- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali médialejátszót?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPad topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
Aktív témák
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #9513 üzenetére
90-est szerintem simán meg tudod csinálni. A Köris-hegyi kitérő nélkül is van persze egy-két "érdekes" rész, de azok nehézségi foka időjárásfüggő.
tr00p3r: értelek és tudom milyen ez...nekünk csak ezt a TT-t sikerült megszervezni, összeegyeztetni (igaz több napot is eltöltünk a környéken, úgyhogy a nyaralásnak betudjuk ezt).
olaj: jövő hét szerdáig bármikor megfelel, ha tudsz időpontot mondani, aztán kb. egy hétig nem leszek...nekem is ciki, hogy benne áll a pénzed, vagy az ismerősödé, de majd csak sikerül összefutni"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #9522 üzenetére
Tavaly a 130-on ezt tekertük le a Polar szerint. Körülbelül az 50-100 km közti rész az, ami a 130-asoknak még jár .
Mi sem rendelkezünk azonos erőnléttel, a holtponton sem egyszerre estünk át, de az ellenörzőpontoknál mindig bevártuk egymást...közben meg mindenki nyomta a maga tempóját és mivel ez csak TT, a szintidőn kívül semmi mással nem kell foglalkozni.
Egyébként szinte mindig van valaki, akihez oda lehet csapódni, az útvonal is jól ki van jelölve, úgyhogy ha valaki leszakad, akkor sem téved el."Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #9524 üzenetére
Beülő nem kell, csak egy kis akarat ...vagy némi pozitív gondolkodás is segít, miszerint a hegy tetejéről lesz egy kb. 20 km-es gurulás.
Nem mindegyik ellenörzőponton van itatás, de a durvább szakaszok után igen, ill. lakott területen a kocsmákban is lehet tankolni.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Kaoru
aktív tag
válasz Ariadne #9546 üzenetére
Sajnos ez van a "Privacy Policy"-ben:
Az ismertető leírás esetleges hiányossága, vagy pontatlansága miatt nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a termék mellett feltüntetett bruttó ár, a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az árváltozás jogát fenntartjuk. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget. A Speed Bike Kft. semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredendő téves teljesítésért. A webshopban található készlet nem az aktuális készletet tükrözi.
Írtam BikeFun-nak is, h tényleg igaz-e, amit ők állítottak, h a nagyker (ők) így forgalmazzák a bringákat. Remélem hétfőig válaszolnak. Hétfőn beviszem, h csinálják meg a váltót, ha szerintük béna a szerelőm. Ha kiderül, h tényleg a truvativ hajtókar hibája, akkor cserét kérek, és ha ezért fizetnem kell akkor panaszkönyv.
Egyébként igen, Merida TFS 350-D trail
Wake Up, You are dead! || Wacom Intous4 || http://youtube.com/KaoruHUN
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #9594 üzenetére
volt bizony, tekertünk egy 80 körülit, mivel csütörtökön indulunk Veszprémbe (szintén 2 keréken) és leteszteltük a "technikát".
Igen, onnan indul, de szerencsére nem kell sokat kavarogni a városban, hamar kikerülünk terepre.A maratonosoknak minden elismerésem. Érlelődik bennem az elhatározás, hogy a közeljövőben valamelyikre elmenjek, mert a beszámolók alapján elég keménynek és izgalmasnak tűnik (bár sem esni, sem kikészülni nem szeretnék).
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #9598 üzenetére
Ha jól tudom, mi itt szállunk meg.
A bringákkal kapcsolatban tavaly nem szóltak (főleg miután ecseteltük, hogy mennyibe kerültek , ill. megigértük, hogy nem okozunk velük kárt).
Nincs nagy luxus, régi úttörőtábor lehetett (magán is viseli a nyomait), de olcsó, tiszta hely és barátságosak.mod: a szállásunk nem a panzió volt, hanem a mellette lévő kemping, de a tulajdonos ugyanaz
mod2: és faházban laktunk, tehát nem kell sátor[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #9644 üzenetére
Elég furmányosan hangzik.
Első körben a féktestet lekapnám, fékpofákat kiszedném, aztán megvizslatnám, hogy a dugattyúk körül minden rendben van-e (túl sok kosznak, esetleg idegen testnek nem szabad ott lennie).
Nincs fellevegősödve a rendszer?"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #9658 üzenetére
Középcsapágy lesz, nekem is így volt (octalinkes Deore). A kenés egy ideig segített, de aztán újrakezdte. A végén már a hajtókart mozgatva látni is lehetett, hogy kotyog.
Ismerős ez a fajta biznisz . Egy cserélhető lencsés Uvex-et cseréltem le fotokromatikus szemüvegre...igen hasonló üzletmenet során
"Aki szívből él, az élből szív"
-
szatocs
őstag
válasz Ariadne #9654 üzenetére
Elég rossz dolog ez a kerékpár vétel, 100 - ig nincs olyan, amit úgy lehetne hagyni, ahogy van.
Egyre többször gondolkodom el azon, hogy ennyiért vehetek 5 db 1 évig tartót, amit nem sajnálok, nem lopják el, ha van egy lánccsere, akkor hátsó fogaskoszorúval együtt is megvagyok 2ezerből. Nem tudom, hogy mennyivel lenne jobb nekem egy ilyen kategória, nem próbáltam még egyet sem, mennyit bírnak átlagos felhasználás mellett (egyszer sem bunny - znék, nem ugratnék, esetleg egy kis egykerék, az is félévente egyszer, mert kedvem lenne hozzá, kisebb túrákra viszont kapható lennék, értek ezalatt kb 20-40 km - t. Tehát legtöbbet utcán lenne használva, ez 90% - ot jelent, a többi 10% pedig könnyű terep, földút. Mennyit bírhat ilyen körülmények között egy Magellan Polaris pl., minden felszereltsége alapon, csere nélkül.Most is már akkor sokalltam be, mikor már másodjára van láncszakadásom, kb 8 hónap alatt, úgy, hogy állva tekertem volna, mikor elindultam. Egy 6ezer Ft - os Shimano lánccal is számíthatok ilyenre? Meg meddig bírhatja egy olyan. Ti azért túráztok is, én a mostanimmal nem merek 5 km - nél nagyobb útba belevágni. Túrázás mellett mennyit bírhat egy 5k körüli lánc?
=== Szatocs ===
-
h0o2a7j6
tag
válasz Ariadne #9681 üzenetére
Nekem volt hasonló gondom. Teló csere után nem tudtam normálisan beállítani az első féket.
Helyben jónak tűnt, semmi nem ért semmihez, menet közben viszont hozzáért a betét a tárcsához. Azt javasolták, hogy nyomjam össze a telót, rögzítsem, majd így állítsam be a féket. Sikerült, most jó menet közben is.
Nem tudom fullynál ez bejátszhat-e, de egy próbát talán megér. Valaki ráül és megpróbálod úgy beállítani. Talán...#más: Bringató szokta valaki nézni? Nem rossz kezdeményezés.
[ Szerkesztve ]
-
Jancsi
aktív tag
válasz Ariadne #9673 üzenetére
A hajtóművere annyi ötletem van hogy szétszedni, kart lehúzni, levenni a tányérőkat is és szépen megtakarítva ujra összrakni, minden csavart jól megcibálva, a monoblokkot is ellenőrízni a vázba nem-e lazult meg. Nekem eddig csak akkor kattogott a hajtómű, ha nem voltak eléggé meghúzva a lánctányértatrtó csavarok vagy a hajtóműcsavar, azt peding elég rendesen meg kell cibálni, 40 centis nyeregcsövet nyugodtan rá lehet húzni az imbuszkulcsra, és úgy meghúzni.
A tácsaféknél érdemes lenne megnézni a tárcsát nincs-e benne hullás és a rögzítőcsavarjai egyenletesen vannak-e meghúzva. A pofákat kivenni és ellenőrízni a felületüket nem-e kopottak és egyenletesen koptak-e, ha már kint vannak tisztítsuk meg őket és a tárcsát sebbenzinnel. A pofák között van egy kis fémbigyó ami húzza szét őket, annak ellenőrízzük az erősségét és az alakját (az én fékemnél elég rendesen el volt derformálódva és csilingelt is a tárcsa, 1-2 perc hajlítással helyre lehetett hozni). Mivel gondolom egyforma a két féked az elsőt ami jól működik használjáktok referenciaként a hátsó ellenörzéséhez, csak összene keverjétek az alkatrészeket különösképpen a pofákat, mert akkor elég gyatra lesz a fékhatás amig össze nem kopnak a tárcsával.Bocsi hogy két hsz. lett, félig már alszok.
-
MODERÁTOR
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #9709 üzenetére
(már nem fért bele modidőbe)
az erdő télen gyalog is gyönyörű teliholdban, havas erdőben éjszaka sörözni, azt mindenkinek ki kéne próbálni kár, hogy mostanában alig van hó....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
MODERÁTOR
válasz Ariadne #9761 üzenetére
Múlt héten majdnem úgy mentem... Azt az Árnyas utat nem mertem megkockáztatni, mert majdnem visszafordít, de úgy látom akkor az is felfelé vezet.
Szóval a múlt héten így mentem fel.Budakeszin volt hogy tolnom kellett, mert nem bírtam (meg pihentettem kicsit a pálcika lábaimat ).
Legközelebb (ami nem most lesz...) megpróbálom azt az Árnyas utat. Terepen élvezetesebb felfelé menni (ha bírja az ember), mint aszfalton.Harrrr!!!!
-
Dirtyz
őstag
válasz Ariadne #9765 üzenetére
Ne tudom milyen jelzésű az út, de ne izgulj, egyszer sem kell leszállnom
Örülök, hogy tetszett a Gázló, jövőre a hosszúra menjetek, azaz igazi. A murvás felfelé kicsit szop@tós, de én jobban utálom a hosszú egyenes aszfaltos emelkedőt.
tavaly 4:50 körül mentem
Védd a fákat, egyél hódot!
-
amargo
addikt
válasz Ariadne #9785 üzenetére
Városban nem is hagynám
Munkahelyen meg zárt részen van.Még ezt néztem most:Cube LTD CLS Comp 105e..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
raczger
őstag
válasz Ariadne #9811 üzenetére
Reméljük, akkor az új monoblokktól már nem fog nyikorogni. A legidegesítőbb dolog az, ha a biciklin valami nyikorog vagy kattog, az őrületbe tudja kergetni az embert.
Az első tárcsafékemnél egy hangyányit hozzáér a pofa a tárcsához és nagyon halkan cincog, pont úgy, hogy én nem hallom menet közben, nem tudom miért, de nem hallom, viszont más igen, és állandóan rám szólnak, hogy állítsam bewww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
TexT-BoY
addikt
válasz Ariadne #9811 üzenetére
már bocs de szerintem az octaling az rohadtul nem kéne nyikorogjon, vagy ez még nem integrált? Én a helyedbe a Probike vásárlók könyvét már kérném is...
Nekem a Hone meg se nyikkant, és a Octalink LX se ami előtte volt, pedig nem rendeltetés szerűen használtam[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
xcbiker
addikt
válasz Ariadne #9864 üzenetére
a vázméret függ a tekerési stílustól is.
Én pl a 185cm-hez sosem vennék 21,5 colos bringát, de még 19-est sem.
Mivel CrossCountry-s beállítottságú vagyok a nagy váz eléggé előnytelen lenne egy technikás lefelén, de mászás közben sem érezném biztonságban magam rajta.
18" az aranyközépút.
Nem beszélve arról, hogy a kisebb, ejtettebb váz nem is néz ki rosszul bár vázméret esetében nem ez az első szempont.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
szatocs
őstag
válasz Ariadne #9876 üzenetére
Csak az ilyenek akasztanak kicsit ki, hogy műanyag tekerő, meg ilyenek, és ezeket szeretném elkerülni, Tora - ra meg azt írják. Az ilyen földutas, aszfaltos meneteknek mi a besorolása? Vannak ilyenek, hogy CC, XC, Dirt, Street meg hasonlól, aztán ilyenek, hogy Poplock, Pushlock, U-Turn (ez gondolom a tekergethetőségre vonatkozik, de a másik kettőt nem tudom, hogy mit takar).
Az ugrálás milyen magasságnál, és milyen stílusban kezdődik? (hol, min, mekkorát)
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
Ariadne
őstag
válasz Ariadne #9815 üzenetére
Elfelejtettem a 24 órásra csapattoborzó üzenetbe beleírni, hogy aki hallja, kérem, adja át. Nagyon szeretnénk összehozni egy jó kis csapatot, és minél hamarabb nevezni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
venember83
nagyúr
válasz Ariadne #9948 üzenetére
Van, de az sem az igazi, azon is fáj a csuklóm. Most megfordítottam a stucnit, aztán meglátjuk.
xcbiker: Én is nagyon-nagyon örülnék annak a telónak, nem is tudom mit kívánjak, hogy add el minél hamarabb, vagy, hogy várnod kelljen, míg én meg tudom venni s enyém legyen.
bbazsy: De, panelban, csak épp erkélyen, nincs akkora szabad fal, ahol elférne a drágaság.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Ariadne #9980 üzenetére
Kelly's=föld,Specialized=ég.Mondjuk lehet baja az embernek bármelyikkel,de az első akkor is a márka mögötti tapasztalat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Ariadne #9992 üzenetére
Ma már van 3millás Honda gépkocsi (City),25ezres Jamo hangfalszett és 80ezres Trek bicikli is."Lenyújtóznak" a nagy márkák a pórnéphez üzletpolitikailag! "Ha nem megy a hegy Mohamedhez ..."
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #9999 üzenetére
annyit dícséred a Magellánt, lassan kezdem magam kényelmetlenül érezni, hogy a Magellán Corvusomat átépítettem egy Merida Speeder vázba.... persze azért más is cserélődött, de akkor is
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
Apollyon
Korrektor
válasz Ariadne #10094 üzenetére
Ok, csak kicsit bosszant h rögtön az elején ilyen történik.. Mondjuk inkább örülök h viszonylag egész közel a belvároshoz történt, és nem 25 km-re innen ahová eltekertünk..
Legközelebb már nálam is lesznek ezek a dolgok is, múltkor a kormány lazult ki és venni kellett kulcsot – valami mindig történik..
Vajon mi lesz a következő? Talán a hátsó kerék kap majd egy nyolcast a padkázások miatt
Szal valami hátsó felnit is kéne vennem mert nem fogja bírni sokáig. Tudtok valamit ajánlani?#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
nagyúr
válasz Ariadne #10113 üzenetére
A Genesis az InterSport márkája. Egyszerű, olcsó hi-ten, cro-mo és aluból készült, taiwani katalógusvázakra építenek néha meglepően jó cuccokat, elfogadható áron. Mivel nincsenek túl régóta a hazai piacon, nem nagyon vannak hosszútávú tapasztalatok a vázakról. Többek között emiatt is a Magellan-t választanám. (Nem mintha a Magellanok nem taiwani katalógusvázak lennének.)
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Xantomas
őstag
válasz Ariadne #10117 üzenetére
Thököly-Stefánia sarkon is van egy bringa, de ott nem láttam. Mondjuk annak az avatásán ott voltam.
Kedvenc tanáromat is a Hungárián ütötték el, (aki a villamosmérnöki pályára rúgdosott programozói helyett), csak fokkal közelebb a népligethez. Kicsit sokk volt a temetésére menni, és a mai napig nem tudjuk, hogy mikor, mert még cserben is hagyták."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz Ariadne #10160 üzenetére
Van kb 40 féle balance bringa. Jó, persze, én is inkább scottot vennék. Sőt, anno amikor a sajátomat vettem ott (Balace Cross Trail, 40E Ft-ért, akcióban, akkor nem igen volt más márkában ilyen felszereléssel bicikli. Bőven 50-60E forintokért árulták.)
Nekem mtb tekintetében 70E ft az álomhatár, persze outinál kicsit feljebb megy.
Minap egy Scott cross bicaj volt kitéve, (vagy kamu, vagy nem kamu akcióban). A típusát már nem tudom, de kevert deore-alivio set volt rajta, tehát agyak, fékek, váltók, 69E-ért.
Én ebből a különbözetből inkább vennék egy komolyabb világítást, egy spd cipőt, és pedált, és egy Abus lakatot.
Mod: Nálam az is szempont, hogy lehessen rajta állítgatni, merjek is, ne olyan legyen amit szervízbe kelljen vinni, ha valami baja van, mert pl egy xtr, vagy akár már lx cucchoz nem mernék hozzá nyúlni.
Annak viszont nagyon örülnék, ha valaki fel tudna ajánlani (persze nem ingyen) egy ruszki menetes, akár ütött kopott kormánycsapágyat, mert nem tudom összerakni annak hiányában. Már kínomban hulladék-, és vastelepeken nézelődök, hátha valahol rá lelek egy példányra.
Ugyan ez a középtengelyel, ami még olyan, amit a kemping bicajokra tettek. Kerek, és oldalról kell beletenni egy éket, és azt meghúzni csavarral.
Tennék én bele négyszögtengelyeset, de a korhűség miatt hanyagolnám.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- EAFC 24
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen RAM-ot vegyek?
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen