- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autóhifi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Aktív témák
-
whiskey
tag
válasz Vasinger! #46599 üzenetére
Szia !!
Ha nem boldogulsz a SportsTrackerrel, akkor próbáld meg a sportypal-t.
kis izelítő itt itt
Nekem ez utóbbi jobban bejött, igaz a SportsTrackerrel nem próbáltam, csak a telepítés előtt olvastam a két progiról..
A sportypal annyiból tetszett jobban, hogy a használatához nem kell drága teló, vagy ha az van , nem azt kell "feleslegesen" meríteni, egy hosszabb túrát egy akksival ki sem bír... Nekem egy HTC diamond van, és azt 5-6 óra alatt lemeríti. Persze ettől még arra is fel van telepítve, de hosszabb útra inkább a loggert használom.
A sportypal-hoz elegendő, ha beszerzel egy olcsó gyufaskatulya méretű GPS-loggert ami használtan 5rugónál kezdődik. (RoyalTek BT-100) .
A proginak egy "nagyobb" hátránya van a SportsTrackerrel szemben, mégpedig az , hogy nem használható hozzá pulzusmérő pánt.
Egy barátomnak készítettem egy kis leírást a web-es használathoz, itt olvashatod.
Ha egyéb kérdésed lenne írj privit.Ha valaki Pécsett szokott elsősorban országútizni szívesen csatlakozom....
Szia...
[ Szerkesztve ]
-
whiskey
tag
Sziasztok...
Ezen a fórumon is már néhányszor promótáltam a sportypal-t a sport-tracker-el szemben. Ennek oka, hogy nem szeretem az agyon csicsázott flash-ekkel teletűzdelt Web-lapokat, és Nokia vásárlásától is távol állok.
Eddig azt az egy nagyobb hibát róttam fel a sportypal-nak , hogy a kliense nem terjed ki a BT-os pulzusmérők jelének feldolgozására.
Ennek úgy tűnik vége, az új kliensbe amit szinte minden "okos telefonra" le lehet tölteni már beépítették ezt az opciót is.
Most a régi tagoknak, és az új belépőknek is értékes ajándékokra lehet ráhajtani, ránézni...Ha valaki szervezne egy Balatont megkerülőt abba én is szívesen beneveznék.....
Siófoki indulás esetén fel tudnék ajánlani ingyenes szállást a résztvevőknek....Csövi....
-
whiskey
tag
Sziasztok!!!
Boldog új évet mindenkinek!!!!
-
whiskey
tag
válasz ludsimon #46937 üzenetére
A li-ion és a li-po akkumulátorok nagyon nem szeretik a hideget.
Ami jól bírja a hideget, az a Ni-Cd de ebből újat venni nem tudom, hol lehet, és talán nem is célszerű.
Én ilyen hideg napokon inkább beteszek lámpámba egy pár Tesco-s alkaline elemet.
Eddig ez tűnt a legjobb megoldásnak.... -
whiskey
tag
Szia!
Lehet, hogy ez segít?
Ha már láttad akkor bocsi.... -
whiskey
tag
Sziasztok!!
Ismeri valaki közületek ezt a típust? Láttatok róla test-et valahol? Esetleg valakinek tapasztalata, véleménye?
Saját gyártmányú vázra épít, vagy veszi valamelyik ismert nagyobb gyártótól?
(Nekem kísértetiesen hasonlít valamelyik KTM vázra)
Ti mennyit adnátok egy ilyen 1 éves, nagyon jó állapotú bicóért?Előre is köszi a segítséget....
-
whiskey
tag
válasz venember83 #47211 üzenetére
Amit nézegettem abban a váltó nem XTR volt csak egy deore XT, és rugós tagnak is egy Manitou Radium RL volt benne.
Nekem sem teszik, hogy noname a váz, így azt hiszem koccoloma vételt...
Reménykedtem benne, hogy valami ismert gyártónak a terméke, csak ilyen névvel dobta piacra valamelyik áruházlánc.
Köszi... -
whiskey
tag
válasz venember83 #47211 üzenetére
Amit nézegettem abban a váltó nem XTR volt csak egy deore XT, és rugós tagnak is egy Manitou Radium RL volt benne.
Nekem sem teszik, hogy noname a váz, így azt hiszem koccoloma vételt...
Reménykedtem benne, hogy valami ismert gyártónak a terméke, csak ilyen névvel dobta piacra valamelyik áruházlánc.
Köszi... -
whiskey
tag
válasz Jofi81 #47274 üzenetére
Ha nagyon gáz lesz az idő, majd ezzel kárpótoljuk magunkat.
Igazából én ezt céloztam meg, a másikról csak tőled értesültem.
Nem bánnám, ha tennének fel részleteket is, mert ezzel mind a kettő egyelőre adós.
Ha tudsz részleteket lécci tedd közzé... én is ezt fogom tenni... -
whiskey
tag
válasz Frenky89 #47331 üzenetére
Szia!
Itt meg itt is találsz némi útmutatót, de több helyen is található a NET-en ehhez hasonló leírás.
Lance "7 hét a tökéletes formáért" című könyvében is van egy hosszabb leírás.
Mindegyikbe van némi eltérés, és nehezen értelmezhető dolog, érdemes többet átolvasni.
Végül úgy is olyan beállítást fogsz választani ami neked megfelel, kényelmes.. -
whiskey
tag
válasz MarioAna #47646 üzenetére
Szia!!
Régi bringámból megmaradt egy ilyen hátsó felni (Rodi Freeway fekete agy, fekete küllők, 8-as szintén új simano sorral 11-28-as ha jól emlékszem, mart kopásjelzős V-fék peremmel) nagyon-nagyon keveset futott (~500Km 1-2 hónap), ezért vettem ki eladás előtt.
Nem tom mi az ára, de ha érdekel, valami fórom-társi árban megegyezhetünk...Holnap tudok egy képet is nyomni róla...
-
whiskey
tag
válasz wxppro #47707 üzenetére
Egy ilyen bringát egyszer volt szerencsém kipróbálni, itt Pécsett egy nagyon rövid ideig működő bringa boltban volt ebből a példányból. Valami eszméletlenül nehéz volt hajtani, szerintem a láncos megoldásnak nagyságrendekkel kisebb a súrlódása mint ennek a flexibilis tengelyesnek. Ahol a nyakcsőnél lekanyarodik az első villára több mint 90°-ot hajlik a tengely. Aki dolgozott már ilyen fexi tengelyes köszörűvel tudja hogy már 45°-nál is le akar fulladni a gép... Egy apró előnye az volt, hogy a hátsó keréknél ki lehetett kapcsolni a hajtást. De milyen újítás az aminek az legnagyobb előny, hogy kikapcsolható???
-
whiskey
tag
válasz wxppro #47742 üzenetére
Hááát nem tom...
Ha ennyire előre helyezed az összes súlyt, akkor mekkora a hatékonysága a hátsó féknek...
Én szinte mindig egyszerre használom a két féket, csak más-más erővel, nekem ez így jó, így szoktam meg. Biztos furi lenne, ha csak hátsóval tudnék fékezni. Egyszer még a "V" fékes bicón elcsesztem a hátsó kereket, és a nyolcas miatt ki kellet oldanom a hátsó féken a bowdent, már az is nagyon furcsa volt, hogy a hátsó hiányzik. Egész úton húzogattam a hátsó fékkart is...[ Szerkesztve ]
-
whiskey
tag
válasz MarioAna #47821 üzenetére
Több összetevős a dolog, ha a lánc jó a 9-es re (aminek nagy az esélye) És pozicionált a váltókarod, akkor valamelyik szélső lánckereket (vagy a legnagyobbat, vagy a legkisebbet) nem tudod kapcsolni. Kicsit macerásabb beállítani, de utána így használható. A 9-es helyére feltehető a 8-as, max hézagolót kell tenni a rögzítő anya alá... A szét-össze szereléshez spec kulcsok kellenek!
Én hagynám a 9-est, és úgy állítanám be, hogy valamelyik szélső lánckereket ne kapcsolja. Ha inkább tempót mész akkor a legnagyobb lánckereket, ha inkább hegyen használod akkor a legkisebbet ne kapcsolja. Persze attól is függ, hogy hány fogú a legnagyobb, és hány a legkisebb lánckereked most, és hogy mekkorák az új kerekeden. -
whiskey
tag
válasz MarioAna #47826 üzenetére
Ez elég szubjektív dolog, hogy kinek melyik váltókar stb.... tetszik meg, és tudom magamról is, hogy ha velemibe beleszeretek nehezen nehezen váltok másikra.
De azért én a helyedben körülnéznék a 9-es váltókarok között is, ha már így alakult, hogy a lánckeréksor adott, és mindenképpen váltókar csere előtt állsz.
Legalább lesz egy jó 9 sebis bringád... -
whiskey
tag
válasz MarioAna #47830 üzenetére
Tapasztaltaim szerint nem attól függ, hogy bele ér, vagy sem, hogy 8-as vagy 9-es a sor, hanem attól, hogy mekkora a legnagyobb lánckerék...
Abba nem mennék bele, hogy más-e az osztása a 9-es és a 8-as sornak... lehet, hogy más...
Nekem rövid ideig (1-2 hétig egy kölcsönkapott kerék volt a montiban) szükségmegoldásként 7-es váltókarhoz 8-as sor volt, és hibátlanul működött..
Az biztos és osztom a véleményedet, hogy nem ideális összeállítás a 8-as kar hoz a 9-es sor ...[ Szerkesztve ]
-
whiskey
tag
Egész biztos igazad, igazatok van , ezért is írtam, hogy 8-as ; 9-es kompatibilitásában nem vagyok biztos, így nem megyek bele a vitába.
Azt tudtam tapasztalatból, hogy a 7-8 egyforma osztású, mert olyannal volt már dolgom. Amiket én használtam azok olyanok voltak, hogy egy 7-es sor volt egyben, és egy távtartóval mellé volt téve a 8. kerék...
Köszi az infót, most már ezt is tudom... -
whiskey
tag
Nincs valakinek eladó sorba egy S sorozatú polar órához való pedál fordulat érzékelő szenzor? (Cadence sensor)
Ha esetleg valamelyik apró hirdetési portálon látnátok egy ilyet dobjatok egy linket...
Köszi... -
whiskey
tag
válasz F_Gergely #48012 üzenetére
Nehéz ezt így megmondani, biztos helyi gyártású, de lehet a többi is ott készül...
A bolti termékek nagy része is onnét származik, csak más úton jön az országba.
Manapság rengeteg terméket gyártanak keleten, és nem mind hamisítvány.
Én rendszeresen rendelek ebay-on keresztül termékeket Taiwanból, Kínából, igaz nem bringás cuccokat, jellemzően elektronikai alkatrészeket, részegységeket. Eddig nem volt vele semmi baj. Olyan volt, talán kétszer-háromszor, hogy elveszítette a posta, de eddig mindig küldött az eladó helyette másikat. Persze hallottam már rossz véleményeket is. Olvasd át a jellemzéseket amiket a vevők adtak több hónapra visszamenőleg meg tudod tenni, talán ez árulja el a legtöbbet a forgalmazott termékeiről, és az eladóról.
Nem árt vigyázni, főleg, ha nagyobb összegről van szó...
Arra számíts, hogy 25-35 nap mire ideér... -
whiskey
tag
válasz feka007 #48203 üzenetére
A fékút probléma erősen fékbetét függő dolog is lehet. Nekem a gyári simano betétekkel volt hasonló tapasztalatom. Fék csere után úgy tűnt, hogy a régi V-fékkel sokkal rövidebb úton meg tudtam állni. Lecseréltem egy BBB puha betétre és hihetetlen változást mutatott, oda kell figyelni mert most simán meg lehet blokkoltatni az elejét is... Nem tudom hogy a puha betét mennyit fog elfutni, de eddig nem látszik, hogy túl gyorsan kopna, igaz hogy csak kb 1000Km-ert mentem vele, és ha lehet inkább kikerülöm az akadályt, nem szeretem elfékezni a nehezen összeszedett tempómat.
-
whiskey
tag
válasz MC Pite #48291 üzenetére
A sportypal.com oldalon volt ennél olcsóbban de nem fele ennyiért, 59€ volt ha jól emlékszem, viszont lehet hogy posta nélkül. 70€ alatt postával nem tudom találsz-e...
Ne próbálkozz olcsó noname, vagy középkategóriás cuccal, többet is megvettem , de egyik se ért semmit. Volt nekem totál névtelen is , BikeMate is nem is tudom mi volt a harmadik, de végül a Polar mellet kötöttem ki. Az olcsó időnként nem is mért semmit, plusz még az kilóméterórát is zavarta, a BikeMate csak akkor mért, ha szorosra volt állítva, de akkor is csak addig amíg kicsit se mozdult el az ideális helyéről, akkor meg kényelmetlen volt. A Polar akkor is mér, ha olyan laza, hogy nem érzed, hogy rajtad van, nem kell pontosan beállítani a helyzetét, felteszed kényelmesen és müxik...
Ki dobtam egy csomó pénzt és a vége mégis egy drága cucc lett... -
whiskey
tag
válasz MC Pite #48329 üzenetére
A BikeMate-ről jókat olvastam én is , ezért vettem meg, de nekem nagyon s**rul működött.
Ha elég feszesen tettem fel akkor egy darabig jól mért, de egy idő után meghülyült, és akkor a sebesség mérőt is zavarta, az sem mért. Ha levettem a mellpántot akkor a sebesség mérő újra rendesen tette a dolgát. Lehet az én cuccom volt döglött, vagy a yeti szőrzetemet nem szerette, arra is gondoltam, hogy túlságosan megizzadok a mecseki emelkedőkön és ez okozza a hibás működést.
Ha valami alkatrész kell belőle, írj előásom és elküldöm. Ez egy BikeMate MCP30000.Ha látok valahol normális árban Bluetooth-ost jelzem...
-
whiskey
tag
válasz pityaa23 #48433 üzenetére
Vélemény a Conti sport-contact-ról.
Saját:
2 évig használtam. Lassan kopott (kb.8000Km), nagyon jól gurul, nem kaptam vele defektet. Marhára csúszik, nem estem vele, de sokszor közel voltam hozzá. Poron , vízen, útburkolat jelen mindenképpen, de a hideg aszfaltot sem szerette. Összességében szerettem...
További vélemények:
Itt -
whiskey
tag
válasz ludsimon #48436 üzenetére
Mint ahogy írtam, szerettem ezt a gumit, több jó élményem volt vele mint rossz.
Lehet nem azonos tempóban használtuk, de bizony nekem csúszkált.
Esőben is, ami nem csoda mivel szinte semmi vízelvezető mintázata nincs, és a hegyi szerpentinen lefelé, ha kicsit kisodródtam az útszélére ahol már poros az aszfalt ott is megindult...Azt gondolom túrázásra kiváló, talán arra is találták ki. Jól gurul, és lassan kopik.
pityaa23:
Nekem a szélesebb volt (1,6-os), ha újra ilyen gumit vettem volna valószínűleg az 1,3-ast választom... -
whiskey
tag
válasz MC Pite #48535 üzenetére
Ugyan ezt tapasztaltam én is amit Te!
A hiba csak annyi ezzel a gumival, hogy a nevében benne van a "sport" szó, mert ez a gumi sok mindenre alkalmas csak erre nem . Jó gumi túrára, ahol nagyobb pakkokkal amúgy se megy gyorsan az ember, és normál országúton kevés a nagyon szűk ívű kanyar. Szerintem ez a gumi oda való, jól bírja a használatot nem kopik gyorsan, ha keményre van fújva nagyon jól gurul, és jó a defekt védelme, kvázi ideális túra gumi. Viszont sport(os) célokra semmiképpen se jó. Alattam többször csúnyán megúszott nagyobb tempónál, talán szerencsém volt, talán a gyakorlat miatt nem estem, pedig szinte pormentes meleg volt az aszfalt. Ez már az anyagából is adódik, nagyon kemény keverékű gumi. Nekem még van belőle egy pár amit valószínűleg a nyári túrázásokhoz fel is teszek, mert továbbra is azt tartom jó túra gumi, jó az ár-érték aránya, de semmiképpen sem sport gumi.
-
whiskey
tag
válasz belaazallat #48633 üzenetére
A montimba Shimano Derore XT disk agyakat használok én is, nekem nem volt eddig bajom velük...
Akarod ránézek személyesen, hátha többet látok mint amit a kép mutat.... -
whiskey
tag
válasz belaazallat #48637 üzenetére
dobok egy privit....
-
whiskey
tag
Már megint tiszta fehér lett a táj.....
Ennek mér soha nem lesz vége??? -
whiskey
tag
Holnap 18:00-tol az Eurosport-on a Prologgal indulnak a Párizs-Nizza országúti canga közvetítések... Hétfőtöl a szakaszokat 15:00 adják...
És hogy a távkapcsoló se pihenjen, párhuzamosan az eurosport2 szerdától 15:00-ai kezdéssel Tirreno-Adriatico Olasz országutit kezdik közvetíteni...
Távszabályzóba elemet kell cserélni a végére... -
whiskey
tag
Érdekesek ezek az időjárási viszonyok. Itt tegnap volt totál sz*r idő, köd, pára, hideg csak egy ici-pici napsütés. Ma viszont 0 szél, kék ég full napsütés. Tegnap marhára irigykedtem rátok, ma viszont kihasználtam a jó időt...
-
whiskey
tag
válasz feka007 #49340 üzenetére
Én sem szeretek a bringaúton haladni, Nekem nincs sok bajon se az 30t Scaniákkal, se a forgalom többi résztvevőjével, akikkel szoktam küzdeni azok jellemzően a buszosok. Sokszor akkor jönnek ki a megállóból amikor már mellettük vagyok ez bosszant... Viszont az egymás mellet kocogók, és gyalogosok többször bosszantanak fel. Még is ami a lenagyobb gáz az a kutya sétáltató alakok... a kutya az egyik oldalon szaglászik a fűben, a gazda a másik oldalon keresgéli az elgurult gyógyszerét, van nem tom mit.. a póráz meg keresztbe feszül az út felett, és eszébe sem jut hogy odalépjen a kutya mellé....Erre felénk valamiért a kutyások nagy hányada gondolja azt hogy ott kell a kutyát sétáltatni, ahol mások tekernének....Amit észre vettem , az a legjobb megoldás, ha "becélzom" a kutyát, azt féltve oda ugrik a gazda az eb mellé, így szabaddá válik a másik oldal, persze tudom ez nem a legjobb megoldás, de legtöbbször célra vezet....
-
whiskey
tag
Nézz körül itt, sok SS cuccal foglalkoznak. Sajnos tapasztalatom szerint, nem naprakész az oldaluk... finoman fogalmazva
kymco: ez igaz? Még árulnak újonnan olyan bringát aminek nem kazettás a hátsó agya?
Elég hihetetlen számomra, de nem vitának számom a hozzászólást, csak csodálkozom... -
whiskey
tag
válasz tzimash #49588 üzenetére
Többször írtam már erről a progiról, még viszonylag részletes magyar leírást is linkeltem.
A piros vonal a legjobb szakasz jelzi. A Te esetedben úgy tűnik nem fixálta magát a GPS gondolom, hogy a Gárdonyi adat volt az eeprom-jába, és időbe telt mire "rájöt" hogy nem ott vagy.. Ennek nem sok köze van a proginak, ezért csak a GPS a felelős, azzal van valami gáz, a progi, csak log-olja azokat az adatokat ami a GPS-től érkezik.
Nekem jól működik, persze valamennyi fixálási idő kell, főleg a régebbi, fejletlenebb GPS-eknek... -
whiskey
tag
válasz tzimash #49634 üzenetére
ok..
Megkeresem és elküldöm neked, de aszem ebből már csak holnap lesz valami....
Nem úgy tűnik, hogy a 35Km-nél hibázott... ahol a felfelé egy nyíl van ott indul az út, ezt Gárdonyra teszi, és utána egy-két ugrással ugrik Székesfehérvár Széchenyi utca környékére.
Azt gondolom, hogy utoljára valamikor Gárdonyban fixálta magát, és ezt a GPS tárolja, mint utolsó pozíció. Ezért ezzel kezdte az útvonalat, és idővel pozicionálta magát a fehérvári címre, ahonnét indulhattál, (ha jól gondolom) onnét már jól logolt.Legjobb ha engeded a pályaadatok letöltését, úgy ahogy Ludsimon írta, de ha nincs mobilnet-ed az is megoldás, ha nem is olyan jó, ha mielőtt elindulsz WIFI-n engeded neki ezeknek az adatoknak a letöltését, úgy is gyorsabban fixálja magát..
[ Szerkesztve ]
-
whiskey
tag
válasz tzimash #49640 üzenetére
Gondolom, hogy automatikusan történik, ha mobilnet-en keresztül automatikus akkor WIFI-n keresztül is annak kell lennie, a teló nem lát különbséget a kettő között, lényeg, hogy tudjon csatlakozni az adott szerverre. Elméletileg így kell lennie, de ebben azért 100%-ig nem vagyok biztos , nekem egy Windows-os HTC-m van , ahhoz van egy GPS-FIX nevű alkalmazás ami ezt megoldja.
LG-s topikban biztos találsz valami segítséget, ha netán nem menne automatikusan.