Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Xantomas #8395 üzenetére

    Apróbb alkatrészt nem éri meg, azt inkább megveszem.
    Pl egy fékkarban nincs semmi poén, max elmondhatom, h olyan, amilyet szerettem volna.
    Féktestet is fölösleges sztem, csak úgy spontán kb egy pár ezer ft-os féktestet lehetne rögtönözni. De azt meg minek? Váltópapucsról se hinném, h olcsóbb legyártani, mint megvenni. Kivéve talán hulladékanyagból, ingyen gépen, ingyen munkaórával, de nem újrahasznosított bringát lenne jó építeni. :D Meg egy váltópapucs az csukló feladat.
    A nagy értékű alkatrészeket érné meg egyedileg.

    Volt itt vmi link egy srác diplomamunkájára, aki egy carbon fully vázat épített, na az már igen! :K
    Azt azóta se találom, pedig már akartam mutatni másoknak is.

    Szóval nem csak szórakozásból, hanem anyagi érdekből vajon megérné-e nekiállni vminek?
    Apám még nem látott komoly villát - ahogy én sem -, így nincs elképzelése arról, h milyen technika van belesűrítve. Ő még az orosz bringákon nőtt fel. ;]
    Pl mutatok neki egy 600k-s gépet és a vázat kezdi el kielemezni és sorolja a gyenge pontokat a szerkezeten és varratokon, de ha ilyen virtuális forgás pontokról meg fékfüggetlenségekről kezdek el mesélni neki, akkor csak legyint egyet. ;] Mintha a gyártó csak vmi kontár lenne. :DDD

Aktív témák