Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
Aktív témák
-
tr00p3r
őstag
válasz Ariadne #9144 üzenetére
12 literes, de bővíthető 14-re. 2 Literes tevepúp fér bele. Sisak tartó, esőhuzat, flexi hálós zsebek oldalt, cipzáros-hálós zsebek a derékrészen, mellheveder. Jó cucc, de kapom a következőt idénre Az egyik üzletfelem Deuter disztribútor így nagyon kedvezőáron jutok egy Bike 1-hez és egy Hydro Lite 3.0-hoz.
_stick_ nincs mit
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Ehhez a listához tudnék meg hozzátenni jó pár "kerékpárútat" illetve kereszteződést. Példának okáért az Andrássy úton végig, mindkét irányban halál. Nem is használom. Ma az Oktogonnál ment át majdnem rajtam egy srác, aki látta, hogy jövök, de végül aztán nem engedett el....
-
tr00p3r
őstag
Azt a részt én is utáltam. Manapság már az Erzsébet híd buszsávját blokkolom Buda felé reggel. Bár gyorsan át szoktam hajtani. Élvezem, hogy a rakpart miatt áll a sor a Gellért tér felé én meg a síneken szépen haladok. Ha minden jól megy akkor hamarosan megveszem Bero Author fitnesszét és akkor még jobban suhanok majd a városban. A monti meg marad a 7végére és versenyre.
-
tr00p3r
őstag
Elképesztő, hogy mennyi felelőtlen bringás van az utakon. Napszemcsi, kesztyű az játszik, de bukó az neeeeeem. Nem is értem ezeket az embereket. Csak akkor veszik fel, ha velük is történik majd valami (ha túlélik). Nekem volna egy ötletem a népszerűsítésre, de félek leírni, mert nem szeretném ha valaki lenyúlná....
Ariadne: a 3. kerület, Lajos utcában láttam egy "Ariadne függöny kereskedést" Vicces volt látni, aztán gondolkodtam, hogy pl. tr00p3r kávézót tuti nem fogok látni. De mondjuk "Dirtyz szexbolt"??? Vagy "becuszabi Szabóság"?? no offenz of course!
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
-
tr00p3r
őstag
SPD pedált szedett már szét valaki zsírzás miatt? Az én 520-asom már 3 éves asszem és elkezdett nyikorogni forgás közben. Van valakinek hasonló tapasztalata illet orvosolta már valaki érdemben?
-
tr00p3r
őstag
válasz becuszabi #9199 üzenetére
Megpróbálom letakarítani, aztán meglátjuk. Engem nagyon zavar, ha valami nyikorog, súrlódik és nyekereg. Utálok úgy tekerni. Pl. Szilvás óta nem takarítottam ki a láncot, sor és monoblokkot időhiány miatt. Pedig ráférne, mert ott is volt sár rendesen. A lánckenés utána TF2-vel szoktam megoldani, de úgy tűnik, hogy hamar "lepereg". Főleg, hogy a DRY verzióm van, mert esőben elvileg nem tekerek, de az utóbbi idő időjárása ezt jól megcáfolja. A Rohloff-ra meg azt mondják, hogy összeszedi gyorsan a mocskot.
Amúgy nem tudod, hogy a Manitou villáknál, hogy van a hierarchia? Van Elite, meg Super meg most Absolute is.... Új villára volna szükségem és nem tudom, hogy döntsek!?!?! Van nálam egy régebbi SID SL, amit egyszer linkeltem is. Picit mintha eresztené az olajat a Lock out körül, de az is lehet, hogy mert amíg cipeltem vízszintben illetve össze-vissza feküdt. Ez 35K volna, ami nagyon baráti. Nem egy mai gyerek és azt mondták, hogy ezzel csak annyi a baj, hogy idővel nehéz lesz hozzá alkatrészt szerezni. FOX-ról is ábrándoztam, de az nekem most megfizethetetlen. Manitou R7-et is néztem, ami új és elfogadható áron van. Esetleg Skareb? Vagy Reba? A lényeg,h V-fékes legyen! Aztán majd idővel lehet,h átállok tárcsára. Báááár. A Vizdák Jani csapattársam is Avid SD SL fékekkel lett a Crosskovácsin Magyar Bajnok!
FUN: Buruczki "Sziszkó" Szilárd és a Vizdi is tolja néha
[ Szerkesztve ]
-
-
tr00p3r
őstag
válasz becuszabi #9262 üzenetére
hm....
Félre néztél valamit! Én a #9211 írtakra kérdeztem, hogy hol lehet kapni, Te meg egy másik hsz-ben lévő köpenyre reflektálsz."Mikor ezt meghúzod (hogy a kormánycsapágy ne lötyögjön) és a stucni csavarjait meghúzva rögzíted azt a villanyakon, akkor ki is szedheted, hiszen ennek a továbbiakban nincs szerepe ha a kormányfej tisztességesen rögzítve van (hiszen nem fog szétcsúszni)."
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
válasz ngabor2 #9269 üzenetére
Az sem kizárt, hogy a bovdened nyúlt meg. Vagy a másik lehetőség, mielőtt az állítgatással vesződnél, hogy a váltópapucs hajlott meg. Az esetek 80-90%-ban a 2 fent megnevezett hiba okozza a lánc ugrálását. Tehát vagy próbáld meg felrakni valahová, picit a váltókarnál a bovden feszességet állítani és utána tekerésközben le- és felváltani. Ha nem javul a dolog akkor szervíz.
-
tr00p3r
őstag
válasz raczger #9267 üzenetére
Ne is mond. Reggelente annyira nem vagyok motivált, hogy elkészüljek a tekeréshez, hogy inkább vonatozom. Pedig amikor már nyeregben vagyok és haladok, akkor már nagyon jó. Sajnos a kiszámíthatatlan időjárás sem ösztönöz a kerékpáros munkábajárásra... Mi lesz velem a középtávon???
-
tr00p3r
őstag
Kollégák & kolleginák!
Nem tudjátok véletlenül, hogy hol találok arra vonatkozó információt, hogy mennyit kell fújni a 2003-as SID SL-be. Nem rég Jorus linkelt nekem egy 2002-es Judy XC manualt, amiben volt ilyen infó.
köszi,
tr00p3r -
tr00p3r
őstag
válasz becuszabi #9296 üzenetére
Köszi, megvan. Azt nem vettem észre, hogy 1999-2003 van benne a Dual Air SID! Érdekes, mert nekem még nem volt dual levegős villám, a pozitívat felül kell fújni, a negatívat meg alul. (?)
MOD: találtam egy jó kis oldalt, igaz németül (nekem nem gond), ami a 10 éves Rock Shox SID történelmet mutatja be. Végre valami oldal amin látni közel az összes SID-et.
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
válasz becuszabi #9306 üzenetére
Értem. Illetve megpróbálom Remélem azért relatív egyszerűen be fogom tudni állítani.
Igen. Úgy gondoltam, hogy most nekem 70K sok egy FOX telóra. Aztán majd visszatérek rá. Most meg jó lesz ez a SID az idei versenyekre 35K-ért. Aztán ki tudja, ha tényleg semmi baja, akkor maradhat még. A Judy XC meg sajnos nem tartja a levegőt és életveszély a köves lejtőkön. Vízszintben is bólogat, ha kiállok, vagy nagyon meghajtom a bringát. Ha meg tudják csinálni ezt a részét akkor meg eladom.
-
tr00p3r
őstag
válasz becuszabi #9364 üzenetére
Nekem teljesen. Semmi bajom vele, pedig előtte egy zselés ülésem volt.
Tegnap én is voltam egy laza 30 kilométeren a sógorommal. Ő 15 éve nem volt nagyobb túrán, de végül azért letekerte. Nemrég szervált magának egy Merdia TFS 700D bringát és most volt először "igazi" bevetésen. Fóton mentünk felfelé Csomád irányába és engedtem, hogy az ő tempójában haladjunk. Én "nagytányér-kónusz" (lehet, hogy alulról a második fogaskerék volt) áttétben mentem ő meg a második legnagyobb fogaskereket használta a nagytányérral. Aztán azért én is szívtam, mert a Gödöt Csomáddal összekötő földúton jöttünk át, ami egy búza és kukorica tábla közepén halad át. Na ez egy jó nagy homokozó volt. Az 1.9-es aszfalt gumi szépen elsüllyedt és egyszerűen képtelen voltam áttekerni. Ő meg vígan tekert a Merida Race light külsőkkel.
-
tr00p3r
őstag
-
tr00p3r
őstag
Beraktam a SID-et, most végeztem az utolsó simításokkal. Hát hézagoló nem kellett. A nyak 17,5 cm-re volt vágva és így a rózsa pont a stucni felső csavarjához (talán picit lentebb) esett. Remélem ez így jó.... Sajnos az a kis gumi gyűrű, ami alul van/volt, elszakadt. Ez gond?
Ami érdekes a SID-nél, hogy a lockout-nál nem érzem, hogy léptékben lehetne állítani. Kattog ugyan, de ahogy én látom, gyakorlatilag az 1-2 "klikk" után szabadon mozog a villa. Fújtam pozitív és negatív is bele, 120 PSI-t a 80 kilómhoz. Kíváncsi vagyok, holnap lehet megkockáztatok egy Göd-Gazdagrétet, aztán majd referálok. Feltéve, ha nem leszek lusta időben felkelni....
-
tr00p3r
őstag
Mea culpa. My bad. Elírtam, de az i s lehet, hogy ott még nem voltam biztos a dolgomban.
Hát igen. Akkor jól éreztem, hogy a "klikk-klikk" szinte semmit nem jelent. Úgy értem nem fokozatos a zárás. Mindegy a lényeg, hogy jobb mint a "kaputt" Judy XC ami ereszti a belefújt levegőt. És mégis csak egy SID. Az Judy-t lehet, valahogy orvosolni?
-
tr00p3r
őstag
Jó reggelt!
Ma bringával jöttem be, igaz csak Rákosrendezőtől. Nem tudtam időben felkelni és rászánni magam a korai tekerésre.
Ma tudtam meg milyen is az amikor az ember egy jó villával megy. A SID és a Judy között ég és föld a különbség. Persze ez egyértelmű, főleg, hogy a Judy csillapítása "kaputt" ugye. De akkor is, egész más érzés még így is, hogy 6 éves ez a villa. Picivel lentebb került a kormányom is, egész más érzés volt a tekerés. Még csak városban tapasztalgatom, de már most nagy a különbség. Hétvégén megpróbálom terepre vinni.
Viszont reggel, ha nem figyelek ÉN oda, akkor kivasal 80-90-el egy turista busz. A Budaörsi úton kifelé, a Petőfi laktanya után van egy zebra. Itt általában 5-8 percet kell várnom, hogy az autósok átengedjenek, mert mennek kifelé mint barmok 1000-el. Ma reggel 1 percet sem kellett várnom, mert hamar átengedett egy autós a belső sávban. Szépen meg is állt, én szépen lassan elindulok, de figyelek. Jön ez a dög nagy "PIZOLIT" busz, de tényleg vagy 80-al. Én állok a zebra közepén, néz rám a sofőr, de úgy megy el, hogy a szele rendesen visszalök. Én meg persze kiabálok, hogy "a jó k**va anyád a zebrán állok, b@zmeg". Persze ezt ő már nem hallja, mert elhúz. Hát kapja be az összes autós, mert ha zebrán állok már és átengednek, nekem van előnyöm és nem kéne 100000000000-val menni. Ha nem figyelek szerintem ellök a Gazdagréti lakótelepig és őt meg megbüntetik pénzbírságra. Mint ahogy azt a teherautóst, aki bringaúton, zöldön nyomta halálra a bringást Thököly-Stefánia sarkon.....
-
tr00p3r
őstag
válasz rétisün #9438 üzenetére
Hát pont ez az! Ha valaki megáll én általában csak nagyon körültekintően indulok el. Nem is ülök fel egyből, pont az ilyen marhák miatt. Igazából, ha lenne eredménye vagy értelme, még fel is jelenthetném. Csak sajnos ugye ez nemigazán érdekli a rend őreit. Nem is értem mit gondolt a busz sofőrje: vajon miért állt meg a másik autós?
-
tr00p3r
őstag
Sziasztok!
Hétvégén végre tekertem egy jót. Igaz egyedül voltam, de így sem volt rossz. A cél a Börzsöny volt, egész pontosan Királyrét és a felette lévő meghódítandó gerincek és ösvények. Reggel, bocsánat, hajnalban indultam. Fél 5-re terveztem, de úgy éreztem, hogy még túl szürke minden és nem vagyok jól látható. Ezért aztán 5:16-kor indultam el Gödről. Már ekkor 19.1 C-fok volt a hőmérséklet. Picivel több mint egy óra alatt voltam Kismaroson és onnan kezdődött a mászás, Szokolyán keresztül, fel Királyrétre. Itt még aszfalton. Királyréten ivás + műzliszelet. Aztán innen tovább felfelé a Foltán-kereszt felé. Egyszer egy elágazásnál azt hittem, hogy eltévedtem. Visszagurultam, de kiderült jó felé mentem. Na akkor könnyítek magamon, gondoltam. A bringát letámasztottam majdnem a susnyásban, de végül az elágazásban lévő sorompónak döntöttem. Intézem a vízügyeim, amikor arra leszek figyelmes, hogy egy apró, sötét, vörösesbarnás valami mászik fel nagyon gyorsan a térdemnél. Kullancs. Elkaptam időben és szétnyomtam az ujjaim között. Aztán újra tekerés felfelé. Mivel korán volt még, egy lélekkel nem találkoztam. Egy futót láttam aki felfelé tartott, amikor visszafordultam és amikor felértem a dózerútra, akkor jött lefelé. Csend és abszolút nyugalom. Fent aztán volt az út mellett kb. 6-7 méhkaptár. Gondoltam is milyen "jó" lenne, ha most rajzanának.
Felfelé menet benéztem az erdő sűrűjébe is, de ott nagy dagonya volt. Gondolom a Pilis is így nézhet ki. (Duna Maraton vasárnap) Az volt a fura, hogy ez a murvás köves út is még nedves volt és néha elkapart a hátsó kerekem. Másztam-másztam egy darabig, aztán meguntam a látványt és sajnos nem találtam meg magát a keresztet, így visszafordultam. Otthon is azt ígértem, hogy még dél előtt vissza érek. Legurultam óvatosan, mert itt fent 0 vétel van és ha összetöröm magam, senki nem talál meg és telefonálni sem tudok. Otthon sem mondtam, hogy hova megyek. Az aszfaltos lefelén aztán eresztettem neki rendesen, kb 50 km/h volt a max, amit a Speed King 2.1-ből ki lehetett hozni. Királyrétről kényelmes 27-es átlagtempóval haza Gödre. Otthon aztán átnéztem magam és a sípcsontomnál találtam egy élősködőt, amit egy csipesszel kiszedett a feleségem. Aki vasárnap jön a Duna Maratonra feltétlen hozzon kullancs riasztó spray-t vagy krémet, mert tuti, hogy ott is van egy rakat belőlük.
A vége 81,3 km & 3 óra 47 perc nettó tekerés lett.[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
válasz tr00p3r #9484 üzenetére
Valamit elfelejtettem!
Volna most jó áron egy 2006-os SID Team eladó. A tulaj szerinte 5000 km van benne, de külsőleg és műszakilag tip-top állapotban van. Áprilisban volt olajcserén és karbantartáson . 53K-ért adná a srác.
Nálam meg van ugye a 2002-es SID SL. Ismeretlen az előélte, de annyit tudok, hogy tavaly nyáron volt generálon a Nellaban. Ezt még nem fizettem ki, vehetjük úgy is, hogy próbán volt nálam.
Megérné azt kis plusz pénzmagot a 2006-os SID TEAM? Ranglétrán feljebb van az SL-nél. A SL-nek 17,5-cm a villanyaka és úgy gondoltam kényelmes, de most a túrám után érzem, hogy a tricepszeim rakoncátlankodnak és a nyakizmom is hátul merevebb a szokottnál. A TEAM nyaka kerek 20 cm.
Tanácsok, tippek, érvek és ellenérvek??
-
tr00p3r
őstag
válasz raczger #9490 üzenetére
Nagyon jó volt a tekerés. Csak a Speed King 2.1 nagyon hangos aszfalton és a gördülési ellenállása is nagy. Így kicsit nehezebben ment az aszfaltos rész, de még így is 27-es átlagot mentem hazafelé síkon. Az meg, hog egyedül enyém volt a hegy, az leírhatatlan. Hétvégénként állandó a tömeg, de így hajnalban csak a kullancsok nem alszanak.....
Duna Maraton: középtávon mész? Nyerni akarsz vagy csak egyben és szintidőn belül beérni? Ha az utóbbi, akkor csatlakoznék, ha nem bánod. Nem ismerem a pályát, társaságban jobb tekerni mint egyedül & nem utolsó sorban még motiváló is lehet egymásra nézve! Szóval, ha gondolod és nem bánod mehetnénk együtt. Dirtyz-ről nem tudsz valamit? Melyik távon megy? Sógorom is jön, de csak rövid távon. Ez lesz az első maratonja. A WILKER újra kiállít, de most valamelyik kolléga, míg sógorkoma kínlódik a pályán. Szombaton kimegyünk a rajtszámot átvenni, esetleg be is járjuk a pályát.
becuszabi:
Nem, jól láttad. 53K amit 60-ról alkudtam le. Elvileg kéne még hozzá egy poploc kar is, de arra már nem lesz pénzem. Ezekhez nem jár gyárilag? Gondoltam azért, hogy a egy 2 éves TEAM jobb, mint egy 6 éves SL. A csillapítási technológia is fejlődött azóta gondolom.... Szóval akkor szerinted vegyem meg? Ma tudnám átvenni a Probike-ban. -
tr00p3r
őstag
válasz raczger #9495 üzenetére
Nekem sem volt nagyon időm felkészülni. Max annyit tudtam tenni,h bringával jártam dolgozni és haza. Ebben persze még egy dombocskának számító emelkedő sincsen igazán. Azért mentem a 7végén, hogy legalább nagyjából lássak egy hegyet. Mehetünk együtt, aztán vagy elkap engem is a verseny szellem, vagy otthagysz.
Úgy tudom, hogy indul, de már nem emlékszem mit mondott, hogy melyik távon. A szombat nálam is képlékeny. 10-20 óra között lehet intézni a dolgokat, de hogy pontosan mikor jutok ki és hogy azt, nem tudom.... Dobj majd egy mobilszámot privátban és hívlak, ha már tudom mi lesz.
-
tr00p3r
őstag
Aktív témák
- Logitech g29 váltóval
- MINI ITX GAMING/STREAMING PC RYZEN 5 7600X RTX 3080TI 32GB RAM MESHLICIOUS
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen