, AM stílusban általában.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #53620 üzenetére
Mint írták, felhasználás függő. XC-re valóban felesleges a 700-720mm feletti kormány, viszont a csapatósabb szakágakban nagyban javítja a manőverezhetőséget. Sokkal magabiztosabb az irányítás egy széles kormánnyal. Persze nem mindegy milyen bringára szereljük fel. AM-Enduro bringán simán elkél egy 750mm-es. DH bicómon 780mm-es volt, nem cseréltem volna keskenyebbre. XC-re általában 680-720-ig szokás választani.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #53627 üzenetére
Én lehet inkább a 720-ast venném, ha túl széles még mindig lehet belőle vágni.
A 10-es rendszeren finomabbak az áttételek mint a 9-es rendszeren nyilván. Ez így van lefé is, a 9-es is finombabb mint a 8-as. El lehet lenni 9-el is, de jobb a 10-es ha terepezel. Az újabb 10-es shimano váltók már valóban elég jók. Nekem a shimano RD-M786-os van (Deore XT), nagyon jó váltó. A láncot nagyon feszesen tartja, semmilyen lánccsörgés nincs, a váltás nagyon határozott, ég és föld egy 9-es váltóhoz képest. Nem feltétlenül a 10 fokozat miatt jobb, hanem a váltók minősége sokat fejlődött a 9-es rendszer óta. Volt egy idő amikor a Sram-ot preferáltam váltásban, most sem tartom rossznak, de ezek az új Shimano váltók 10-es rendszertől felfelé már baromi jók. Viszont a helyes beállításra nagyon érzékenyek, hamar visszaköszön a legkisebb pontatlanság is.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #53630 üzenetére
És adnál érte 750-et? Szép, ritka és jó bringa, de nekem ez nem adna annyi élményt, hogy ennyit kiadjak érte. Montiban már ezt a merev vázas témát nem tudom értékelni, akámilyen ritka, szuper vázról és alkatrészekről van szó, de persze ízlések és pofonok.
BMW001: Az M772 például pont nem egy annyira jó váltó, működik, de abban az időben a Sram köröket vert a Shimano váltókra, az M786 és és föld hozzá képest.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #53633 üzenetére
"Ég és föld"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #53635 üzenetére
Ilyen árkategóriában a hátul qr12-nek szerintem alapnak kéne lennie.
Én is meglátom mi lesz még a hirdetett bringáimmal, ha nem jön értelmes ajánlat, akkor tavaszig elnapolom az eladást, annyira nem fontos most.
MTB-ban nálam az össztelós kivitel az alap, erről már nem tudnék lemondani. Akármelyik kategóriát nézem. Sokkal nagyobb az élmény, térdkímélő, felfelé meg lehet zárni a hátsó rugózást ha nincs rá szükség. -
Runner_fxr
Ármester
válasz rétisün #53637 üzenetére
Én úgy tudom, hogy más a bovdenhúzása az outi váltókarnak.
Oreyus: Attól függ mit értesz az alatt, hogy elbír? Egy minőségibb össztelós, pl egy hosszabb rugóutas Enduró vagy AM gép biztos elbír egy 200 kilós embert is. Hosszútávú használat mellett már valószínű előjöhetnek a problémák a túlterhelés miatt. Ha csak tekergetne vele, akkor szerintem azonkívül, hogy túl puha lenne a teló, más baj nem lenne, mivel komoly tartalékok vannak ezekben a bringákban. Durvább használatot biztos nem tolerálna ekkora túlsúly mellett. Általában 120kg az előírt maximum súly, a telókat sem lehet jobban felfújni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #53674 üzenetére
Vállalható kis bringa ez, a sort cseréld ki mindenképpen. Ha időben cseréled a láncot, nyúláshatáron, akkor általában 3-at is kibír a sor, de valószínűleg túlnyújtottad. Ilyenkor lánc plusz sor együtt cserés. A hajtómű tányérokat is a nyúlott lánc ehette meg. Egyébként a szerelő állványon nem mindig jön ki a probléma, csak terhelés alatt.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #53694 üzenetére
Teljesen más dologról beszélünk. Én szerintem sehol nem írtam olyat, hogy ezt helyesnek tartom, csak annyit írtam, hogy attól mert szabálytalan még ne kívánjuk a vesztét. Amúgy meg én is bringázom Budapesten, a kerékpározók 98%-a általában színvak és össze vissza szabálytalankodik. Ilyenkor persze mindenki ki van akadva, de megnéznék akár rólad is egy városi videót, hogy te vajon minden szabályt betartasz e?
Autós, bringás, pláne motoros oldalról is megvannak az idióta, felelőtlen emberek. Kár ezen rugózni, ki a nagyobb köcsög. Én sem tartom helyesnek, a megoldást egy bitang szigorú büntetésben látnám, olyan összegek kiszabásában ami elveszi mindenki kedvét a szabálytalanságtól. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #53903 üzenetére
Szerintem nem az a lényeg, hogy mit érzel a térdedben. Ha bemelegszel lehet nem fázik a térded tekerés közben, de ettől még a hideg huzat káros neki. A több nadrág erre nem megoldás. Az általános hőérzetednek jót tehet, de a szél átfújja és az ízületed károsodhat. Hidegben bringázáshoz (10 fok alatt) csak a szélálló térdmelegítő a megoldás. Egyénenként változik, hogy erre ki érzékeny, mindenképpen hosszabb távú folyamat.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #53934 üzenetére
Én se mentem meg sokat vele, de gyonyoruen forog. A hangja is nagyon szep. Ha megporgeted a kereket szinte abba se akarja hagyni a forgast.
-
Runner_fxr
Ármester
A motor elettartamabol semmit. Mivel ugyan ez a performance line motor van a gyarilag 45-os verzioban is. Azt 350w-nak irjak, a 25-ost meg 250-nek, de a teljesitmenyuk ugyan annyi csak a 25-os le van korlatozva. Bosch markaszervizben is megkerdeztem. Az uzemidobol termeszetesen vesz el boven, de azert hasznalhato hatotavokat tud igy is. Kb ugy kell elkepzelni, hogy amikor 40-45-ig engeded a rasegitest akkor olyan mintha kozepes emelkedon hajtanad tuning nelkul. 35-40 km-t tud ha folyamatosan 45-el mesz. De ez a kisebb 400-as aksi. Letezik 500-as is. Amugy ennek kizarolag varosi hasznalatban van ertelme a dinamikus kozlekedes miatt. Monti hasznalat mellett semmi szukseg a tuningra. Hegyre fel amugy sem mesz 20-25 nel gyorsabban, lefele meg kikapcsolhatod a motort is. A tuning kabelben van egy programozhato proci is. Lehet allitani a nyomatekgorben, amikor nem kell akkor ki is tudod kapcsolni. Jopofa cucc. Van egy egyszerubb megoldas is amit a jeladora huzol, de az nem meri jol a sebesseget. Ez se tokeletesen meri de majdem pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ZeratulX #53955 üzenetére
Na ja, csak ezen nem slick van hanem 2.25-os terep (nobby nic) kulso. Azt azert megneznem, hogy ki az az ember aki akar slick-es montival is tartosan 40-45 ot tart enyhe emelkedon is. 25 helyett 45-ig rasegit, ezt sik uton es enyhe emelkedon tudja. 50-et max enyhe lejton vagy sik uton egy slick gumival tudna. Szerintem a 25 hoz kepest jelentos volt a valtozas a tuningal. De igazabol ennek a rasegitesnek az ertelme terep viszonyok kozott jon ki, durva emelkedokon. Ott durvan lehet vele alazni, maximum profi versenyzok tudnak ugy felfele menni. Azt se felejtsuk el, hogy ez nem robogo hanem pedelec bringa. Amugy letezik ketszer ilyen erod szeria emonti id, az 75-ig rasegit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Újra kiadták a Redmi Pad Prót
- Samsung LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs