- Bluetooth hangszórók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali fotós kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: MI lázban égnek az MSI noteszgépei is
ph A Stealth, Summit, Prestige, illetőleg Modern szériák kínálata szépen kibővült, és az Intel Core Ultrán felül egyes SKU-k AMD Ryzen AI 300 CPU-kkal jönnek.
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #176335 üzenetére
Lehet a térkép sem tökéletesen pontos és arrébb van a patak? . Nálam is előfordul néha, hogy az útvonalterv szerint az erdei út mellett kéne tekerjek bent a bozótban. De nekem ennyi belefér, nem zavar. Mondjuk 1 helyen a patak közepén tényleg fura kicsit.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #176344 üzenetére
Most, hogy írod, megnéztem én is a legutóbbi tekerést pixelkukkolva és nálam is vannak a Touring Plus-al pontatlanságok. De ha nem szólsz, soha nem vettem volta észre . Nálam a mobil inkább a szintemelkedésben vérzett el mindíg, meg túl gyakran vesztette el a műholdakat és olyankor húzott egy hatalmas egyenes vonalat. Na, a Garmin ilyent nagyon ritkán csinál és akkor is csak egy rövid ideig.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parkr
őstag
válasz #75376384 #176335 üzenetére
A garmin tervezte az útvonalat? mert akkor számít milyen profilt választol ki. MTB gondolom inkább ösvényekre fog vinni, de lehet azon belül is valamennyire állítani hogy milyen utakat használjon.
És igen a strava térkép sem mindig jó, nézd meg esetleg garmin connecten, hátha ott mást látsz. (de az is lehet hogy a hegyek zavarják a gps-t)(#176343) xy.zsolt Tisztán indultam persze, csak sikerült két nap is belefutni valami útfelújításba, ahol végig volt szórva kis kavicsokkal. Utána nyilván nem hagyom benne, van hogy én is letörlöm a gumikat, de én inkább a vázra vagyok érzékeny, az koszos nem lehet
[ Szerkesztve ]
-
gabro0
őstag
válasz #75376384 #176354 üzenetére
Ez térképi hiba is lehet, pláne hegyekben, ahol a parallax hatás hatványozódik. Ha nem georeferált ortofotóval lett a környék felvéve OpenStreetMapbe, akkor a Strava és a Connect is ugyanazat a helytelen utat fogja mutatni. Tehát lehet a Garmin találta el és az út van rossz helyen. Svájcban nem tudom milyen a térkép, de lehet mindjárt ránézek.
(#176341) parkr: Köszi, várjuk a hosszabb tesztet Furcsa ez a kőfelkapás, nálam egyszer sem fordult ilyen elő a Conti GP-n, pedig az is lágy keverékű. Lehet a súlytól függ inkább? Nálam egy olyan 2-300km alatt kopott le a gyári szilikonos(?) izé, amivel kezelik a gumikat, hogy ne ragadjon a formába, amikor formázzák.
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz #75376384 #176354 üzenetére
Azért nem kell ezektől a polgári kütyüktől mozgás közben 1-2m pontosságot elvárni... akkor tudja az 1-2m-t ha megállsz egyhelyben és hagyod átlagolni. Egy normális antenna sincs rajta.
De miért is probléma ha nem pontosan ott húzza a nyomvonalat ahol mentél hanem néha 10-20m-el arrébb?
xy.zsolt: könnyen lehet hogy ugyanaz a gps chip van mindkettőben...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
parkr
őstag
válasz #75376384 #176354 üzenetére
Akkor nem kell hogy számítson, azt követi amerre mész.
kipróbálhatod még a GPS mintavételezést másodperc alapúra álllítva, az elvileg pontosabb, de jobban meríti az akksit. (a smart csak mozgáskor rögzít)
szerk: Most megnéztem az enyémet, straván szar a térkép, garmin connecten a google is hasonló, openstreetmaps is, a nokia féle Here viszont pontos, és a műholdas kép is rendben van.(#176360) xy.zsolt Galileot külön be kell állítani, alapból csak GPS-GLONASS van beállítva mindegyiken
(#176358) gabro0 más keverék a gumi szerintem, de koptatom még (mást nem tehetek ) aztán kipróbálom valami kavicsos részen megint.
[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz #75376384 #176422 üzenetére
Ez illetve a szennyvíz tisztító melletti rész kritikán aluli, veseköveseknek erősen ajánlott. Egyébként a most felújított szakasz nagyon jó lett, kíváncsi vagyok meddig lesz így. Jóindulatú vagyok és adok neki 1 évet az első javításig.
Találtam róla egy YT videót: [link]
Nekem egyedül azzal van bajom, hogy azokat a kapukat miért a kanyarokba tették?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #176537 üzenetére
Csak tippel, kell a pulzusmérő is hozzá gondolom.
Hasaggymeg: ja, arrafelé nem olyan vészes, de mégsem tér le a vízeséshez soha egy outis sem. A múltkor a haverinám aszfalton kapott defektet egy kavics miatt és outisok még a repedéseket is kerülgetik, szal onnét nézve azért a murva másképp néz ki . Meg egy outival azért tuti a technikát is sajnálják, egy kis murván simán szét lehet cseszni a drága felnit. Ha ez nem elég, azon a pár km terepen az átlagsebesség is durván leromlana, márpedig az outisok 99%-ának az fontos .
Amúgy én jártam ott trekkingessel és a vízeséstől visszafele amikor eleresztettem a féket és a trekkinges is próbálta tartani a tempót, hát... a két kereke egyszerre sosem érte a földet . Lassan trekkingel, cx-el tuti el lehet gurulgatni az ilyen helyeken, de outival már valszeg nem lenne vicces.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #75376384 #177382 üzenetére
Brrrr...tegnap én is mentem egy első igazi őszit és bár 10-17°C volt,kissé kellemetlen volt ereszkedni.Szokni kell na... [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #75376384 #177386 üzenetére
"Csak"1389m?! ...hát oda sem fogsz már az idén sokáig menni!
Alg...bringával most ilyen távolságból már jó.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
nagyúr
válasz #75376384 #178671 üzenetére
Elvileg az utóbbi. Pont azért, hogy ha van valami lezárás, amiről nem tud, akkor ki tudd kerülni.
De készülj fel, hogy eleinte félpercenként kétségbeesetten felvisít, hogy ‘Make a U-turn!’.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #75376384 #187007 üzenetére
Milyen teló?...amúgy egyszerű mint a faék, úgy kell becsípni a bowdent, hogy az a kar beakadásakor pont koppra húzza a tárcsát (akármit) mely rögzíti a telót.
parkr...ott ki a polgi, Nöel Gregory?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #75376384 #187010 üzenetére
Ha nem csúszott meg a bowden, vagyis koppra tekeri a tárcsát és a teló mégis rugózik, akkor jó eséllyel annyi neki. Jobbik eset, ha kizárásnál úgy látod tovább tudnád forgatni azt a tárcsát mert akkor csak újra kell csípni a bowdent mert pl. megcsúszott a csípésben.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #75376384 #187014 üzenetére
Én úgy szoktam, hogy fellazítom a becsípést, a karral kiakasztom a villát majd megfeszítem a bowdent és úgy csípem be, hogy a tárcsát kézzel közben koppra a rugó ellenébe fordítom. A Rock Shoxnál gyerekjáték mert olyan gyenge annak a tárcsának a rugója, hogy hidegben úgy kell unszolni forduljon már vissza. Ha ki van rojtosodva a bowden vége, akkor valószínű megcsúszhatott és már nem akasztja ki a kar, ami a jobbik eset. Fillérekért van bowden amit méretre vághatsz majd szorítasz a végére egy ilyent a kirojtosodás ellen.
Szerk. első körben fogd a bowden végét és meglazítva kicsit az a szorító csavart, kiakasztott telókarral forgasd el a tárcsát koppra mikozben húzod a bowdent a csípésben, majd koppon csípd újra rendesen. Ha utána műxik, akkor szerezz be gyorsan bowdent és véget, majd cseréld azt a kirojtosodott sz@rt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #75376384 #187017 üzenetére
Tönkre tudtommal egy lezárt állapotban kapott brutális ütéstől mehet, de ebben nem vagyok biztos, Runner tudja. Így megcsúszhat rossz becsípéstől, a végzáró hiányától meg rojtosodik. Amúgy használhatod addig is kizáró nélkül is, csak hintázik egy kicsit (vagy nagyon mint enyém ). Ha cseréled hagyj vagy 4-5cm-t rajta tudd rendesen megfogni kézzel is ha állítanod kell. Amúgy meg ha van elég ház rajta akkor abból vágva akár még ez a bowden is elég lehet, attól függően mennyi fölösleges ház van rajta és mennyire hosszan rojtosodott ki.
Szerk. bowdenvágó, vagy némi ügyesség (előre levágni pl. éles vésővel) fog kelleni szépen elvágni a bowdent, ellenkező esetben már vágásnál kirojtosodik.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz #75376384 #189038 üzenetére
A dugattyú leköveti a fékbetét kopását, ezért nem fér bele az új. Vissza kell nyomkodni alap állásba, és jó lesz. Akár az is működhet, hogy visszarakod a régi pofát, és egy laposfejű csavarhúzóval elkezded szétfeszegetni, egy idő után elindulnak visszafelé, és be fog férni az új fékbetét.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz #75376384 #189042 üzenetére
Nem tudom pontosan milyen mélyre lehet nyomni a dugattyút, szerintem kb egy vonalban lehet az éle a nyereg belső felületével. Egy idő után nem fog beljebb menni. Ha benne hagyod a régi fékbetétet, akkor egy lapos csavarhúzó szerintem teljesen jó, nem a dugattyút nyomod közvetlen a fémmel, picit egyenletesebben nyomódik vissza, és ne csak egyik oldalról nyomkodd, hanem a nyereg teteje felől, alulról, amennyire lehet körbe. Nem tudom, hogy el lehet e rontani, nekem még nem sikerült ezt a részét
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #75376384 #189051 üzenetére
Kicsit nehéz fél kézzel a rugó ellenében elfordítva tartani azt a tárcsát és közben megcsípni a bowdent a szorító csavarral. ...Rock Shox még hagyján, a Manitou rugója olyan erős is volt mint állat, alig bírtam megtartani 2 ujjal a tárcsát.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #189065 üzenetére
& peterkeT: Ha nincs szél, -10 foknál melegebb van és nem havas az út (Romániában havas és jeges közúton tilos a bringázás ), akkor engem nem állít meg semmi . Görgő néha tényleg jól jönne, de csak néha, szerintem évente 2x használnám, így nem éri meg. Szerencsére ha nem havazik folyamatosan, az utan 1-2 nap alatt nagyjából felszáradnak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #75376384 #189631 üzenetére
Ilyen pancserek és az nem is Magyarország
rétisün... talán jobb a súly elosztás, de ugyanúgy tele van aggatva. ... mivel van kitömve, nem zörög?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #189631 üzenetére
Nobby Nic jó, de a tavalyi modell könnyebb, mint a 2021-es és az EVO sokkal tartósabb, mint a Performance.
#189614 bszg@: most gyorsan kipakoltam az ágyra, egy hosszabb terepezésre ezeket viszem:
Plusz tubeless javító szerszám és rajta egy kukac bele van dugva a kormányvégbe. A belső tépőzárral fel van rakva a bringára és ott utazik, a pumpa a kulacstartó mellett. Ja, a pumpára gorilla tape van tekerve, kétszer már jól jött.
#189625 nemeth989: ha olyan helyeken tekernék, ahol járnak az emberek, turisták, más bringások, talán én sem vinnék belsőt és ha nem lennék folyamatosan életveszélyben, bors sprayt sem, de felénk muszáj. A belső mondjuk kisebb a szokványosnál, 140 grammos extra light verzió.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #189643 üzenetére
A legtöbb szerszám viszonylag jó áron is beszerezhető és nem olyan nehéz megtanulni a bringa szervizelését, ha nincs a környéken megbízható szervíz.
Gumi: ez a Nobby pont a tavalyi modell, ilyenem van nekem is elöl és nagyon jó. Az agresszív mintázat, meg a Snakeskin oldalfal védelem ellenére az enyém 690g-ot nyom a mérlegen, szal ebben a kategóriában ez a legkönnyebb gumi. Ez a 2021-es modell, ez sajnos már 845g .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #189647 üzenetére
A jelenlegi gumid Tough Tom és Rapid Rob? Ha bevált a mintázatuk, akkor előre ezt a Nobby-t ajánlom, amit linkeltél, hátra meg majd vehetsz pl. Rocket Ron-t, az EVO abból is jobb, a kék csíkos jobban tapad, a piros csíkos meg jobban gurul. Belsőből nekem anno a Schwalbe és a CST bevált, de haverom szerint a Maxxis is jó. Continentalból rengeteg a gyári hibás, a Conti belsők legalább 50%-a szétmegy a szelep mellett és elengedi a levegőt.
A fapados gumik után amúgy nagyon fognak tapadni az EVO-k, mondjuk nekem inkább akkor tűnt fel, hogy mennyivel jobbak, amikor egyszer átmenetileg hátul vissza kellett rakjam a Rapid Rob-ot. Hirtelen úgy elkezdett csúszkálni a bringa segge, hogy lejtőkön halálfélelmem lett .
szerk, pumpa: szerintem szinte mindegy, csak ne legyen túl pici és ha tömlős, az jobb, mert nem töri le a szeleptűt. + Van amelyikhez adnak kulacstartó mellé szerelhető konzolt, ha ez számít.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz #75376384 #189647 üzenetére
Ha a mostani gumid megfelel, akkor miért nem nézel ugyan olyat? Vagy már nem kapni?
Amit én figyelembe vennék, hogy az első guminál ne nagyon legyen szélesebb, agresszívabb mintázatú. Terepen kanyarban nem jó érzés, amikor az első kerék csúszik ki, miközben a hátsó tapad.'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #189656 üzenetére
Hátra a Rapid Rob helyett szerintem egy Rocket Ron lenne az igazi, de ha akarod természetesen a Tough Tom-ot is fel lehet rakni a helyére, aztán ha elkopik, akkor vehetsz mást. A linkelt Nobby 2.35" széles, szal öblösebb a jelenlegi gumidnál, ha ugyanolyan széleset akarsz, amilyen jelenleg van rajta, akkor 2.25" kell neked, avagy 57-es.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #189656 üzenetére
"esetleg nincs leirva valahova hogy kereknel mit erdemes szem elott tartani? marmint melyik miert jo oda ahova teszik? mert most eppen beszelek itt vicces nevekrol, de nem tudom mi mit takar"
Schwalbénál XC mtb fronton így vannak a szintek kb:
- drótos fapad vackok SBC anyagkeverékkel, ilyen gumijaid vannak most. Ilyeneket kb. senki nem vásárol, viszont gyárilag gyakran ezekkel szerelik a bringákat
- Performance gumik Addix anyagkeverékkel, ezek költséghatékony, de már normálisabb gumik
- EVO gumik szintén Addix-al, de itt már van gördülékenyebb Speed, tapadósabb Speed Grip stb és a legtöbb Snakeskin oldalfal védelmet kapott
- vannak a Liteskin gumik, amik nálam eléggé senki földje kategória . A Liteskin (most asszem Super Race a neve) nagyon vékony, általában nem tubeless ready és nem kapott semmilyen védelmet.Amire még figyelni kell, az a mintázat, vannak nagyon gyors, aszfalt kompatibilisebb és terepen kevésbé tapadó gumik, mint a Thunder Burt, Racing Ray, Racing Ralph stb, vannak a még jól guruló, de már terepen is harapós gumik, mint pl a Rocket Ron, vannak az agresszív gumik, pl. a Nobby Nic, ez aszfalton már kissé traktor feeling, de terepen nagyon tapad, sárban is jó. Általában hátra gyorsabb gumit szoktak rakni, mert azt a kereket hajtod és előre agresszívebbet, mert oda több tapadás kell, ha az első kerék megcsúszik, elveszted az irányítást és esés lesz a vége. A Rocket Ron és Nobby Nic kombót én csak azért ajánlottam amúgy, mert jelenleg kb. ezekhez hasonló a szetted mintázata, anyagkeverékben viszont mindkettő előrelépés lenne.
#189658 vzarmo: ha jól számolom ez 45 euró? Nemrég páran itt 29-ért vettük meg . A pumpa elég jónak tűnik és igen, a tömlősek, amiken hajlékony szakasz van jobbak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #189662 üzenetére
Elhiszem, amíg nem próbáltam jobbat, addig nekem sem volt bajom a Rapid Rob-al. A gond csak az, hogy ha le kell cserélned, már nem biztos hogy megéri újra megvenni, mert a Performance gumik általában kb. 7-8 euróval kerülnek többe (hála a járványnak, covid előtt 13 eur volt egy hajtogatós Nobby Nic Performance ) és majdnem minden szempontból jobbak. Az EVO az egy újabb lépcsőfok, lehet neked elég lenne a Performance is. Rapid Rob és Tough Tom szerintem nagyon max 9-10 eur-t érnek
bardi: igen, a Performance-nak ez a gyengéje, meg az oldalfal, az EVO tartósabb és könnyebb is. A Minionok biztos jók, de nem igazán xc gumik, inkább AM-endurón szokták használni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz #75376384 #189643 üzenetére
nálam is nyikorgó hang jött a hajtás felől többedik alkalomra...piszok bosszantó. Ma lecseréltem platformra a patent pedált tesztelésre. 8°c + szél volt és a dátumhoz öltöztem, de 80km-en meghajtottam ahogy bírtam (avg 33kmh) ilyen körülmények között is. Végig kuss volt....szóval a patentpedál a szar.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
parandroid
nagyúr
válasz #75376384 #189718 üzenetére
Koffeinnek jelen állás szerint több hasznos tulajdonsága van, mint káros. Nyilván a mértéktelenség visszaüt, illetve tény, hogy az alvásminőséget befolyásolja, viszont pár óra alatt kiürül, szóval ha nem este iszod, nem para.
Hasaggymeg: Jó ideig egy ásványvízpalackozóban dolgoztam, amikor észrevettem, hogy nem ittam jó ideje, akkor egy slukkal letoltam egy félliteres palackkal (nyilván szénsavmentest, bár amúgy is mind azt ittuk). Nyilván jobb, ha folyamatosan, kisebb adagokban fogyasztod, de a víz az víz. Ártani nem fog, legfeljebb többet kell pisilned, cserébe nincs olyan élettani funkció, aminek ne tenne jót.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz #75376384 #190051 üzenetére
Nem kell fosni, én is mechanikai antitálentum vagyok, és tiszta frászban voltam az elsőnél, aztán a videó alapján 10 perc volt az egész, előkészületekkel, ráparázással, mindennel.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz #75376384 #190065 üzenetére
Tényleg én is meglepődtem, milyen egyszerűen ment. 15 éves lányom jött katasztrófaturistáskodni (meg cifra magyar káromkodásokat tanulni), kicsit befogtam segíteni, de csak ilyen ezt fogd meg, azt add ide (nem azt, az anyád úristenit, a másikat! ) szinten, de meglepően komplikációmentes volt. Utána a montin a gumicserével többet szívtam, mire rájöttem, hogy is jön ki, megy vissza az átütőtengely, de azt is csak egyszer kellett megérteni, utána az új országútin már pikk-pakk ment.
Amúgy nekem a defektekkel szerencsém van, vagy jó gumikat veszek. Tavaly egyszer kellett szerelnem az országútit egy lassú defekt miatt (tüske volt), meg egyszer a nagyobbik lányom montiját, amit használtan vettünk, mint kiderült, volt már foltozva a belső, és elengedett a ragasztás a foltnál. Az összes többi önkéntes projekt volt, egyszerűen nem tetszett a külső, és vettem másikat, de ezt vagy 3-4x eljátszottam (több bringával, nyilván).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
válasz #75376384 #192516 üzenetére
mire szeretnéd használni?
Ha Garmin GPS-el mész, akkor az adja az időt, tempót, távot, és a garmin fiókodat kell összekötni a stravával....A Apple watch-t szerintem nem tudod hozzáadni, mint mondjuk egy pulzusmérő...
Nálam a garmin órát sem lehet a gamin bicós órához hozzáadni pulzusmérőként.de az működik, hogy mindent az apple watch mér, és akkor az apple saját programját kell összekötni a stravával....
A tévedés jogát fenntartom...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz #75376384 #193153 üzenetére
Nekem ekkora gond szerencsére nincs, a nagy levegő vétel fáj, de nem vészesen, csak érzem, hogy nem oké, a nevetéssel semmi gond nincs és nem kattog. A bajom nekem is tényleg inkább az, hogy nem én diktálom a tempót és nem tudom mennyire fogom bírni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fotók, videók mobillal
- Bluetooth hangszórók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Robogó, kismotor
- iPhone topik
- EA Sports WRC '23
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen